Foorumit

Kiekko.tk henkiin
Created by: Anonymous Created on: 2015-10-26 18:24:28 Read times: 15754
Anonymous



Date: 2015-10-26 18:24:28
Edited: 2015-10-26 18:24:51
2 Vuotta sitten lopetin kiekon vaikka tää peli onkin mun mielestä yksi parhaista ja koukuttavimmista peleistä mitä oon pelannut. Syy lopettamiseen oli se että kuka haluis pelata peliä joka kuolee loppuenlopuksi, liigavoitoista tai niistä 10 000 pisteestä mitä on keränny ei oo enää mitää hyötyä kun koko peliä ei kohta enään ole.

Oon ollu monta vuotta sitä mieltä että oikea tapa saada tähän peliin pelaajia on se, että markkinoidaan peliä ulkomaille, Suomen pelaajamarkkina on pieni ja harvat Suomalaiset pelaajat eivät ole koskaan kuullu kiekko.tk:sta.

Tästä tullaa siihen että ilmeiseti Joukolla ei ole rahaa markkinoida tätä peliä kunnolla, joten paras mahdollisuus netissä saada peliä kuuluksi on varmasti Youtubettajien katsojat, monilla heistä on sarjoja missä pelataan random pelejä ja Suomalaisista tulee ainakin mieleen Eeddspeaks ja Lakko joilla on tämmöiset sarjat meneillään. Ulkomaalaisista en oo tietoinen kun en niitä hirveesti seuraa, tosin Youtubettaja 2BCProductions2BC olisi yksi joka varmasti pitäisi tämänkaltaisesta pelistä kun hänen tiedetään rakastavan jääkiekkoa ja eniten hän tykkää pelata kavereitten kanssa EASHL pelimuotoa NHL pelissä eli lähestulkoon sama idea kuin kiekko.tk:ssa.

Parhaat tavat saada tää peli näitten ihmisten kuuluviin on varmaa se että pistää viestiä näille tubettajille ja selityksen tästä kaikesta ja miten paljon me tarvitaan tukea tän pelin henkiinherättämiseen, myös hyvä tapa on kopioida tämä linkki: https://www.youtube.com/watch?v=5RoQgXoDpDE ja laittaa tota esim 2BCProductionsin kommenteihin ja muihinkin Youtubevideoihin.


Herätetään kiekko.tk/hockey.tk takas henkiin! Toivon että joku paremmin Englantia osaava kääntää tän tekstin meidän harvoille ulkomaalaisille pelaajille.


jouko
Valmiusjoukot



Date: 2015-10-26 20:00:26
CHagelin wrote:
hockey.tk


Hockey.tk-verkkotunnus poistuu lopullisesti käytöstä ensi kuussa, joten sitä ei kannata mainostaa. Kiekko.tk ja Kiekko.tv toimivat toistaiseksi.
cobbapop
Sinappikone



Date: 2015-10-27 00:13:13
Todella surullista nähdä kiekon ajautuneen näin pieniin pelaajamääriin, mutta toivotaan ettei kiekolle käy köpelösti. Itse olen tietysti osasyyllinen kuuluessani näihin pelaajiin joiden pelaamat matsit viimeisen parin vuoden ajalta ovat laskettavissa yhden käden sormilla. :(

Tsemppiä!
Anonymous



Date: 2015-12-14 04:23:16
Jaan nyt sitten oman mielipiteeni.

  Miksi kiekko meidät aikoinaan koukutti?

Aloitimme pelaamaan enemmän tai vähemmän massan takia, koulussa luokkatoverit pelasivat tms. Peliin lopulta koukuttauduttiin kun siinä alkoi itse pärjätä. Uudet pelaajat jotka tulevat kokeilemaan peliä saavat turpasaunan kokeneimmilta joukkueilta. KERTA TOISENSA JÄLKEEN!
Uusia pelaajia ja kokemattomia joukkueita pitäisi saada toimasti enemmän heti kertaheitolla, mikä tuntuu mahdottomalta tehtävältä. "Alennus-taktiikka" ei pelasta tässä tapauksessa. Peliin on mahdollista saada vielä kokeneempia palaamaan takaisin, kuten itse allekirjoittanutkin on tehnyt.

  Mitä tehdä?

Olisipa asia niin yksinkertaista, uudistukset ovat aina vanhalle väestölle vaikea asia, mutta mahdollistavat uusien pelaajien sopeutumista. Uudistuksien tuloa ei saisi lopettaa, vaikka kansa osoittaakin mieltään. Itse palasin kun kuulin tuulen tuoman tornarin maalilauluista. Joukolle tilanne on erittäin vaikea, sillä peli tarvitsisi mainosta, ja mainostaminen maksaa rahaa (tai oravannahkoja) riippuen kuinka syvälle Lappiin mennään. (JERRY !)
Mainostus kuntoon ulkomaille, ja Suomen sivuilla voisi huudattaa mielenkiintoa ja uteliaisuutta puhumalla "Kiekon paluusta". Kiekolla on kieltämättä kultainen historia ja sillä saa ja pitääkin pröystäillä. Joukolle voimia ja rohkeutta toteuttaa kaikennäköisiä uudistuksia peliin, mitä resurssit ja aika vain antavat mahdolliseksi.

  Meillä on osavastuu kiekon palauttamisessa kunniaansa! Oletteko kuulleet koskaan kauniimpaa comeback-tarinaa?
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2015-10-26 18:24:28 Read times: 15754