Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189089
Pages: 1   2   3   4   29   30   31   [32]  
Anonymous



Date: 2021-05-10 19:40:56
Django wrote:
JepeMahti wrote:
Mutet tuli "afkaamisesta" kun kärkyin omaan tapaani ylhäällä. Ei kait siinä :D Ei ihme, että porukkaa katoaa täältä kun tommosia pellejä on modeina.


Helpolla päästetty. Ite olisin lätkässyt siitä pelkästä kärkkymisestä kun se sun tapauksessa on enemmän huomionhakuisuutta kuin pelistrategia. Kannattaa kokeilla miinaharavaa tai kuulantyöntöä jos joukkuepelaaminen ja muiden huomioiminen ei kiinnosta.


Kärkkyminenhän ei ole säännöissä kielletty, että sinä voit mennä takaisin sinne gambiaan poikaystäväsi luokse syömään banaania. Kärkkymisellä saa yllättävänkin paljon maaleja tehtyä, jos vastustaja ei jaksa puolustaa. Lopeta se muiden pelaajien pelityylistä kitiseminen.
aim
Kiekon Vastaisuus
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2021-05-11 18:24:17
Edited: 2021-05-11 18:51:58
Vau! Kestäkää joskus totuus moderaattorit, älkääkä nuolko ylimielisten valehtelijoiden persereikää. Mut mutetaan täällä pelissä monesti, kun annan kritiikkiä ylimielisille jonneille, jotka päästää maaleja tahalleen samalla puolella. Tykkään pelaajista, jotka antaa parhaansa samalla puolella, vaikka häviäisivätkin, eivätkä pelaisi sillä tyylillä, että kusisivat tahalleen ja olisi /report aim (syy) jo valmiina tulilla. Menkää hakemaan vaikka lääkitys jos on päässä vikaa. Tule rohkeasti valehtelemaan minulle lisää yksityisviestillä erotan kyllä totuuden valheesta. Saa myös esittää viisaampaa ja osaan ottaa vastaankääntyvien ihmisten mielipiteet huomioon. :)
Esimerkki: 5* elite, jolla on iso rankkinen joukkue haukkuu sinua paskaksi hän ei saa muteja. 1* joukkueeton elite haukkuu 5* eliteä paskaksi hän saa mutet? Entä jos en halua rakentaa egoa ja esittää parempaa ihmistä, kuin oikeasti olen, niin saanko mutet heti jos haukun sinun (moderaattorin) koulukiusaajasi, jota yrität vielä puolustaa saadaksesi hyväksyntää?
ps. saa poistaa jos ei kestä
Odotan kovasti vastaustanne haluatteko valehdella tästä aiheesta lisää näen teidät pelkkänä paskaläjänä ihmisen tilalla. Hiljaisuus on varmaan tässä tilanteessa myöntämisen merkki oltaisiin nyt vähän jaettu omaa näkemystä asiasta.
aim
Kiekon Vastaisuus
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2021-05-11 18:40:32
Edited: 2021-05-11 18:57:55
Tehkää uusi hieman matkittu peliversio tästä kiekko.tv paskasta ja hommatkaa sinne kunnon moderaattorit katsotaan kumpi saisi enemmän pelaajia. Saa jäädä moderaattorit tänne yksin itkemään.
Todisteita, vastauksia & valheita odotellessa..
Moderaattorit henkisellä tasolla samanverran kun olin 10vuotias? Molekyylikauppiasta odotellessa.
Brus



Date: 2021-05-12 15:33:03
<ukko> söitkö kaikki jädet
<huonopela> joo
<huonopela> nyt maistuis
<ukko> jep, tai kylmä juoma
<huonopela> juu
<Brus> kiitos tiedosta
<Brus> ihan vitun hyvää keskustelua
<ukko> lähet kohta
<ukko> ihan tiedoksi
...
*** you have been muted for 7 days: kielenkäyttö
Anonymous



Date: 2021-05-14 14:16:58
-> reporttaa pelaajia kaikista tämän langan mukaisista sääntörikkomuksista
-> saa itse bannit liiallisesta reporttaamisesta

??????????
Arola
Kuolema



Date: 2021-05-14 15:22:00
Huutista wrote:
-> reporttaa pelaajia kaikista tämän langan mukaisista sääntörikkomuksista
-> saa itse bannit liiallisesta reporttaamisesta



Vahingollisista sulkemisista on ihan turha reporttaa, joita laitoit ainakin parit ja tiedät sen hyvin itsekin. Kunhan osoitat mieltä.

Ylempänä sun Brus nickin mutet ei ole tullut tuosta tilanteesta, vaan aikasemmasta jatkuvasta lässytyksestä. Ota ittees niskasta kiinni ja lopeta jonninjoutava vouhottaminen.
Brus



Date: 2021-05-15 11:58:12
Arola wrote:
Huutista wrote:
-> reporttaa pelaajia kaikista tämän langan mukaisista sääntörikkomuksista
-> saa itse bannit liiallisesta reporttaamisesta



Vahingollisista sulkemisista on ihan turha reporttaa, joita laitoit ainakin parit ja tiedät sen hyvin itsekin. Kunhan osoitat mieltä.

Ylempänä sun Brus nickin mutet ei ole tullut tuosta tilanteesta, vaan aikasemmasta jatkuvasta lässytyksestä. Ota ittees niskasta kiinni ja lopeta jonninjoutava vouhottaminen.


??? En ollut ennen banneja sanonut kirjaimellisesti mitään chattiin, mutta valehtele toki! Ja lässyttäminen ja vouhottaminen tuskin on kielletty säännöissä, vaikka kaikki kiekon yliherkät "modern day Karenit" siitä reporttaavatkin. Miksi on olemassa /ignore komento, jos kaikki negatiivinen ja muteamisen arvoinen on myös bannattavaa?

Ja reporttaamisesta; repporttasin vain TAHALLISISTA sulkemisista, joista olen (myös yksittäisitä) saanut itse banneja. Mutta mistä sinä sen toisaalta tietäisit, kun et laiskana varmastikkaan jaksanut vaivautua tarkastamaan tilannetta millään tavalla, vaan päätit syrjiä syrjittyä :)
Arola
Kuolema



Date: 2021-05-15 13:04:31
Brus wrote:

Ja reporttaamisesta; repporttasin vain TAHALLISISTA sulkemisista, joista olen (myös yksittäisitä) saanut itse banneja. Mutta mistä sinä sen toisaalta tietäisit, kun et laiskana varmastikkaan jaksanut vaivautua tarkastamaan tilannetta millään tavalla, vaan päätit syrjiä syrjittyä :)


Sen verran oon näköjään vaivautunut, että lokien mukaan seurasin sulta viisi erää, jonka aikana oot reportannut neljästi ja kaksi niistä oli aivan höpöhöpöä. Olisit jo silloin saanut seuraavasta bännit, mutta en ollut enää seuraamassa touhujas. Ilmeisesti oot jatkanut samaa rataa kun sut on mutetettu myöhemmin turhista reporteista.

Sun yksittäisistä pikku peeloiluista saadut mutet varmaan johtuu siitä, että oot alkuvuonna ollut useammalla nickillä muteissa samaan aikaan ja silti jatkanut samanlaista pelleilyä.
Anonymous



Date: 2021-05-23 17:26:51
Sain kerran 24h mutet kun sanoin "*ittu pidä pääs kii kakara"

Ihan vitun naurettavaa. No kai modejenki pitää tehdä välillä jotain ettei ole täysin turhia.
Brus



Date: 2021-06-20 21:59:16
- PatjaTon katsomossa
- Pelaa täysin sääntöjen mukaisesti, mutta älä vastaan hänen huuteluunsa
- Älä kuitenkaan syöttele omalle peelolle, joka johtaa menetykseen hyökkäysalueella
*** you have been muted for 14 days: plo

Hieman myöhemmin PatjaTon vielä lähettää msg:llä: "Ole hyvä"

Hienosti hoidettu taas se mode-tiimi kasaan!
Jahve
Israelites
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2022-03-30 22:01:15
<Jahve> PepsiCo käyttää tuotteissaan abortoituja lapsia, kannattaa välttää
<Jahve> Limut, gatorade yms.
<Paavi> Sutki ois pitäny ampua lakanoille
*** you have been muted for 1 days: häiriköinti

Miksi Jumala Jahve ei saa kertoa totuuksia ap queuessa, mutta illuminati Paavi saa laukoa tuollaisia törkeyksiä vapaasti? Ovatko kiekon moderaattorit illuminaatti satanisteja?

Illuminati = Käärmeen sikiö (Serpent seed)

Matt. 12:34 Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.

Paavi on muuten paholainen ja Vatikaani on paholaisten pesäke! Googlatkaa "vatican serpent", Vatikaanin yleisöhalli on rakennettu käärmeen näköiseksi. Lisäksi siellä on 6300 istumapaikkaa 6*3 -> 666, satanistien käyttämää numerologiaa.
Jahve
Israelites
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2022-03-30 23:46:28
Tämä oli ainoa mitä kirjoitin vuorokauden sisällä ja sain heti mutea:

<Jahve> Rokotteet ovat hirveetä myrkkyä, ne sisältää mm. alumiinia, elohopeaa ja abortoituja lasten siköitä
*** you have been muted for 3 days: jatkuva misinformaatiohöpinä

Mikä tässä väitteessä oli disinformaatiota?
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2022-04-03 06:45:01
Moi, miksi en voi muokata nimimerkkini tai joukkueeni vapaata tekstiä? Epäreilua kun sijoitin monta pelimerkkiä joukkueeni perustamiseen ja nyt en voi edes lisätä mitään esittelytekstiä tai kotisivua...

Haluan vähintään rahani takaisin kun tuhositte joukkueeni!
YKS1N0LLA
Kiekon Tulevaisuus



Date: 2023-12-29 23:46:01
Brus wrote:
- PatjaTon katsomossa
- Pelaa täysin sääntöjen mukaisesti, mutta älä vastaan hänen huuteluunsa
- Älä kuitenkaan syöttele omalle peelolle, joka johtaa menetykseen hyökkäysalueella
*** you have been muted for 14 days: plo

Hieman myöhemmin PatjaTon vielä lähettää msg:llä: "Ole hyvä"

Hienosti hoidettu taas se mode-tiimi kasaan!


juu, täällä on sairas modejen runkkurinki jossa neitsyet purkaa turhautumistaan muihin pelaajiin. tekee mitä haluaa siis välillä. suurin osa toki asiallisia.
Jantunen
Wanhainkodin Munkki



Date: 2023-12-30 12:57:36
Brus wrote:
- PatjaTon katsomossa
- Pelaa täysin sääntöjen mukaisesti, mutta älä vastaan hänen huuteluunsa
- Älä kuitenkaan syöttele omalle peelolle, joka johtaa menetykseen hyökkäysalueella
*** you have been muted for 14 days: plo

Hieman myöhemmin PatjaTon vielä lähettää msg:llä: "Ole hyvä"

Hienosti hoidettu taas se mode-tiimi kasaan!



Mun mielestä huutelu kuuluu osaan jääkiekkoa, kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Itsekin harrastan huutelua pilke silmäkulmassa, se kuuluisa virne naamalla. Vaikkei se näin tekstissä niinkään erotu, kuitenkin peeloilu kentällä on mielestäni "pahempi rike" kuin huutelu ja täten ollen validi syy muteille. Joskin vaikea todistaa ilman evidenssiä.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189089
Pages: 1   2   3   4   29   30   31   [32]