Foorumit

Operaatio 5*
Created by: raiq Created on: 2021-04-21 16:25:51 Read times: 9478
Pages: 1   2   [3]  
raiq
Caribbean

Date: 2021-12-11 23:09:33
murra wrote:
raiq wrote:
murra wrote:
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

Ei päämäärä, vaan se matka!

8.11.2021
murra

Hei,

Lähes 3 viikkoa kulunut viimeisimmästä päivityksestäni. En ole tällä aikavälillä kerinnyt pelaamaan niin paljoa autoplayta. Muut elämän realiteetit tulleet vastaan, jonka lisäksi mennyt divarikarsintoja vääntäessä useampi tunti. Uskon kuitenkin vahvistuneet autoplay suorittamiseni auttaneen siinä, että sain parhaani ulos karsintapeleistä. Tällä hetkellä matkaa on +27. Hitaasti ollaan edetty, mutta ollaan päästy jo 8plussaa edelle viime päivityksestä. Koen pelaamiseni parantuneen sekä pelin toimivuuden, kun napsautin Spotifyn sekä Discrodin pois päältä pelien ajaksi. Matka jatkuu!

27.11.2021
murra

+27 on jo päivässä otettavissa, mutta koska päivitystä ei kuulu, niin oletan että ollaan jo +30 more pahemmalla puolella. Tsemppiä jahtiin!

Hei,

Allekirjoittaneen aivotoiminta räjähti täysin, ja ap käyrä romahdusmaisesti alaspäin menossa.

Nyt näyttää todella pahalta kyllä... Kun olet valmis, niin avaa hiukan tarkemmin, mitä tapahtui? Käsitellään ja lähdetään rakentamaan sen 4* kautta.
raiq
Caribbean

Date: 2021-12-11 23:10:13
tilperok wrote:
ONNEA

Kiitoksia jahtikaveri!
raiq
Caribbean

Date: 2021-12-11 23:11:23
sergej wrote:
15 more ranking.. tuntuu et loputon työmaa, vaikka aina lähellä käydään!

Joka kerta ku on parist plussast enää kiinni ni sit tulee Värikynät jne puolelle ja 0-8 turpaa joka pelis.

Mut ei se mitää, ehkä joku päivä.

Todellinen jahtaaja tunnetaan siitä, miten se käyttäytyy siellä +5 päässä 5*. -8 peleihin ei vaan ole varaa.
murra
Kiekon Quo Vadis

Date: 2021-12-12 17:25:36
raiq wrote:
murra wrote:
raiq wrote:
murra wrote:
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

8.11.2021
murra

Hei,

Lähes 3 viikkoa kulunut viimeisimmästä päivityksestäni. En ole tällä aikavälillä kerinnyt pelaamaan niin paljoa autoplayta. Muut elämän realiteetit tulleet vastaan, jonka lisäksi mennyt divarikarsintoja vääntäessä useampi tunti. Uskon kuitenkin vahvistuneet autoplay suorittamiseni auttaneen siinä, että sain parhaani ulos karsintapeleistä. Tällä hetkellä matkaa on +27. Hitaasti ollaan edetty, mutta ollaan päästy jo 8plussaa edelle viime päivityksestä. Koen pelaamiseni parantuneen sekä pelin toimivuuden, kun napsautin Spotifyn sekä Discrodin pois päältä pelien ajaksi. Matka jatkuu!

27.11.2021
murra

+27 on jo päivässä otettavissa, mutta koska päivitystä ei kuulu, niin oletan että ollaan jo +30 more pahemmalla puolella. Tsemppiä jahtiin!

Hei,

Allekirjoittaneen aivotoiminta räjähti täysin, ja ap käyrä romahdusmaisesti alaspäin menossa.

Nyt näyttää todella pahalta kyllä... Kun olet valmis, niin avaa hiukan tarkemmin, mitä tapahtui? Käsitellään ja lähdetään rakentamaan sen 4* kautta.

Hei,

koin pahemman luokan turhautumista omaan tekemiseeni. Tuntu, että ihan sama mitenkä pelaisin niin pelit päättyisivät tappioon. Tästä ajauduin hyökkäämään pääosin ja halusin itse ratkoa pelit. Lopputuloksena oli Rankin putoaminen lähes 1000.0 kohdalle. Nyt mentaalipaussin ottaneena olen taas pyrkinyt kehittämään peliä plussien sijaan. Nyt matkaa on vielä +48, mutta parempaan päin menty. Usein itselle tälläset mental breakdownit ovat koituneet kohtaloksi tähtien metsästyksessä.
raiq
Caribbean

Date: 2021-12-14 06:20:51
murra wrote:
raiq wrote:
murra wrote:
raiq wrote:
murra wrote:
murra wrote:

murra

8.11.2021
murra

Hei,

27.11.2021
murra

Hei,

Hei,

koin pahemman luokan turhautumista omaan tekemiseeni. Tuntu, että ihan sama mitenkä pelaisin niin pelit päättyisivät tappioon. Tästä ajauduin hyökkäämään pääosin ja halusin itse ratkoa pelit. Lopputuloksena oli Rankin putoaminen lähes 1000.0 kohdalle. Nyt mentaalipaussin ottaneena olen taas pyrkinyt kehittämään peliä plussien sijaan. Nyt matkaa on vielä +48, mutta parempaan päin menty. Usein itselle tälläset mental breakdownit ovat koituneet kohtaloksi tähtien metsästyksessä.

Hei murra! Kiva kuulla, että olet päättänyt kehittää peliäsi, plussat seuraa perässä. Itse olen kokenut hermoromahduksen ja pelannut vain USA-servulla töiden jälkeen aamuisin ja kuten viimeinen päiväkirjamerkintä kertoo, olen saanut -25. +30 more ja jahti jatkuu taas kun vuosi alkaa vaihtumaan. Olemme samassa veneessä
slayer
Wanhainkodin Munkki

Date: 2021-12-14 21:50:39
Muuton jälkeen ping laskenut 20 -> 1 ja ap-rank noussut kuin varkain 5* tuntumaan. Tätäkö on se paljon puhuttu toimivuus? Tänään viimeinen rutistus ja viides tähti heilahti. Tsemppiä muille ja muistakaa pitää tunteet kurissa!
Rippe
HC SpeddyCat

Date: 2021-12-15 01:34:18
Hyvät kanssa matkustajat! Minulla on ilo ilmoittaa että minun päätepysäkkini on juuri saavutettu. Tässä pitkän ja kivikkoisen matkan kun olen kulkenut, niin olen hieman pitänyt päiväkirjaa asemista. Haluankin sen julkaista nyt teille niin pääsette katsomaan miten matkani on sujunut. Kiitos ja mukavaa matkaa kaikille jotka junan kyytissä vielä istuvat.

25.10 +33
26.10 +24
27.10 +21
28.10 +24
1.11. +27
2.11. +29
3.11. +23
4.11. +21
5.11. +20
6.11. +26
8.11. +29
11.11 +31
14.11 +34
15.11 +42
18.11 +48
22.11 +? (yli 50)
30.11 +37
1.12. +26
6.12. +17
7.12. +8
10.12 +13
11.12 +10
13.12 +13
15.12 5 TÄHTEÄ! nui!
raiq
Caribbean

Date: 2021-12-15 05:52:24
slayer wrote:
Muuton jälkeen ping laskenut 20 -> 1 ja ap-rank noussut kuin varkain 5* tuntumaan. Tätäkö on se paljon puhuttu toimivuus? Tänään viimeinen rutistus ja viides tähti heilahti. Tsemppiä muille ja muistakaa pitää tunteet kurissa!

Kiva kuulla, että sinua on siunattu labralla. Voisitko kertoa millaisella tietokoneella mahdat pelata? Itselläni tämmöinen 5v vanha 400e läppäri ei oikein meinaa ottaa tuosta pingistä kaikkea irti.
raiq
Caribbean

Date: 2021-12-15 05:53:55
Rippe wrote:
Hyvät kanssa matkustajat! Minulla on ilo ilmoittaa että minun päätepysäkkini on juuri saavutettu. Tässä pitkän ja kivikkoisen matkan kun olen kulkenut, niin olen hieman pitänyt päiväkirjaa asemista. Haluankin sen julkaista nyt teille niin pääsette katsomaan miten matkani on sujunut. Kiitos ja mukavaa matkaa kaikille jotka junan kyytissä vielä istuvat.

25.10 +33
26.10 +24
27.10 +21
28.10 +24
1.11. +27
2.11. +29
3.11. +23
4.11. +21
5.11. +20
6.11. +26
8.11. +29
11.11 +31
14.11 +34
15.11 +42
18.11 +48
22.11 +? (yli 50)
30.11 +37
1.12. +26
6.12. +17
7.12. +8
10.12 +13
11.12 +10
13.12 +13
15.12 5 TÄHTEÄ! nui!

Kiitos Rippe matkasta, joka ei suinkaan pääty tähän vaan jatkat kohti listaa. Plussien kehittymistä kun katsomme, niin komitea tutkii 22.11-1.12 välisiä tapahtumia vielä varmistaakseen, ettei kyseessä ole statshuijaus. Etukäteen kuitenki onnittelut suorituksesta.
slayer
Wanhainkodin Munkki

Date: 2021-12-16 12:33:51
raiq wrote:

Kiva kuulla, että sinua on siunattu labralla. Voisitko kertoa millaisella tietokoneella mahdat pelata? Itselläni tämmöinen 5v vanha 400e läppäri ei oikein meinaa ottaa tuosta pingistä kaikkea irti.

Käytössä on tosiaan tälläinen vähän reilu tuhannen euron pöytätietokone. Lieneekö siis niin, että tämäkin vanha javapeli on loppujenlopuksi vain välineurheilua?
tepi
Wanhainkodin Munkki

Date: 2021-12-27 20:08:45
Edited: 2021-12-27 20:21:15
tepi wrote:
Round 2, FIGHT!

On taas se aika vuodesta, kun kesä alkaa olla ohi, oluet on juotu ja videopelit raivaavat tietään kotioloihin.

Operaatio 5* ottaa jälleen tulta alleen. Edellinen operaatio päättyi karvaaseen tappioon toimivuutta vastaan. Viime kevään koittaessa, unelma mureni päivä päivältä pienempiin palasiin kun säät lämpenivät ja tämä tietysti heijastui suoraan toimivuuteen. Nyt on aika ottaa uusi yritys.

Toivotan näin itselle, sekä kanssa pelaajille onnea ja parempaa toimivuutta jokaiseen hetkeen autoplay-maailmassa!

Jouko meidän:
Jouko meidän, joka olet kiekossa.
Pyhitetty olkoon sinun pelisi.
Tulkoon sinun valmiusjoukkosi.
Tapahtukoon meidän erämme,
myös regissä niin kuin autoplayssä.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen toimivuutemme.
Ja anna meille meidän epäonnistuneet onet anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä turhaan blokkineet.
Äläkä saata meitä beguun,
vaan päästä meidät tiimipeliin.
Sillä sinun on kiekko ja toimivuus ja lapaan tulleet autopassit iankaikkisesti.
Aamen.

Tämä yritys tyrehtyi motivaation puutteeseen, ja muiden videopelejen pelaamiseen. Nyt on kuitenkin kaikki merkit ilmassa, että jahti ottaisi jälleen tuulta purjeisiinsa.

Lähtötilanne tällä hetkellä 2 ja 3 tähden raja, josta sai ikävän muistutuksen tämän päivän peleissä, kun kolmas tähti katosi hetkellisesti tilastosivultani. Tämä "bugi" saatiin kuitenkin korjattua pikimmiten.

Onnea jälleen kaikille jahtaajille, olkoon salaiset lisäpalvelut puolellamme, jotka myös osaltaan määrittelevät joka päiväistä toimivuuttamme pingin lisäksi.

Salaiset lisäpalvelut:
- Parempi maalivahti
- Enemmän ja parempaa liimaa lavassa
- Laukaus joka lamaannuttaa maalivahdin
- Blokkimisen tehokkuus
- B-piste maalintekoprosentti

raiq
Caribbean

Date: 2021-12-28 19:53:59
tepi wrote:
tepi wrote:
Round 2, FIGHT!

On taas se aika vuodesta, kun kesä alkaa olla ohi, oluet on juotu ja videopelit raivaavat tietään kotioloihin.

Operaatio 5* ottaa jälleen tulta alleen. Edellinen operaatio päättyi karvaaseen tappioon toimivuutta vastaan. Viime kevään koittaessa, unelma mureni päivä päivältä pienempiin palasiin kun säät lämpenivät ja tämä tietysti heijastui suoraan toimivuuteen. Nyt on aika ottaa uusi yritys.

Toivotan näin itselle, sekä kanssa pelaajille onnea ja parempaa toimivuutta jokaiseen hetkeen autoplay-maailmassa!

Jouko meidän:
Jouko meidän, joka olet kiekossa.
Pyhitetty olkoon sinun pelisi.
Tulkoon sinun valmiusjoukkosi.
Tapahtukoon meidän erämme,
myös regissä niin kuin autoplayssä.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen toimivuutemme.
Ja anna meille meidän epäonnistuneet onet anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä turhaan blokkineet.
Äläkä saata meitä beguun,
vaan päästä meidät tiimipeliin.
Sillä sinun on kiekko ja toimivuus ja lapaan tulleet autopassit iankaikkisesti.
Aamen.

Tämä yritys tyrehtyi motivaation puutteeseen, ja muiden videopelejen pelaamiseen. Nyt on kuitenkin kaikki merkit ilmassa, että jahti ottaisi jälleen tuulta purjeisiinsa.

Lähtötilanne tällä hetkellä 2 ja 3 tähden raja, josta sai ikävän muistutuksen tämän päivän peleissä, kun kolmas tähti katosi hetkellisesti tilastosivultani. Tämä "bugi" saatiin kuitenkin korjattua pikimmiten.

Onnea jälleen kaikille jahtaajille, olkoon salaiset lisäpalvelut puolellamme, jotka myös osaltaan määrittelevät joka päiväistä toimivuuttamme pingin lisäksi.

Salaiset lisäpalvelut:
- Parempi maalivahti
- Enemmän ja parempaa liimaa lavassa
- Laukaus joka lamaannuttaa maalivahdin
- Blokkimisen tehokkuus
- B-piste maalintekoprosentti

Itellä jäi jumiin tähän 4* bugiin nyt. Labra hakusessa, joka oikeastaan vaaditaan tuonne 1120+ päälle.
Jaws
Caribbean

Date: 2021-12-31 02:04:25
Edited: 2022-01-07 00:38:46
Tässä viestissä seurataan nimimerkin isämaha ap-uraa.

Tällä hetkellä tilastosivua koristaa tosiaan kaksi kipaletta tähtiä. Matkaa kolmeen taitaa olla enemmän kuin yhteen. Eli töitä riittää!

30.12. Aika lailla +/-, en muistanut lähtötilannetta tarkastaa, ehkä muutama plussa plakkariin. Oma peli ihan ookoo, toimivuus parempi ku yleensä, jaot sitä itseään. Alku lentokeliä, loppuun sitten minttua.

6.1. Vähän pääsi tauko venymään turhan pitkäksi. Tänään kuitenkin paluu kentille. Miinukselle jäätiin, vaikka alkuun oltiin kiinni hyvissä plussissa, mutta loppuun muutama isompi tappio. Valitettavasti jaot oli jälleen perseestä. Päivälle ominaista oli saada yks ihan ookoo peluri ja yksi käyttökelvoton kaveri. Oman formin arvosana 2/5.

Alle vielä listaa tutkapareista ja hieman vähemmän toivotuista joukkuetovereista.

Tutkaparit: vesisika, Cruel, martynek, iskä, hurja

Ei mielellään samaan teamiin: aapostiin, liekki, moby2, mies1, jokarolop, gämerä, Julma-Aki
tepi
Wanhainkodin Munkki

Date: 2022-01-06 20:52:39
Edited: 2022-01-11 19:58:14
Moi,

Otetaan mallia ylempää, ja päivittelen tähän viestiin minun vaiherikasta, ja todennäköisesti erittäin pitkää, jos ei loputonta projektia kohti suurta viiden tähden virstanpylvästä.

Alkutilanne
27.12, Päivän formi: 2/5. Nopea sukellus kahden tähden syövereihin ja sieltä takaisin kolmeen.

28.12 - 4.1: Tällä välillä satunnaista pelailua, hieman plussalla

5.1, Päivän formi: 1/5. Liian pitkät päiväunet. Minttua tarjoiltiin n. -5. Hyvin lähellä putoamista kahden tähden varjoisaan maailmaan.

6.1 Päivän formi: 3.5/5. Ensimmäinen hyvä päivä, oma formi alkaa pikkuhiljaa palautua, päivän saldo +13. Saatiin myös pieni maistiainen tulevasta, 50 more ranking kävi näkyvissä.

7.1 - 10.1: Ei autoplay pelejä

11.1, Päivän formi: 2.5/5. Aluksi nihkeetä, loppua kohden parempaa. Päivän tulos +9. 45 more ranking taulussa ja neljäs tähti häämöttää. Veto ei ollut tänään mintissä, huomenna luvassa 100+100 vetoharjoitus. Eli 100 maalia pracussa kotipuolella, ja sitten 100 vieraispuolella. Palaillaan ensi jaksossa.
Jantunen
Wanhainkodin Munkki

Date: 2022-01-07 13:41:43
Edited: 2022-01-12 18:14:13
Hei,

olen jumissa 990, aina kun näyttää hyvältä ja olisi mahdollisuus päästä eteenpäin.. ei.. Aina tulee omalle joku blo jonka tunteiden alle on menty ja vastustajat yleensä siinä vaiheessa iskostuu tekemään vaikkeivat edellisessä mittelössä tietenkään oltuani samalla puolella saa edes oneja sisään. Välillä tämä aiheuttaa melkomoista tunneskaalaa, mikä toisinaan esiintyy ja purkaantuu teksteissäni.!

Ei mitään henkilökohtaisuuksia kuitenkaan, mutta silti.. voi vitsi mitä kakkia

E: Olen päässyt yli 1000-pisteen haamurajan. Tällä hetkellä tasan 1001, pitkä on ollut matka sieltä mistä aloiteltiin, 940:stä :D

E2: 9.1.2022 kello 17:11 Ap-ranking: 1021.62

E3: Miinusputkessa ollaan, 1010 ap-räng. Kiitos kaikki peeloilijat <3
Statham
Las Vegas

Date: 2022-01-11 17:33:39
10.1. 34 more
11.1. 5*
Mainos

Created by: raiq Created on: 2021-04-21 16:25:51 Read times: 9478
Pages: 1   2   [3]