Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189066
Pages: 1   2   [3]   4   5   6   29   30   31   32  
Anonymous



Date: 2006-06-15 22:24:13
Edited: 2006-06-15 22:26:02
Eiii. sori anna miikka. oot kiva
-HaBa-



Date: 2006-06-15 23:26:27
Edited: 2006-06-15 23:26:47
Gaymo wrote:
Tästä esimerkkinä tämän vuoden alkupuolella sattunut tapaus, jossa Kytis oli harrastanut "statshunttausta". Asiaa puitiin tasan se yksi päivä jolloin se oli tapahtunut, mutta tapaus hävisi kuin tuhka tuuleen samana päivänä. Voi johtua myös siitä, että joku "Kystin" ystävä/kaveri, joka nyt sattuu olemaan moderaattori, oli päättänyt palvella hyvää kaveriaan ja poisti topicin.


Ikävä kyllä statshunttausta ei voi pitää itsessään rangaistavana tekona. Jos siis tässä tapauksessa(kin?) Kytis on ollut kahden tai yhden kovan pelaajan puolella ja eikä ole suostunut vaihtamaan tiimiä saatika kanssapelureita, vaan hakannut publaa ja saanut plussia sun muita tilpehöörejä.


EDIT: en osaa käyttää quotea :((
Anonymous
-2


Date: 2006-06-15 23:34:42
Ainiih.. Tuossa tapaus kytiksessähän oli tapaus statshuijauksesta! Ei tainnut aivot toimia tarpeeksi hyvin, jotta olisin tuon sanavalinnan älynnyt vaihtaa.
Kytis
Kuolema



Date: 2006-06-16 00:22:53
Gaymo wrote:
Mxyzptlk wrote:
Ikävä kyllä näyttäisi siltä, että välillä "isot nimet" saavat armahduksen tempuista, joista nakke-97:t joutuvat rangaistuksen kärsimään.



Tästä esimerkkinä tämän vuoden alkupuolella sattunut tapaus, jossa Kytis oli harrastanut "statshuijausta". Asiaa puitiin tasan se yksi päivä jolloin se oli tapahtunut, mutta tapaus hävisi kuin tuhka tuuleen samana päivänä. Voi johtua myös siitä, että joku "Kystin" ystävä/kaveri, joka nyt sattuu olemaan moderaattori, oli päättänyt palvella hyvää kaveriaan ja poisti topicin.

Olen 100% varma, että jos tuon saman asian olisi tehnyt vaikka nakke-97, olisi napsahtanut bannia jo silloin, kun ensimmäinen moderaattori olisi topicin nähnyt.
   
      Mitä siis tässä haen takaa?
Lähinnä sitä, että voisi niin arvoisa kuin jouko onkin, harkita vähän niitten moderaattorien valintaa. En siis väitä ettäkö pitäisi modeksi valita joku kylmäsydämminen, muusta maailmasta eristäytynyt, ilman ystäviä elävä ihminen. Ei. Moderaattorin pitäisi olla reilu KAIKKIA kohtaan, eikä suosia juuri näitä kavereitaan/isoja nimiä.

Kaikkein eniten tässä Kytis-tapauksessa kismitti se, että asia jätettiin niille sijoilleen. Toivon todellakin että tästä eteenpäin harkitaan edes hieman, ketä siihen moderaattorin "virkaan" valitaan.


Puhut varmaankin tapauksesta jossa Rose mustamaalasi minut statshuijaajaksi vaikka todellisuudessa kävin pilaamassa oikean stats-huijarin huijaamista.

Karu totuushan on se ettei minun tarvitse huijata saadakseni statseja.
Anonymous



Date: 2006-06-16 00:33:25
Jos asia todellakin oli noin, pyydän syvästi anteeksi tuota viestiä.
Anonymous



Date: 2006-06-16 02:02:01
Edited: 2006-06-16 02:02:48
Asia on juuri kuten Kytis sanoo.

Rose voisi muuten itsekin asian tähän vahvistaa, mutta se ei onnistu, koska hän sai tuosta peeloilustaan forum-bannit.
craps



Date: 2006-06-21 12:42:06
Sit sais loppua sen käyttäminen. Mtn muuta ku hermot menee ku sitä kattelee. Kaiken maailman nobot käyttää sitä koko v*tun ajan ja ihan turhaan. Hirveen näköstä "kikkailua". Olette varmaan tekin nähneet regejä joissa yks pelaaja on oppinu just käyttämään tota 5-kusetusta. Se tekee sitä 5 V*TUN minuuttia.

Eikö nyt jumav*tunlauta vois opetella kikkoja tekemään oikein ja pelaamaan kunnolla (tarkoittaen sitä et unohtaa noi vitoset, ylimääräset hiiren napit... siis periaatteessa kaiken mitä ei ole tähän peliin tarkotuksella tehty).

Kunpa minulla olisi valtaa ja voimaa...


Olin kirjoittanut näin aiheeseen "Jalkakynä". Hunttasin miinusta kyseisellä kirjoituksella. -2 on tullut. Hieman alempana on sama kirjoitus joka on vain kopioitu, mut ei oo mtn quote -juttua edessä. Mietinpähän vaan millä perusteilla mä olen saanut sen -2 ja toinen hlö joka on kopioinut tekstini ei ole saanut edes miinuksia.

Voiskohan tässä olla jo modeillakin jtn minua vastaan vai onko vain kyse sattumasta ja huomaamattomuudesta. Ken tietää.....
Anonymous



Date: 2006-06-21 13:24:15
craps wrote:


Olin kirjoittanut näin aiheeseen "Jalkakynä". Hunttasin miinusta kyseisellä kirjoituksella. -2 on tullut. Hieman alempana on sama kirjoitus joka on vain kopioitu, mut ei oo mtn quote -juttua edessä. Mietinpähän vaan millä perusteilla mä olen saanut sen -2 ja toinen hlö joka on kopioinut tekstini ei ole saanut edes miinuksia.

Voiskohan tässä olla jo modeillakin jtn minua vastaan vai onko vain kyse sattumasta ja huomaamattomuudesta. Ken tietää.....


Hunttasit miinusta? Kannattaa jättää tekemättä jos haluaa jatkossakin kirjoitella, noilla pisteillä kun on merkitystä myös forumbannien kannalta.
Todennäköisesti tuossa ketjussa on käynyt niin, että mode ei ole ehtinyt lukea sitä loppuun asti, vaan on pisteyttänyt vaan siihen asti mihin on ehtinyt lukea.
Anonymous



Date: 2006-06-21 13:29:15
Hunttasit miinusta? Kannattaa jättää tekemättä jos haluaa jatkossakin kirjoitella, noilla pisteillä kun on merkitystä myös forumbannien kannalta.
Todennäköisesti tuossa ketjussa on käynyt niin, että mode ei ole ehtinyt lukea sitä loppuun asti, vaan on pisteyttänyt vaan siihen asti mihin on ehtinyt lukea.


Niin siis en tarkotuksella miinusta halunnut. Mutta sain ja saan nykyään pyytämättäkin sitä. :) Ja todennäköisesti mä tulen jatkamaan kritiikkini antoa tiettyjä modeja kohtaan...
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2006-06-21 13:35:32
Edited: 2006-06-21 15:29:50
edit: vittu nyt kerrot kuka oot joka mua vainoo. hanki elämä.
Ghosty
Wanhainkodin Munkki



Date: 2006-06-21 14:44:32
Edited: 2006-06-21 15:04:30
crapster wrote:
Hunttasit miinusta? Kannattaa jättää tekemättä jos haluaa jatkossakin kirjoitella, noilla pisteillä kun on merkitystä myös forumbannien kannalta.
Todennäköisesti tuossa ketjussa on käynyt niin, että mode ei ole ehtinyt lukea sitä loppuun asti, vaan on pisteyttänyt vaan siihen asti mihin on ehtinyt lukea.


Niin siis en tarkotuksella miinusta halunnut. Mutta sain ja saan nykyään pyytämättäkin sitä. :) Ja todennäköisesti mä tulen jatkamaan kritiikkini antoa tiettyjä modeja kohtaan...


Aivan turhaan käytät tuollaista kieltä, mitä käytit Jalkakynä-topikissa. Ei se kirosanaa muuta miksikään vaikka yksi kirjain on korvattu *-merkillä. Ja myöskin asiakokonaisuus tuntuu muuttuvan myös sillä perusteella, mitä tyylikeinoja käytät tekstissä. Tuossa käytit kirosanoja, vaikka hyvin tiedät, että ne ovat epäsuotuisa tapa asioida. Sitten tulet vielä tänne valittamaan, millä perusteella sait miinusta, vaikka et niitä "pyytänyt". Kyllä niitä jaetaan ja tullaan aina jakamaan modejen standardien mukaan.

EDIT: Todistin taas tekstinlukutaitoni.
craps



Date: 2006-06-21 18:40:34
Ghosty..

Et tainnut lukea mitä asiaa valitin. Joten ennen kuin vastaat yhtään mtn toivon, että luet mitä kirjoitin tänne. Ei varmastikaan ole liian epäselvää mitä asiaa kritisoin viestissä jonka tänne laitoin. Myönnän, että se jalkakynä oli asiatonta tekstiä. MUTTA moderaattorit ovat ns.pihalla asioissaan. Ei tietenkään kaikki. Eikä edes suurin osa.
Anonymous
-1, turha


Date: 2006-06-21 19:09:08
eeh
Anonymous



Date: 2006-06-23 14:28:35
_varjo_ wrote:
Milloin taas ei ole syytä raportoida:
Ei
- PELIMERKEISTÄ PELAAMINEN ON OMALLA VASTUULLASI, moderaattorit eivät puutu pelaajien kahdenkeskisiin riitoihin maksamattomista pelimerkeistä.
- Tiimipeleissä omien maalien tekeminen on joukkueen ongelma,
moderaattorit eivät puutu siihen.
- Joku vie paikkasi trainingista, vaikka se on ikävää niin ei siihen maailma kaadu. Pyydä kohteliaasti toista luovuttamaan paikkansa, jos ko. henkilö vastaa kohteliaaseen pyyntöön kiroillen katso "Kyllä"-kohdasta toimintaohjeet.


Olen kyllä huomannut sen, että nämä ns. kitisijät sanovat laittavansa reporttia näistäkin asioista. Kyllä se välillä ärsyttää jos joku paikan vie, mutta onhan niitä muitakin trainingeja missä voi pelailla.

Ja toinen esimerkki missä nakertaa on se, että pelaaja X jättää hävityn pelimerkkinsä maksamatta. Siinä ei auta muu kuin että ole itse reilu.
Anonymous



Date: 2006-06-27 22:24:51
Jostain syystä ihmiset yhä missaavat tämän ketjun, joten nostetaan sitä taas ylös.
Anonymous



Date: 2006-07-08 19:02:35
Minua ainakin helpotti saada tietää, mistä kaikesta saa reportoida. Kiitos siitä _varjo_!
Anonymous



Date: 2006-07-08 20:27:34
Tajusin sen että haukkumisesta saa pistää report, mutta miten paljon pitää saada haukkuja, jotta voi laittaa report. Riittääks yks H-sana reporttamiseen?
Anonymous



Date: 2006-07-08 21:00:29
Jouko veti +5 forumpistet aploodit mut +5 tänfoorumin tekijälle oli oikeat pisteet sillä aiheellin topic oli
Anonymous



Date: 2006-07-08 21:25:42
Anteeks vaa mut moderaattorit bannasi ykkösnikkini taklauksen 1 päiväksi pro-tason huoneesta ! Jos syy tähän on, niin saanen sen tietää, jos ja kun sitä ei ole niin saanen tiedustella miksi bannata. capslockilla kirjoitus = sallittua, kärkkyminen = sallittua. Vaadin anteekspyyntöä

taklaus
Anonymous



Date: 2006-07-08 21:31:56
tilkki wrote:
Anteeks vaa mut moderaattorit bannasi ykkösnikkini taklauksen 1 päiväksi pro-tason huoneesta ! Jos syy tähän on, niin saanen sen tietää, jos ja kun sitä ei ole niin saanen tiedustella miksi bannata. capslockilla kirjoitus = sallittua, kärkkyminen = sallittua. Vaadin anteekspyyntöä

taklaus

Tähän on nyt pakko vastata ja perustella, vaikka en moderaattori olekkaan. Sillä hetkellä toivoin, että moderaattorin oikeudet omistaisin, sillä pelasin kanssasi samassa huoneessa. Tarkkaan en tiedä, millä perusteilla muteja jaetaan, mutta tapauksessasi olisin antanut pidemmät kuin päivän mutet. En tiedä kuka reportin teki, mutta täysin oikea ratkaisu oli kyseiseltä moderaattorilta ja reportoijalta. Caps lock jatkuvasti päällä, kiroilua ja yleistä häiriköintiä. Peli häiriintyi myös, joten hyvä että sait mutet. Otappa opiksesi ja käyttäydy fiksusti ja anna muille pelirauha. Niin on itelläkin mukavampi pelata.

Anteeksipyyntöä kai turha odottaa.
Anonymous



Date: 2006-07-08 21:43:13


1) en kiroile

2)caps lock, tapansa kullakin näkyy selkeämmin kun normaali kirjotus

3)yleinen häiriköinti tarkoittaa ?
Anonymous



Date: 2006-07-08 21:54:16
tilkki wrote:
2)caps lock, tapansa kullakin näkyy selkeämmin kun normaali kirjotus

Tavassasi on vain se ongelma että se on yleisen "netiketin" vastainen (mielletään huutamiseksi). Jos capsatessa tulee sanottua vielä jotain typerää, on yleensä vaikeuksissa. Muutenkin valittamisesi on turhaa.
Anonymous



Date: 2006-07-08 21:57:27
Hyvä ku kerrottiin mulle jo nyt eikä ennen muteja
Anonymous



Date: 2006-07-08 22:20:17
Edited: 2006-07-08 22:21:47
Täytyyhän nuo varjon ohjeet tuonne ohjeisiin laittaa.

Kyllä se asia vaan on niin, että jos kirjoitat reportin asiallisesti ja varjon ohjeita noudattamalla, niin asiaan puututaan paljon mieluisemmin ja odottamallasi tavalla. Tämä siis minun arvioni, joka tuskin täysin pieleen meni.

Olen nyt itse käyttänyt /report komentoa 2 kertaa.
Ensimmäisellä kerralla eräs henkilö floodasi jatkuvasti tiimipelissä spectaattorina public-asetus päällä, niin että se varmasti häiritsi pelaamista ja pakotti monen käyttämään /ignore komentoa. Huvikseni kokeilin katsoa /whoissilla josko mute olisi tullut näkyviin, ja siellähän se oli. Tähän on näköjään tehty jokin muutos, sillä moni pelaaja on väittänyt, että mute ei tule näkyviin, ennen kuin kyseinen pelaaja käynnistää kiekon uudelleen. Jokatapauksessa, asiaan puututtiin.
Toisella kerralla tiimimatsissa vastustaja luovutti, tosin yksi pelaaja jäi vielä pelaamaan. Tiesin, että se ei ollut kiellettyä, mutta tiesin myös, että muteja on jaettu pelaajille, jotka jäävät yksin pelaamaan. Oli siis pakko testata mitä tällä kertaa tapahtuisi. Ystävällisesti eräs mode lähetti minulle msg:tä, jossa hän kertoi, että näihin ei puututa. Reporttini kuitenkin huomattiin ja asialle tehtiin jotain.

En siis täysin ymmärrä näitä valituksia, joita eräät levittelevät koskien moderaattoreita.
Kertokaapa seuraavan kerran tapauksia, joissa asiaan ei ole puututtu/tuomio väärä, kun olette huomioineet varjon ohjeet.

Edit: Kirjoitusvirhe.
Anonymous



Date: 2006-07-16 11:54:42
Kyllä tuo varjo on oikeassa. Kaikki laittavat reporttiin "Toi yks varasti mun paikan tulkaa kikkiin se" Ja toinen vakio on "Toi yks on paitsiossa ja se ei tajua tuu kikkaan se ja käske beginnerii"

Tälläiset lausahdukset ottavat päähän, jos on tarve moderaattoriin niin sanokaa siihen edes selitys, kyllä nämä moderattorit hyvin hommansa.

Ja tästä viellä kiitos varjolle kun olit tehnyt näin hyvän topicin :) Ja moderaattoreille jotka ei kuuntele turhaa selitystä

Reidar kiittää
Anonymous
-2


Date: 2006-07-16 13:19:39
Edited: 2006-07-16 13:20:47
En tiedä että liittyykö tämä aiheeseen, mutta onko tämä teidän mielestä asiallista?

Eräänä kauniina päivänä menin regiin, jossa sattumoisin oli eräs nimeltämainitsematon mode. Pelailin ihan normaalisti, kunnes vaihtoon saapui moden kaveri. Mode sanoi: "anaanas mee vaihtoon(pelasin silloin anaanas nickillä)". Sanoin: "miksi?" Sen jälkeen tuli: *** You have been muted for 10 minutes.

Onko tämä oikein?

-deab-
Anonymous
-2, turha


Date: 2006-07-16 13:41:49
deab wrote:
En tiedä että liittyykö tämä aiheeseen, mutta onko tämä teidän mielestä asiallista?

Eräänä kauniina päivänä menin regiin, jossa sattumoisin oli eräs nimeltämainitsematon mode. Pelailin ihan normaalisti, kunnes vaihtoon saapui moden kaveri. Mode sanoi: "anaanas mee vaihtoon(pelasin silloin anaanas nickillä)". Sanoin: "miksi?" Sen jälkeen tuli: *** You have been muted for 10 minutes.

Onko tämä oikein?

-deab-

Jos tämä on totta nii modet *REPS. Tämmösiltä kavereilta pitäs ottaa vähint''n nuo "moden oikeudet" pois.
Anonymous



Date: 2006-07-16 23:30:47
deab wrote:
En tiedä että liittyykö tämä aiheeseen, mutta onko tämä teidän mielestä asiallista?

Eräänä kauniina päivänä menin regiin, jossa sattumoisin oli eräs nimeltämainitsematon mode. Pelailin ihan normaalisti, kunnes vaihtoon saapui moden kaveri. Mode sanoi: "anaanas mee vaihtoon(pelasin silloin anaanas nickillä)". Sanoin: "miksi?" Sen jälkeen tuli: *** You have been muted for 10 minutes.

Onko tämä oikein?

-deab-

Olisit vaan sanonu sen moden nimen jos tällästä kerran on tapahtunu. Oon utelias tietämään kenestä on kyse, koska tällänen viesti jättää vaan yhden vaihtoehdon: Kusetat.
Anonymous



Date: 2006-07-16 23:49:43
Devilhorn wrote:
deab wrote:
En tiedä että liittyykö tämä aiheeseen, mutta onko tämä teidän mielestä asiallista?

Eräänä kauniina päivänä menin regiin, jossa sattumoisin oli eräs nimeltämainitsematon mode. Pelailin ihan normaalisti, kunnes vaihtoon saapui moden kaveri. Mode sanoi: "anaanas mee vaihtoon(pelasin silloin anaanas nickillä)". Sanoin: "miksi?" Sen jälkeen tuli: *** You have been muted for 10 minutes.

Onko tämä oikein?

-deab-

Olisit vaan sanonu sen moden nimen jos tällästä kerran on tapahtunu. Oon utelias tietämään kenestä on kyse, koska tällänen viesti jättää vaan yhden vaihtoehdon: Kusetat.

Tuskinpa tälläistä sattuu ellei moden oikeudet oo menny väärälle =)
Anonymous



Date: 2006-07-17 00:40:50
Mielenkiintoinen topick mikä herättää paljon kysymyksiä...
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189066
Pages: 1   2   [3]   4   5   6   29   30   31   32