Foorumit

Uusien pelaajien mahollisuus?
Created by: Anonymous Created on: 2020-09-23 18:58:50 Read times: 2494
Anonymous
+1


Date: 2020-09-23 18:58:50
Miksei kiekossa anneta uusille pelaajille mahollisuutta?

Näin paripv pelanneena tulee huutelua autoplayssä kuinka pitäs leavee, ja mennä pelaan mihin? Beginneriin ? Siel oo näkyny koko parin päivän aikana pelaajia.
Olettaako kiekon pelaajat tosiaan että kaikki ois yhtä hyvii kuin he itse paria sataa tuntia pelanneena kuin n2h peliajalla?
Onko kiekon community niin syöpää ettei uusia edes haluta?
Anonymous



Date: 2020-09-23 22:52:49
Edited: 2020-09-23 23:03:46
legenda wrote:
Miksei kiekossa anneta uusille pelaajille mahollisuutta?

Näin paripv pelanneena tulee huutelua autoplayssä kuinka pitäs leavee, ja mennä pelaan mihin? Beginneriin ? Siel oo näkyny koko parin päivän aikana pelaajia.
Olettaako kiekon pelaajat tosiaan että kaikki ois yhtä hyvii kuin he itse paria sataa tuntia pelanneena kuin n2h peliajalla?
Onko kiekon community niin syöpää ettei uusia edes haluta?


Olet asian ytimessä, tämä yhteisö on mätä, nuo 15v/liian monta vuotta pelanneet(taukoineen?) keskittyvät vain toisiinsa pääasiassa ja huudellaan sitten huonommille ja uusille, heille riittää että he ovat pelaamassa vain ja sillä pysyy peli elossa, sellaisen kuvan olen itsekin saanut. Jotkut tottuu niiden ilkeilyyn ja jotkut sanovat takaisin heille ja jotkut lopettavat heidän takia, ne ei välitä muista. Joten sulla on noi 3 vaihtoehtoa. Naurettavaa touhua mutta kikekulttuuri on sellanen. Ei ne meitsistäkää tykkää ku sanon yleensä takaisin enkä suostu heidän lemmikiksi, tottelevaiseksi ja kuuliaiseksi. Lisättäköön, toki olen pelannut enemmän kuin pari tuntia mutta taidot on parin tunnin luokkaa silti. Ja yleensä kun foorumilla ynnämuualla noustaan heitä vastaan ja sanotaan heistä jotain negatiivista nii he jättävät yleensä reagoimatta ja vastaamatta koska eivät näe itsessään mitään vikaa ja kääntävät katseet pois ongelmista. Riittäsköhän nää...
Anonymous



Date: 2020-09-24 12:47:35
en ymmärrä miks jauhat tollasta paskaa ku selkeesti oot pelannu aikasemminki paljon ja perseilet vaan nois aps. ei oo muussa vika ku sussa, herää ja lopeta tää peli jos sulla on vaa tarkotus trollata muit pelaajia tääl, selkee provo tuoki kirjotus
Anonymous



Date: 2020-09-24 13:00:00
jackson wrote:
en ymmärrä miks jauhat tollasta paskaa ku selkeesti oot pelannu aikasemminki paljon ja perseilet vaan nois aps. ei oo muussa vika ku sussa, herää ja lopeta tää peli jos sulla on vaa tarkotus trollata muit pelaajia tääl, selkee provo tuoki kirjotus


A:susta/teistä tietenkin paskaa ku kuulutti toho porukkaan. B:En perseile apssa vaan jopa varmistan vaikken oo alin ja en koskaan aloita sulkemisharjoituksia, ja toiseksi oon enemmän katsomossa tarkkailemassa kuin kentällä pelaamassa. C:toisin ku muilla niin mulla on silmät päässä ja välitän mitä jengi puuhaa. Toi sun hyökkäys mua kohtaan oli aivan pohjaton ja turha kun et vissiin oot aiemmin nähnyt mua kikessä, mä en ainakaan oo nähny kertaakaan sun nickejäs, yllätti itkemisesi. Ja provo se kyllä oli ja kaikki mitä sanoin on kaikki mitä oon nähnyt, usko tai älä. Älä syytä mua turhasta kiitos.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2020-09-24 13:01:57
urpo puhuin legendalle, sulle ei viiti edes puhua ku kaikki tietää et kärsit autismista
Anonymous



Date: 2020-09-24 13:03:54
jackson wrote:
en ymmärrä miks jauhat tollasta paskaa ku selkeesti oot pelannu aikasemminki paljon ja perseilet vaan nois aps. ei oo muussa vika ku sussa, herää ja lopeta tää peli jos sulla on vaa tarkotus trollata muit pelaajia tääl, selkee provo tuoki kirjotus


Inhimillisiä virheitä johtuen pelin pelaamisen vähäydestä.
Anonymous



Date: 2020-09-24 13:04:47
jackson wrote:
urpo puhuin legendalle, sulle ei viiti edes puhua ku kaikki tietää et kärsit autismista


Okei, unohdin että kaikki te ootte lääkäreitä tai muita vastaavia kun jokainen teistä antaa meille altavastaajile saman tuomion, aina syytätte autismista, kertoo vaan siitä että ei tiedetä mitä se on ja nolona käytätte sitä sanaa huolella. Olet siis rääväsuu ja kova jätkä, ymmärrän
Anonymous



Date: 2020-09-24 13:12:43
taidatte molemmat edustaa putouksen sketsihahmo kisailijaa.. sen verra koomista juttua tulee
Anonymous



Date: 2020-09-24 15:13:36
Mielestäni peliä pelataan kilpailullisuuden ja hauskuuden vuoksi. Eli joko pelaa tosissaan tai huvikseen. Tosin täältä ei mitään rahavoittoa saa muutakuin hyvää mieltä, eli hybridi mielentila noista kahdesta on optimaalinen, kun virheitä sattuu ja toiset ei osaa kaikkea tai tajua aina tehdä eri tilanteissa, pitää osata antaa anteeksi toisille.
Anonymous



Date: 2020-09-24 16:33:48
VaniljaOG wrote:
Mielestäni peliä pelataan kilpailullisuuden ja hauskuuden vuoksi. Eli joko pelaa tosissaan tai huvikseen. Tosin täältä ei mitään rahavoittoa saa muutakuin hyvää mieltä, eli hybridi mielentila noista kahdesta on optimaalinen, kun virheitä sattuu ja toiset ei osaa kaikkea tai tajua aina tehdä eri tilanteissa, pitää osata antaa anteeksi toisille.


Pointiha on et vaik kuinka tosissaan pelaa, tapahtuu virheitä.
Mutta nämä 10v+ pelanneet ei tajua sitä että tasoeroa on, eivätkä hekään alussa ole olleet täydellisiä pelaajia joten miksi vaatia aivan uusilta pelaajilta täydellisyyttä?
Anonymous



Date: 2020-09-24 17:02:22
jackson wrote:
taidatte molemmat edustaa putouksen sketsihahmo kisailijaa.. sen verra koomista juttua tulee


Näytähän lisää parhaimpia puolias, huomaan että niihin ei kuulu ainakaan asialliset keskustelutaidot ;-) jos ei ole mitään fiksua argumenttia niin jätä vastaamatta ja pliis ei kiitos äitivitsejä
Anonymous



Date: 2020-09-24 17:52:13
vähän kyl kiinnostelis tietää miks beginner siirrettiin autoplayn alle,
eihän sinne kukaan osaa mennä vasta-alkajana?
Anonymous



Date: 2020-09-24 22:49:45
testojens wrote:
vähän kyl kiinnostelis tietää miks beginner siirrettiin autoplayn alle,
eihän sinne kukaan osaa mennä vasta-alkajana?


Onhan tosa vasemmalla ny beginner painike ongelma vaan on ettei siellä ole KOSKAAN pelaajia.
Ehkä kiekon devit vois vaik suunnitella jonkun bottei vastaa pelaamise jotka tekis kuitenki ees joitain asioita oikein jolloin pelaamisesta sais kokemusta myös muualta kuin monia vuosia pelanneita vastaan?
Ehkä osa kokeneemmistakin vois käyvä vaik kännis läpäl pelaa bottei vastaan who knows.
RikuHahl



Date: 2020-10-01 01:06:00
Haluatteko puhua registä?
Shape
Varausjoukkue



Date: 2020-10-01 07:25:55
Käyn nykyään kikessä vaan kirjautumassa discordiin. Siellä saa rauhassa puhua paskaa ilman mutejen pelkoa.
Anonymous



Date: 2020-10-03 14:38:50
RikuHahl wrote:
Haluatteko puhua registä?


haluatko puhua 5 tähden ap:sta?
ukko
uunot



Date: 2021-06-08 05:13:44
uusien pelaajien mahdollisuus on ainoastaan vältellä mittelöitä huuru heikkien kanssa, ja pelaamalla derbyjä toisia aloittelijoita vastaan. ei tapparan d junioritkaan lähde miesten edustusta vastaan kovin monesti pelaamaan. huuru heikit voisivat kans käyttää peli silmää, ja jättää varmat "hunutukset" etsimättä.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2020-09-23 18:58:50 Read times: 2494