Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 188777
Pages: 1   2   3   [4]   5   6   7   29   30   31   32  
Anonymous



Date: 2006-07-17 01:03:26
Kun kerran moderointi on vapaaehtoista työtä kiekon hyväksi, niin minua kiinnostaisi tietää, että miten sinne voisi päästä auttamaan parantamaan kiekkoa parempaan suuntaan? Itseäni ainakin kiinnostaisi olla enemmän mukana kiekon touhussa kuin vain pelaajana. Voisiko joku hieman valaista asiaa tästä, että esim. mitä pääsyvaatimuksia on?
muuta kuin, että todellakin tekee sitä vain hyvään tarkoitukseen eikä pahaan esim. jos olisi jossain regis ja haluisi pelata toisen kanssa, eikä tämä mahdu kentällä niin, että jos olisi mode niin ei silti kikkisi häntä pois pelistä.
Olen itse vielä todella aktiivinen, joten olisin aika paljon auttamassa poistaa moderaattorina tuota ns. "peeloilua", joten toivoisin, että joku osaisi tähän vastata minulle.

eipä tässä muuta tällä kertaa, kiitoksia teille, jotka lisäävät minun ja monen muunki tietoa kiekosta.

-Deschamps kuittaa
Ghosty
Wanhainkodin Munkki



Date: 2006-07-17 02:45:25
Edited: 2006-07-17 02:53:48
Deschamps wrote:
Kun kerran moderointi on vapaaehtoista työtä kiekon hyväksi, niin minua kiinnostaisi tietää, että miten sinne voisi päästä auttamaan parantamaan kiekkoa parempaan suuntaan? Itseäni ainakin kiinnostaisi olla enemmän mukana kiekon touhussa kuin vain pelaajana. Voisiko joku hieman valaista asiaa tästä, että esim. mitä pääsyvaatimuksia on?
muuta kuin, että todellakin tekee sitä vain hyvään tarkoitukseen eikä pahaan esim. jos olisi jossain regis ja haluisi pelata toisen kanssa, eikä tämä mahdu kentällä niin, että jos olisi mode niin ei silti kikkisi häntä pois pelistä.
Olen itse vielä todella aktiivinen, joten olisin aika paljon auttamassa poistaa moderaattorina tuota ns. "peeloilua", joten toivoisin, että joku osaisi tähän vastata minulle.

eipä tässä muuta tällä kertaa, kiitoksia teille, jotka lisäävät minun ja monen muunki tietoa kiekosta.

-Deschamps kuittaa


Jouko itse valitsee moderaattorit ja foorumimoderaattorit, kysymättä. Hyvän näytön antaminen pelissä, sen ulkopuolella ja foorumeilla lisää mahdollisuuksia tulla valituksi. Statuksen muutosta ei kannata itse suoranaisesti pyytää.
Anonymous



Date: 2006-07-17 04:31:34
Edited: 2006-07-17 05:16:47
Ghosty wrote:
Deschamps wrote:
Kun kerran moderointi on vapaaehtoista työtä kiekon hyväksi, niin minua kiinnostaisi tietää, että miten sinne voisi päästä auttamaan parantamaan kiekkoa parempaan suuntaan? Itseäni ainakin kiinnostaisi olla enemmän mukana kiekon touhussa kuin vain pelaajana. Voisiko joku hieman valaista asiaa tästä, että esim. mitä pääsyvaatimuksia on?
muuta kuin, että todellakin tekee sitä vain hyvään tarkoitukseen eikä pahaan esim. jos olisi jossain regis ja haluisi pelata toisen kanssa, eikä tämä mahdu kentällä niin, että jos olisi mode niin ei silti kikkisi häntä pois pelistä.
Olen itse vielä todella aktiivinen, joten olisin aika paljon auttamassa poistaa moderaattorina tuota ns. "peeloilua", joten toivoisin, että joku osaisi tähän vastata minulle.

eipä tässä muuta tällä kertaa, kiitoksia teille, jotka lisäävät minun ja monen muunki tietoa kiekosta.

-Deschamps kuittaa


Jouko itse valitsee moderaattorit ja foorumimoderaattorit, kysymättä. Hyvän näytön antaminen pelissä, sen ulkopuolella ja foorumeilla lisää mahdollisuuksia tulla valituksi. Statuksen muutosta ei kannata itse suoranaisesti pyytää.


No sitten taidan vain tyytyä, tähän omaan pelaamiseeni ja noitten uusien pelaajien opettamiseen, jota olen jo jonkin aikaa harrastanut. Aina kun huomaan uuden kaverin kysyn siltä et haluatko vähän opastusta peliin ja siitä se sitten lähtee, no mutta onpaha tuokin sitten jotain tekemistä kiekon hyväksi. En meinaan usko, että Jouko joskus eksyis mua katselemaan, mutta kiitos kun valaisit minua
Anonymous



Date: 2006-07-18 03:25:06
juu.. ja pitäs saad samat käännettyä viel jenkeille,sweduille sun muille ulkomaalaispelureil.
Anonymous



Date: 2006-07-21 12:15:07
Edited: 2011-08-04 16:49:15
EDIT: turhat pois, tämä oli vain ketjun ylösnosto.

Lukuiloa.
Anonymous



Date: 2006-07-22 01:20:05
Jouduin itse turvautumaan /report rimpsuun ensimmäistä kertaa tässä 2pv sitten. Oli selkeä tapaus: huomasin tilaa 5v5 -regissä, joten menin ajankuluksi sinne. Vastapuolella 4 ukkoa jäällä pyörittämässä meidän päässä kiekkoa ja meillä minä + kaksi muuta pelaajaa, sekä vaihdossa kaksi idlaamassa. Kyselin sitten niiltä vaihtomiehiltä, että tulisivat kentälle, mutta en koskaan saanut vastausta. Peli loppui onneksi pian, uusi alkoi aikoinaan ja sitten tajusin homman nimen:

ne kaksi vaihtomiestä olikin tämän yhden vastapuolella pelanneen sankarin nikkejä... idlasi pelin alun, kunnes sai ne kaksi nikkiään taas vaihtoon ja pyöritys alkoi. /report menemään ja n.2min kuluttua siitä huone tyhjeni tästä peelosta + ylimääräisistä nikeistä.

Hienoa työtä moderaattori, kuka sitten olitkin. Tämä lisää omalta osaltani luottamusta kohtaanne entistä enemmän, ei tosin muutenkaan ole koskaan ollut valittamista mistään ^^

-oldi-
Anonymous
-2


Date: 2006-07-27 02:45:06
Edited: 2006-07-27 03:20:58
craps wrote:
Sit sais loppua sen käyttäminen. Mtn muuta ku hermot menee ku sitä kattelee. Kaiken maailman nobot käyttää sitä koko v*tun ajan ja ihan turhaan. Hirveen näköstä "kikkailua". Olette varmaan tekin nähneet regejä joissa yks pelaaja on oppinu just käyttämään tota 5-kusetusta. Se tekee sitä 5 V*TUN minuuttia.

Eikö nyt jumav*tunlauta vois opetella kikkoja tekemään oikein ja pelaamaan kunnolla (tarkoittaen sitä et unohtaa noi vitoset, ylimääräset hiiren napit... siis periaatteessa kaiken mitä ei ole tähän peliin tarkotuksella tehty).

Kunpa minulla olisi valtaa ja voimaa...


Olin kirjoittanut näin aiheeseen "Jalkakynä". Hunttasin miinusta kyseisellä kirjoituksella. -2 on tullut. Hieman alempana on sama kirjoitus joka on vain kopioitu, mut ei oo mtn quote -juttua edessä. Mietinpähän vaan millä perusteilla mä olen saanut sen -2 ja toinen hlö joka on kopioinut tekstini ei ole saanut edes miinuksia.

Voiskohan tässä olla jo modeillakin jtn minua vastaan vai onko vain kyse sattumasta ja huomaamattomuudesta. Ken tietää.....


Mutu-tuntumalta sanon että tämän perusteella crapsia vainotaan.Johtunee ilmeisesti hänen ja Gilardinon tekemästään topicistaan.En väitä että tämä on totta,mutta jos on niin on kyllä korruptoituneen Neuvostokoneiston makua...valitettavasti.
E:En ymmärrä miksi hän "hunttasi" miinuksia,mutta voi olla myös mahdollista että kun astui kiekon mediaseksikkäimmän pelaajan varpaille,niin nämä hänen "hyväveli-filosofiaa" käyttävät forum-ja pelimodeystävänsä ovat ottaneet hänet tarkkailuun.
Anonymous



Date: 2006-08-18 19:49:28
Edited: 2006-08-18 19:59:59
No, kävi näin että joukku IHT Venus - Hc Tupakanpolttajat pelissä. Vastustajan 1 pelaaja lähti tasatilanteessa. Vastustajat itse myönsivät hänen lähteneen.

Tuli siinä sitten 5-1 tilanteeseen asti tehtyä maaleja. Odotimme tietysti luovutusta, koska heillähän ei mitään mahdollisuuksia enään ollut. No vastustaja ei lähtenyt vaan pelasi aikaa ja antoi meidän tehdä mitä tahansa. Emme jaksaneet turhaan tehdä maaleja, vaan keskityin enemminkin reportin lähetykseen.

Vastustaja huuteli siellä, että naX naX ja luovuttakaa. Ensimmäisen erän jälkeen tauolla he eivät löytäneet READY-nappulaa, joten autostartille mentiin. reportia tuli lähetettyä ja uskoin että katsomossa oli ainakin jo käynyt joku. No 7. reportin jälkeen itselleni napsahti mutet 10 minuutiksi. Syy: riehuminen, Joukkuetoverin haukkuminen ja jtn että tiimipelit eivät ole modejen vastuulla.

En ollut kiroillut yhtään, enkä tietääkseni haukkunut ketään. Odotin vain, että mode tulee noukkimaan pois ajanpelaajat. Lisäksi en nyt tuosta avausviestistä onnistunut onkimaan, että oliko moderaattori oikeassa.

Haluaisin sen tietää ja lisäksi kuulla kommentit miltä kantilta kyseinen/kyseiset modet tilanteen näkivät.

kiitos että jaksoit lukea viestini, odotan vastauksia. Elämä jatkuu ja viikonloppu edessä.

-Ruåtsi-

PS. Jäähyt sucks...

E: kirjotusvirhe

Anonymous



Date: 2006-08-18 19:56:55
Ruåtsi wrote:
No, kävi näin että joukku Hc Tupakanpolttajat - IHT Venus pelissä. Vastustajan 1 pelaaja lähti tasatilanteessa. Vastustajat itse myönsivät hänen lähteneen.

Tuli siinä sitten 5-1 tilanteeseen asti tehtyä maaleja. Odotimme tietysti luovutusta, koska heillähän ei mitään mahdollisuuksia enään ollut. No vastustaja ei lähtenyt vaan pelasi aikaa ja antoi meidän tehdä mitä tahansa. Emme jaksaneet turhaan tehdä maaleja, vaan keskityin enemminkin reportin lähetykseen.

Vastustaja huuteli siellä, että naX naX ja luovuttakaa. Ensimmäisen erän jälkeen tauolla he eivät löytäneet READY-nappulaa, joten autostartille mentiin. reportia tuli lähetettyä ja uskoin että katsomossa oli ainakin jo käynyt joku. No 7. reportin jälkeen itselleni napsahti mutet 10 minuutiksi. Syy: riehuminen, Joukkuetoverin haukkuminen ja jtn että tiimipelit eivät ole modejen vastuulla.

En ollut kiroillut yhtään, enkä tietääkseni haukkunut ketään. Odotin vain, että mode tulee noukkimaan pois ajanpelaajat. Lisäksi en nyt tuosta avausviestistä onnistunut onkimaan, että oliko moderaattori oikeassa.

Haluaisin sen tietää ja lisäksi kuulla kommentit miltä kantilta kyseinen/kyseiset modet tilanteen näkivät.

kiitos että jaksoit lukea viestini, odotan vastauksia. Elämä jatkuu ja viikonloppu edessä.

-Ruåtsi-

PS. Jäähyt sucks...


Juu eihän se ruotti mitään asiattomuuksia huudellut.
Joku mode erehtyi rankasemaan viatonta 10 min muteilla.
Onneksi ei sen vakavampi mute/ban
Anonymous



Date: 2006-08-18 20:17:22
Mainittakoon ensin, että olen täysin ulkopuolinen, enkä tiedä tilanteesta mitään muuta kuin sen mitä äsken kirjoitit.

Ruåtsi wrote:
Vastustaja huuteli siellä, että naX naX ja luovuttakaa. Ensimmäisen erän jälkeen tauolla he eivät löytäneet READY-nappulaa, joten autostartille mentiin. reportia tuli lähetettyä ja uskoin että katsomossa oli ainakin jo käynyt joku. No 7. reportin jälkeen itselleni napsahti mutet 10 minuutiksi. Syy: riehuminen, Joukkuetoverin haukkuminen ja jtn että tiimipelit eivät ole modejen vastuulla.

Eiköhän se syy noihin muteihisi löydy tuosta kursivoidusta tekstistä. Kirjoitit, että lähetit seitsemän eri reporttia tästä asiasta. Yksi report samasta aiheesta riittää. Jos alat lähestulkoon floodata reportteja niin se on varmasti modejen kannalta häiritsevää, ja veikkaisin että tämä on juuri sitä "riehumista", minkä mode kirjoitti mutejen syyksi.

Ruåtsi wrote:
Odotin vain, että mode tulee noukkimaan pois ajanpelaajat.

Kuten mode sinulle mutejen yhteydessä kertoi, tiimipelit eivät ole modejen asia. Modet eivät siis pysty poistamaan tiimipelistä ketään. Huomasit varmaan itsekin kun sait mutet, että et muteista huolimatta lentänyt pelistä pois.

Ruåtsi wrote:
Lisäksi en nyt tuosta avausviestistä onnistunut onkimaan, että oliko moderaattori oikeassa.

Olihan se.
Anonymous



Date: 2006-08-18 20:27:58
Edited: 2006-08-18 20:29:08
Togo wrote:
Ruåtsi wrote:
Odotin vain, että mode tulee noukkimaan pois ajanpelaajat.

Modet eivät siis pysty poistamaan tiimipelistä ketään. Huomasit varmaan itsekin kun sait mutet, että et muteista huolimatta lentänyt pelistä pois.


Näinhän se on, tätä en tiennyt. Entä ennen tuota uudistusta,että jos jää yksin niin loppuu atom. niin pystyikö modet silloin "poistamaan" pelaaman tiimpelistä? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska itse sain käsityksen että näin olisi ollut.
Anonymous



Date: 2006-08-18 20:43:47
Moderaattorit eivät ole voineet poistaa tiimipeleistä ketään muteilla koskaan ikinä missään.
Anonymous



Date: 2006-09-01 11:23:41
Tätä voisi taasen käyttää ylhäällä. Avausviesti on hyödyllistä luettavaa.
Anonymous



Date: 2006-09-22 20:16:40
BUMP, johan tässä kolmisen viikkoa on taas mennyt.
Anonymous



Date: 2006-09-22 20:51:23
Tosi hyvää tietoa. Mutta se aina naurattaa että jos tiimi peleissä viimeisellä minuutilla jää seisomaan veskan eteen ja ottaa aloituksen sieltä heti tulee"***** noob tai /report" :D Jos haluaa tehdä maalin tiimille miksi antaa veskan avata ja antaa niiden pitää kiekkoa. :)
Anonymous



Date: 2006-10-20 18:36:22
jouko wrote:

05.04. 16:38:51 <Jowy> apua joku novi tääl
10.04. 07:57:40 <Jowy> peelo tääl menee paitsioo kokoaja!
12.04. 13:16:37 <Jowy> joku lagaa tääl
29.04. 20:47:28 <Jowy> novi tääl paitsios kokoaja
01.05. 01:29:28 <Jowy> java45 tekee omia yrittää
01.05. 01:29:59 <Jowy> vahinko tais olla sry
09.05. 20:09:14 <Jowy> LäTTyMän henkilö tekee 1vs1 huoneen ja potkii pois jotta saisi itselle ilmaisen harjoitushuoneen.


Juu tässä puhutaan aivan asiaa.
Nämä turhat ''peelo tääl menee paitsioo kokoaja!'' reportit voisi pitää omana tietona ja ilmoittaa jos oikeasti joku tekee jotain,Esim:

-10 min mute Kiroilusuodattimen ohitus yrityksestä.
-10 min mute Haukkumisesta.
-10 min mute Myöskin huonosta käytöksestä ja tahallisista omista maaleista.

Jouko on minusta tässä asiassa aivan oikeassa.

T:OTP
Anonymous



Date: 2006-10-20 18:42:18
Edited: 2006-10-20 18:43:49
Nashh wrote:
Tosi hyvää tietoa. Mutta se aina naurattaa että jos tiimi peleissä viimeisellä minuutilla jää seisomaan veskan eteen ja ottaa aloituksen sieltä heti tulee"***** noob tai /report" :D Jos haluaa tehdä maalin tiimille miksi antaa veskan avata ja antaa niiden pitää kiekkoa. :)



Koska 1:Tätä sanotaan ajanpeluuksi joka ON kiellettyä.

Koska 2:"***** noob tai /report"
                                                                                        ||
                                                                                        \/
                                                            Tämä on tarkoitettu juuri näitä varten!

Koska 3:Mikset anna heidän pelata ja sitten itse käyttää tätä /report toimintoa?Jos Jouko on hyvällä päällä hän voi muuttaa pelin tulosta teidän eduksenne tai tasapeliksi!


E:En yritä nuoleskella ja päästä Joukon suosioon!
Anonymous



Date: 2006-10-20 18:44:25
Edited: 2011-03-12 23:37:52
oitu
Anonymous



Date: 2006-10-20 18:49:08
Itse pesäpallotuomarina tiedän kuinka vaikeaa on miellyttää kahta osapuolta yhtäaikaa, ja tässä on useinmiten useampia osapuolia kyseessä. Moderaattorit ovat kiekon "erotuomareita", ja tekevät arvokasta työtä, sillä ei itsellä ainakaan riitä aika/kiinnosta hoitaa kiekon asioita.

Varjo listasi oikeastaan kaikki tarvittavat tiedot raportoinnin käytöstä. Joskus kun tuolla puplalla käy pelailee, usein siellä uhkaillaan raportilla, niinkuin kickillä silloin kun se vielä oli. Reportin käyttö ei ole oikeus, vaan sen käyttöön tarvitaan tietynlaista vastuuta.

Yksinkertaisuudessaan, kiekossa pärjää hyvin kunhan käyttäytyy asiallisesti ja maltillisesti.
Anonymous



Date: 2006-10-20 18:50:22
Eilen tuossa ajattelin sellaista bottia, joka tulisi huoneeseen reportoinnista. /flood PlayerX ja tämä botti sitten tarkistaisi onko tämä totta. Tämä helpottaisi moderaattoreiden työtä ja he saavat keskittyä enemmän omaan pelaamiseensa ja isompiin "rikoksiin".
  En sitten tiedä miten tälläinen tehtäisiin, olisiko se mahdollista jne. ehdotin vain.
Karbo
Phane Society



Date: 2006-10-20 19:16:30
Edited: 2006-10-20 19:22:29
OTP wrote:
Nashh wrote:
Tosi hyvää tietoa. Mutta se aina naurattaa että jos tiimi peleissä viimeisellä minuutilla jää seisomaan veskan eteen ja ottaa aloituksen sieltä heti tulee"***** noob tai /report" :D Jos haluaa tehdä maalin tiimille miksi antaa veskan avata ja antaa niiden pitää kiekkoa. :)



Koska 1:Tätä sanotaan ajanpeluuksi joka ON kiellettyä.


Niin tähän ON kantaan sanoisin, että eihän se ole kiellettyä. Se ei vain ole hyvien tapojen mukaista. Siis tiimipeleissä sallittua, muualla ei.

Edit. Parit kirjoitusvirheet..
Anonymous



Date: 2006-10-20 20:37:08
^Viimeisillä minuuteilla toi on ihan perusjuttu, kuuluu asiaan, tietysti tasoitusta haetaan. Tietysti jos ollaan jo 5-0 häviöllä ja 20 sekuntia aikaa, niin ei silloin kannata.
Anonymous



Date: 2006-10-25 08:19:05
Kyllä ne modet vois karsia niitä peeloja niistä regeistä.
Anonymous



Date: 2006-10-30 20:43:22
Edited: 2006-10-30 20:58:07
Tiedoksi/varoitukseksi "rivipelaajille":

Jatkossa tiimipeleissä yleisön puolelta publicille kirjoitetut kannustushuudot (esim. tumtum, jeejee, hyvä <tiimin/pelaajan nimi> jne.) voivat johtaa muteihin, vaikkei kyseistä kannustusfraasia floodattaisi. Näin varsinkin:

1) "suosittujen" joukkueiden peleissä, joissa on paljon yleisöä

2) Moderaattoreita sisältävien joukkueiden peleissä

Yleistä linjausta asiasta ei ole, joten mutet voivat ko. toiminnasta tulla täysin sattumanvaraisesti, kuitenkin em. kohtien ollessa todennäköisimpiä "sakkorysiä".
Anonymous



Date: 2006-10-30 21:42:31
Mxyzptlk wrote:
Tiedoksi/varoitukseksi "rivipelaajille":

Jatkossa tiimipeleissä yleisön puolelta publicille kirjoitetut kannustushuudot (esim. tumtum, jeejee, hyvä <tiimin/pelaajan nimi> jne.) voivat johtaa muteihin, vaikkei kyseistä kannustusfraasia floodattaisi. Näin varsinkin:

1) "suosittujen" joukkueiden peleissä, joissa on paljon yleisöä

2) Moderaattoreita sisältävien joukkueiden peleissä

Yleistä linjausta asiasta ei ole, joten mutet voivat ko. toiminnasta tulla täysin sattumanvaraisesti, kuitenkin em. kohtien ollessa todennäköisimpiä "sakkorysiä".


Vihdoinkin.. Tätä olen nimittäin jo odottanut, koska mitä useammin pelaan, niin sitä useammin vastapuolen pelaajiean kaverit tulevat huutelemaan "hahaa, nöyrä, teeC" ymt.. Mukavaa kun ei enään sitä tarvitse kestää.. Eli siis report siitä?
Anonymous



Date: 2006-10-30 21:46:06
Glok wrote:
Vihdoinkin.. Tätä olen nimittäin jo odottanut, koska mitä useammin pelaan, niin sitä useammin vastapuolen pelaajiean kaverit tulevat huutelemaan "hahaa, nöyrä, teeC" ymt.. Mukavaa kun ei enään sitä tarvitse kestää.. Eli siis report siitä?


Kyllä, report siitä. Toivotaan, että tätä linjausta kannattavat moderaattorit jaksavat käydä tarkastamassa nämäkin raportit, eivätkä rajoita mutetuksia vain omiin peleihinsä.
Anonymous



Date: 2006-10-30 22:07:09
Mxyzptlk wrote:
Tiedoksi/varoitukseksi "rivipelaajille":

Jatkossa tiimipeleissä yleisön puolelta publicille kirjoitetut kannustushuudot (esim. tumtum, jeejee, hyvä <tiimin/pelaajan nimi> jne.) voivat johtaa muteihin, vaikkei kyseistä kannustusfraasia floodattaisi. Näin varsinkin:

1) "suosittujen" joukkueiden peleissä, joissa on paljon yleisöä

2) Moderaattoreita sisältävien joukkueiden peleissä

Yleistä linjausta asiasta ei ole, joten mutet voivat ko. toiminnasta tulla täysin sattumanvaraisesti, kuitenkin em. kohtien ollessa todennäköisimpiä "sakkorysiä".

Siis... jos kerran S.S.K. vs Ajax Amsterdam pelissä huutaa publicilla: "Hyvä Tenki" tai "Anna palaa Madonna" niin tästä seuraa heti mute, mutta jos _Novipojat vs tapsat (nimet keksittyjä) ottelussa tatti94 floodaa "tapsat jyrää", niin tästä ei reportin jälkeen seuraa mitään, ja kun ajattelee että jos reportti on vaikka hukkunut muiden "M.Warden ownaa" tms. reporttien sekaan ja pistää reportin uudestaan, seuraa tästä heti mute.
  Kyllä niitä häiriköitä mutetetaan ahkerasti, mutta miksi ihmeessä tämä 1. on käytössä ja 2. on vielä huonompi. Ja onko mute ja ban erotettu jo? Vai tuleeko floodamisesta yhä sekä mute ja pelikielto, sillä kirjoitettu rike on aivan eri asia kuin "pelillinen" rike.
Anonymous



Date: 2006-10-30 22:33:32
Edited: 2006-10-30 22:35:32
M.Warden wrote:
Siis... jos kerran S.S.K. vs Ajax Amsterdam pelissä huutaa publicilla: "Hyvä Tenki" tai "Anna palaa Madonna" niin tästä seuraa heti mute, mutta jos _Novipojat vs tapsat (nimet keksittyjä) ottelussa tatti94 floodaa "tapsat jyrää", niin tästä ei reportin jälkeen seuraa mitään


Voi olla, että joidenkin moderaattorien publicpuheen sietokynnys on matalampi omissa peleissä kuin näiden "novipoikien" vastaavissa. Toisaalta resursseja ei välttämättä ole raportteihin edes vastata, vaan toimintaa harjoitetaan lähinnä vain omissa peleissä.

Keskustelua yhteisestä linjasta käydään modetiimin sisällä, mutta toistaiseksi mitään konsensusta asiasta ei ole saatu aikaan. Toiset kannattavat yhtenäistä linjausta, toiset oman järjen käyttöä = edellä mainitut kohdat 1) ja 2). Eli mennään mielivallan mukaan ainakin toistaiseksi.

Ja onko mute ja ban erotettu jo? Vai tuleeko floodamisesta yhä sekä mute ja pelikielto, sillä kirjoitettu rike on aivan eri asia kuin "pelillinen" rike.


Vain ylläpitotiimin jäsenet voivat antaa bannia kiekkoon, moderaattorien työkaluina toimivat vain ja ainoastaan komennot /mute & /closeroom.
Anonymous



Date: 2006-10-30 23:05:43
M.Warden wrote:

Siis... jos kerran S.S.K. vs Ajax Amsterdam pelissä huutaa publicilla: "Hyvä Tenki" tai "Anna palaa Madonna" niin tästä seuraa heti mute, mutta jos _Novipojat vs tapsat (nimet keksittyjä) ottelussa tatti94 floodaa "tapsat jyrää", niin tästä ei reportin jälkeen seuraa mitään, ja kun ajattelee että jos reportti on vaikka hukkunut muiden "M.Warden ownaa" tms. reporttien sekaan ja pistää reportin uudestaan, seuraa tästä heti mute.


Pointti lienee siinä, että näissä S.S.K- Ajax- peleissä on suuremmalla tod. näköisyydellä paikalla moderaattoreita, joko kentällä tai katsomossa, ja siksi riski saada mutet on suurempi.
Modet ovat melkein poikkeuksetta kiekkoa jo vuodesta 04- pelanneita, ja kiekon parhaat joukkueet koostuvat pääasiassa näistä vuodesta 04- pelanneista, eli siinä kahden vuoden aikana on varmasti monenlaisia kaveruuksia syntynyt, joka tarkoittaa että huipputiimien pelaajat usein tuntevat modet hieman paremmin, ja näin /report toiminnon sijaan voi käyttää /msg- toimintoa, ja häiriköt saadaan kuriin.

Anonymous



Date: 2006-10-31 00:01:45
Edited: 2020-03-29 00:25:41
No itsehän sain 24 tunnin mutet siitä, että annoin kaverin numeron toiselle kaverille (huoneessa, jossa ei ollut muita kuin me kolme) juuri, kun eräs moderäätör (krhm) sattui paikalle ja siitähän rapsahti päivän mutet sitte (syynä yksityistietojen levittäminen).

Oikeinko ?


EDIT: 14 vuotta myöhemmin, edelleen vituttaa!
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 188777
Pages: 1   2   3   [4]   5   6   7   29   30   31   32