Foorumit

Kestävyys mittari
Created by: Anonymous Created on: 2007-02-06 08:16:03 Read times: 114271
Pages: 1   2   3   4   14   15   16   [17]   18   19   20  
Anonymous



Date: 2007-02-12 21:29:38
Edited: 2007-02-13 16:45:13
Released wrote:
No ei helvetissäkään mitään kestävyysmittareita!
1. EI ole tarpeeksi "hyviä" pelaajia kaiken maailman kiekkoliigan alaisten
joukkueiden tarpeelle, jos koko ajan täytyisi vaihtaa.
 
Vaihtoja ei tarvitse tehdä, ja vaikka tarvitsisikin, onko haitaksi, jos uusia pelaajia pääsisi koviin joukkueisiin.

2. Kukaan EI tahdo muuttaa tätä nopeatempoista, innostavaa peliä miksikään
etanoiden liikkumiseksi.

Mittarihan palautuu muutamassa sekunnissa, oletkohan testannut tätä kunnolla?

E: Nii joo... totanui; Siinä ajassa, mikä kuluu vaihtoon menemiseen, ehtii tämä mittari palautua normaaliin.


Anonymous
-1


Date: 2007-02-13 10:45:27
Blääh. En jaksanut lukea aivan kaikkia postauksia, mutta otanpa oman kannanottoni.

  KAVERIJOUKKUEET

Mitenkäs nämä? Olen paljon törmännyt joukkueisiin joissa on 3-4 pelaajaa. Joissakin joukkueissa halutaan pelata vain kivaa läppäkiekkoa eikä pelaajia ole paljoa. Eihän näissä joukkueissa ole vaihdettavia "tuoreitamiehiä". Se vasta olisi epäreilua jos 3 pelaajaa pelaisi joukkuetta vastaan jolla olisi esim 3 vaihtopelaajaa. Sehän olisi melko varma tappio. Tosin en ole viellä kokeillut testihuonetta, jossa on tämä "kestävyys mittari". Taidan mennä kokeilemaan ja sitten jatkan keskustelua.

Anonymous



Date: 2007-02-13 12:09:44
Yoda wrote:
Tosin en ole viellä kokeillut testihuonetta, jossa on tämä "kestävyys mittari". Taidan mennä kokeilemaan ja sitten jatkan keskustelua.

Kokeilkaa ja viisastukaa. Edellisenkin viestin kysymykseen on vastattu jo ajat sitten: energia vähenee vain ja ainoastaan taklauksista, ja palautuu nopeasti normaalitasoon.
saxon
-1


Date: 2007-02-13 12:22:41
En tykkää tästä koska se ei oo mitään helppoo seurata pelii ja kahta mittaria.:D:D:D Eikö tää vanha yksinkertainen kiekko voisi palautua takaisin???
Anonymous
-1


Date: 2007-02-13 14:16:20
Jos kerta ottaa kantoon ku menetät tuota Staminaa osta hulksterilta grandiosa pizza slice! ja se on sit siinä.
Anonymous
-2


Date: 2007-02-13 14:47:27
Ehkä joittenkin mielstä ihan kiva mutta minun mielestä ei niin kiva kun jotkut vähän huonommat haastaa jotain kauheita yybereitä ja sitten ne yyberit on pellannu kokopäivän ja ne huonommat ei yhtään niin nehän vie niitä kun pässiä narussa joten sanon tähän EI
Anonymous
-1


Date: 2007-02-13 16:04:18
Toivon hartaasti että tämä uudistus jäisi tulematta.. :D
Pelin suola piilee sen yksinkertaisuudessaan.
Anonymous



Date: 2007-02-13 16:53:13
En ole edes huomannu koko mittaria kiekko.tk. :D mut se saattaa johtua siitä et GL ei oo mitään kestävyysmittareita.

Ainakaan mitä olen yrittänyt vilkuilla. Korjatkaa jos olen väärässä

Anonymous



Date: 2007-02-13 17:13:20
Ei minusta hyvä uudistus, joten ehdotan sellaista hommaa että tiimipelissä "stamina" tulisi vaihtoehtoiseksi valinnaksi kun haastaa vastustajan, ja näihin "reg"-huoneisiin voisi vaikkapa toisiin tulla käyttöön tämä, ja toiset sitten ovat niinkuin nytkin.

EDIT: Meinaan kompromissia.
Anonymous
-2, turha


Date: 2007-02-13 20:08:34
Edited: 2007-02-13 21:10:23
arrow wrote:
Staminamittari? Alkaako menemään jo vähän liian pitkälle? Jäähyjen tullessa ajattelin, ettei enää paljon typerämmäksi voisi mennä. Näköjään olin väärässä. Tämä "uudistus" on kyllä jo itkemisen arvoinen.

Vähän historiaa:

Alotin kiekon pelaamisen elokuussa 2005. Kiekko oli silloin hyvinkin yksinkertainen ja pelattavuus oli mitä mahtavin. Nyt siis noin 18kk olen pelannut ja nyt tuntuu siltä että pian se loppuu, jos näihin uudistuksiin ei aleta keksimään jotain oikeasti järkevää ja hyödyllistä. Tämän 18 kuukauden aikana on tullut jos jonkin näköistä uudistusta. Elite kokemustaso ja samalla Elite 4vs4 huoneet, /j sekä /s komento, jäähyt ja koukkiminen ja nyt tämä stamina on testauksessa. (En edes yrittänyt luetella kaikkia) Kun jäähyt tulivat Pro 4vs4 huoneisiin ajattelin sen olevan hetken huumaa, mutta ei. Pian ne olivat jo vakiona tiimipeleissä. Nyt jokin aika sitten jouko sai tehtyä hienon ratkaisun tähän; haasto kiekon kautta ilman jäähyjä.

Stamina:

Tänään (6.2.2007) aamulla kun tulin kiekkoon huomasin huoneen Training (reg) 3vs3 #? (test). Uteliaisuuttani menin ko. huoneen katsomoon ja kysyin mitä testaillaan. Minulle kerrottiin tästä "hienosta uudistuksesta", staminasta. Leuka loksahti ja silmät seisoivat päässä. Kokeilin itse ja totesin sen olevan yhtä turha ja vieläkin turhempi mitä kuvittelin sen olevan. Nyt älkää missään tapauksessa vastatko näin: "Et ole kokeillut itsekkään vielä tarpeeksi.". Olen kokeillut aivan tarpeeksi saadakseni staminasta tarpeekseni.

Nyt pikkuhiljaa alkaa romuttumaan kaikki minkä takia ihastuin tähän peliin. Juuri sen yksinkertaisuuden takia. Jäähyjen mukana tuli bugeja ja tuskin vältymme niiltä tämänkään uudistuksen kohdalla. Seuraavaksi saa juosta karkuun, kun joku joukkue yrittää taklata kaikki staminat pois ja päästä 4vs0 hyökkäykseen? Ei kiitos. 3vs3 otteluihin tarvitaan 4 pelaajaa että yksi saa levätä välillä, 4vs4 tarvitaan 5 pelaajaa ja niin edelleen. Otteluiden määrä per päivä vähenee tämän takia.

Suurin syy tämän foorumin kirjoittamiseen on pelko staminasta, vaikka se onkin vasta kokeilutasolla. On turha ajatella "Eikai sellaista uudistusta tule.", koska itse ajattelin näin jäähyjen kohdalla ja kuinkas kävikään. Epäilemättä suurin osa "paljon pelanneista" on sitä mieltä että tämä uudistus on vielä kamalampi floppi kuin jäähyt ja koukkiminen. Ensimmäiset aatteet tästä uudistuksesta voivat olla minkälaisia tahansa, niinkuin kävi jäähyjenkin kanssa. Moni on vaihtanut kantaansa jäähyjen suhteen ja ne ketkä ovat tämän kannalla voivat jo hetken päästä olla jyrkästi tätä vastaan. En tietenkään halua kirjoittamisellani pistää sanoja kenenkään suuhun ja tämähän on vain minun mielipide.

En itse henkilökohtaisesti näe staminassa mitään hyvää. Päinvastoin. Staminapalkki saa minut näkemään punaista, kuten voitte jo kirjoittamani perustella päätellä! Näin toivon tähän turhaan uudistukseen ratkaisukseksi kylmästi sen poistoa. Jos tästä pallosta nilkassa ei päästä, voi olla että pääsemme monesta huippupelaajasta lopullisesti. Mitä luultavammin valta on ennemmänkin kiekkokansalla kuin itse joukolla. Vaikutetaan asioihin vielä kun voimme!


Olen samaa mieltä arrowin hyvien perustelujen kanssa.

EDIT: Tuosta miinus?
Anonymous
-1


Date: 2007-02-14 08:59:56
Bugi wrote:
Jos kerta ottaa kantoon ku menetät tuota Staminaa osta hulksterilta grandiosa pizza slice! ja se on sit siinä.


Ei toimi kuin perjantaisin.
Anonymous



Date: 2007-02-14 13:31:24
Mahtava idea, suoraan vain toteutukseen. Ainut ongelma tässä on enää tuo haastamisjärjestelmä, joka on auttamattomasti jäljessä tällä hetkelle, kun nuita uudistuksia tulee kokoajan. Eli jos tämä otetaan käyttöön niin haastamisjärjestelmä pitäisi olla semmonen, että otetaan joko peruspeli, jäähyt, kestävyysmittari, kestävyysmittari ja jäähyt ja sitten etsitään niitä joukkueita jotka hakevat peliä samallaisin ehdoin. Siten molemmat joukkueet saisivat haluamansa pelisysteemin.
Anonymous
-1


Date: 2007-02-14 16:18:06
kun lueskelin noita muita juttuja niin huomasin että jouko antaa kielteisistä vastauksista miinuksen.

tuo kylläkin käy minulle kunhan kunto kestäisi tarpeeksi kauan esim.2min tai sitten olisi jokin nappula mistä pääsee täyteen vauhtiin.vaihtoaitiossa se parantuisi aina vähän ja erätauoilla kokonaan
Anonymous
-2


Date: 2007-02-14 17:36:46
monet lopettaa kiekon jos tää tulee....
Anonymous
-2


Date: 2007-02-14 17:39:59
TURHA.
Anonymous
-2


Date: 2007-02-14 18:31:46
Edited: 2007-02-14 18:35:41
otetaa paskamittari kans jos näkyy kui kauan kestää ennen ku pelaaja paskoo housuu ja samantien tuttipullot vaihtoaitioo vaihtopelaajille.sit semmone mittari mis näkyy mont taklaust kestää ennen ku kylkiluut hajoo ja mont läppää kestää ennen ku perse repee


Kiekko.tk:hon ei tulisi paljoo lainkaa uusia ku sitä ois niin vaikeaa pelata ja harva jaksaa harjotella viikon putkee et saa jotai aikaa!monet nykyiset pelaajat lopettaisivat.
Anonymous
-2


Date: 2007-02-14 18:38:19
jos jouko haluu tehä realistisen lätkäpelin nii tehkööt NHL 08!kiekkoo ei tarvii uudistaa
Anonymous
-2, turha


Date: 2007-02-14 18:49:42
Joo ei mitää tällasia ihan turha
Anonymous



Date: 2007-02-14 19:03:40
Edited: 2007-02-14 19:05:24
Ocean wrote:
arrow wrote:
Staminamittari? Alkaako menemään jo vähän liian pitkälle? Jäähyjen tullessa ajattelin, ettei enää paljon typerämmäksi voisi mennä. Näköjään olin väärässä. Tämä "uudistus" on kyllä jo itkemisen arvoinen.

Vähän historiaa:

Alotin kiekon pelaamisen elokuussa 2005. Kiekko oli silloin hyvinkin yksinkertainen ja pelattavuus oli mitä mahtavin. Nyt siis noin 18kk olen pelannut ja nyt tuntuu siltä että pian se loppuu, jos näihin uudistuksiin ei aleta keksimään jotain oikeasti järkevää ja hyödyllistä. Tämän 18 kuukauden aikana on tullut jos jonkin näköistä uudistusta. Elite kokemustaso ja samalla Elite 4vs4 huoneet, /j sekä /s komento, jäähyt ja koukkiminen ja nyt tämä stamina on testauksessa. (En edes yrittänyt luetella kaikkia) Kun jäähyt tulivat Pro 4vs4 huoneisiin ajattelin sen olevan hetken huumaa, mutta ei. Pian ne olivat jo vakiona tiimipeleissä. Nyt jokin aika sitten jouko sai tehtyä hienon ratkaisun tähän; haasto kiekon kautta ilman jäähyjä.

Stamina:

Tänään (6.2.2007) aamulla kun tulin kiekkoon huomasin huoneen Training (reg) 3vs3 #? (test). Uteliaisuuttani menin ko. huoneen katsomoon ja kysyin mitä testaillaan. Minulle kerrottiin tästä "hienosta uudistuksesta", staminasta. Leuka loksahti ja silmät seisoivat päässä. Kokeilin itse ja totesin sen olevan yhtä turha ja vieläkin turhempi mitä kuvittelin sen olevan. Nyt älkää missään tapauksessa vastatko näin: "Et ole kokeillut itsekkään vielä tarpeeksi.". Olen kokeillut aivan tarpeeksi saadakseni staminasta tarpeekseni.

Nyt pikkuhiljaa alkaa romuttumaan kaikki minkä takia ihastuin tähän peliin. Juuri sen yksinkertaisuuden takia. Jäähyjen mukana tuli bugeja ja tuskin vältymme niiltä tämänkään uudistuksen kohdalla. Seuraavaksi saa juosta karkuun, kun joku joukkue yrittää taklata kaikki staminat pois ja päästä 4vs0 hyökkäykseen? Ei kiitos. 3vs3 otteluihin tarvitaan 4 pelaajaa että yksi saa levätä välillä, 4vs4 tarvitaan 5 pelaajaa ja niin edelleen. Otteluiden määrä per päivä vähenee tämän takia.

Suurin syy tämän foorumin kirjoittamiseen on pelko staminasta, vaikka se onkin vasta kokeilutasolla. On turha ajatella "Eikai sellaista uudistusta tule.", koska itse ajattelin näin jäähyjen kohdalla ja kuinkas kävikään. Epäilemättä suurin osa "paljon pelanneista" on sitä mieltä että tämä uudistus on vielä kamalampi floppi kuin jäähyt ja koukkiminen. Ensimmäiset aatteet tästä uudistuksesta voivat olla minkälaisia tahansa, niinkuin kävi jäähyjenkin kanssa. Moni on vaihtanut kantaansa jäähyjen suhteen ja ne ketkä ovat tämän kannalla voivat jo hetken päästä olla jyrkästi tätä vastaan. En tietenkään halua kirjoittamisellani pistää sanoja kenenkään suuhun ja tämähän on vain minun mielipide.

En itse henkilökohtaisesti näe staminassa mitään hyvää. Päinvastoin. Staminapalkki saa minut näkemään punaista, kuten voitte jo kirjoittamani perustella päätellä! Näin toivon tähän turhaan uudistukseen ratkaisukseksi kylmästi sen poistoa. Jos tästä pallosta nilkassa ei päästä, voi olla että pääsemme monesta huippupelaajasta lopullisesti. Mitä luultavammin valta on ennemmänkin kiekkokansalla kuin itse joukolla. Vaikutetaan asioihin vielä kun voimme!


Olen samaa mieltä arrowin hyvien perustelujen kanssa.

EDIT: Tuosta miinus?


+ ja - pisteiden saaminen riippuu moderaattoreista. Jos foorumeita on valvomassa kovaakin kovemmat tiukkapipo moderaattorit, voi pienestä läpällä heitetystä vastauksesta saada tylyn miinuksen, kun taas jotkut antavat + pisteen hauskasta kommentista.

+ 1, valaiseva: Valaise kommentissa kantasi, esimerkiksi jos joku ehdottaa jotain graafista ominaisuutta peliin, kerro oma kantasi, jonka jälkeen vielä kerrot syitä miksi näin. (Esimerkiksi jos joku ehdottaa kultakypärää, valaiset kantasi sanomalla, että kultakypärän saa asettamalla kypärän väriksi keltaisen, tämä vain malliesimerkki)
+ 1, mielenkiintoinen: Monet ovat saaneet + pisteitä kiekkovideoista, omista tarinoistaan. (esim. Kiekko-Kalevala, Likaiset Legendat)
+ 1: Hyvä ehdotus, hyvät perustelut, saat + pisteen.

- pisteitä irtoaa yleensä huonosta kommentista. Esimerkiksi spämmiä täynnä olevat olevat viestit ovat pelkkiä miinusmangeetteja. Jos haluat yrittää saada vastaukseesi + pisteen, pyri perustelmaan mielipiteesi todella hyvin.
- pisteen voi myös saada yksinkertaisesta "kannatan" -tyylisestä vastauksesta. Tällä pyritään pitämään topiceissa vain pidempipohjaisia vastauksia, joita on myös perusteltu.

En ole nyt täysin varma tästä foorumipiste menetelmästä, eli olisi mukava jos joku enempitietäväinen paikkailisi vastaustani.

...

EDIT: Ja ihan jos tästä kestävyysmittarista jotain kommentoisin, niin itse pidän kiekosta tällaisenaan, jäähyt ja koukkimisetkaan eivät tahtoneet saada kovin mukavaa vastaanottoa, eli jos yritetään totutella ensin näihin jäähyihin ja sitten katellaan kestävyysmittarit ja ominaisuuspisteet ja tällaset.
Anonymous
-3


Date: 2007-02-15 16:41:23
vittu kun menee hermot:D
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2007-02-15 16:41:54
:D
Anonymous
-2, turha


Date: 2007-02-15 18:56:01
arrow wrote:
Staminamittari? Alkaako menemään jo vähän liian pitkälle? Jäähyjen tullessa ajattelin, ettei enää paljon typerämmäksi voisi mennä. Näköjään olin väärässä. Tämä "uudistus" on kyllä jo itkemisen arvoinen.

Vähän historiaa:

Alotin kiekon pelaamisen elokuussa 2005. Kiekko oli silloin hyvinkin yksinkertainen ja pelattavuus oli mitä mahtavin. Nyt siis noin 18kk olen pelannut ja nyt tuntuu siltä että pian se loppuu, jos näihin uudistuksiin ei aleta keksimään jotain oikeasti järkevää ja hyödyllistä. Tämän 18 kuukauden aikana on tullut jos jonkin näköistä uudistusta. Elite kokemustaso ja samalla Elite 4vs4 huoneet, /j sekä /s komento, jäähyt ja koukkiminen ja nyt tämä stamina on testauksessa. (En edes yrittänyt luetella kaikkia) Kun jäähyt tulivat Pro 4vs4 huoneisiin ajattelin sen olevan hetken huumaa, mutta ei. Pian ne olivat jo vakiona tiimipeleissä. Nyt jokin aika sitten jouko sai tehtyä hienon ratkaisun tähän; haasto kiekon kautta ilman jäähyjä.

Stamina:

Tänään (6.2.2007) aamulla kun tulin kiekkoon huomasin huoneen Training (reg) 3vs3 #? (test). Uteliaisuuttani menin ko. huoneen katsomoon ja kysyin mitä testaillaan. Minulle kerrottiin tästä "hienosta uudistuksesta", staminasta. Leuka loksahti ja silmät seisoivat päässä. Kokeilin itse ja totesin sen olevan yhtä turha ja vieläkin turhempi mitä kuvittelin sen olevan. Nyt älkää missään tapauksessa vastatko näin: "Et ole kokeillut itsekkään vielä tarpeeksi.". Olen kokeillut aivan tarpeeksi saadakseni staminasta tarpeekseni.

Nyt pikkuhiljaa alkaa romuttumaan kaikki minkä takia ihastuin tähän peliin. Juuri sen yksinkertaisuuden takia. Jäähyjen mukana tuli bugeja ja tuskin vältymme niiltä tämänkään uudistuksen kohdalla. Seuraavaksi saa juosta karkuun, kun joku joukkue yrittää taklata kaikki staminat pois ja päästä 4vs0 hyökkäykseen? Ei kiitos. 3vs3 otteluihin tarvitaan 4 pelaajaa että yksi saa levätä välillä, 4vs4 tarvitaan 5 pelaajaa ja niin edelleen. Otteluiden määrä per päivä vähenee tämän takia.

Suurin syy tämän foorumin kirjoittamiseen on pelko staminasta, vaikka se onkin vasta kokeilutasolla. On turha ajatella "Eikai sellaista uudistusta tule.", koska itse ajattelin näin jäähyjen kohdalla ja kuinkas kävikään. Epäilemättä suurin osa "paljon pelanneista" on sitä mieltä että tämä uudistus on vielä kamalampi floppi kuin jäähyt ja koukkiminen. Ensimmäiset aatteet tästä uudistuksesta voivat olla minkälaisia tahansa, niinkuin kävi jäähyjenkin kanssa. Moni on vaihtanut kantaansa jäähyjen suhteen ja ne ketkä ovat tämän kannalla voivat jo hetken päästä olla jyrkästi tätä vastaan. En tietenkään halua kirjoittamisellani pistää sanoja kenenkään suuhun ja tämähän on vain minun mielipide.

En itse henkilökohtaisesti näe staminassa mitään hyvää. Päinvastoin. Staminapalkki saa minut näkemään punaista, kuten voitte jo kirjoittamani perustella päätellä! Näin toivon tähän turhaan uudistukseen ratkaisukseksi kylmästi sen poistoa. Jos tästä pallosta nilkassa ei päästä, voi olla että pääsemme monesta huippupelaajasta lopullisesti. Mitä luultavammin valta on ennemmänkin kiekkokansalla kuin itse joukolla. Vaikutetaan asioihin vielä kun voimme!

Samaa mieltä alotin kans 2005 vuonna ja kyl sillo oli paljon parempi ku ei mtn jäähyjä sit vielä stamina ei kiitos
Anonymous



Date: 2007-02-15 18:58:50
Edited: 2007-02-15 18:59:54
Off topic: Kertokaapa miksi lainaatte pitkän kokonaisen viestin ja kommentoitte sitä yhdellä ainoalla rivillä? Varma keino saada miinuspiste.
Anonymous
-2, turha


Date: 2007-02-15 22:19:05
Mohammed wrote:
Mitään tälläisiä uudistuksia tarvita kiekkoon. Kohta peli menee jo liian monimutkaiseksi, jos tälläisiä turhia uudistuksia otetaan. Yksinkertainen peli saa pysyä yksinkertaisena. Jos todella tälläinen uudistus tulee, niin ei ainakaan tiimipeleihin. Siinähän jäisi tälläiset pienet kaverijoukkueet ihan suurten joukkueiden varjoon, kun esimerkiksi joku SBH tekee tasaisen tappavasti vaihtoja niin pienemmän joukkueen pelaajat väsyy hetkessä. Ehdoton EI

hmmm... Miksiköhän tästä tuli tuo miinus?


eeee, tää jätkähä perusteli, mistä miinus tosiaanki? ei kannatusta.
Anonymous



Date: 2007-02-16 21:13:49
Mun mielestä sitä kestävyysmittaria ei pitäisi laittaa regeihin. Sitten viel että sitä pitäs vähän muuttaa että se ei menisi niin äkkiä loppuun. Jos se menisi vähän hitaammin niin olisi ihan hyvä keksintö :)
Anonymous



Date: 2007-02-16 21:24:01
Edited: 2007-02-16 21:24:54
Kashmir wrote:
Minä taas sanon ehdottomasti EI.

Kyseinen ominaisuus tappaa pelin kaikilta jengeiltä, joilla ei ole tarpeeksi pelaajia pariin vaihtomieheen joka harkassa. Suuri vaihtomäärä taas sekoittaa joukkueen peliä ja homma menee aivan sekaiseksi.

Idea on tältä istumalta surkein uudistus, mitä allekirjoittanut muistaa koskaan tulleen. Toivottavasti tämä on ennenaikainen aprillipila...

Jos kyseinen ominaisuus aikuisten oikeasti on tulossa kiekkoon, niin tehkööt siitä herran tähden edes valinnainen. Varmasti yksikään pienen ringin joukkue ei kestävyyksillä halua pelleillä.


EDIT: Ja nyt pikku testaamisen jälkeen totean:

1) Kestävyys putoaa, vaikka seisoisi paikallaan. Mitä helvettiä?
2) Eniten ukko hidastuu, kun taklaa tai tulee taklatuksi. Jos kaveri on paitsiossa ja kiekko menee vastustajille keskialueelle, niin puolustava joukkue pystyy pakottamaan tämän jätkän pysymään siellä paitsiossa vaikka neljän miehen turvin niin kauan, kuin vain haluavat. Niin hitaalla ukolla sieltä ei päästä takaisin keskialeelle vaikka mikä olisi.
3) Mittarilla ei ole oikeastaan merkitystä nopeuteen, vain sillä on väliä, koska on osunut taklaamalla muihin pelaajiin.

Kerrassaan naurettavaa.

EDIT2: Pitemmän testauksen jälkeen huomattua:

4) Pelin tempo menee uskomattoman pieneksi. Kaikissa otteluissa tällä ominaisuudella ensin maalin tekevän joukkueen työ on uskomattoman helppo: taklaa vastustajia ja puolusta. Jos ja kun kaikki vastustajat kulkevat ryömintävauhtia, puolustamiseen ei vaadita kuin kärsivällisyyttä seurata sitä hidastunutta vastustajaa. --> ottelut päättyvät 1-0, jos ensin maalin tehnyt joukkue osaa YHTÄÄN puolustaa.


Tämä sai minut muuttamaan mieleni, en itse hokannut tuota: "Eniten ukko hidastuu, kun taklaa tai tulee taklatuksi. Jos kaveri on paitsiossa ja kiekko menee vastustajille keskialueelle, niin puolustava joukkue pystyy pakottamaan tämän jätkän pysymään siellä paitsiossa vaikka neljän miehen turvin niin kauan, kuin vain haluavat. Niin hitaalla ukolla sieltä ei päästä takaisin keskialeelle vaikka mikä olisi.
3) Mittarilla ei ole oikeastaan merkitystä nopeuteen, vain sillä on väliä, koska on osunut taklaamalla muihin pelaajiin."

Olen ehdottomasti 100% samaa mieltä kanssasi. Eihän siinä ole mitään järkeä kun pelit päättyvät 1-0. Vielä kaiken lisäksi ei edes oikeassa jääkiekossa väsähdä niin paljon, että menee ryömintä vauhtia. 0,01km/h.

Jos tämä kuntomittari tulee, niin laittakaa siihen enemmän kestävyyttä, ei edes naapurin Jarmolla ole noin huonoa kuntoa. Pistäkää mittari hitaammalle!
wäinö
-2


Date: 2007-02-16 22:33:25
Vlle wrote:
Toivon hartaasti että tämä uudistus jäisi tulematta.. :D
Pelin suola piilee sen yksinkertaisuudessaan.

Yhdyn tähän
Anonymous



Date: 2007-02-16 22:37:27
Ymmärrettävästi en ole lukenut kaikkia 500 kantaanottoa, sillä topiciin on tullut viestejä ennätystahtiin. Sen sijaan kerron oman mielipiteeni asiasta:
En ole tukenut missään vaiheessa ajatusta, saada kiekkoon kestävysmittari. Tämän uudistuksen mukana olisi mahdollista mm. taklata puolustajaa 2v1-tilanteessa ja luistella oneen puolustajan madellessa perässä, vai olenko väärässä? Vaikka hyviäkin puolia on, tuen "perinteistä" peliä ilman turhia, jatkuvia uudistuksia. Tämä oli mielipiteeni, kerro toki omasi.

-N'tough
Anonymous
-1


Date: 2007-02-16 23:07:13
Edited: 2007-02-18 22:15:28
Uudistus on minun mielestä vähän kehno, sillä jos hakee 100% realismia, voi käydä kaupassa ostamassa NHL 07. Itse en todellakaan tätä uudistusta kannata, mutta jotkut voivat tykätä ja loppukädessä Joukohan päättää asian tuleeko tämä uudistus joukkuepeleihin (toivottavasti valinnaiseksi!)

-Daavid

E:
Ihme jutuista modet antavat nykyään miinuksen! Ilmaisin relusti ja perustellen mielipiteeni ja "-1". Good job!
Anonymous
-2


Date: 2007-02-17 00:33:11
Joo-o.. Ei nää oikeen sovi 2D Java tikku-ukko jääkiekko peliin. Jäähyillä jo mentiin pilaamaan tämä, ja nyt jotain 'stamina' mittareitä. Huhhuh..

Tai no ei kai siinä sitten mitään, jos nämä ei tulis regeihin, kun ei kukaan rupeaisi tulemaan vaihtoon, että tää kunto palaisi. Ehkä tiimi peleihin "rasti valintana".
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2007-02-06 08:16:03 Read times: 114271
Pages: 1   2   3   4   14   15   16   [17]   18   19   20