Foorumit

Operaatio 5*
Created by: raiq Created on: 2021-04-21 16:25:51 Read times: 20402
Pages: 1   [2]   3   4  
PISUAARI



Date: 2021-05-23 20:34:34
Edistyy :P
*** 5 stars required (32 more ranking)
raiq
Caribbean



Date: 2021-05-23 21:50:47
wehi wrote:
Edistyy :P
*** 5 stars required (32 more ranking)


Bull Mentulaa lainaten "siinä on sitä röpää kertyny" Huhhuh... Öisin sun kanssa pelaillu ja kyllä siellä ne eväät siihen 5* rajaan on olemassa. Nyt vaa tsemppiä ja henkisesti vahvempana poimimaan niitä plussia
PISUAARI



Date: 2021-05-30 01:39:34
raiq wrote:
wehi wrote:
Edistyy :P
*** 5 stars required (32 more ranking)


Bull Mentulaa lainaten "siinä on sitä röpää kertyny" Huhhuh... Öisin sun kanssa pelaillu ja kyllä siellä ne eväät siihen 5* rajaan on olemassa. Nyt vaa tsemppiä ja henkisesti vahvempana poimimaan niitä plussia


Operaatio 5* saatu päätökseen, kiitos kannustavista sanoista triplamestari.
raiq
Caribbean



Date: 2021-05-30 12:08:26
wehi wrote:
raiq wrote:
wehi wrote:
Edistyy :P
*** 5 stars required (32 more ranking)


Bull Mentulaa lainaten "siinä on sitä röpää kertyny" Huhhuh... Öisin sun kanssa pelaillu ja kyllä siellä ne eväät siihen 5* rajaan on olemassa. Nyt vaa tsemppiä ja henkisesti vahvempana poimimaan niitä plussia


Operaatio 5* saatu päätökseen, kiitos kannustavista sanoista triplamestari.


Upeeta! Näitä tarinoita mukava seurata
sby
Last Dance



Date: 2021-05-30 19:11:59
Loistavaa menestystarinaa siitä miten aika ajaa ohi ja silti isketään sinne viiteen tähteen! Oikein mukava seurata autoplay pöhinää ja tätä mieluusti seuraan.

Kaikkea hyvää sinne mestarille ja olkoon autoplayt armollisia.
raiq
Caribbean



Date: 2021-06-03 15:53:14
sby wrote:
Loistavaa menestystarinaa siitä miten aika ajaa ohi ja silti isketään sinne viiteen tähteen! Oikein mukava seurata autoplay pöhinää ja tätä mieluusti seuraan.

Kaikkea hyvää sinne mestarille ja olkoon autoplayt armollisia.


Kiitos sbydäri! meillä kaiken voittaneilla alkaa muutenki se nälkä joskus katoamaan ja miettii, että miks jatkaa enää. Autoplay on kuitenki tuonu nyt sitä tavotetta ja yhteisöllisyyttä ainaki itelle lisää. Tästä hyvä jatkaa.
Tero
Omenat



Date: 2021-06-03 16:55:33
Edited: 2021-06-03 17:04:11
Morjesta kaikille!

Mun nimimerkkini on Hob ja olen mukana operaatio 5* hankkeessa, kiitos raiq kutsusta.

Matka vuoden tauon jälkeen on ollut tapahtumarikas. Olen seilannut 3-4 tähden välillä, mutta viime kuukauden aikana vakiinnuttanut paikkani 4* pelaajana. Parhaimmillaan more ranking näytti 12-13, mutta viime viikolla toimivuus laski tuntemattomasta syystä ja palkintona -51 ja 1 AP verran kävin 2*, mutta väkisin nostin sen takasin 3* seuraavassa erässä. Sen jälkeen pidin pientä taukoa ja palasin hyvällä zemillä alkuviikosta kiekko serverille. Kulunut viikko on ollut onnistunut ja saanut formin takaisin hyvälle tolalle. Kirjoitus hetkellä 4* puuttuu 2-3 + merkintää tilastoihin joten eiköhän huomenna olla taas lähempänä sitä isoa haluttua merkkipaalua eli 5*. Päivitän jatkossa miten operaatio edistyy. Toiveena olisi kanssa pelaajilta, että kun saavut autopläy huoneeseen suosittelen varmistamaan sekä syöttämään, se nimittäin auttaa saamaan sitä hyvää(+merkintöjä). Onnea muillekin operaation kanssa, ette ole yksin.

Mitä ystävällisin terveisin. Hob
raiq
Caribbean



Date: 2021-06-03 17:29:38
Hob wrote:
Morjesta kaikille!

Mun nimimerkkini on Hob ja olen mukana operaatio 5* hankkeessa, kiitos raiq kutsusta.

Matka vuoden tauon jälkeen on ollut tapahtumarikas. Olen seilannut 3-4 tähden välillä, mutta viime kuukauden aikana vakiinnuttanut paikkani 4* pelaajana. Parhaimmillaan more ranking näytti 12-13, mutta viime viikolla toimivuus laski tuntemattomasta syystä ja palkintona -51 ja 1 AP verran kävin 2*, mutta väkisin nostin sen takasin 3* seuraavassa erässä. Sen jälkeen pidin pientä taukoa ja palasin hyvällä zemillä alkuviikosta kiekko serverille. Kulunut viikko on ollut onnistunut ja saanut formin takaisin hyvälle tolalle. Kirjoitus hetkellä 4* puuttuu 2-3 + merkintää tilastoihin joten eiköhän huomenna olla taas lähempänä sitä isoa haluttua merkkipaalua eli 5*. Päivitän jatkossa miten operaatio edistyy. Toiveena olisi kanssa pelaajilta, että kun saavut autopläy huoneeseen suosittelen varmistamaan sekä syöttämään, se nimittäin auttaa saamaan sitä hyvää(+merkintöjä). Onnea muillekin operaation kanssa, ette ole yksin.

Mitä ystävällisin terveisin. Hob


Kiitoksia Hob, rohkee ulostulo! Oot kieltämättä sellanen autoplay-persoona. Levität hyviä viboja ympäriinsä, mutta sullaki ne alamäet tuppaa olemaan aika jyrkkää sorttia, mikä voiski olla sun seuraava kehityskohde. *oimivuus on sellanen asia, mikä on myös ollu tapetilla ja tähän @Django varmaan osais paremmi ottaa kantaa, et mikä homma?

Kuitenki nään sussa ainesta sinne 5* maagiseen kerhoon, päivittäisestä työstähän se lähtee. Oikotietä ei oo onneen tässäkään asiassa

-triplamestari, joka laittaa tunnit sisään tänäänkin
Tero
Omenat



Date: 2021-06-03 18:27:14
raiq wrote:
Hob wrote:
Morjesta kaikille!

Mun nimimerkkini on Hob ja olen mukana operaatio 5* hankkeessa, kiitos raiq kutsusta.

Matka vuoden tauon jälkeen on ollut tapahtumarikas. Olen seilannut 3-4 tähden välillä, mutta viime kuukauden aikana vakiinnuttanut paikkani 4* pelaajana. Parhaimmillaan more ranking näytti 12-13, mutta viime viikolla toimivuus laski tuntemattomasta syystä ja palkintona -51 ja 1 AP verran kävin 2*, mutta väkisin nostin sen takasin 3* seuraavassa erässä. Sen jälkeen pidin pientä taukoa ja palasin hyvällä zemillä alkuviikosta kiekko serverille. Kulunut viikko on ollut onnistunut ja saanut formin takaisin hyvälle tolalle. Kirjoitus hetkellä 4* puuttuu 2-3 + merkintää tilastoihin joten eiköhän huomenna olla taas lähempänä sitä isoa haluttua merkkipaalua eli 5*. Päivitän jatkossa miten operaatio edistyy. Toiveena olisi kanssa pelaajilta, että kun saavut autopläy huoneeseen suosittelen varmistamaan sekä syöttämään, se nimittäin auttaa saamaan sitä hyvää(+merkintöjä). Onnea muillekin operaation kanssa, ette ole yksin.

Mitä ystävällisin terveisin. Hob


Kiitoksia Hob, rohkee ulostulo! Oot kieltämättä sellanen autoplay-persoona. Levität hyviä viboja ympäriinsä, mutta sullaki ne alamäet tuppaa olemaan aika jyrkkää sorttia, mikä voiski olla sun seuraava kehityskohde. *oimivuus on sellanen asia, mikä on myös ollu tapetilla ja tähän @Django varmaan osais paremmi ottaa kantaa, et mikä homma?

Kuitenki nään sussa ainesta sinne 5* maagiseen kerhoon, päivittäisestä työstähän se lähtee. Oikotietä ei oo onneen tässäkään asiassa

-triplamestari, joka laittaa tunnit sisään tänäänkin



Arvostan suuresti kun jaksat pelata aina hyvää nettilätkää, kiitos siitä! Aurinkoista kesää.
Tero
Omenat



Date: 2021-08-20 17:08:42
Hei kaikki!

Operaatio 5* saaga on tullut päätökseen 20.8.2021. Kiitokset kaikille omalle tiimiläisille jotka muistivat aloituksessa VR.

Yst. Hob
murra
GHETTO BIRDS



Date: 2021-08-27 10:26:41
Hob wrote:
Hei kaikki!

Operaatio 5* saaga on tullut päätökseen 20.8.2021. Kiitokset kaikille omalle tiimiläisille jotka muistivat aloituksessa VR.

Yst. Hob

Mites asian laita?
tepi
Las Vegas



Date: 2021-08-28 09:11:21
Round 2, FIGHT!

On taas se aika vuodesta, kun kesä alkaa olla ohi, oluet on juotu ja videopelit raivaavat tietään kotioloihin.

Operaatio 5* ottaa jälleen tulta alleen. Edellinen operaatio päättyi karvaaseen tappioon toimivuutta vastaan. Viime kevään koittaessa, unelma mureni päivä päivältä pienempiin palasiin kun säät lämpenivät ja tämä tietysti heijastui suoraan toimivuuteen. Nyt on aika ottaa uusi yritys.

Toivotan näin itselle, sekä kanssa pelaajille onnea ja parempaa toimivuutta jokaiseen hetkeen autoplay-maailmassa!

Jouko meidän:
Jouko meidän, joka olet kiekossa.
Pyhitetty olkoon sinun pelisi.
Tulkoon sinun valmiusjoukkosi.
Tapahtukoon meidän erämme,
myös regissä niin kuin autoplayssä.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen toimivuutemme.
Ja anna meille meidän epäonnistuneet onet anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä turhaan blokkineet.
Äläkä saata meitä beguun,
vaan päästä meidät tiimipeliin.
Sillä sinun on kiekko ja toimivuus ja lapaan tulleet autopassit iankaikkisesti.
Aamen.

raiq
Caribbean



Date: 2021-09-04 23:55:41
Zaryot wrote:
Round 2, FIGHT!

On taas se aika vuodesta, kun kesä alkaa olla ohi, oluet on juotu ja videopelit raivaavat tietään kotioloihin.

Operaatio 5* ottaa jälleen tulta alleen. Edellinen operaatio päättyi karvaaseen tappioon toimivuutta vastaan. Viime kevään koittaessa, unelma mureni päivä päivältä pienempiin palasiin kun säät lämpenivät ja tämä tietysti heijastui suoraan toimivuuteen. Nyt on aika ottaa uusi yritys.

Toivotan näin itselle, sekä kanssa pelaajille onnea ja parempaa toimivuutta jokaiseen hetkeen autoplay-maailmassa!

Jouko meidän:
Jouko meidän, joka olet kiekossa.
Pyhitetty olkoon sinun pelisi.
Tulkoon sinun valmiusjoukkosi.
Tapahtukoon meidän erämme,
myös regissä niin kuin autoplayssä.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen toimivuutemme.
Ja anna meille meidän epäonnistuneet onet anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä turhaan blokkineet.
Äläkä saata meitä beguun,
vaan päästä meidät tiimipeliin.
Sillä sinun on kiekko ja toimivuus ja lapaan tulleet autopassit iankaikkisesti.
Aamen.



Kiitos zaryot, itellä 3* ja tätä menoa kohta 2*. onneksi syksy on pitkä ja pimeä. Onnea peleihin ja muistetaan, että olemme tähtiä vaikkei meillä olis yhtään tähteä:D
Jantunen
Wanhainkodin Munkki



Date: 2021-09-21 17:18:38
Ap-ranking tällä hetkellä hiukan yli 977, kerkesin iloita jo hyvästä noususta rankingin käyden 1020:ssä!

Operaatio 4* on alkanut!
Jantunen
Wanhainkodin Munkki



Date: 2021-09-21 17:18:40
Ap-ranking tällä hetkellä hiukan yli 977, kerkesin iloita jo hyvästä noususta rankingin käyden 1020:ssä!

Operaatio 4* on alkanut!
raiq
Caribbean



Date: 2021-09-30 15:46:41
Jantunen wrote:
Ap-ranking tällä hetkellä hiukan yli 977, kerkesin iloita jo hyvästä noususta rankingin käyden 1020:ssä!

Operaatio 4* on alkanut!



Noniin tostahan on hyvä lähtee rakentamaan. Itellä +60 varmaanki tohon 5*, ni eiköhän pian motivoi alottamaan kunnon nörttijahdin ja kehittymään. Kyllä se vielä napsahtaa meille molemmille!
Jantunen
Wanhainkodin Munkki



Date: 2021-10-01 20:21:23
moneyshot wrote:
Mä herään aamulla, päällä kauhee krapula
vedän ekat vedot ja tajuun ei auta pracukaa
Kaikki on kaukasta, modet nalkuttaa
Ja 5* quen äijät vaa ärsyttää mua naurullaa
En saa maalei tehtyy, taas on raskasta
omat menettää, enkä niihin luota paskaakaa
Mä teen kaiken ja silti muut on vastassa ku
passaan liia harvaa ja muuta vastaavaa
Saan ekat voitot kauheel vaival ja alan vihaa
Ihan sama ketä samal, joku silti kinaa
haudon minkä kerkeen ja väitän et mul on kivaa
Mikä täs on vikan? "bannii tälle ku tää pilaa"
Ehkä ne on oikeessa, ja rynnin alhaal päiväst toiseen
Ja mietin onks se oikein vai, onko tää reilua?
Kelaan vanhoi aikoja, kuuntelen musaa
Ja venaan jakoi ilman taukoi iltaa asti uudestaa
Tää ei oo kunnos, joka päivä on painajaista
Reikä lavas, ei oo blokkii jol sais jotai aikaa
Mikä tätä vaivaa, tuntuu ku pelais ilma mailaa
Ja ku aikas katot mua huomaat ookettavas laitaan
Ei se haittaa, jaksa chattii mitää laittaa
Tai vaihtaa ees aulaan, katon tiimipelii vaikka
Tuun kai aina elää ikiomas maailmas
Jossa peelot on vallas ja jouko bitcoinii mainaa

"Avaa jo ylös" ei pysty
"Oot sä menos varmistaa?" ei pysty
"Riistäisit joskus" ei pysty
"Mee käymään regis" ei pysty
"Pidä joku 2v1" ei pysty
"Nauttisit peleist" ei pysty
"Vedä ittes raksist ulos" ei pysty
"No tekisit ees jotain" ei pysty

Taas yks näist päivii, mil ei oo mitään välii
Kävi miten kävi, toimivuus ei oo häävii
Konttaan naama kiinni ruudus viisminuuttii läpi
Väsään häkit ja kikkailen nii et muutki näkis
Mä tappaisin itteni, jos sil ois merkitystä
Mitää syytä miks joskus ois paremmin ku nytkään
Keitän kahvit ja syön ja toivon et mun hiiri
Lopettaa ton lagaamisen, ja toimii niinku Dealil
Mun toivomuskaivos on kusta, ap joka rushaa
Ja sateenkaaren pääs padas minttuu eikä plussaa
Turha foorul huutaa, ei mua kuule kukaa
Mä tarvisin kai jonku johon tän vääryyden purkaa
Kerra katoin alus et, omil on joku poikane
pidin kiekkoo ja db sano et lopeta heti tollane
Pitäs kai syötellä, tsempata ja muuta
Mut ku kaikki on turhaa, on liikaa labroi joka suunnas
Liigapelaajat soittaa suuta, "Mikset sä oo listalla!"
Mut mite ihmees, ku ei ukko mihkää liikahda
Kaikki on hidasta, ehkä apuu sais liimasta
Mut sitä varten pitäs ensin mafiaa tarttuu hihasta
Tätä varmaa säädellää, miks tää tärräis pää eellä
En pysty tekemään mitään, en ees kääntymää
Vääriä jäbiä ne jäärät koittaa häätää mut
Jättäiskö tähän ja eläis ilman nettilätkää?

*** 5 stars required (32 more ranking)



Old but still gold, skandaali
murra
GHETTO BIRDS



Date: 2021-10-27 17:01:26
Edited: 2021-11-08 13:36:13
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

Ei päämäärä, vaan se matka!

8.11.2021
murra
raiq
Caribbean



Date: 2021-10-28 14:04:21
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra


Hei murra, kiva nähdä, että uskallat julkisesti liittyä "jahtiporukkaan". Monien kohdalla on nähty, että tähtien häpeily johtaa patoutuneisiin purkauksiin muita pelaajia kohtaan. Olet nyt myöntänyt puutteesi ja en näe estettä, mikset pystyisi kehittämään niitä aina sinne 5* haamurajaan asti. MUista, että kanssapelaajat ovat apssa sinua varten, puhu rohkeasti turhautumisestasi äläkä hyökkää heitä kohtaan.

at the end of the day we are all just ikusia jahtaajia

best regards, triplamestari
Faltsu
Obsessive



Date: 2021-11-12 10:27:03
Liityn mukaan jahtiporukkaan rankingin ollessa 1017,71! Muutama kuukausi leikitelty nyt 3 tähden hujakoilla. Olen huomannut, että päivät menee aina samalla kaavalla, aluksi pelit sujuu hyvin ja hyvät plussat pohjille. Kuitenkin, kun muutaman tunnin on pelaillut hajoaa kupoli aivan totaalisesti jonka jälkeen aina pitkä rivi miinusta... Tänään kuitenkin päätin, että nyt alotetaan täysillä, eikä masennuta vaikka muutama erä tuliskin turpaan.

Matkaa pääsee seuraamaan twitch kanavallani (fvltsu). Suosittelen laittamaan popparit mikroon, meinaan kiekkokansaa viihdyttävää materiaalia takuulla luvassa!
murra
GHETTO BIRDS



Date: 2021-11-27 14:06:09
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

Ei päämäärä, vaan se matka!

8.11.2021
murra


Hei,

Lähes 3 viikkoa kulunut viimeisimmästä päivityksestäni. En ole tällä aikavälillä kerinnyt pelaamaan niin paljoa autoplayta. Muut elämän realiteetit tulleet vastaan, jonka lisäksi mennyt divarikarsintoja vääntäessä useampi tunti. Uskon kuitenkin vahvistuneet autoplay suorittamiseni auttaneen siinä, että sain parhaani ulos karsintapeleistä. Tällä hetkellä matkaa on +27. Hitaasti ollaan edetty, mutta ollaan päästy jo 8plussaa edelle viime päivityksestä. Koen pelaamiseni parantuneen sekä pelin toimivuuden, kun napsautin Spotifyn sekä Discrodin pois päältä pelien ajaksi. Matka jatkuu!

27.11.2021
murra
Tero
Omenat



Date: 2021-11-28 13:05:10
Edited: 2021-11-28 13:06:04
Moi! Pitkäst aikaa kirjottelen. Elokuun jälkeen autoplay pelit on ollut tuulisia tähtien vaihtelevan 2-4 välillä, mutta viimiseen 2viikkoon saanu taas formia päälle ja toimivuutta paremmaksi. Nyt se palkittiin 5*. Zemppiä kaikille haasteessa mukana oleville, kyllä se sielt vielä tullee!

Rakkaudella, Hob

ps teippi, kutu hgrt
raiq
Caribbean



Date: 2021-11-30 01:35:05
fvltsu wrote:
Liityn mukaan jahtiporukkaan rankingin ollessa 1017,71! Muutama kuukausi leikitelty nyt 3 tähden hujakoilla. Olen huomannut, että päivät menee aina samalla kaavalla, aluksi pelit sujuu hyvin ja hyvät plussat pohjille. Kuitenkin, kun muutaman tunnin on pelaillut hajoaa kupoli aivan totaalisesti jonka jälkeen aina pitkä rivi miinusta... Tänään kuitenkin päätin, että nyt alotetaan täysillä, eikä masennuta vaikka muutama erä tuliskin turpaan.

Matkaa pääsee seuraamaan twitch kanavallani (fvltsu). Suosittelen laittamaan popparit mikroon, meinaan kiekkokansaa viihdyttävää materiaalia takuulla luvassa!


Olet potentiaalinen nuorukainen, mutta erittäin ailahteleva pelaaja. 5* on saavutettavissa, mutta -30 päiviä projekti EI kestä. Striimejä on ilo seurata ja samalla opastaa sinua polullasi kohti 5*
raiq
Caribbean



Date: 2021-11-30 01:36:07
murra wrote:
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

Ei päämäärä, vaan se matka!

8.11.2021
murra


Hei,

Lähes 3 viikkoa kulunut viimeisimmästä päivityksestäni. En ole tällä aikavälillä kerinnyt pelaamaan niin paljoa autoplayta. Muut elämän realiteetit tulleet vastaan, jonka lisäksi mennyt divarikarsintoja vääntäessä useampi tunti. Uskon kuitenkin vahvistuneet autoplay suorittamiseni auttaneen siinä, että sain parhaani ulos karsintapeleistä. Tällä hetkellä matkaa on +27. Hitaasti ollaan edetty, mutta ollaan päästy jo 8plussaa edelle viime päivityksestä. Koen pelaamiseni parantuneen sekä pelin toimivuuden, kun napsautin Spotifyn sekä Discrodin pois päältä pelien ajaksi. Matka jatkuu!

27.11.2021
murra



+27 on jo päivässä otettavissa, mutta koska päivitystä ei kuulu, niin oletan että ollaan jo +30 more pahemmalla puolella. Tsemppiä jahtiin!
raiq
Caribbean



Date: 2021-11-30 01:37:02
Hob wrote:
Moi! Pitkäst aikaa kirjottelen. Elokuun jälkeen autoplay pelit on ollut tuulisia tähtien vaihtelevan 2-4 välillä, mutta viimiseen 2viikkoon saanu taas formia päälle ja toimivuutta paremmaksi. Nyt se palkittiin 5*. Zemppiä kaikille haasteessa mukana oleville, kyllä se sielt vielä tullee!

Rakkaudella, Hob

ps teippi, kutu hgrt


Hienoa kuulla ettet tyytynyt aikaisempaan 5* vaan jatkoit pelejä, 2* on julma kohtalo. Onnea taas 5* saavutuksesta ja jahtailemisiin.

-triplamestari
TÄC
North Korea



Date: 2021-12-02 18:20:22
Edited: 2021-12-02 18:23:10
Huh kyllä siinä hetki meni! Olisiko 3 viikkoa sitten aloitettu muutama päivä tuli hakattua apta monta tunti ja kun tähdet tulivat näkyviin lopputulokseksi tuli 4*.

Tämän jälkeen silloin tällöin käynyt pelaamassa apta ja lähes joka kerta voittoja sadellut.

Tämä hidas mutta varma taktiikka toi nyt palkinnoksi 5* pitäisikö sitten alkaa tavoittelemaan top-listaa? ;)
murra
GHETTO BIRDS



Date: 2021-12-03 11:59:33
raiq wrote:
murra wrote:
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

Ei päämäärä, vaan se matka!

8.11.2021
murra


Hei,

Lähes 3 viikkoa kulunut viimeisimmästä päivityksestäni. En ole tällä aikavälillä kerinnyt pelaamaan niin paljoa autoplayta. Muut elämän realiteetit tulleet vastaan, jonka lisäksi mennyt divarikarsintoja vääntäessä useampi tunti. Uskon kuitenkin vahvistuneet autoplay suorittamiseni auttaneen siinä, että sain parhaani ulos karsintapeleistä. Tällä hetkellä matkaa on +27. Hitaasti ollaan edetty, mutta ollaan päästy jo 8plussaa edelle viime päivityksestä. Koen pelaamiseni parantuneen sekä pelin toimivuuden, kun napsautin Spotifyn sekä Discrodin pois päältä pelien ajaksi. Matka jatkuu!

27.11.2021
murra



+27 on jo päivässä otettavissa, mutta koska päivitystä ei kuulu, niin oletan että ollaan jo +30 more pahemmalla puolella. Tsemppiä jahtiin!


Hei,

Allekirjoittaneen aivotoiminta räjähti täysin, ja ap käyrä romahdusmaisesti alaspäin menossa.
tilperok
Fortune Club



Date: 2021-12-04 21:42:16
ONNEA
bog
Unit



Date: 2021-12-09 02:21:32
15 more ranking.. tuntuu et loputon työmaa, vaikka aina lähellä käydään!

Joka kerta ku on parist plussast enää kiinni ni sit tulee Värikynät jne puolelle ja 0-8 turpaa joka pelis.

Mut ei se mitää, ehkä joku päivä.
raiq
Caribbean



Date: 2021-12-11 23:08:39
Surreal wrote:
Huh kyllä siinä hetki meni! Olisiko 3 viikkoa sitten aloitettu muutama päivä tuli hakattua apta monta tunti ja kun tähdet tulivat näkyviin lopputulokseksi tuli 4*.

Tämän jälkeen silloin tällöin käynyt pelaamassa apta ja lähes joka kerta voittoja sadellut.

Tämä hidas mutta varma taktiikka toi nyt palkinnoksi 5* pitäisikö sitten alkaa tavoittelemaan top-listaa? ;)


Onnea saavutuksesta. Totta kai lähdet listasijoituksen kimppuun, sillä vain hyvät jahtaajat muistetaan.
Mainos

Created by: raiq Created on: 2021-04-21 16:25:51 Read times: 20402
Pages: 1   [2]   3   4