Foorumit

Kestävyys mittari
Created by: Anonymous Created on: 2007-02-06 08:16:03 Read times: 114187
Pages: 1   2   3   4   [5]   6   7   8   17   18   19   20  
Anonymous



Date: 2007-02-06 19:31:14
Ideahan tää on hyvä, kuten joska mainitsi et miten pelin idea monipuolistuu (vaihtoukkoja lisää yms.) mutta siks just kiekko menee pilalle! Kiekko on paras koska se on riisuttu ylimääräsistä NHL-kilikilihärpäkkeistä, ja se on yksinkertaistettu parhaaseen mahdolliseen muottiin.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2007-02-06 19:34:14
Heheh, siis täähän on vitsi?
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 19:42:29
"Myllyt sallittava"

Tähä on siis kiekko tullu :o.
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 19:48:02
EI KIITOS! Kävin testaamassa tuota niin petyin kyllä! Yhdyn kaikkiin muihin vastustajiin ja sanon, että tämä pois.
Anonymous



Date: 2007-02-06 19:50:29
moi kikon porukka mää oon novice ja saan jalka kikan







t:kepponen
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 20:01:40
Jäähyt ja koukut jotenkin voin ymmärtää, mutta ei todellakaan mitään kestävyysmittareita. Nyt meni jo liian pitkälle. :( Kiekko saattaa useilta loppua, jos tälläisiä uudistuksia alkaa satelemaan.
Anonymous



Date: 2007-02-06 20:12:54
Jyrkkä EI

Nämä ovat ihan turhia (koukut, kestävyysmittari, jäähyt). Mihin tämä kiekko on menossa? En niinkui topicin aloittaja sanoi että jotuisi katsomaan 2 mittaria... Tässä tulisi se että joissakin tiimeissä on yksi tai enemmän nii kaikkik pelaajat blokksivat ja koukkisivat koko ajan häntä että pelaajalla ei olisi kestävyyttä

Eli ihan p**ka idea
Anonymous



Date: 2007-02-06 20:13:10
Paras ratkaisuhan tähän ja kaikkiin muihinkin tuleviin uudistuksiin on sama kuin jäähyissä valinta_mahdollisuus...jos joku haluaa otteluihinsa jäähyt ja kestävyysmittarit ruksia ruutuun ja jotka eivät halua eivät ruksaa ja kaikki ovat tyytyväisiä...ainakin teoriassa
malsu
Blitzkrieg



Date: 2007-02-06 20:25:54
Edited: 2013-09-11 16:35:03
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2007-02-06 20:26:17
ei perkele kaikilla voi olla 10 pelaajaa pelaamassa haistakaahan jo vittu tämmösis hommissa!
Anonymous
-1, turha


Date: 2007-02-06 20:40:39
Kashmir wrote:

Minä taas sanon ehdottomasti EI.

Kyseinen ominaisuus tappaa pelin kaikilta jengeiltä, joilla ei ole tarpeeksi pelaajia pariin vaihtomieheen joka harkassa. Suuri vaihtomäärä taas sekoittaa joukkueen peliä ja homma menee aivan sekaiseksi.

Idea on tältä istumalta surkein uudistus, mitä allekirjoittanut muistaa koskaan tulleen. Toivottavasti tämä on ennenaikainen aprillipila...

Jos kyseinen ominaisuus aikuisten oikeasti on tulossa kiekkoon, niin tehkööt siitä herran tähden edes valinnainen. Varmasti yksikään pienen ringin joukkue ei kestävyyksillä halua pelleillä.


EDIT: Ja nyt pikku testaamisen jälkeen totean:

1) Kestävyys putoaa, vaikka seisoisi paikallaan. Mitä helvettiä?
2) Eniten ukko hidastuu, kun taklaa tai tulee taklatuksi. Jos kaveri on paitsiossa ja kiekko menee vastustajille keskialueelle, niin puolustava joukkue pystyy pakottamaan tämän jätkän pysymään siellä paitsiossa vaikka neljän miehen turvin niin kauan, kuin vain haluavat. Niin hitaalla ukolla sieltä ei päästä takaisin keskialeelle vaikka mikä olisi.
3) Mittarilla ei ole oikeastaan merkitystä nopeuteen, vain sillä on väliä, koska on osunut taklaamalla muihin pelaajiin.

Kerrassaan naurettavaa.

EDIT2: Pitemmän testauksen jälkeen huomattua:

4) Pelin tempo menee uskomattoman pieneksi. Kaikissa otteluissa tällä ominaisuudella ensin maalin tekevän joukkueen työ on uskomattoman helppo: taklaa vastustajia ja puolusta. Jos ja kun kaikki vastustajat kulkevat ryömintävauhtia, puolustamiseen ei vaadita kuin kärsivällisyyttä seurata sitä hidastunutta vastustajaa. --> ottelut päättyvät 1-0, jos ensin maalin tehnyt joukkue osaa YHTÄÄN puolustaa.


Olen samaa mieltä, huonoin idea mikä on keksitty
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 20:57:46
Aika hassua. Kaikki jotka sanovat etteivät halua tätä uudistusta niin heille on napsahtanut miinus :D
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:01:18
Edited: 2007-02-06 21:10:38
Ehdoton EI. Ei todellakaan viedä kiekkoa tähän suuntaan, hei tämän pitää olla yksinkertainen peli jota voi ajankuluksi pelata. En itse ainakaan tätä jaksa pelailla jos jotku kestävyysmittarit jne tulee :S Järkevimpiinkin uudistuksiin voisi tuota joutoaikaa tuhlata kun tämmöisiin. Tätä huonompaa uudistusta en muista.

Testauksen jälkeen totean: ihan turha! "Stamina" vähenee kun ite taklaa ja myös silloin kun seisoo paikallaan?? Tässä ei ole mitään järkeä.
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:03:52
Edited: 2007-02-06 21:05:07
Mielestäni tämä tulee ehkä liian nopeasti jäähyjen jälkeen.

Sitten, kun joku blockii sinut ihan kuivaksi olet ihan ulkona, ellei tästä blockinnasta saisi sitten jäähyä. Mielestäni myös tönimisen vaikutus on liian suuri, tämä johtaisi pakkien seisoskeluun omalla peliviivalla, kun ovat ihan uuvuksissa rankan alivoiman tai vaikka pyörityksen jälkeen. Kokeilin äsken pari testiä.
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:11:45
Mahoney wrote:
Olen tässä lukenut noita kommentteja, ja kaikki osoittautui negatiivisesti about tälleen: "Ei kiekkoon mitään uudituksia, kiekko on nyt jo iha parhaimillaan."

Minusta kiekkoon tarvitsisi jotain piritsystä, koska jatkuva maalien/passien napsutteleminen ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta enään kauan. Uudistus voisi olla ihan mikä vain, itseasiassa tämä "Stamina" kuulostaa hyvältä, siihen loppuisi tämä ns. "hunttiminen".

Pisti tuossa mieleen Tuo Höntsyn sana: " En edelleenkään käsitä mitä pahaa hunttimisessa on, jos haluaa pelata tuttujen kavereiden kanssa ja vaihtaa pelin lomassa päivän kuulumiset. Heti ollaan hunttaamassa mukamas".

Hei cmon Höntsy, järkikäteen nyt. Siis, jos te vain oikeasti tarkoitatte, että kavereiden kanssa vain haluaa vaihtaa kuulumiset, /msg on sitä varten. En tietenkään pysty eikä ikinä sitä voida estää, mutta jos kaverisi on tyyliin Pro/Elite, on teille myös muu huone. Tämä saisi ehkä pois sitä käsitystä, että te vain huntitte.

Eli minulta tulee jyrkkä KYLLÄ, mutta pieni hiominen auttaisi.

OffTopic: Yks P***a homma täs hommas on se, ettei must jouko saa vaan oikeen tehtyy noit juttuja, joita on lupaillut. Ihan esimerkkinä ne kauan halutut Maalilaulut, mihin sekin projekti jäi.

Mahoney


Ok, Mahoney, kiitos syväanalyysistäsi. Mahoney jos haluat jatkaa tätä offtopic- keskustelua niin tehdään se privana, ok? Voin kertoa sinulle oman näkemyksen asiasta. Ota yhteyttä!
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 21:15:53
Pidetään änäri änärinä ja kike kikenä. Seuraavaks varmaanki joukkueille talous ja pelaajille ominaisuuspisteet. Banana-splitti ja hyppykeppi!
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:18:31
Höntsy wrote:
Mahoney wrote:
Olen tässä lukenut noita kommentteja, ja kaikki osoittautui negatiivisesti about tälleen: "Ei kiekkoon mitään uudituksia, kiekko on nyt jo iha parhaimillaan."

Minusta kiekkoon tarvitsisi jotain piritsystä, koska jatkuva maalien/passien napsutteleminen ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta enään kauan. Uudistus voisi olla ihan mikä vain, itseasiassa tämä "Stamina" kuulostaa hyvältä, siihen loppuisi tämä ns. "hunttiminen".

Pisti tuossa mieleen Tuo Höntsyn sana: " En edelleenkään käsitä mitä pahaa hunttimisessa on, jos haluaa pelata tuttujen kavereiden kanssa ja vaihtaa pelin lomassa päivän kuulumiset. Heti ollaan hunttaamassa mukamas".

Hei cmon Höntsy, järkikäteen nyt. Siis, jos te vain oikeasti tarkoitatte, että kavereiden kanssa vain haluaa vaihtaa kuulumiset, /msg on sitä varten. En tietenkään pysty eikä ikinä sitä voida estää, mutta jos kaverisi on tyyliin Pro/Elite, on teille myös muu huone. Tämä saisi ehkä pois sitä käsitystä, että te vain huntitte.

Eli minulta tulee jyrkkä KYLLÄ, mutta pieni hiominen auttaisi.

OffTopic: Yks P***a homma täs hommas on se, ettei must jouko saa vaan oikeen tehtyy noit juttuja, joita on lupaillut. Ihan esimerkkinä ne kauan halutut Maalilaulut, mihin sekin projekti jäi.

Mahoney


Ok, Mahoney, kiitos syväanalyysistäsi. Mahoney jos haluat jatkaa tätä offtopic- keskustelua niin tehdään se privana, ok? Voin kertoa sinulle oman näkemyksen asiasta. Ota yhteyttä!


Mäiske, ihan offtopiccina etten jaksais. Tossa tuli tuo olennainen, menkää suoraan sinne Pro/elite regeihin, ja vaivat paranevat. Itse olen Novice ja harrastan "hunttimista" mutta itseasiassa haluan sen pois, tehoja tulee, mutta jotenkin se mauste tästä pelistä, on poissa. Haluan sitä rentoa '04 meininkiä, vähän huoneita, paljon iloa.. Vaikka tuota ensimmäistä on jo mahdoton ratkaista. Ilon voi ratkaista helposti, ja yksi ratkaisu on uudistukset. En vain voi olla kannattamatta tätä ehdotusta, Kannatan ja toivon että tulee pian kokeiluun tiimipeleissä.
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:25:36
paterros wrote:
Pidetään änäri änärinä ja kike kikenä. Seuraavaks varmaanki joukkueille talous ja pelaajille ominaisuuspisteet. Banana-splitti ja hyppykeppi!


eikä unohdeta sitä legendaarista pomppulinnaa practiseen!

en ole vielä kokeillutkaan koko hommaa, mutta sinänsä vaikuttaa varsin typerältä. tästä ei todellakaan tarvitse alkaa vääntämään hikipäissään niin realistista kuin suinkin. "pidetään se änäri änärinä". kashmir sanoi hyvin tätä vastaan, ei oikeastaan ihmeempää lisättävää. se kyllä olisi vallan epäreilua, sillä jos haluaisi pärjätä kunnolla 4vs4-pelissä, tarvitsisi ainakin sen 8 pelaajaa onlineen, puhumattakaan niistä joukkueista, joilla ei ole tuota 8 pelaajaa, eivätkä edes halua enempää sotkemaan hyvää kaveriporukkaa.

btw, miksi modet ovat antaneet joka toiselle "EI tälle ehdotukselle"-viestille -1, vaikka olisi perustellutkin kantansa jotenkuten? typerää toimintaa.
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:33:26
Lorenz0 wrote:
Paras ratkaisuhan tähän ja kaikkiin muihinkin tuleviin uudistuksiin on sama kuin jäähyissä valinta_mahdollisuus...jos joku haluaa otteluihinsa jäähyt ja kestävyysmittarit ruksia ruutuun ja jotka eivät halua eivät ruksaa ja kaikki ovat tyytyväisiä...ainakin teoriassa


Tehdään näin mieluiten! Ja sitten te jotka itkette niistä hunttijoista, niin huntatkaa itse! Sitte ei teitä ota pänniin :)
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 21:36:32
Testasin tota ja se oli ihan huono, ei kiitos tätä kiekko kansa ei pidä tästä
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:36:35
EI. koska menee liian vaikeeks seuraa mittareit ja pelii samaa aikaa
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:39:23
vastaus on kyllä,vähän todellisuutta tähän peliin (:
Anonymous



Date: 2007-02-06 21:46:50
Edited: 2007-02-06 21:54:13
Lopettakaa ihmeessä te kaikki vinkuintiaanit tämä kiekko jos ei uudistukset innosta, eipähän ole minulta ainakaan mitään pois, jos muutamat lopettaisivatkin. Kestäkööt uudistukset, niinkuin Joukokin on kestänyt osan teidän vingunnastanne, kuinka kaikki pitäisi tehdä toisin. Ja eihän Joukon tarvitsisi edes ylläpitää tätä peliä, jos hän niin päättäisi. Tuskin tämän kiekon pyörittäminen kuitenkaan hänen elämänsä ole.

E: Mutta voisi jouko ensin tehrä ainakin noi mitkä on pitänyt kauan olevan tulossa esim: noi maalilaulut ja puoltenvaihdot.

arrow
Kuolema
-1, aiheellinen


Date: 2007-02-06 21:49:02
Staminamittari? Alkaako menemään jo vähän liian pitkälle? Jäähyjen tullessa ajattelin, ettei enää paljon typerämmäksi voisi mennä. Näköjään olin väärässä. Tämä "uudistus" on kyllä jo itkemisen arvoinen.

Vähän historiaa:

Alotin kiekon pelaamisen elokuussa 2005. Kiekko oli silloin hyvinkin yksinkertainen ja pelattavuus oli mitä mahtavin. Nyt siis noin 18kk olen pelannut ja nyt tuntuu siltä että pian se loppuu, jos näihin uudistuksiin ei aleta keksimään jotain oikeasti järkevää ja hyödyllistä. Tämän 18 kuukauden aikana on tullut jos jonkin näköistä uudistusta. Elite kokemustaso ja samalla Elite 4vs4 huoneet, /j sekä /s komento, jäähyt ja koukkiminen ja nyt tämä stamina on testauksessa. (En edes yrittänyt luetella kaikkia) Kun jäähyt tulivat Pro 4vs4 huoneisiin ajattelin sen olevan hetken huumaa, mutta ei. Pian ne olivat jo vakiona tiimipeleissä. Nyt jokin aika sitten jouko sai tehtyä hienon ratkaisun tähän; haasto kiekon kautta ilman jäähyjä.

Stamina:

Tänään (6.2.2007) aamulla kun tulin kiekkoon huomasin huoneen Training (reg) 3vs3 #? (test). Uteliaisuuttani menin ko. huoneen katsomoon ja kysyin mitä testaillaan. Minulle kerrottiin tästä "hienosta uudistuksesta", staminasta. Leuka loksahti ja silmät seisoivat päässä. Kokeilin itse ja totesin sen olevan yhtä turha ja vieläkin turhempi mitä kuvittelin sen olevan. Nyt älkää missään tapauksessa vastatko näin: "Et ole kokeillut itsekkään vielä tarpeeksi.". Olen kokeillut aivan tarpeeksi saadakseni staminasta tarpeekseni.

Nyt pikkuhiljaa alkaa romuttumaan kaikki minkä takia ihastuin tähän peliin. Juuri sen yksinkertaisuuden takia. Jäähyjen mukana tuli bugeja ja tuskin vältymme niiltä tämänkään uudistuksen kohdalla. Seuraavaksi saa juosta karkuun, kun joku joukkue yrittää taklata kaikki staminat pois ja päästä 4vs0 hyökkäykseen? Ei kiitos. 3vs3 otteluihin tarvitaan 4 pelaajaa että yksi saa levätä välillä, 4vs4 tarvitaan 5 pelaajaa ja niin edelleen. Otteluiden määrä per päivä vähenee tämän takia.

Suurin syy tämän foorumin kirjoittamiseen on pelko staminasta, vaikka se onkin vasta kokeilutasolla. On turha ajatella "Eikai sellaista uudistusta tule.", koska itse ajattelin näin jäähyjen kohdalla ja kuinkas kävikään. Epäilemättä suurin osa "paljon pelanneista" on sitä mieltä että tämä uudistus on vielä kamalampi floppi kuin jäähyt ja koukkiminen. Ensimmäiset aatteet tästä uudistuksesta voivat olla minkälaisia tahansa, niinkuin kävi jäähyjenkin kanssa. Moni on vaihtanut kantaansa jäähyjen suhteen ja ne ketkä ovat tämän kannalla voivat jo hetken päästä olla jyrkästi tätä vastaan. En tietenkään halua kirjoittamisellani pistää sanoja kenenkään suuhun ja tämähän on vain minun mielipide.

En itse henkilökohtaisesti näe staminassa mitään hyvää. Päinvastoin. Staminapalkki saa minut näkemään punaista, kuten voitte jo kirjoittamani perustella päätellä! Näin toivon tähän turhaan uudistukseen ratkaisukseksi kylmästi sen poistoa. Jos tästä pallosta nilkassa ei päästä, voi olla että pääsemme monesta huippupelaajasta lopullisesti. Mitä luultavammin valta on ennemmänkin kiekkokansalla kuin itse joukolla. Vaikutetaan asioihin vielä kun voimme!
craps



Date: 2007-02-06 22:09:35
Edited: 2007-02-06 22:17:10
arrow wrote:
  Mitä luultavammin valta on ennemmänkin kiekkokansalla kuin itse joukolla. Vaikutetaan asioihin vielä kun voimme!

Korjaa jos olen väärässä.

Valta tosiaankin on kiekkokansalla, mutta luultavasti kiekkokansa, eli suurin osa kiekkoa pelaavista, on juuri näiden uudistusten kannalla?


1.kirjoituksessa en ollut kokeillut uudistusta. Enkä ole vieläkään. Enkä aiokaan. En aio tukea millään tavalla tätä testiä edes kuten en jäähyjäkään.

edit. Ja suurin osa kiekkoa pelaavia on "uusia" ja kiekon keski-ikä taitanee olla pienenemään päin koko ajan.
Anonymous



Date: 2007-02-06 22:21:24
Itse tossa seurailin tätä kestävyysmittarii ja testasin itsekin.
Mielestäni ihan kelpouudistus!
Toden totta toisi monipuolisuutta peliin ja antaisi joukkueille lisää mahdollisuutta kehittää omia strategioita ja kaiken lisäksi nyt kiekon parhaiden joukkueiden olisi kehitettävä peliään, jotta pärjäisivät myös jatkossa yhtä hyvin!
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 22:47:46
Kokeiltuani 3 erää täytyy todeta että aivan turha uudistus.
Jope
HiPy



Date: 2007-02-07 00:16:31
LapaSukka wrote:
Aika hassua. Kaikki jotka sanovat etteivät halua tätä uudistusta niin heille on napsahtanut miinus :D


Tai sitten perustelemattomat/jo sanotut kommentit saavat tässä tapauksessa -1
ogKytis



Date: 2007-02-07 01:21:01
Ehkäpä "ärsyttävin" piirre tässä stamina-mittarissa olisi se että stamina menee loppuun liian nopeasti joka aiheuttaa raivostusta pelaajissa.

Voisikohan tuota mahdollisesti kokeilla siten että stamina ei loppuisi niin nopeasti?
Anonymous



Date: 2007-02-07 01:24:08
Liian paljon, liian nopeasti. Pietettäs tää nyt yksinkertasten "miesten" yksinkertasena pelinä. Tiiä kohta, että miten pelataa...
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2007-02-06 08:16:03 Read times: 114187
Pages: 1   2   3   4   [5]   6   7   8   17   18   19   20