Foorumit

Operaatio 5*
Created by: raiq Created on: 2021-04-21 16:25:51 Read times: 20389
Pages: 1   2   [3]   4  
raiq
Caribbean



Date: 2021-12-11 23:09:33
murra wrote:
raiq wrote:
murra wrote:
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

Ei päämäärä, vaan se matka!

8.11.2021
murra


Hei,

Lähes 3 viikkoa kulunut viimeisimmästä päivityksestäni. En ole tällä aikavälillä kerinnyt pelaamaan niin paljoa autoplayta. Muut elämän realiteetit tulleet vastaan, jonka lisäksi mennyt divarikarsintoja vääntäessä useampi tunti. Uskon kuitenkin vahvistuneet autoplay suorittamiseni auttaneen siinä, että sain parhaani ulos karsintapeleistä. Tällä hetkellä matkaa on +27. Hitaasti ollaan edetty, mutta ollaan päästy jo 8plussaa edelle viime päivityksestä. Koen pelaamiseni parantuneen sekä pelin toimivuuden, kun napsautin Spotifyn sekä Discrodin pois päältä pelien ajaksi. Matka jatkuu!

27.11.2021
murra



+27 on jo päivässä otettavissa, mutta koska päivitystä ei kuulu, niin oletan että ollaan jo +30 more pahemmalla puolella. Tsemppiä jahtiin!


Hei,

Allekirjoittaneen aivotoiminta räjähti täysin, ja ap käyrä romahdusmaisesti alaspäin menossa.


Nyt näyttää todella pahalta kyllä... Kun olet valmis, niin avaa hiukan tarkemmin, mitä tapahtui? Käsitellään ja lähdetään rakentamaan sen 4* kautta.
raiq
Caribbean



Date: 2021-12-11 23:10:13
tilperok wrote:
ONNEA


Kiitoksia jahtikaveri!
raiq
Caribbean



Date: 2021-12-11 23:11:23
sergej wrote:
15 more ranking.. tuntuu et loputon työmaa, vaikka aina lähellä käydään!

Joka kerta ku on parist plussast enää kiinni ni sit tulee Värikynät jne puolelle ja 0-8 turpaa joka pelis.

Mut ei se mitää, ehkä joku päivä.


Todellinen jahtaaja tunnetaan siitä, miten se käyttäytyy siellä +5 päässä 5*. -8 peleihin ei vaan ole varaa.
murra
GHETTO BIRDS



Date: 2021-12-12 17:25:36
raiq wrote:
murra wrote:
raiq wrote:
murra wrote:
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

Ei päämäärä, vaan se matka!

8.11.2021
murra


Hei,

Lähes 3 viikkoa kulunut viimeisimmästä päivityksestäni. En ole tällä aikavälillä kerinnyt pelaamaan niin paljoa autoplayta. Muut elämän realiteetit tulleet vastaan, jonka lisäksi mennyt divarikarsintoja vääntäessä useampi tunti. Uskon kuitenkin vahvistuneet autoplay suorittamiseni auttaneen siinä, että sain parhaani ulos karsintapeleistä. Tällä hetkellä matkaa on +27. Hitaasti ollaan edetty, mutta ollaan päästy jo 8plussaa edelle viime päivityksestä. Koen pelaamiseni parantuneen sekä pelin toimivuuden, kun napsautin Spotifyn sekä Discrodin pois päältä pelien ajaksi. Matka jatkuu!

27.11.2021
murra



+27 on jo päivässä otettavissa, mutta koska päivitystä ei kuulu, niin oletan että ollaan jo +30 more pahemmalla puolella. Tsemppiä jahtiin!


Hei,

Allekirjoittaneen aivotoiminta räjähti täysin, ja ap käyrä romahdusmaisesti alaspäin menossa.


Nyt näyttää todella pahalta kyllä... Kun olet valmis, niin avaa hiukan tarkemmin, mitä tapahtui? Käsitellään ja lähdetään rakentamaan sen 4* kautta.


Hei,

koin pahemman luokan turhautumista omaan tekemiseeni. Tuntu, että ihan sama mitenkä pelaisin niin pelit päättyisivät tappioon. Tästä ajauduin hyökkäämään pääosin ja halusin itse ratkoa pelit. Lopputuloksena oli Rankin putoaminen lähes 1000.0 kohdalle. Nyt mentaalipaussin ottaneena olen taas pyrkinyt kehittämään peliä plussien sijaan. Nyt matkaa on vielä +48, mutta parempaan päin menty. Usein itselle tälläset mental breakdownit ovat koituneet kohtaloksi tähtien metsästyksessä.
raiq
Caribbean



Date: 2021-12-14 06:20:51
murra wrote:
raiq wrote:
murra wrote:
raiq wrote:
murra wrote:
murra wrote:
Mukava ollut lukea matkaasi raiq! Itse ikuisena 5* metsästäjänä tulen myös parhaani nyt yrittämään. Tavoitteeni on pitää hermot kurissa. Usein huomaan turhautuvani omaan peliin, joka heijastuu omiini. Pidän tätä isona esteenä 5* metsästyksessä. Tänään pitkät pelit, pahimmillaan -9, mutta päivän lopetus +6 maistuu hyvälle. Vihdoin sain näkyviin, paljonko plussaa puuttuu. +50 matkaa jäljellä

murra

Hei! Viimeksi päivittelin puolitoista viikkoa sitten, jolloin matkani oli 50+. En ole kerennyt joka päivä pelailemaan ja mahtunut useampikin päivä taukoa. Uudestisyntynyt asenne ja fokusoituminen vahvasti omaan kehittymiseen. Tavoitteena parantaa viivapeliä ja pyrkiä kehittämään avauspelissä helpompien avauksien antamista. Aina ei ole pelit sujunut ja ajoittain turhauttanut. Mutta tällöin olen keskittynyt omaan tekemiseeni ja armollisuuteen. Välillä ollut pöljiäkin päiviä. Tänään ensi kertaa sitten kesäkuun näkyviin 4* ja matkaa vielä +35.

Ei päämäärä, vaan se matka!

8.11.2021
murra


Hei,

Lähes 3 viikkoa kulunut viimeisimmästä päivityksestäni. En ole tällä aikavälillä kerinnyt pelaamaan niin paljoa autoplayta. Muut elämän realiteetit tulleet vastaan, jonka lisäksi mennyt divarikarsintoja vääntäessä useampi tunti. Uskon kuitenkin vahvistuneet autoplay suorittamiseni auttaneen siinä, että sain parhaani ulos karsintapeleistä. Tällä hetkellä matkaa on +27. Hitaasti ollaan edetty, mutta ollaan päästy jo 8plussaa edelle viime päivityksestä. Koen pelaamiseni parantuneen sekä pelin toimivuuden, kun napsautin Spotifyn sekä Discrodin pois päältä pelien ajaksi. Matka jatkuu!

27.11.2021
murra



+27 on jo päivässä otettavissa, mutta koska päivitystä ei kuulu, niin oletan että ollaan jo +30 more pahemmalla puolella. Tsemppiä jahtiin!


Hei,

Allekirjoittaneen aivotoiminta räjähti täysin, ja ap käyrä romahdusmaisesti alaspäin menossa.


Nyt näyttää todella pahalta kyllä... Kun olet valmis, niin avaa hiukan tarkemmin, mitä tapahtui? Käsitellään ja lähdetään rakentamaan sen 4* kautta.


Hei,

koin pahemman luokan turhautumista omaan tekemiseeni. Tuntu, että ihan sama mitenkä pelaisin niin pelit päättyisivät tappioon. Tästä ajauduin hyökkäämään pääosin ja halusin itse ratkoa pelit. Lopputuloksena oli Rankin putoaminen lähes 1000.0 kohdalle. Nyt mentaalipaussin ottaneena olen taas pyrkinyt kehittämään peliä plussien sijaan. Nyt matkaa on vielä +48, mutta parempaan päin menty. Usein itselle tälläset mental breakdownit ovat koituneet kohtaloksi tähtien metsästyksessä.



Hei murra! Kiva kuulla, että olet päättänyt kehittää peliäsi, plussat seuraa perässä. Itse olen kokenut hermoromahduksen ja pelannut vain USA-servulla töiden jälkeen aamuisin ja kuten viimeinen päiväkirjamerkintä kertoo, olen saanut -25. +30 more ja jahti jatkuu taas kun vuosi alkaa vaihtumaan. Olemme samassa veneessä
slayer
Beetlehemin Seimiveikot



Date: 2021-12-14 21:50:39
Muuton jälkeen ping laskenut 20 -> 1 ja ap-rank noussut kuin varkain 5* tuntumaan. Tätäkö on se paljon puhuttu toimivuus? Tänään viimeinen rutistus ja viides tähti heilahti. Tsemppiä muille ja muistakaa pitää tunteet kurissa!
Rippe
HC SpeddyCat



Date: 2021-12-15 01:34:18
Hyvät kanssa matkustajat! Minulla on ilo ilmoittaa että minun päätepysäkkini on juuri saavutettu. Tässä pitkän ja kivikkoisen matkan kun olen kulkenut, niin olen hieman pitänyt päiväkirjaa asemista. Haluankin sen julkaista nyt teille niin pääsette katsomaan miten matkani on sujunut. Kiitos ja mukavaa matkaa kaikille jotka junan kyytissä vielä istuvat.

25.10 +33
26.10 +24
27.10 +21
28.10 +24
1.11. +27
2.11. +29
3.11. +23
4.11. +21
5.11. +20
6.11. +26
8.11. +29
11.11 +31
14.11 +34
15.11 +42
18.11 +48
22.11 +? (yli 50)
30.11 +37
1.12. +26
6.12. +17
7.12. +8
10.12 +13
11.12 +10
13.12 +13
15.12 5 TÄHTEÄ! nui!
raiq
Caribbean



Date: 2021-12-15 05:52:24
slayer wrote:
Muuton jälkeen ping laskenut 20 -> 1 ja ap-rank noussut kuin varkain 5* tuntumaan. Tätäkö on se paljon puhuttu toimivuus? Tänään viimeinen rutistus ja viides tähti heilahti. Tsemppiä muille ja muistakaa pitää tunteet kurissa!


Kiva kuulla, että sinua on siunattu labralla. Voisitko kertoa millaisella tietokoneella mahdat pelata? Itselläni tämmöinen 5v vanha 400e läppäri ei oikein meinaa ottaa tuosta pingistä kaikkea irti.
raiq
Caribbean



Date: 2021-12-15 05:53:55
Rippe wrote:
Hyvät kanssa matkustajat! Minulla on ilo ilmoittaa että minun päätepysäkkini on juuri saavutettu. Tässä pitkän ja kivikkoisen matkan kun olen kulkenut, niin olen hieman pitänyt päiväkirjaa asemista. Haluankin sen julkaista nyt teille niin pääsette katsomaan miten matkani on sujunut. Kiitos ja mukavaa matkaa kaikille jotka junan kyytissä vielä istuvat.

25.10 +33
26.10 +24
27.10 +21
28.10 +24
1.11. +27
2.11. +29
3.11. +23
4.11. +21
5.11. +20
6.11. +26
8.11. +29
11.11 +31
14.11 +34
15.11 +42
18.11 +48
22.11 +? (yli 50)
30.11 +37
1.12. +26
6.12. +17
7.12. +8
10.12 +13
11.12 +10
13.12 +13
15.12 5 TÄHTEÄ! nui!


Kiitos Rippe matkasta, joka ei suinkaan pääty tähän vaan jatkat kohti listaa. Plussien kehittymistä kun katsomme, niin komitea tutkii 22.11-1.12 välisiä tapahtumia vielä varmistaakseen, ettei kyseessä ole statshuijaus. Etukäteen kuitenki onnittelut suorituksesta.
slayer
Beetlehemin Seimiveikot



Date: 2021-12-16 12:33:51
raiq wrote:

Kiva kuulla, että sinua on siunattu labralla. Voisitko kertoa millaisella tietokoneella mahdat pelata? Itselläni tämmöinen 5v vanha 400e läppäri ei oikein meinaa ottaa tuosta pingistä kaikkea irti.

Käytössä on tosiaan tälläinen vähän reilu tuhannen euron pöytätietokone. Lieneekö siis niin, että tämäkin vanha javapeli on loppujenlopuksi vain välineurheilua?
tepi
Las Vegas



Date: 2021-12-27 20:08:45
Edited: 2021-12-27 20:21:15
tepi wrote:
Round 2, FIGHT!

On taas se aika vuodesta, kun kesä alkaa olla ohi, oluet on juotu ja videopelit raivaavat tietään kotioloihin.

Operaatio 5* ottaa jälleen tulta alleen. Edellinen operaatio päättyi karvaaseen tappioon toimivuutta vastaan. Viime kevään koittaessa, unelma mureni päivä päivältä pienempiin palasiin kun säät lämpenivät ja tämä tietysti heijastui suoraan toimivuuteen. Nyt on aika ottaa uusi yritys.

Toivotan näin itselle, sekä kanssa pelaajille onnea ja parempaa toimivuutta jokaiseen hetkeen autoplay-maailmassa!

Jouko meidän:
Jouko meidän, joka olet kiekossa.
Pyhitetty olkoon sinun pelisi.
Tulkoon sinun valmiusjoukkosi.
Tapahtukoon meidän erämme,
myös regissä niin kuin autoplayssä.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen toimivuutemme.
Ja anna meille meidän epäonnistuneet onet anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä turhaan blokkineet.
Äläkä saata meitä beguun,
vaan päästä meidät tiimipeliin.
Sillä sinun on kiekko ja toimivuus ja lapaan tulleet autopassit iankaikkisesti.
Aamen.



Tämä yritys tyrehtyi motivaation puutteeseen, ja muiden videopelejen pelaamiseen. Nyt on kuitenkin kaikki merkit ilmassa, että jahti ottaisi jälleen tuulta purjeisiinsa.

Lähtötilanne tällä hetkellä 2 ja 3 tähden raja, josta sai ikävän muistutuksen tämän päivän peleissä, kun kolmas tähti katosi hetkellisesti tilastosivultani. Tämä "bugi" saatiin kuitenkin korjattua pikimmiten.

Onnea jälleen kaikille jahtaajille, olkoon salaiset lisäpalvelut puolellamme, jotka myös osaltaan määrittelevät joka päiväistä toimivuuttamme pingin lisäksi.

Salaiset lisäpalvelut:
- Parempi maalivahti
- Enemmän ja parempaa liimaa lavassa
- Laukaus joka lamaannuttaa maalivahdin
- Blokkimisen tehokkuus
- B-piste maalintekoprosentti

raiq
Caribbean



Date: 2021-12-28 19:53:59
tepi wrote:
tepi wrote:
Round 2, FIGHT!

On taas se aika vuodesta, kun kesä alkaa olla ohi, oluet on juotu ja videopelit raivaavat tietään kotioloihin.

Operaatio 5* ottaa jälleen tulta alleen. Edellinen operaatio päättyi karvaaseen tappioon toimivuutta vastaan. Viime kevään koittaessa, unelma mureni päivä päivältä pienempiin palasiin kun säät lämpenivät ja tämä tietysti heijastui suoraan toimivuuteen. Nyt on aika ottaa uusi yritys.

Toivotan näin itselle, sekä kanssa pelaajille onnea ja parempaa toimivuutta jokaiseen hetkeen autoplay-maailmassa!

Jouko meidän:
Jouko meidän, joka olet kiekossa.
Pyhitetty olkoon sinun pelisi.
Tulkoon sinun valmiusjoukkosi.
Tapahtukoon meidän erämme,
myös regissä niin kuin autoplayssä.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen toimivuutemme.
Ja anna meille meidän epäonnistuneet onet anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä turhaan blokkineet.
Äläkä saata meitä beguun,
vaan päästä meidät tiimipeliin.
Sillä sinun on kiekko ja toimivuus ja lapaan tulleet autopassit iankaikkisesti.
Aamen.



Tämä yritys tyrehtyi motivaation puutteeseen, ja muiden videopelejen pelaamiseen. Nyt on kuitenkin kaikki merkit ilmassa, että jahti ottaisi jälleen tuulta purjeisiinsa.

Lähtötilanne tällä hetkellä 2 ja 3 tähden raja, josta sai ikävän muistutuksen tämän päivän peleissä, kun kolmas tähti katosi hetkellisesti tilastosivultani. Tämä "bugi" saatiin kuitenkin korjattua pikimmiten.

Onnea jälleen kaikille jahtaajille, olkoon salaiset lisäpalvelut puolellamme, jotka myös osaltaan määrittelevät joka päiväistä toimivuuttamme pingin lisäksi.

Salaiset lisäpalvelut:
- Parempi maalivahti
- Enemmän ja parempaa liimaa lavassa
- Laukaus joka lamaannuttaa maalivahdin
- Blokkimisen tehokkuus
- B-piste maalintekoprosentti



Itellä jäi jumiin tähän 4* bugiin nyt. Labra hakusessa, joka oikeastaan vaaditaan tuonne 1120+ päälle.
Jaws
Caribbean



Date: 2021-12-31 02:04:25
Edited: 2022-02-08 23:12:22
Tässä viestissä seurataan nimimerkin isämaha ap-uraa.

Tällä hetkellä tilastosivua koristaa tosiaan kaksi kipaletta tähtiä. Matkaa kolmeen taitaa olla enemmän kuin yhteen. Eli töitä riittää!

30.12. Aika lailla +/-, en muistanut lähtötilannetta tarkastaa, ehkä muutama plussa plakkariin. Oma peli ihan ookoo, toimivuus parempi ku yleensä, jaot sitä itseään. Alku lentokeliä, loppuun sitten minttua.

6.1. Vähän pääsi tauko venymään turhan pitkäksi. Tänään kuitenkin paluu kentille. Miinukselle jäätiin, vaikka alkuun oltiin kiinni hyvissä plussissa, mutta loppuun muutama isompi tappio. Valitettavasti jaot oli jälleen perseestä. Päivälle ominaista oli saada yks ihan ookoo peluri ja yksi käyttökelvoton kaveri. Oman formin arvosana 2/5.

29.1. Edellisen päivityksen jälkeen oon pelannut max viis erää ja sehän näkyy. Ensimmäisestä mittelöstä tappio ja vinet pelaajalta henkke. Toisesta mittelöstä big W, katsotaan miten ilta jatkuu. Voittoputkessa ollaan, neljän mittelön jälkeen saldona +5. Pelin pariin on ilmeisesti löytäny uusia pelaajia! Tuli nähtyä nickname juhiz uran avausmaali ja narrin tappava kulmatrombi. Jooh ei jaksa enempää, kaipaan tutkapariani vesaria, tuntuu ettei muiden kanssa löydy kemiaa.

31.1. Seisooko se sittenkin? Koronatesti näyttää posia, siitä sisuuntuneena heti servulle. oma peli kulki paremmin kuin aikoihin! +10 päivän saldo. Alkuun gämerät ja kumppanit perseili menemään sen minkä kerkes. Söin pari tortillaa ja odottamaton käänne parempaan tapahtui. Sain puolelleni kakkosnickillään pelanneen falcon ja myöhemmin kiepin. Miinuksilta kivuttiin tosiaan sinne +10 asti. Kolmas tähtönen lienee lähellä...

2.2. Muutama erä joista vitusti miinusta

3.2. Eilisiä miinuksia pelailtu pois. Paljon ammattimaisia pelaajia samalla puolella, kiitos jouko näistä. Mainitaan nyt khabib, nameson ja Roenick. Omakin formi aika hyvä!

4.2. Kolme tähtöstä saavutettu räväkällä 8-0 huntilla

8.2. Miinustamiinustamiinusta, lussaalussaa, kesken hyvän voittoputken menee toimivuus. Pelihimoissani jatkoin kuitenkin pelaamista lagista huolimatta ja miinuksillahan se palkittiin. Päivän saldo ~-10 ja vauhtia haetaan taas kähdestä tähtösestä. Tänään ei löytynyt uusia tutkapareja.


Alle vielä listaa tutkapareista ja hieman vähemmän toivotuista joukkuetovereista.

Tutkaparit: vesisika, Cruel, martynek, iskä, hurja, kieppi, baez, nameson, khabib, Roenick, zion

Ei mielellään samaan teamiin: aapostiin, liekki, moby2, mies1, jokarolop, henkke, narri, gämerä, maguz
tepi
Las Vegas



Date: 2022-01-06 20:52:39
Edited: 2022-01-28 12:49:33
Moi,

Otetaan mallia ylempää, ja päivittelen tähän viestiin minun vaiherikasta, ja todennäköisesti erittäin pitkää, jos ei loputonta projektia kohti suurta viiden tähden virstanpylvästä.

Alkutilanne
27.12, Päivän formi: 2/5. Nopea sukellus kahden tähden syövereihin ja sieltä takaisin kolmeen.

28.12 - 4.1: Tällä välillä satunnaista pelailua, hieman plussalla

5.1, Päivän formi: 1/5. Liian pitkät päiväunet. Minttua tarjoiltiin n. -5. Hyvin lähellä putoamista kahden tähden varjoisaan maailmaan.

6.1 Päivän formi: 3.5/5. Ensimmäinen hyvä päivä, oma formi alkaa pikkuhiljaa palautua, päivän saldo +13. Saatiin myös pieni maistiainen tulevasta, 50 more ranking kävi näkyvissä.

7.1 - 10.1: Ei autoplay pelejä

11.1, Päivän formi: 2.5/5. Aluksi nihkeetä, loppua kohden parempaa. Päivän tulos +9. 45 more ranking taulussa ja neljäs tähti häämöttää. Veto ei ollut tänään mintissä, huomenna luvassa 100+100 vetoharjoitus. Eli 100 maalia pracussa kotipuolella, ja sitten 100 vieraispuolella. Palaillaan ensi jaksossa.

12.1 - 28.1: Satunnaisia pelejä, +/- 0 paikkeilla. 45 more ranking...
Jantunen
Wanhainkodin Munkki



Date: 2022-01-07 13:41:43
Edited: 2022-01-21 21:03:41
Hei,

olen jumissa 990, aina kun näyttää hyvältä ja olisi mahdollisuus päästä eteenpäin.. ei.. Aina tulee omalle joku blo jonka tunteiden alle on menty ja vastustajat yleensä siinä vaiheessa iskostuu tekemään vaikkeivat edellisessä mittelössä tietenkään oltuani samalla puolella saa edes oneja sisään. Välillä tämä aiheuttaa melkomoista tunneskaalaa, mikä toisinaan esiintyy ja purkaantuu teksteissäni.!

Ei mitään henkilökohtaisuuksia kuitenkaan, mutta silti.. voi vitsi mitä kakkia

E: Olen päässyt yli 1000-pisteen haamurajan. Tällä hetkellä tasan 1001, pitkä on ollut matka sieltä mistä aloiteltiin, 940:stä :D

E2: 9.1.2022 kello 17:11 Ap-ranking: 1021.62

E3: Miinusputkessa ollaan, 1010 ap-räng. Kiitos kaikki peeloilijat <3

E4: Kiitos kaikki kanssapelaajat ja 2nick sabotoijat, sekä peelot. Projekti on edennyt pisteeseen 998.73, voin todeta että ohuesti vituttaa, sormet käy kuumina ja näppäimistö sauhuaa. :)
Statham
Las Vegas



Date: 2022-01-11 17:33:39
10.1. 34 more
11.1. 5*
raiq
Caribbean



Date: 2022-01-22 17:18:20
Jaws wrote:
Tässä viestissä seurataan nimimerkin isämaha ap-uraa.

Tällä hetkellä tilastosivua koristaa tosiaan kaksi kipaletta tähtiä. Matkaa kolmeen taitaa olla enemmän kuin yhteen. Eli töitä riittää!

30.12. Aika lailla +/-, en muistanut lähtötilannetta tarkastaa, ehkä muutama plussa plakkariin. Oma peli ihan ookoo, toimivuus parempi ku yleensä, jaot sitä itseään. Alku lentokeliä, loppuun sitten minttua.

6.1. Vähän pääsi tauko venymään turhan pitkäksi. Tänään kuitenkin paluu kentille. Miinukselle jäätiin, vaikka alkuun oltiin kiinni hyvissä plussissa, mutta loppuun muutama isompi tappio. Valitettavasti jaot oli jälleen perseestä. Päivälle ominaista oli saada yks ihan ookoo peluri ja yksi käyttökelvoton kaveri. Oman formin arvosana 2/5.

Alle vielä listaa tutkapareista ja hieman vähemmän toivotuista joukkuetovereista.

Tutkaparit: vesisika, Cruel, martynek, iskä, hurja

Ei mielellään samaan teamiin: aapostiin, liekki, moby2, mies1, jokarolop, gämerä, Julma-Aki


Hei Jaws, olette tosiaan vesisian kanssa tutka, kiva seurata matkaasi. Sulla ilmeisesti myös motiongelmaa, koska päiväkirjasta voisi päätellä, että pelailet kerran viikossa. Tsemppiä.
raiq
Caribbean



Date: 2022-01-22 17:19:26
tepi wrote:
Moi,

Otetaan mallia ylempää, ja päivittelen tähän viestiin minun vaiherikasta, ja todennäköisesti erittäin pitkää, jos ei loputonta projektia kohti suurta viiden tähden virstanpylvästä.

Alkutilanne
27.12, Päivän formi: 2/5. Nopea sukellus kahden tähden syövereihin ja sieltä takaisin kolmeen.

28.12 - 4.1: Tällä välillä satunnaista pelailua, hieman plussalla

5.1, Päivän formi: 1/5. Liian pitkät päiväunet. Minttua tarjoiltiin n. -5. Hyvin lähellä putoamista kahden tähden varjoisaan maailmaan.

6.1 Päivän formi: 3.5/5. Ensimmäinen hyvä päivä, oma formi alkaa pikkuhiljaa palautua, päivän saldo +13. Saatiin myös pieni maistiainen tulevasta, 50 more ranking kävi näkyvissä.

7.1 - 10.1: Ei autoplay pelejä

11.1, Päivän formi: 2.5/5. Aluksi nihkeetä, loppua kohden parempaa. Päivän tulos +9. 45 more ranking taulussa ja neljäs tähti häämöttää. Veto ei ollut tänään mintissä, huomenna luvassa 100+100 vetoharjoitus. Eli 100 maalia pracussa kotipuolella, ja sitten 100 vieraispuolella. Palaillaan ensi jaksossa.



:D Hei tepi... Ei tässä ole helppoa kenelläkään, mutta luovuttaminen ei ole vaihtoehto. Päivittele vain ahkerammin matkaasi, kesällä vasta punnitaan talven reenitulokset...
raiq
Caribbean



Date: 2022-01-22 17:19:53
Statham wrote:
10.1. 34 more
11.1. 5*


Onnea, mutta menisit muualle leuhkimaan.
raiq
Caribbean



Date: 2022-01-22 17:20:51
Jantunen wrote:
Hei,

olen jumissa 990, aina kun näyttää hyvältä ja olisi mahdollisuus päästä eteenpäin.. ei.. Aina tulee omalle joku blo jonka tunteiden alle on menty ja vastustajat yleensä siinä vaiheessa iskostuu tekemään vaikkeivat edellisessä mittelössä tietenkään oltuani samalla puolella saa edes oneja sisään. Välillä tämä aiheuttaa melkomoista tunneskaalaa, mikä toisinaan esiintyy ja purkaantuu teksteissäni.!

Ei mitään henkilökohtaisuuksia kuitenkaan, mutta silti.. voi vitsi mitä kakkia

E: Olen päässyt yli 1000-pisteen haamurajan. Tällä hetkellä tasan 1001, pitkä on ollut matka sieltä mistä aloiteltiin, 940:stä :D

E2: 9.1.2022 kello 17:11 Ap-ranking: 1021.62

E3: Miinusputkessa ollaan, 1010 ap-räng. Kiitos kaikki peeloilijat <3

E4: Kiitos kaikki kanssapelaajat ja 2nick sabotoijat, sekä peelot. Projekti on edennyt pisteeseen 998.73, voin todeta että ohuesti vituttaa, sormet käy kuumina ja näppäimistö sauhuaa. :)


:D Surullinen case. Muistin sinua omassakin päivityksessä. Alan taas pitämään kirjaa peleistä, kiva seurata matkaasi. Kyllä me vielä rojektit loppuun saatetaan.
Pain
Colts



Date: 2022-02-01 00:24:45
Edited: 2022-02-01 00:25:40
aloitan tänään 1.2.2022 oman matkani kohti taiaonomaista viittä tähteä! tsemppiä kaikille :)
Bou



Date: 2022-02-01 18:06:42
Moi! Päivitän tänne minunkin matkaani kohti 5*

Harmittaa kyllä kun kävin jo tosi lähellä mutta sitten tuli yliränkkiset paluumuuttajat pilaamaan pelit jäissään.

17 more ranking now

Tsemppiä muille 5 tähden metsästykseen

Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2022-02-01 18:13:43
Bou wrote:
Moi! Päivitän tänne minunkin matkaani kohti 5*

Harmittaa kyllä kun kävin jo tosi lähellä mutta sitten tuli yliränkkiset paluumuuttajat pilaamaan pelit jäissään.

17 more ranking now

Tsemppiä muille 5 tähden metsästykseen



bou olet aivan paska.
raiq
Caribbean



Date: 2022-02-01 21:30:09
Pain wrote:
aloitan tänään 1.2.2022 oman matkani kohti taiaonomaista viittä tähteä! tsemppiä kaikille :)


Tervetuloa, USA-servullaki ehittiin vähä vaihtaa ajatuksia joulukuussa. Tsemppiä projektiin.
raiq
Caribbean



Date: 2022-02-01 21:30:42
Bou wrote:
Moi! Päivitän tänne minunkin matkaani kohti 5*

Harmittaa kyllä kun kävin jo tosi lähellä mutta sitten tuli yliränkkiset paluumuuttajat pilaamaan pelit jäissään.

17 more ranking now

Tsemppiä muille 5 tähden metsästykseen



Viimeiset +5 on vaikeimmat, kyllä se siitä toveri. Itsellä +40 more ja täältä tullaan taas.
Anonymous



Date: 2022-02-14 16:23:49
raiq bongattu ruksittamassa maanantaina 14.2.2022 klo 16:20
Anonymous



Date: 2022-02-24 08:45:30
mahdoton tehtävä

tämä inspiroiva matka on kannustanut minua

2*!!! epärealistinen pyrkimys?

https://www.goodreads.com/book/show/1428343.Pursue_Your_Goals

aion pelata työni aikana

yrityksen verkon laatu on hieman parempi lol

vaikka en onnistuisikaan... minulle maksetaan :)

(iltaisin pelaan kanadalaisten nörttien kanssa)
paulinho



Date: 2022-04-25 20:47:15
Edited: 2022-04-26 22:09:06
ahistaa.. jouko kääntyi minua vastaan ja nyt on matkaa 5 tähteen +20. Eiköhän me kolmessa tähdessä käydä ja sitten lähetä ylöspäin jos jouko sallii.. tsemppiä kaikille joukon uhreille!

edit: +28
sby
Last Dance
+1


Date: 2022-04-29 12:59:50
Edited: 2022-11-19 21:49:55
Aloitin oman jokavuotisen AP- kokeilun vankkana autoplayn vihaajana ja vastustajana. Jotenkin sitä vaan löytää itsensä tuolta vaikka pelaaminen on yhtä tunteiden vuoristorataa.

27.3 nollattiin tähdet ja lähdettiin kentälle, nopeasti kolme tähteä plakkariin ja tauolle.

25.4 loppui tauko ja laitettiin tunteja sisään, päivän tulos noin +6 plussaa.

26.4 +6 plussaa, jatkettiin siitä mihin jäätiin.

28.4 5 tuntia päivässä APta ja meinas usko jo horjua. absolle ja mehumakelle en toivo vappuna mitään hyvää ja toivon että karma teidät vielä tavoittaa. -3 ja 4* takaisin 3*

29.4 Aamuapt olivat menestyksiä ja kirsikkana kakun päälle viimeisimmät pelit raiqin kanssa jossa mestarista kuoriutui todellinen pelimies ja avitti +7 kahdessa pelissä. Nyt takaisin 4*.

29.4 Päivitys klo 20:48: Hirveitä huntteja ja 4* lähellä kohti 5*. +25 päivän aikana ja kunniamaininnan että pahamainen peelo michu huntittu & suututettu. +12 enää matkaan ja sit taas autoplay tauolle.

1.5 Toukokuu aloitettu apssa ja viiden autoplay pelin aikana noin -20 plakkariin. 24 tunnin mutet ja täysin ärsytettynä focus katosi ja sen myötä myös se voittava pelaaminen. Ohessa pari kuvankaappausta henkisestä sodankäynnistä. Rapatessa roiskuu, näinhän se menee. Klo 23:10 tuli kunniahetki kun sby-Janne-Archuleta kokoontuivat yhteen laadukkaassa 1145- huoneessa jossa vanha vihi- kolmikko nappasi 4-1 voiton miktokin ja djangon tähtisikermästä. Kolmatta en tiedä, oli täysin tuntematon nimi. Sisääntulo ja näytönpaikka meille alemman rankin raatajille. Niinkuin itse triplamestari sanoi; "tässä on mahtavan kasvutarinan alku."

https://gyazo.com/16de95df01c5260a9896873530ff6b2d

https://gyazo.com/18df5a9feb6e9e82e437f4a10eda33b2

https://gyazo.com/a3a1829c072ab10120f34c2c77eb069d

Ylilyönnit on kärsitty ja osapuolten kanssa sovittu. Jatketaan.

2.5 5* star required (13 more ranking). Täysin tavoitettavissa ja yhden kahvitauon aikasen hunun aikana mahdollista saavuttaa. Erityismaininnan saa xels joka on mahdollisesti korruption avulla päässyt maineikkaiseen voodoo peopleen ja /whoissaamalla luo mielikuvan, että kyseessä on hyvä peluri. Kentällä näytöt muuta, 9 peliä hänen kanssa ja jokaisella kerralla miinusmerkkisenä ulos. Kahdenvaiheilla äänestänkö trollilistalle, toistaiseksi erityistarkkailussa. Aamupäivän pelit muuten tasaista vääntöä. Myös alemman huoneiden raatajat ovat huomanneet tason noston ja seuraamassa jahtia viiteen tähteen. Toisen onni on toisen epäonni. Valitettavasti ne plussat revitään toisten pelaajien selkänahoista ja voittajia tässä systeemissä ei ole.

https://gyazo.com/a7ad542e1372466978a59d5430ab1d32

https://gyazo.com/8aa2cbb901da7a200d54fe20a345223d

https://gyazo.com/68824387d3a510e37a4910245ea48bab

HUOM. ALUSTAVA LISTA, PÄIVITETÄÄN KUN PELEJÄ KERTYY 5.5.2022 KLO 01:30

YSTÄVÄLLISET PELAAJAT JA KEMIA TOIMII JOS SAMALLA PUOLELLA; rihanna, vanil, raiq, selänne10, Groovy (Kouvolan vahvistus <3.)

EPÄYSTÄVÄLLISET PELAAJAT JA KEMIA EI TOIMI JOS SAMALLA PUOLELLA; xels, flapjack, laspaa (kova tekee maaleja aina ku vihuil), abso, Cate, -Escape- (neljä kertaa putkeen samalle ja joudun höökkimään kun kaksi kädetöntä pakkia samalle ja aina hävittiin), Sir (olet vitun jäte pelaaja.), -Bane- (jostain syystä tuo psykopaatti pääsi seulasta läpi 1080 huoneeseen.)

AUTOPLAYN "DERBY" AKA ARKKIVIHOLLISET; Dezke, snygg

2.5 PÄIVITYS klo 21:02. Koko päivän nörttäämisen jälkeen rajapiikki on enää vain +6 päässä. Myös autoplay rankingin ykkönen Janne on huomioinut menestyksen ja kutsunut vanhan puolustajan takaisin organisaatioon. Kiitos luottamuksesta.

3.5 Tosiaan täysistä tähdistä puuttuu enää vaivaiset 5 rankingiä ja sen myötä pelaamisen varovaisuus on murakoiden kahvien myötä hiottu timanttiin. Ei oo varaa virheisiin ja jokaisessa vaihdossa on annettava kaikkeni ja toivon sitä samaa myös tiimikavereilta. Noin tunnin rohkeuden keräämisen jälkeen päätin mennä jonoon ja sain vastaani kaksi kiekon kovimpia huuruttajia. WC-Paperi ja paapushka vs. sby ja kaksi jotain v*tun kitun psykopaattia. Mietin et mä katon tän ekan vaihdon ja teen suunitelmat sen perusteella. Oli aivan hirveä vaihto ja päätin turvautua salaiseen ässään; autoplayn sääntö 3.2:seen.

                                      AUTOPLAY SÄÄNTÖ 3.2

"Jos autoplayjaot ovat jo heti nimellisesti epätasaiset ja koet että pelaaminen vaarantaa ansaittuja plussia eikä ottelun pelaamisella ole mahdollisuuksia voittaa ja riski pahaan miinushunttiin on todennäköinen, on mahdollista "minimoida tappiot" painamalla leavea ja idlata kaukaloon keksityllä tekosyyllä. "ovi", "koira", "ruoka brb" pääset tilanteesta ulos ja välttämään tappion."

https://gyazo.com/8045042ba8b8849902aa85ac9815d62e

Luonnollisesti kyse ei ole herrasmiestaktiikasta, mutta tässä jahdissa mä haluan erottua sillä tavalla, että mä en kaihda keinoja. Mä teen sen minkä nään parhaaksi vaikka se ei olisi hyväksyttävää.

4.5 klo 01:12. Päivä mennyt surkeasti ja voittoja ei tule. On turvauduttu henkisen alan ammattilaiseen Kummitukseen joka pemua vastaan kummittelee ehdottamiani nimiä. Ei auttanut Kummituksen palvelut; päivän saldo noin -11 pakkasella. Itkettää, mun kyynelkanavat on tyhjät. Tähänkö tämä viikon uurastus nyt huipenee? *** 5 star required: (23 more ranking)

https://gyazo.com/f7333fc206d174917ccbd5319cd0a1b4

https://gyazo.com/cd625ed15cb935fcc6e42ee746d1c1f7 (YÖN JÄLKEISIÄ RAPORTTEJA KUMMITUKSEN KUMMITELUISTA)

4.5. Uusi päivä, uudet kujeet. Päivitellään kun on päivitettävää.

PÄIVITYS KLO 01:54; *** 5 star required: (2 more ranking) Pitkän taistelun Dezken kanssa painineena voin ylpeänä ilmoittaa, että jahti on aivan loppusuorassa. Dezke lähti raivoissaan unille, tämmöstä tää välillä on. Voimia Dezkelle.

5.5 Alle 1 rankingin päässä raja ja on aika jo hyväksyä tosiasiat, että lähes 6 vuoden autoplay pelaamattomuuden jälkeen tatsi vielä löytyy. Kirjoitan myös myöhemmin kiitospuheen ja sekä tulevaisuuden suunitelmia, olkaa kuulolla.

                                                  LOPPUPUHE

Tuhottu läppäri. Lukuisia hiiriä rikottu. Yli kuukausien edestä muteja. Yhdet ip-bännit. Ylläpidon toimesta poistettuja nimimerkkejä. Statsboostausta. Menneisyys on värikäs, mutta aina ollaan kiivetty kohti viittä tähtä ja tässä jahdissa ei poikkeusta tehty. Jahti oli yhtä tunteiden vuoristorataa niin kuin screenshoteista voi päätellä. En oo koskaan ollut kentän taitavin kiekollisesti, tarkin vetämään, antamaan liigamaisia lättyjä eikä tätä nimeä oo ikinä verhottu isolla. Oon toiminu tutkan ulkopuolella. Varjoissa. Imenyt muilta pelaajilta sitä taitoa. Monet jotka ovat kanssani olleet mukana jahdissa ovat kuulleet useasti painottaneen "työhanskoista". Tässä pelissä ei tarvitse olla edellämainittuja, sun pitää ottaa isänottein ne työhanskat käteen ja blokkia ja hoitaa omaa tonttia ja kun kiekko on yli keskiviivan, sun homma on hoidettu. Opettelemalla nämä taidot voidaan kompensoida taitoa. Jahdin aikana on ollut ilo nähdä miten tietyt pelaajat pelaavat intohimolla ja ovat todellisia joukkuepelaajia. Nimiä en paljasta mutta toivon, että jatkatte heittäytymistä ja tartutatte tuota muihin kanssapelaajiin.

- No mitä nyt? Loppuko jahti tähän?

- Ei missään nimessä. Seuraava etappi on viidestä tähdestä kohti autoplay listaa ja ei mihin tahansa sijalle vaan sijalle UNO. Mä tulen alistamaan autoplayn kärkinimiä (mm. Jannea, miktokkia, Archuletaa, Suxmania ja ennen kaikkea Etelän 1249 autoplay ennätystä. Mä raavin pisteet ja rankit heidän selkänahoista. Mä rikon uuden autoplay ennätyksen 1300 ensimmäisenä pelaajana ja sekin on vasta alkusoittoa. Teille "vain taivas on rajana", on mulle "vain avaruus on rajana". Te otatte 4 rankingiä multa, mä otan 8 rankingiä teiltä. Mulla on suhteita ja resursseja laajaan henkiseen sodankäyntiin ja myös fyysiseen sodankäyntiin. Tässä sodassa ei ole voittajia, ainoastaan selvityjiä ja te saatte toivoa sormet ristissä, että jouko on armollinen ja kuulutte selviytyjiin. Nyt loppu paskapelien pelaaminen ja kravaatti kaulaan.



JAHTI JATKUU 10.11 -->

17.11 Pari kertaa haukuttu trolliksi mut ei kai siinä. +20 matkaa 5*.

19.11. +35 matkaa. Pari peliä jortin kans ja täs tulos. Todennäköisesti käydään siinä +50 markilla jonka jälkeen näytetään kolleega raiqulle miten niistä paskarankeista grindataan ylös. Tsemppiä kanssapelaajille, en oo trollannut. Pakkina on kyllä ahdistavaa pelata kun ei voi vaikuttaa omien maaleihin, ainoastaan niihin kuinka monta päästät. Näis alarankeis on niin paljon jokeripelaajia keiden kikkapankki on ennalta-arvaamaton. Välillä tulee menetys, välil tullaa ohi ja välillä tulee jotain mitä nykykiekossa ei vielä käsitteenä tunneta taitona. Vitun villi länsi.

wehib
Wanhainkodin Munkki



Date: 2022-04-30 16:57:59
30.4.2022

+31
Mainos

Created by: raiq Created on: 2021-04-21 16:25:51 Read times: 20389
Pages: 1   2   [3]   4