Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 188785
Pages: 1   2   3   4   19   20   21   [22]   23   24   25   29   30   31   32  
Anonymous



Date: 2008-07-30 12:05:14
Bälli wrote:
iteppä eilen menin katsomaan kun itse rouva (nimeä en sano ku tulee vrm lisää mutea) pelasi 1v1 peliä. niinpä publalla möläytin vahingossa jonkun läpän ja niinpä sain 14pvn mutet. ajatteleppa jos joku vähän tunnetumpi sen olisi sanonut, no ei vrmn olisi tullut mtn. Eli rouva voisi myös muillekkin jakaa muteja kuin meille huonommille!

Olisi varmaan kiva kuulla mikä se sun ''läppäs'' oli. Tuskin modet niitä muteja turhaan jakelee, tähänkin varmaan on joku hyvä syy.

Mutta kerran koettu kohdallasi, niin tuskin tulet enää harkitsemaankaan jotain vastaavaa. Virheistä sakotetaan, ja niistä tulee oppia.
ogKytis



Date: 2008-07-30 13:02:11
Edited: 2008-07-30 13:07:08
Chuck wrote:
Bälli wrote:

Olisi varmaan kiva kuulla mikä se sun ''läppäs'' oli. Tuskin modet niitä muteja turhaan jakelee, tähänkin varmaan on joku hyvä syy.

Mutta kerran koettu kohdallasi, niin tuskin tulet enää harkitsemaankaan jotain vastaavaa. Virheistä sakotetaan, ja niistä tulee oppia.


Jätetään kertomatta mitä kyseinen henkilö kirjoitti ettei tule foorummiinusta...

Ensi kerralla kannattaa miettiä mitä "läppiä" päästelee tuntemattomille ja mitä ei... Vaikka tykkäisit kosketella kavereitesi kanssa toistenne munia läpällä niin en suosittele että menet koskettelemaan tuntemattomien munia läpällä...
huhtis
Kiekon Tulevaisuus



Date: 2008-07-30 14:33:05
Edited: 2020-04-27 01:14:25
.
huhtis
Kiekon Tulevaisuus



Date: 2008-07-30 14:33:05
Edited: 2020-04-27 01:14:43
.
Anonymous



Date: 2008-07-30 17:27:14
Kytis wrote:
Chuck wrote:
Bälli wrote:

Olisi varmaan kiva kuulla mikä se sun ''läppäs'' oli. Tuskin modet niitä muteja turhaan jakelee, tähänkin varmaan on joku hyvä syy.

Mutta kerran koettu kohdallasi, niin tuskin tulet enää harkitsemaankaan jotain vastaavaa. Virheistä sakotetaan, ja niistä tulee oppia.


Jätetään kertomatta mitä kyseinen henkilö kirjoitti ettei tule foorummiinusta...

Ensi kerralla kannattaa miettiä mitä "läppiä" päästelee tuntemattomille ja mitä ei... Vaikka tykkäisit kosketella kavereitesi kanssa toistenne munia läpällä niin en suosittele että menet koskettelemaan tuntemattomien munia läpällä...


jaa jaa sitä mennää jo yksityis asioihi...
Anonymous



Date: 2008-08-03 00:19:27
Kytis wrote:

Muteja ei jaeta jos pelaaja ei ole onlinessa...


Tämä sitten tarkoittaa sitä, että voi peeloilla mielensä mukaan muteitta, kunhan vain pääsee karkaamaan offlineen ennen kuin moderaattorit ehtii kirjoittaa mutet? Interesting...
Anonymous



Date: 2008-08-03 01:17:55
Modet ei kerkee joka paikkaan joka aikaan ;)
Anonymous



Date: 2008-08-03 02:02:59
Fearoth wrote:
Kytis wrote:

Muteja ei jaeta jos pelaaja ei ole onlinessa...


Tämä sitten tarkoittaa sitä, että voi peeloilla mielensä mukaan muteitta, kunhan vain pääsee karkaamaan offlineen ennen kuin moderaattorit ehtii kirjoittaa mutet? Interesting...


Ja ne pistetään muistiin ja sakotetaan myöhemmin kahta kovemmin. Jopa ykkösnickille voi mennä, jos on selkeä kakkosnickin Hit & Run -tapaus.
ogKytis



Date: 2008-08-03 05:48:08
Fearoth wrote:
Kytis wrote:

Muteja ei jaeta jos pelaaja ei ole onlinessa...


Tämä sitten tarkoittaa sitä, että voi peeloilla mielensä mukaan muteitta, kunhan vain pääsee karkaamaan offlineen ennen kuin moderaattorit ehtii kirjoittaa mutet? Interesting...


Siinä vaiheessa pistetään nimi ylläpidolle ja mutet ei ole enää se rangaistus mitä tulee.
Anonymous



Date: 2008-08-05 03:59:54
joo-o, musta tuntuu kans, että suurimpaan osaan reporteista, eivät viitsi moderaattorit vastata, vaikka kuinka näin kehuttaisiin.
Anonymous



Date: 2008-08-10 14:10:08
Kylläpä koko /report komento taitaa olla täysin turha, mitään ei ikinä tapahdu.. Ja mitenkään ei näitä appeeloja ei saa pysäytettyä.
Ghosty
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-08-10 16:02:18
Daler wrote:
Kylläpä koko /report komento taitaa olla täysin turha, mitään ei ikinä tapahdu.. Ja mitenkään ei näitä appeeloja ei saa pysäytettyä.


Ja koko peli on ihan huono, kun siinä ei voi mitenkään saada pisteitä. Mietipäs argumenttejas. Kyllä me modet hoidetaan hommat aina, kun ehditään. Aina vaan ei ole tarpeeksi joutilaita modeja, varsinkaan päivällä.
Anonymous



Date: 2008-08-12 14:57:44
Jos pelaaja reporttaa agressiivisesti caps lock päällä, huomioidaanko reportti?

Itse olen monta kertaa /report pelaaja o_oo tekee omia maaleja. <-- Ei toimi. Lopulta jää vain vaihtoehto "Leave".
Anonymous
-3


Date: 2008-08-12 15:40:08
VOI perkele mikäs vittu siinä on ku annetaa mutet turhasta vittu 2 päivää jouduin olemaan kikestä XD PLS LAITTAKAA EES KUNNOLLA nyt jatkuu peeloilu
Anonymous



Date: 2008-08-12 15:46:04
illom wrote:
Itse olen monta kertaa /report pelaaja o_oo tekee omia maaleja. <-- Ei toimi. Lopulta jää vain vaihtoehto "Leave".

Jep, kerran kun kokeilin sitä samaa, tulikin alle 5 sekunnissa mutet, tuo ärsytti kyllä...
Anonymous



Date: 2008-08-15 16:25:29
fist wrote:
Daler wrote:
Kylläpä koko /report komento taitaa olla täysin turha, mitään ei ikinä tapahdu.. Ja mitenkään ei näitä appeeloja ei saa pysäytettyä.


Ja koko peli on ihan huono, kun siinä ei voi mitenkään saada pisteitä. Mietipäs argumenttejas. Kyllä me modet hoidetaan hommat aina, kun ehditään. Aina vaan ei ole tarpeeksi joutilaita modeja, varsinkaan päivällä.

Miksi niitä ei sitten hankita? :o
Anonymous
-3


Date: 2008-08-15 17:05:09
Edited: 2008-08-15 17:05:37
jouko rulettaa. patu on kova jätkä. modet on perseestä, paitsi jouko joka on paksusuolesta
Ghosty
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-08-16 23:03:10
Daler wrote:
fist wrote:
Daler wrote:
Kylläpä koko /report komento taitaa olla täysin turha, mitään ei ikinä tapahdu.. Ja mitenkään ei näitä appeeloja ei saa pysäytettyä.


Ja koko peli on ihan huono, kun siinä ei voi mitenkään saada pisteitä. Mietipäs argumenttejas. Kyllä me modet hoidetaan hommat aina, kun ehditään. Aina vaan ei ole tarpeeksi joutilaita modeja, varsinkaan päivällä.

Miksi niitä ei sitten hankita? :o


Ylläpidon probleema.
Anonymous



Date: 2008-08-17 00:11:29
illom wrote:
Itse olen monta kertaa /report pelaaja o_oo tekee omia maaleja. <-- Ei toimi. Lopulta jää vain vaihtoehto "Leave".

Jep, kerran kun kokeilin sitä samaa, tulikin alle 5 sekunnissa mutet, tuo ärsytti kyllä...

Tää on niin totta. Tosta reportoimisesta ei ole yhtään mitään hyötyä. Kuten tuossa ylhäällä lukee, lopuksi jää vain vaihtoehto /leave. Ei niitä omanmaalin tekiöitä yms muita peeloja saada pysäytettyä.
Anonymous



Date: 2008-08-17 00:14:02
Dont hate the game, hate the players.
Anonymous



Date: 2008-08-17 00:29:12
Fist wrote:
Daler wrote:
fist wrote:
Daler wrote:
Kylläpä koko /report komento taitaa olla täysin turha, mitään ei ikinä tapahdu.. Ja mitenkään ei näitä appeeloja ei saa pysäytettyä.


Ja koko peli on ihan huono, kun siinä ei voi mitenkään saada pisteitä. Mietipäs argumenttejas. Kyllä me modet hoidetaan hommat aina, kun ehditään. Aina vaan ei ole tarpeeksi joutilaita modeja, varsinkaan päivällä.

Miksi niitä ei sitten hankita? :o


Ylläpidon probleema.

Joo tais ampua vähä yli
nappi
Tahdonvoima



Date: 2008-08-21 12:23:22
Juu, että tällästä vaan. Regissä meiän puolella oli 5 (2vaihdossa) ja sitten me pullattiin veska pois ja ehdin mennä ennen toista pelaajaa kentälle.
  Sitten Hän sanoin, että "kabs tuu olin kyllä sua ennemmin!". Siihen sitten vastasin vain "so?". sit tuli "KABS tule!" Vastasin siihen "e?". Ja niin oli mutet taskussa. Syy: Hyvät käytöstavat kuuluvat kiekkoon. wtf?
  Ja tällästä luki tuolla foorumilla aikaisemmin:
"Tästä EI pidä reportoida
  - Joku vie paikkasi trainingista, vaikka se on ikävää niin ei siihen maailma kaadu. Pyydä kohteliaasti toista luovuttamaan paikkansa, jos ko. henkilö vastaa kohteliaaseen pyyntöön kiroillen katso "Kyllä"-kohdasta toimintaohjeet."
  Hmmm. En muistaakseni vastannut kohteliaaseen pyyntöön kiroillen? Mistä nämä mutet johtuu? Vai oliko niin että tuo ko. henkilö oli juuri se pelaaja ketä istu mun vieressä siellä vaihdossa, ja halusi vaan kentälle?

Ei noi mutet muo haitannu, mutta vähän oikeudenmukaisuutta, Kiitos.
Joo vois joku vähä valottaa...

-Kabs-
Joska
PePo



Date: 2008-08-26 10:26:20
Edited: 2008-08-26 10:32:19
Kabs wrote:
Juu, että tällästä vaan. Regissä meiän puolella oli 5 (2vaihdossa) ja sitten me pullattiin veska pois ja ehdin mennä ennen toista pelaajaa kentälle.
  Sitten Hän sanoin, että "kabs tuu olin kyllä sua ennemmin!". Siihen sitten vastasin vain "so?". sit tuli "KABS tule!" Vastasin siihen "e?". Ja niin oli mutet taskussa. Syy: Hyvät käytöstavat kuuluvat kiekkoon. wtf?

On totta, että jotkut käyttävät "valtaansa väärin", olen huomannu myös. Ihmettelen vastaavia tapauksia myös itse, enkä osaa sanoa miksi näin tapahtuu. Toivottavasti saataisiin jotain selvyyttä asioille myös ylläpidon taholta, koska nämä tapaukset eivät ole olleet "satunnaisia huonoja päiviä moderaattorilla" joita jokaisella voi olla, vaan toistuvaa epäoikeudenmukaista vallankäyttöä.

Jokainen tiedostaa ohjeet vallan hyvin, joten "tietämättömyydestä" ei ole kyse.
Anonymous



Date: 2008-08-26 10:36:53
illom wrote:
Jos pelaaja reporttaa agressiivisesti caps lock päällä, huomioidaanko reportti?

Itse olen monta kertaa /report pelaaja o_oo tekee omia maaleja. <-- Ei toimi. Lopulta jää vain vaihtoehto "Leave".

Sama. Iteppä sitten sanoin kerran yhtä jannua mulkuksi, koska ei passailut ja sanoin, että mene. 24h bannit...
Lee



Date: 2008-08-26 13:48:26
Mainittakoon ensin, että olen täysin ulkopuolinen, enkä tiedä tilanteesta mitään muuta kuin sen mitä äsken kirjoitit.

Ruåtsi wrote:
Vastustaja huuteli siellä, että naX naX ja luovuttakaa. Ensimmäisen erän jälkeen tauolla he eivät löytäneet READY-nappulaa, joten autostartille mentiin. reportia tuli lähetettyä ja uskoin että katsomossa oli ainakin jo käynyt joku. No 7. reportin jälkeen itselleni napsahti mutet 10 minuutiksi. Syy: riehuminen, Joukkuetoverin haukkuminen ja jtn että tiimipelit eivät ole modejen vastuulla.

Eiköhän se syy noihin muteihisi löydy tuosta kursivoidusta tekstistä. Kirjoitit, että lähetit seitsemän eri reporttia tästä asiasta. Yksi report samasta aiheesta riittää. Jos alat lähestulkoon floodata reportteja niin se on varmasti modejen kannalta häiritsevää, ja veikkaisin että tämä on juuri sitä "riehumista", minkä mode kirjoitti mutejen syyksi.

Ruåtsi wrote:
Odotin vain, että mode tulee noukkimaan pois ajanpelaajat.

Kuten mode sinulle mutejen yhteydessä kertoi, tiimipelit eivät ole modejen asia. Modet eivät siis pysty poistamaan tiimipelistä ketään. Huomasit varmaan itsekin kun sait mutet, että et muteista huolimatta lentänyt pelistä pois.

Ruåtsi wrote:
Lisäksi en nyt tuosta avausviestistä onnistunut onkimaan, että oliko moderaattori oikeassa.

On se jännä..
nappi
Tahdonvoima



Date: 2008-08-26 14:20:06
Joska wrote:
Kabs wrote:
Juu, että tällästä vaan. Regissä meiän puolella oli 5 (2vaihdossa) ja sitten me pullattiin veska pois ja ehdin mennä ennen toista pelaajaa kentälle.
  Sitten Hän sanoin, että "kabs tuu olin kyllä sua ennemmin!". Siihen sitten vastasin vain "so?". sit tuli "KABS tule!" Vastasin siihen "e?". Ja niin oli mutet taskussa. Syy: Hyvät käytöstavat kuuluvat kiekkoon. wtf?

On totta, että jotkut käyttävät "valtaansa väärin", olen huomannu myös. Ihmettelen vastaavia tapauksia myös itse, enkä osaa sanoa miksi näin tapahtuu. Toivottavasti saataisiin jotain selvyyttä asioille myös ylläpidon taholta, koska nämä tapaukset eivät ole olleet "satunnaisia huonoja päiviä moderaattorilla" joita jokaisella voi olla, vaan toistuvaa epäoikeudenmukaista vallankäyttöä.

Jokainen tiedostaa ohjeet vallan hyvin, joten "tietämättömyydestä" ei ole kyse.




No eikös näitä modeja, ketkä käyttävät valtaansa väärin, voisi poistaa tehtävästä?
Anonymous



Date: 2008-08-26 15:39:24
Kabs wrote:
Joska wrote:
Kabs wrote:
Juu, että tällästä vaan. Regissä meiän puolella oli 5 (2vaihdossa) ja sitten me pullattiin veska pois ja ehdin mennä ennen toista pelaajaa kentälle.
  Sitten Hän sanoin, että "kabs tuu olin kyllä sua ennemmin!". Siihen sitten vastasin vain "so?". sit tuli "KABS tule!" Vastasin siihen "e?". Ja niin oli mutet taskussa. Syy: Hyvät käytöstavat kuuluvat kiekkoon. wtf?

On totta, että jotkut käyttävät "valtaansa väärin", olen huomannu myös. Ihmettelen vastaavia tapauksia myös itse, enkä osaa sanoa miksi näin tapahtuu. Toivottavasti saataisiin jotain selvyyttä asioille myös ylläpidon taholta, koska nämä tapaukset eivät ole olleet "satunnaisia huonoja päiviä moderaattorilla" joita jokaisella voi olla, vaan toistuvaa epäoikeudenmukaista vallankäyttöä.

Jokainen tiedostaa ohjeet vallan hyvin, joten "tietämättömyydestä" ei ole kyse.


No eikös näitä modeja, ketkä käyttävät valtaansa väärin, voisi poistaa tehtävästä?

Ei voi, koskaa silloin poistuisi kaikki kiekon moderaattorit :(
nappi
Tahdonvoima



Date: 2008-08-27 10:18:29
Karma wrote:
Kabs wrote:
Joska wrote:
Kabs wrote:
Juu, että tällästä vaan. Regissä meiän puolella oli 5 (2vaihdossa) ja sitten me pullattiin veska pois ja ehdin mennä ennen toista pelaajaa kentälle.
  Sitten Hän sanoin, että "kabs tuu olin kyllä sua ennemmin!". Siihen sitten vastasin vain "so?". sit tuli "KABS tule!" Vastasin siihen "e?". Ja niin oli mutet taskussa. Syy: Hyvät käytöstavat kuuluvat kiekkoon. wtf?

On totta, että jotkut käyttävät "valtaansa väärin", olen huomannu myös. Ihmettelen vastaavia tapauksia myös itse, enkä osaa sanoa miksi näin tapahtuu. Toivottavasti saataisiin jotain selvyyttä asioille myös ylläpidon taholta, koska nämä tapaukset eivät ole olleet "satunnaisia huonoja päiviä moderaattorilla" joita jokaisella voi olla, vaan toistuvaa epäoikeudenmukaista vallankäyttöä.

Jokainen tiedostaa ohjeet vallan hyvin, joten "tietämättömyydestä" ei ole kyse.


No eikös näitä modeja, ketkä käyttävät valtaansa väärin, voisi poistaa tehtävästä?

Ei voi, koskaa silloin poistuisi kaikki kiekon moderaattorit :(



Tuo ei ole totta, ei kaikki modet käytä valtaansa väärin. Tai jos joiltakin modeilta otettaisiin valtuudet pois, niin en usko, että muutkin modet poistuisi tehtävästä jos esim. pari kolme "potkittaisiin" tehtävästä, vai kuinka?
Anonymous



Date: 2008-09-05 14:28:59
Joska wrote:
Kabs wrote:
Juu, että tällästä vaan. Regissä meiän puolella oli 5 (2vaihdossa) ja sitten me pullattiin veska pois ja ehdin mennä ennen toista pelaajaa kentälle.
  Sitten Hän sanoin, että "kabs tuu olin kyllä sua ennemmin!". Siihen sitten vastasin vain "so?". sit tuli "KABS tule!" Vastasin siihen "e?". Ja niin oli mutet taskussa. Syy: Hyvät käytöstavat kuuluvat kiekkoon. wtf?

On totta, että jotkut käyttävät "valtaansa väärin", olen huomannu myös. Ihmettelen vastaavia tapauksia myös itse, enkä osaa sanoa miksi näin tapahtuu. Toivottavasti saataisiin jotain selvyyttä asioille myös ylläpidon taholta, koska nämä tapaukset eivät ole olleet "satunnaisia huonoja päiviä moderaattorilla" joita jokaisella voi olla, vaan toistuvaa epäoikeudenmukaista vallankäyttöä.

Jokainen tiedostaa ohjeet vallan hyvin, joten "tietämättömyydestä" ei ole kyse.

Kytis varmaan sanois tähän, että puuta heinää on turha tulla sepustaa, kun virhettä ei uskalla myöntää. Onneksi täällä on virheitä myöntäviäki ;)
Anonymous



Date: 2008-09-29 00:30:45
Minua usein harmitta se, kun omia tekevä regi "kaveri" lähtee yllättäen huoneesta pois onko hän todella saanut mutet yms vai onko hän vain kyllästynyt ilkityöhön.

Tähän ratkaisuna olisi ilmoitus samassa huoneessa olijoillee jos/(kun) kaveri mutet saa. Tämä aiheuttaisi kanssapelaajissa varmasti iloista tunnelmaa ja usko modejen toimintaankin kasvaisi.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 188785
Pages: 1   2   3   4   19   20   21   [22]   23   24   25   29   30   31   32