Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189102
Pages: 1   2   3   4   5   [6]   7   8   9   29   30   31   32  
Anonymous



Date: 2006-11-01 15:01:00
Edited: 2006-11-01 19:53:38
Goljat wrote:
Samu-Kamu wrote:
j jokaisella on oikeus mielipiteeseen. En ole iteasiassa kiekossa paljon muita häirinnyt kuin kytistä ja siihen on omat syynsä.
mut cmo oftoppikkii pukkaa


Olethan sinä mm. minuakin häirinnyt.
Eikä sinulla mitään oikeutta ole Kytistäkään häiritä.



häiritseminen on jatkuvaa. ja jatkuvaa tässä tapauksessa se ei ole ollut.
ja ps. jos kytis on ttuillut mulle nii miksi en saisi tehä samaa takas?
ogKytis



Date: 2006-11-01 20:04:40
Samu-Kamu wrote:

häiritseminen on jatkuvaa. ja jatkuvaa tässä tapauksessa se ei ole ollut.
ja ps. jos kytis on ttuillut mulle nii miksi en saisi tehä samaa takas?


Missäs vaiheessa mä sulle olen ttuillut?

Todellisuudessahan taisit vain suuttua kun et päässyt tryouttiasi läpi Hc Humbaan ja siitä vedit angstit? Sekö sitä ttuilua kun ei ota sinua joukkueeseen? Moni muu olisi varmasti onnesta pyörtynyt päästessään Hc Humbaan edes tryoutille ja sinä se vain alat häiriköimään ja pelleilemään.

HALOO???
Anonymous



Date: 2006-11-01 20:10:32
Edited: 2006-11-01 20:14:54
Kytis wrote:
Samu-Kamu wrote:

häiritseminen on jatkuvaa. ja jatkuvaa tässä tapauksessa se ei ole ollut.
ja ps. jos kytis on ttuillut mulle nii miksi en saisi tehä samaa takas?


Missäs vaiheessa mä sulle olen ttuillut?

Todellisuudessahan taisit vain suuttua kun et päässyt tryouttiasi läpi Hc Humbaan ja siitä vedit angstit? Sekö sitä ttuilua kun ei ota sinua joukkueeseen? Moni muu olisi varmasti onnesta pyörtynyt päästessään Hc Humbaan edes tryoutille ja sinä se vain alat häiriköimään ja pelleilemään.

HALOO???



Kun sanoit mulle tasan tarkkaan humban kanavalle et oon niin pelle äijä et halusitte vaan pilailla mun kustannuksella. Kuituitte silloisen 2 nickkini (samu-gamu) humbaan, ja mun piti lähteä pois koneelta. Olin innoissani tästä ja en saanut kunnolla nukuttua. Kun heräsin aamulla avasin mirkin ja kirjoitij /j # humba ja kun sen olin kirjoittanut tuli tämmöinen viesti: #humba unable to join channel (address is banned). Samalla menin kattomaan kiekon ja mut oli kikitty humbasta. Miksi sitä voi sanoa? try-outiksi vai? no ei mielestä pelttää tuittuilua se oli. Ja sähän kerroit ton syyn kuukaus sitten miks pelleilittemun kustannukslla. Ei se voi olla try-out jos ei edes pääse pelaamaan.
Edit: tästä seurasi episodi että rupesin häiritsemään sinua. ja kiekkoliigan kanavalla floodailin että oot tun tyhmä tyyppi ku pilailet toisten kustannuksella. nyt mulla on ikuiset bannit sinne tuon ylemmän takia. Ja siis tämä #tuomaristo kanavan "vallankaappaus" tapahtui tuon jälkeen kun käämini paloi kytikseen.
ogKytis



Date: 2006-11-01 20:18:53
Edited: 2006-11-01 20:22:38
Emmä kyllä mitään tollasta ole sanonut =D
Sinut värvättiin koska oli tarvetta pelaajille. Peliä ei kuitenkaan heti saatu ja sitten kun katseltiin niitä juttujas hetken aikaa niin pohdittiin että parempi kun pistetään kengän kuva takaliskoon.

Mutta nämäpä asiat eivät kuulu tähän viestiketjuun. Tai eivät oikeastaan yhtään mihinkään koska fakta on faktaa ja toisen raivokkaissa lapsensilmissä näkyy erilainen fakta joten asia on edes mahdoton selvittää. Kehoitan kuitenkin (jälleen) miettimään omia tekosiasi ja sitten pohtimaan että onkohan se käytös ihan järkevää? Ja sitten ihmetellä miksi potkitaan joukkueesta pois ennenkun pääsee edes pelaamaan tai miksi sinuakin häiriköidään esim. kiekossa.

edit: Ja miten ihmeessä jokin Kiekkoliigan tuomariston kanava liittyy minuun? Siis miksi ihmeessä menet kiusaamaan jotain kolmatta osapuolta jos olet minuun kyrpiintynyt? Varsinkin kun kiusantekosi oli sellaista josta oli selkeästi haittaa ja vaivaa niin tekosi on todella törkeä.
Anonymous



Date: 2006-11-01 20:24:08
Edited: 2006-11-01 20:24:39
Emmä kyllä mitään tollasta ole sanonut =D
Sinut värvättiin koska oli tarvetta pelaajille. Peliä ei kuitenkaan heti saatu ja sitten kun katseltiin niitä juttujas hetken aikaa niin pohdittiin että parempi kun pistetään kengän kuva takaliskoon.

Mutta nämäpä asiat eivät kuulu tähän viestiketjuun. Tai eivät oikeastaan yhtään mihinkään koska fakta on faktaa ja toisen raivokkaissa lapsensilmissä näkyy erilainen fakta joten asia on edes mahdoton selvittää. Kehoitan kuitenkin (jälleen) miettimään omia tekosiasi ja sitten pohtimaan että onkohan se käytös ihan järkevää? Ja sitten ihmetellä miksi potkitaan joukkueesta pois ennenkun pääsee edes pelaamaan tai miksi sinuakin häiriköidään esim. kiekossa.


jaaha, ainakin silloin siellä irc-kanavalla sanoit niin. katoppa vaikka logeista. Itse en logeja tallentele.
ps. oisinko tehny nii jos tota humba episodia ei ois tapahtunu? en.
edit: hankit mulle bannit #kiekkoliiga kanavalle.
ogKytis



Date: 2006-11-01 20:35:22
Samu-Kamu wrote:
edit: hankit mulle bannit #kiekkoliiga kanavalle.

Kyllä sinä ne ihan itse hankit sinne :)
Anonymous



Date: 2006-11-01 20:38:29
Edited: 2006-11-01 20:39:27
Kytis wrote:
Samu-Kamu wrote:
edit: hankit mulle bannit #kiekkoliiga kanavalle.

Kyllä sinä ne ihan itse hankit sinne :)



juujuu hankin hankin, mutta olet osasyyllinen siihen.
Ilman tuota humba episodia tuskin olisin hankkinut bannit sinne kanavalle.
sry vaan.
edit: ja jos en päässyt kerta "try-outtia" läpi nii miks piti heti bannii humban kanavalle?
Joska
PePo



Date: 2006-11-01 21:09:23
Maa kutsuu

Järki käteen hei. Samu, harvemmin sitä otetaan joku kanava haltuun jos ei pääse tiimiin. En minä koittanut murtautua joukon kotiin ja kaataa serveri jos en pääsisi SuperMurtajiin.

Ja:

Ensinnäkin asia on aika yksinkertaisuudessan niin ettei tuollainen joukkue kuin humba bongaile pelaajia sieltä sun täältä ja vähän tuoltakin.

Toiseksi olisi ehkä aika lopettaa tuommoinen. Samun toimesta on nähty muillakin foorumeilla sana "Kytis" ja muuta ilkeyttä tapahtunut. En ole nähnyt Kystin tekevän missään mitään? Tämä herra varmasti sen pystyisi tehdä jos viitsii. Mutta en menisi takuuseen siitä että he ensin "ottivat hänet trylle tositarkoituksessa" ja sitten tapahtui mitä tapahtui ja sen takia tuli kickit?

Kolmanneksi voisi vähän ajatella mitä tässä foorumissa höpöttelee.

Aah, "Kytis sanoi ja lupasi samulle: 'sinne ja takaisin' sekä muuta", tai: samu on pettynyt irc-kanava bänneistä, ja muista moderaattoreiden toiminnasta, taikka "Samu juoksi sinne ja takaisin, muiden moderaattoreiden toimesta".

Ei, nämä eivät ole tämän topicin aiheita. Tässä aihe:

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta

          -Joska
Karbo
Phane Society



Date: 2006-11-02 08:33:47
Edited: 2006-11-02 08:43:36
Mxyzptlk wrote:
Tiedoksi/varoitukseksi "rivipelaajille":

Jatkossa tiimipeleissä yleisön puolelta publicille kirjoitetut kannustushuudot (esim. tumtum, jeejee, hyvä <tiimin/pelaajan nimi> jne.) voivat johtaa muteihin, vaikkei kyseistä kannustusfraasia floodattaisi. Näin varsinkin:


Tämä ei varmaan sulje pois maalien aikaan saamaa yleisömylväntää, joka tietty loppuu ennenkuin peli on päässyt jatkumaan? Vai pitääkö nekin heittää teamilla? Kaikkihan niistä saa jotain fiilistä, jos yleisö huutaa oeoe, kun lauot hienon maalin.


Ps. mukavaa väittelyä jätkillä nuo 2 sivua. Asennetta! Elämän suola vai miten sitä sanotaan. xD

Anonymous



Date: 2006-11-02 08:37:09
Reporttointi on parantanut pelin mielekkyyttä todella paljon, en muista koska viimeeksi kiitin Jumalaa siitä että saamme joka päiväisen leipämme ja saamme juoda puhdasta vettä, Kiitos ja ylistys!


Oho lipsahti Joskan herätysjuhlien puolelle sry np ok jos lag!

Elikkä viestini tiivistelmä, kiitos Joukolle toimivan systeemin kehittämisestä, ja kiitos moderaattoreille heidän työstään kiekon ilmapiirin puhdistamiseksi, teette loistavaa työtä :thumps up:

-Perjantain aattoa vietämme-
Anonymous



Date: 2006-11-04 02:24:30
A-non wrote:
No itsehän sain 24 tunnin mutet siitä, että annoin kaverin numeron toiselle kaverille (huoneessa, jossa ei ollut muita kuin me kolme) juuri, kun eräs moderäätör (krhm) sattui paikalle ja siitähän rapsahti päivän mutet sitte (syynä yksityistietojen levittäminen).

Oikeinko ?



JUHA!!!!11!14526
Anonymous



Date: 2006-11-04 12:37:20
Mullakaa ei koskaan toimi reportti!!1
Joska
PePo



Date: 2006-11-04 13:48:07
Aarnio wrote:
Mullakaa ei koskaan toimi reportti!!1


Ei toimi?

On hyvä muistaa reportoida oikein, tässä väärä tyyli:

/report moi
/report kuuluuko tää nyt varmasti?
/report niin tällaista asiaa mulla oli..
/report että täällä tää tyyppi tekee omia.
/report että voisitte antaa vaikka mutet.

Näin:

/report HerraX tekee omia maaleja Training #23 :ssa.

Sen voi kirjoittaa miten vain kunhan asia tulee selväksi ja viesti on asiallinen.

Vaikka näin:

/report Onpas kaunis päivä, mutta olisi vielä kauniimpi jos HerraX lähtisi pois vaihdosta idlailemasta kun peli on 3vs2.

Muistakaamme että reportoimme yhdellä, täyteläisellä viestillä. Meidän ei myöskään tarvitse neuvoa hetiä mitä tekevät HerraX :lle.

Hyvänä esimerkkinä tänään pistin tuon kolmannen tavan mukaan ja heti lähti pelaaja vaihdosta ja mutet oli Herralle tullut. Hyvä systeemi.

          -Joska
ogKytis



Date: 2006-11-04 13:53:31
Edited: 2006-11-04 13:54:05
Joska wrote:
Näin:

/report HerraX tekee omia maaleja Training #23 :ssa.

Sen voi kirjoittaa miten vain kunhan asia tulee selväksi ja viesti on asiallinen.

Vaikka näin:

/report Onpas kaunis päivä, mutta olisi vielä kauniimpi jos HerraX lähtisi pois vaihdosta idlailemasta kun peli on 3vs2.


EI NOIN



vaan näin:
/report peelonnimi syy

esimerkkejä:
/report togo tekee omia
/report Madonna46 idlaa vaihdossa
/report He-Man statshuijaa pitämällä 2nickejä vaihdossa
/report Django floodaa

esimerkkejä miten EI PIDÄ REPORTOIDA:
/report togo ei maksanu peli merkkiä kun pelattii 1vs vaikka lupas!!!111
/report training reg #14 täällä on kuuusi pelaaajaa mutta vain kaksi tällä puolella toisella puolella on neljä blaablaa <-- tämäkin viesti katkeaa ties mihin kohtaan ja on todella epäselvä. En tosin tiedä onko korjattu jo tuo viestin pituuden maksimi.
/report Kytis tekee lagimaaleja



Reporttiin ei siis tarvitse laittaa kuin häirikön nimi oikeinkirjoitettuna sekä syy miksi häntä pitää tulla katsomaan. Kaikki muu on turhaa paskaa.
Anonymous



Date: 2006-11-04 17:09:45
Meikäläisellä ei ainakkaan ole mitään valittamista tästä reportista.
Modet ansaitsevat kyllä kiitosta, koska ainakin minun kohdallani homma on toiminut loistavasti.
Joska
PePo



Date: 2006-11-04 17:40:26
Kytis wrote:
EI NOIN



vaan näin:
/report peelonnimi syy


Eikös siinä ollut?

Jep, elikkäs jos reportataan yhdellä viestillä niin eipä tuohon kai hirveästi mahdu mukaan muuta kakkaa jos kerrotaan ne asiat mitkä siihen pitäisi laittaa, peelon nimi ja syy.

Juu ei, viestini pointtina ei ollut reportoida kauniista päivästä.

Pääasiat siis reporttiin, samoin kuin tiimikyselyt msg:llä Kytikseltä.
Anonymous



Date: 2006-11-07 14:39:10
Meikäläisellä ei ainakkaan ole mitään valittamista tästä reportista.
Modet ansaitsevat kyllä kiitosta, koska ainakin minun kohdallani homma on toiminut loistavasti.


Ehkäpä se on silleen jos tommonen normaalipelaajaa kuuluisampa reporttaa nii kyllä modet niitten eteen enemmän toimii ku säkki43:ten.
Anonymous



Date: 2006-11-07 14:46:06
Edited: 2006-11-07 14:48:27
Itselle on jäänyt epäselväksi tämä, että jos public-pelissä idlaa voio raportoida.

Pari kertaa laittanut sellaisesta raporttia, mutta ilman tuloksia.

Olen kuullut jostain tapauksesta jossa pelaaja on saanut tuosta tempusta mutet tjsp. ,mutta en ole huomannut raportin lähettämisestä olevan apua omalla kohdallani.

- Rasi

E: Edellisestä Samu-Kamun kommentista olen toista mieltä.
Minusta modet toimivat (ainakin kohdallani tapahtuneen mukaan) tasa-arvoisesti kaikkia kohtaan.
Sori tämä editointi
Anonymous



Date: 2006-11-08 18:13:59
Miten sen asian kanssa tehdään, jos vaikka erkki243 tekee omarin ja lähtee maalin jälkeen pois, tehdäänkö silloin reporttia vain annetaanko asian olla?
Anonymous



Date: 2006-11-08 18:17:16
Edited: 2007-01-24 13:21:12
Sain asiani selville, kuin luin tarkemmin ylläolevia asioita. Kiitän
Anonymous



Date: 2006-11-11 17:15:46
No joo sen verran sanon moderaattoreist et oli kiva saada mutet tämän Speedy pelin takia missä oli parhaimmillaan 2000 spectaattoria niin mutet. Syy floodaaminen kyselin jatkuvasti että miksen pääse pois ja sie muut lähetteviät viestejä fsamfm ym. ym. Niin eiköhän minulle tule floodamisesta mutet kun en vieläkään saanut tietoa miksei sieltä päässyt pois. Olis kiva jos ottaisitte vie noi mutet pois jos mahdollista...
Anonymous



Date: 2006-11-12 20:39:06
Kytis wrote:
Emmä kyllä mitään tollasta ole sanonut =D
Sinut värvättiin koska oli tarvetta pelaajille. Peliä ei kuitenkaan heti saatu ja sitten kun katseltiin niitä juttujas hetken aikaa niin pohdittiin että parempi kun pistetään kengän kuva takaliskoon.

Mutta nämäpä asiat eivät kuulu tähän viestiketjuun. Tai eivät oikeastaan yhtään mihinkään koska fakta on faktaa ja toisen raivokkaissa lapsensilmissä näkyy erilainen fakta joten asia on edes mahdoton selvittää. Kehoitan kuitenkin (jälleen) miettimään omia tekosiasi ja sitten pohtimaan että onkohan se käytös ihan järkevää? Ja sitten ihmetellä miksi potkitaan joukkueesta pois ennenkun pääsee edes pelaamaan tai miksi sinuakin häiriköidään esim. kiekossa.

edit: Ja miten ihmeessä jokin Kiekkoliigan tuomariston kanava liittyy minuun? Siis miksi ihmeessä menet kiusaamaan jotain kolmatta osapuolta jos olet minuun kyrpiintynyt? Varsinkin kun kiusantekosi oli sellaista josta oli selkeästi haittaa ja vaivaa niin tekosi on todella törkeä.




pakollinen lisäys: Joo annoitte mulle potkuu mut miks ihmees menit sit kiekkoliigan kanavalle ilmottaa että mä "lähdin" humbasta :DD
Anonymous



Date: 2006-11-16 19:20:44
Tätä ilmenee paljon,kyseinen pelaaja voi olla vähän huonompi pelaamaan,tai tiimikaverisi ei pääse pelaamaan.Olen monesti tullut tämmöseen tapaukseen ''mee pois ku et osaa pelaa'',sitten kaikki 2pelaaja joskuskin 3 jos on 1 tiimikaveri vaihdossa,laittavat reportin.Vaikka pelaaja janne666...''janne666 tekee tahallaan omia ja kiroilee'',vaikka tämmöstä ei tapahdu.Niin suosittelen nyt käyttämään kyseiset pelaajat päätänne,itse tekin olette olleet kyseisessä tilanteessa.Joten järkiä olisi pitänyt tulla matkan varrella.
Anonymous



Date: 2006-11-16 20:08:56
Joskus moderaattoritkin osoittavat olevansa vain ihmisiä. Tänäänkin törmäsin iltapäivällä muutamaan Frankfurt Lions:n pelaajan regissä. Kun en suostunut lähtemään heidän tieltään, alkoi karmea floodaus ja vinkuminen tähän ilmeisesti hyväksi havaittuun tyyliin "v*tun naap" jne. Reporttia tästä lähetin, mutta ilmeisesti oli moderaattoreilla kiireitä, joten ei siitä sen kummempaa. Peli taisi päättyä jotain 9-2 suuntaisesti, joten tottakai jälkeenpäin tuli kommenttia "nakertaaks miinukset?" jne.

Toki on minulla myös hyviäkin muistoja moderaattoreista, tämä nyt oli vain yksi tapaus. Onneksemme kuitenkin /kick -komento on poistettu regeistä, olisin joutunut lähtemään näiden herrojen tieltä itkemään omaa kurjuuttani yksin aulaan. Terkkuja *******:lle, hyvät naurut sain! :-)

Noh, elämä jatkuu vaikka kuinka kirjoittaisin tänne miten huonosti minua onkaan kohdeltu.
Anonymous



Date: 2006-11-30 10:03:09
Togo wrote:

Ruåtsi wrote:

Odotin vain, että mode tulee noukkimaan pois ajanpelaajat.

Modet eivät siis pysty poistamaan tiimipelistä ketään. Huomasit varmaan itsekin kun sait mutet, että et muteista huolimatta lentänyt pelistä pois.


Näinhän se on, tätä en tiennyt. Entä ennen tuota uudistusta,että jos jää yksin niin loppuu atom. niin pystyikö modet silloin "poistamaan" pelaaman tiimpelistä? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska itse sain käsityksen että näin olisi ollut.

Näin se asia on.
Anonymous



Date: 2006-11-30 13:28:58
Antakaa Leonille moderaattorin oikeudet niin kiekosta häviää peelot, Leon on onlinessa enemmän kuin db <55
Anonymous



Date: 2006-11-30 13:36:51
Shar wrote:
ylös...


Iiiihihihihi! Jari hei, ei muuten varmana nouse tolla tavalla, oot ihan väärässä paikassa hei ny!
Anonymous



Date: 2006-12-03 23:16:48
3. Törkeät häiriköinnit, mahdollisesti useilla nimimerkeillä ja puhtaasti häirintämielessä, tuottavat tekijän ykkösnickille 10 päivän jäähyn ja jokaiselle käytetylle kakkosnickille 5 päivän jäähyn. Lisäksi IP-osoite jää talteen ja kiekon pelaaminen voi muuttua yllättävän hankalaksi tulevaisuudessa.

Mistä sen tietää mikä on sen 1. nick, ja entäpä jos siellä on vaikka kaverin nickkejä samalta osotteelta ja ne ovat vaikka elite ja oma nickkisi on pro, siinähän tulee sellainen erehdys että kaveri saa mute/ban ja tekijä pääsee kuin koira veräjästä. Tuli vain mieleen tälläinen pieni yksityiskohta.
Anonymous



Date: 2006-12-03 23:21:51
A-non wrote:
No itsehän sain 24 tunnin mutet siitä, että annoin kaverin numeron toiselle kaverille (huoneessa, jossa ei ollut muita kuin me kolme) juuri, kun eräs moderäätör (krhm) sattui paikalle ja siitähän rapsahti päivän mutet sitte (syynä yksityistietojen levittäminen).

Oikeinko ?

Sama juttu kerran yksi nimeltä mainitsematon henkilö vinesi minulle regissä minulta meni hermot ja sanoin "Turpas kii pentu" ja 14pv mute/ban rapsahti, mitä tekikään mode sille toiselle? EI MITÄÄN, se toinen vain ärsytti minua niin pitkään kunnes /ignoren laitoin.
Anonymous



Date: 2006-12-06 00:53:22
Edited: 2007-08-05 18:36:06
JEE!
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189102
Pages: 1   2   3   4   5   [6]   7   8   9   29   30   31   32