Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189162
Pages: 1   2   3   4   17   18   19   [20]   21   22   23   29   30   31   32  
Anonymous
-1


Date: 2008-02-13 01:46:38
Voisin sanoa, että nämä "modet", mitä se tarkottaa? - Bostailua.

nostan tässä esille yhden Django, mies antaa mutet minulle.

Tilanteessa tapahtui seuraavasti:
Olin spectaattorina eräässä regissä, siellä oli myös pelaaja Myllå, ja tietenkin tämä täysin spede Django.
Juttelun aiheena oli autot, joten puhuttiin autoista, ja sitten aina vähän väliä Myllå sanoi minulle "viikseen" ja kaikkea muita halventavia sanoja. Sitten sanoin vähän takaisin, ja Django heti varotteli muteilla.
Sitten kysyin että miksi minua varotellaan, muttei Myllå:ä?

-Django pamautti 10minuutin mutet, syynä BOSTAILU.
Tässäkin tilanteessa voi huomata, että Myllå on pelaaja, joka on ykkösellä EiElämää, eli hän on vähän mainnekkaampi pelaaja, joten häntä ei rangaista.

Ehdotanki että Django voisi vaikka vähän olla ihmisiksi, ja lopettaa Bostailu, ja jakaa mutet niinku kuuluukin.


PS: Mua ei sit vittuukaa kiinnosta enään kike, PASKA PELI, iha sama mitä kritikkii tulee takas.
Django
Kuolema



Date: 2008-02-13 01:52:04
Hieno homma mutta mutet ei multa tullut. Olin savuilla. Aiheesta varmasti tulivat, sitä en epäile.
Anonymous



Date: 2008-02-13 01:53:10
Nojuu, en tiedä kuka ne antoi, muta Django niistä kokoajan varoitti´.
Anonymous



Date: 2008-02-13 01:55:56
Edited: 2008-02-13 02:02:23
bara:
Voisin sanoa, että nämä "modet", mitä se tarkottaa? - Bostailua.

nostan tässä esille yhden Django, mies antaa mutet minulle.


Djangohan varoitti sinulle muteista kerran. Perään varoitin itse Myllåa. Tämän jälkeen myllå ei juurikaan puhunut, mutta suustasi taisi lipsahtaa jotain silti. Ja kuten jatko käsittely asian parissa viittaa, en antanut 10minuutin muteja turhasta.
Anonymous
-3


Date: 2008-02-13 23:21:54
Tump3lo wrote:
10minuutin muteja turhasta.

Siis jaajaa, itsehän tokaisin vaan vastaan, kun Myllå auko päätä.

Sitäpaitsi, hetken mutejen jälkeen, Myllå:han jatko pään aukomista, mutta eihän niitä heru kun hänhän on EiElämää
Anonymous



Date: 2008-02-14 12:26:15
bara wrote:
Siis jaajaa, itsehän tokaisin vaan vastaan, kun Myllå auko päätä.
Ja todennäköisesti moderaattori näki juuri tämän kohdan keskustelusta. Typerää kielenkäyttöä ja 10 minuutin mutet.

Sitäpaitsi, hetken mutejen jälkeen, Myllå:han jatko pään aukomista, mutta eihän niitä heru kun hänhän on EiElämää
Itse en ainakaan ole ikinä kuullutkaan pelaajasta nickillä EiElämää, ja veikkaan, ettei hän kyseisen moderaattorinkaan "feimitaulukossa" ole ihan siellä top-10 sijoituksilla. Turhaa spekulointia, muteja ovat saaneet kaikenlaiset pelaajat, novicesta eliteen ja Ruosteliigasta Kiekkoliigaan.
Anonymous



Date: 2008-02-26 19:17:24
voitais alottaa vallankumous ku ei nä nykyset saa mitää aikaa :/
Anonymous



Date: 2008-03-04 18:24:13
Deschamps wrote:
voitais alottaa vallankumous ku ei nä nykyset saa mitää aikaa :/

ja säkö saisit?
Anonymous



Date: 2008-03-04 19:55:07
jussi wrote:
Deschamps wrote:
voitais alottaa vallankumous ku ei nä nykyset saa mitää aikaa :/

ja säkö saisit?

mitä saisin
Anonymous



Date: 2008-03-06 21:51:51
Edited: 2016-10-26 08:59:53
d
Resolute
-1, turha


Date: 2008-03-06 22:34:36
Edited: 2008-04-06 00:13:30
poista
Resolute
-1, turha


Date: 2008-03-06 23:14:14
Edited: 2008-04-06 00:13:43
poista
Anonymous



Date: 2008-03-11 17:44:08
En ymmärrä miksi kaikki itkee näiden modejen perään kuinka huonoja ne on.
Itse en kyllä modena pärjäisi jos joutuisin koko ajan juosta huoneesta huoneeseen katsomassa reporttien perään. Ja joutuisi lukemaan niitä turhia topicceja mitä kiekosta löytyy.
Siihen ei sitten jäisi edes aikaa pelata, ja minkä palkan siitä saat? Kasan peeloja haukkumassa sua siitä että annoit niille mutet "ilman" syytä ja ettet tullut mutettamaan sitä joka teki omareita regissä.
Koittakaa tajuta että ilman moderaattoreita olisitte kaikki kusessa.
Itse olen harrastanut tuota peeloilua, harmittaa nyt kyllä aivan käsittämättömästi. Lähetin noita "peeloreportteja" aina välillä, siitä sitten irtosi tommoiset Vapaa teksti, Noten läehettely,foorumi ja Huoneen nimen tekemisen Bannit.
Pyydän nyt anteeksi kaikilta keiden aikaa olen tuhlannut tälläisiin hölmöyksiin. Ja tahdon myös kiittää joukoa siitä että otti nämä kiltisti pois. Lupaan että se peeloilu on ohi, en saanut muteista muuta kuin pahan mielen.
Sape



Date: 2008-03-16 20:37:15
JondeH wrote:
En ymmärrä miksi kaikki itkee näiden modejen perään kuinka huonoja ne on.
Itse en kyllä modena pärjäisi jos joutuisin koko ajan juosta huoneesta huoneeseen katsomassa reporttien perään. Ja joutuisi lukemaan niitä turhia topicceja mitä kiekosta löytyy.
Siihen ei sitten jäisi edes aikaa pelata, ja minkä palkan siitä saat? Kasan peeloja haukkumassa sua siitä että annoit niille mutet "ilman" syytä ja ettet tullut mutettamaan sitä joka teki omareita regissä.
Koittakaa tajuta että ilman moderaattoreita olisitte kaikki kusessa.
Itse olen harrastanut tuota peeloilua, harmittaa nyt kyllä aivan käsittämättömästi. Lähetin noita "peeloreportteja" aina välillä, siitä sitten irtosi tommoiset Vapaa teksti, Noten läehettely,foorumi ja Huoneen nimen tekemisen Bannit.
Pyydän nyt anteeksi kaikilta keiden aikaa olen tuhlannut tälläisiin hölmöyksiin. Ja tahdon myös kiittää joukoa siitä että otti nämä kiltisti pois. Lupaan että se peeloilu on ohi, en saanut muteista muuta kuin pahan mielen.



Kiitos tästä, tämä varmasti piristää monien moderaattoreiden mieltä :)
Anonymous
-3


Date: 2008-03-21 11:05:55
Ei vittu mitä paskaa reporttaan joka päivä suunnillee jonku peelon joka tekee omia aps ja ikinä oo nähny moden tulevan ees katsoon peliä. Sama poistaa koko moderointi, ei tällekkään asialliselle viestille tarvis heti pistää -2, koska tässä on negatiivista palautetta.
Anonymous



Date: 2008-03-23 21:07:49
Joo.. taas nähtiin epäoikeudenmukaisuus. Pari päivää sitten mainostin kaverin handicuppia, ehdin käydä kolmessa regissä kirjoittamassa pienen tekstin ja jo paukkuivat yhden päivän mutet. Sitten tänään, näin vastaavanlaisen tapauksen, joka mainosti handicuppia Kuoleman pelissä. Sanoin erätauolla publicilla Django, mutet, ja reporttasin kyseisestä henkilöstä. 10 sekunnin kuluttua: *** You have been mutet for 14 days: peelo. Okei? Kiva kun ollaan noin oikeudenmukaisia nykyiset modet (ainakin osa) pitäisi vaihtaa kunnon henkilöihin. Nykyään muteja jaellaan kahdeksi viikoksi kun oma elämä menee huonosti.
Anonymous



Date: 2008-03-24 22:24:47
Tässä aiemmin "Anonymous" puhui täyttä asiaa. Ainahan se on itseltä pois kun pelaaja X ei maksa pelimerkkiään. Sama juttu jos vie huntti -paikan regissä. Anonymouksen sanoin: ei auta kuin olla itse reilu.
Anonymous
-1


Date: 2008-03-25 21:46:02
Edited: 2008-03-25 21:46:54
Ja nyt kommentti poistetaan kun antaa asiallista kritiikkiä?
Anonymous
-1


Date: 2008-03-25 21:54:30
Edited: 2008-03-25 21:55:08

lärpäke says:

Moderointi kieltämättä välillä kusee. Tälläkin viikolla olen reporttaillut useaan otteeseen henkilöistä jotka myyvät mm. rune- ja habboukkojansa, sekä mainostamisesta ja floodailuista. No miten kävi? Ei mitään seurauksia.

Puuttukaa nyt vähän tarkemmin näihin...

Tarkoitus ei ole haukkua taikka halveksia moderaattoreita, vaan herättää heitä.


Täytyy kyllä nyt sanoa yksi asia.. (vaikka tiedän, että ainaki -1 tulee), että miksi helvetissä lärpäke sai -1? aivan täysin aiheellinen ja oikeassakin mies on.. hetiku puuttuu VÄHÄNKIN teiän toimintaan, niin sieltähän paukkuu miinuksia..
Anonymous



Date: 2008-03-25 21:57:18
 

VSicak3 says:
Mitä tuohon "Onko modeja paikalla?" -reportiin tulee, niin olisikohan tälläinen mahdollista:

*** x moderators online

Eli siis kiekkoon tullessaan näkisi, että montako modea on paikalla... En tiedä kuinka vaikea on toteuttaa, mutta tulipahan tässä vaan mieleen. =)


Aivan fantastinen idea, peelot tulisi kiekkoon "aha 0 modea online, mennäänpä hunttimaa regii"
Anonymous



Date: 2008-03-28 01:01:56
Kytis wrote:

Turhaan reporttiin kun voi puuttua vaikka olisikin pelaamassa (moderaattori siis) koska ei tarvitse poistua. Niistä voi laittaa mutea vaikka olisi tiimipeli, regi tai muu todella tärkeä (yeah, right) häppeninki menossa. Kun taas oikeaan reporttiin reagoidessa täytyy poistua siitä mitä sillä hetkellä tekee. Itselläni ei ainakaan ole mitään intoa lähteä kesken regittelyn mihinkään, saati tiimipeleissä. Toki näiden välissä tulee useinkin käytyä tutkimassa viimesimpiä reportteja jos niihin kukaan ei ole silloin vielä puuttunut.

Saavatko Modet siis kaikki reportit täysin normaaleina viesteinä tekstikenttään? Onko modeilla mitään mahdollisuutta olla ilman modeja vai paukkuuko tekstiä aina? Tiedän monia, joita tämä häiritsisi vai ovatko modet jo tottuneet asiaan.Ovatko modejen välineet olleet aina samat? Ehkäpä niiden uudistaminen saisi työstä helpompaa ja miellyttävämpää.

Unji wrote:

Ihan hyvää settiä puskivat Kalistaja ja Pepe. Kyllähän se totta on, että välillä ei modeja ihan jokaiseen lähtöön piisaa, ja varsinkin tietyt kellonajat ovat varsinaisia pullonkauloja. Modeja on kyllä lukumäärällisesti aika nippu, mikäli suurin osa sattuu samaan aikaan online, on modelista hämmästyttävän pitkä. Silti pitää muistaa, että nämäkin modet tekevät hommaa vapaaehtoistyönä, oman pelaamisensa ohessa. Jokaiseen reporttiin ei varmasti löydy lähtijää.


Eikös sitten "kaluston" hiljaista uusimista voisi harkita? Kuten kytiskin on todennut osa modeista laittaa mutea vain silloin, kun sellainen tulee omaa nenää törkkimään. Ymmärrän toki ettei välttämättä jaksa, mutta eikös silloin eläkkeelle siirtymisen aika jo olisi. Kuinka paljon modeja oikestaan vaihedetaan tai uusia otetaan?

-Pepe
Anonymous
-1, turha


Date: 2008-03-31 17:31:45
Taas tässä kävi niin, että onnistuin saamaan mutet, ja taas kerran ihmettelen, miksi minä sain ainoastaan mutet, muttei 2 muuta pelaajaa (edes toinen), kenen kanssa kävin "sanaharkkaa" he haukkuivat minua, minä haukuin heitä ja yht'äkkiä mutet 7 pv peeloilu. Ja sitten alkoi niiden jumalaton vine, eikä siitäkään muteja, loistavaa.
Anonymous
-3


Date: 2008-03-31 23:14:39
Just tätä kiekko.tkn toimintaa! Ensin kysyt, ja vastauksena -1 foorumeille, jee!
Pitäisikö tässä alkaa nuoleskelemaan niinkuin ystävämme Gwarthi tekee tiuhaan tahtiin? Eihän täällä muuten plussia saa,mutta miinuksia jaellaa tosiaan vastaukseksi kysymyksiin, hienoa.
Ghosty
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-04-01 00:55:41
Edited: 2008-04-01 01:03:52
RuutuYsi wrote:
Taas tässä kävi niin, että onnistuin saamaan mutet, ja taas kerran ihmettelen, miksi minä sain ainoastaan mutet, muttei 2 muuta pelaajaa (edes toinen), kenen kanssa kävin "sanaharkkaa" he haukkuivat minua, minä haukuin heitä ja yht'äkkiä mutet 7 pv peeloilu. Ja sitten alkoi niiden jumalaton vine, eikä siitäkään muteja, loistavaa.


Aivan turha tulla foorumeille vinkumaan muiden asioista, varsinkin kun on ohjeistettu ottamaan yhteys Joukoon epäselvissä tilanteissa. Ensinnäkin on väärin käydä sanaharkkaa ja myös erittäin typerää jatkaa sitä, kun on reportannut. Heti ensimmäisenä modelle tulee mieleen, että tässä on vaan koitettu aiheuttaa toiselle mutet. Modehan tekee päätöksensä sen mukaan, mitä näkee ja mikä on tapahtumien suhde reportiin.

Toisekseen kun olet reportannut, olet tehnyt osuutesi väärinkäytön estämiseksi. Sinun mielipidettäsi häiriköiden mahdollisiin rangaistuksiin ei kaivata, joten jätä se ensi kerralla omaan tietoosi. Jos moderaattori mielestäsi teki väärän ratkaisun sinun suhteesi, ilmoita siitä Joukolle tai Mikolle. Foorumi on edelleen väärä paikka siihen, joten siitä miinukset.
Ghosty
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-04-02 15:03:22
lärpäke wrote:
Moderointi kieltämättä välillä kusee. Tälläkin viikolla olen reporttaillut useaan otteeseen henkilöistä jotka myyvät mm. rune- ja habboukkojansa, sekä mainostamisesta ja floodailuista. No miten kävi? Ei mitään seurauksia.

Puuttukaa nyt vähän tarkemmin näihin...

Tarkoitus ei ole haukkua taikka halveksia moderaattoreita, vaan herättää heitä.


Vaikka olet tehnyt jo työsi ja reportoinut asiasta, ylläpito ei kaipaa yksittäisten pelaajien valvovan, tuottiko reportointi tulosta, tuleeko yksittäisille pelaajille mutet. Kiitos vaivannäöstäsi ja huolenpidostasi Kiekon järjestyksen kannalta, mutta reportointia pidemmälle ei teidän tarvitse mennä. Huolehdimme kyllä näistä väärinkäytöksistä, kunhan ehdimme todistamaan niitä - emmehän halua rankaista ennen kuin olemme täysin varmoja rötöksistä. Resurssit eivät aina vaan riitä jokaisen väärinkäyttäjän kummittelemiseen aikatolkulla. Häiritsevään käytökseen kyllä pyrimme puuttumaan tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä.

Kunhan te kanssapelaajat tyytyisitte siihen yhteen reporttiin ja jatkaisitte pelaamista ihan normaalisti, se kyllä riittää.
Anonymous
-1


Date: 2008-04-06 12:27:38
Edited: 2008-04-06 12:28:46
Ghosty wrote:


Aivan turha tulla foorumeille vinkumaan muiden asioista, varsinkin kun on ohjeistettu ottamaan yhteys Joukoon epäselvissä tilanteissa. Ensinnäkin on väärin käydä sanaharkkaa ja myös erittäin typerää jatkaa sitä, kun on reportannut. Heti ensimmäisenä modelle tulee mieleen, että tässä on vaan koitettu aiheuttaa toiselle mutet. Modehan tekee päätöksensä sen mukaan, mitä näkee ja mikä on tapahtumien suhde reportiin.


Jep, mutta topicin nimihän on "Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta "

"sekä muuta moderaattorien toiminnasta"

Ja, en ole missään huomannut lukevan (en kaikkia kohtia ole lukenut tarkkaan), että joukolle tai mikolle pitäisi laittaa jos huomaat/luulet, että sinulle on annettu väärästä syystä mutet, joten automaattisestihan tänne tullaan silloin raportoimaan asiasta.
ogKytis



Date: 2008-04-06 13:33:55
Niinkuin näet niin sinulle on annettu miinukset turhasta koska viestisi oli täysin turha. Siinä ei ollut sisältöä. Valitit siitä että sait mutet kun käyttäydyit väärin. Sama kuin olisit kirjoittanut viestiin vain "hauki on kala"
Anonymous



Date: 2008-04-06 13:42:03
Noni, tulihan viimein se vastaus, eikä niitä miinuksia, kiitos, vaikka kyllä siinä aikaa menikin..
Anonymous



Date: 2008-04-06 16:27:10
no tota en kyylä tohon vastaa mitään
Anonymous



Date: 2008-04-08 09:40:48
Joo mun edelliset 14päivän mutet loppuu ja meen iloisena training-huoneeseen jossa kuitenkin väijyy V.leino. Ensin hän kiertää kentän laitoja niin kauan että vastustajat tekisivät maalin, kuitenkaan maalia ei tule, sen sijaan pyynnöt että voisitko mennä. Tästähän V.Leino. ei ollenkaan tykkää, vaan hyökkää omaan maskiin ja vastustajat aloittavat maalikarkelot. Sen jälkeen tulee reportit kehiin, jonka jälkeen Leino hyökkää jälleen laitaan ja maali syntyy. Siitä vielä odottelen V.Leino. :lle muteja, jonka aikana syntyy vielä kolme maalia. Muteja ei kuitenkaan kuulu, joten lähdin tänne taas kirjoittamaan ja arvuuttelemaan tuleeko -1, -2 vai peräti kolme foorumimiinusta.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189162
Pages: 1   2   3   4   17   18   19   [20]   21   22   23   29   30   31   32