Foorumit

Mistä nickinne ovat peräisin?
Created by: Nosferatu Created on: 2005-09-22 17:39:26 Read times: 106325
Pages: 1   2   3   4   10   11   12   [13]   14   15   16   17  
Anonymous



Date: 2005-11-26 14:49:27
Selkäytimestä tulee kaikki refleksit ja opitut motoriikkaa vaativat taidot... Korjatkaa jos olen väärässä.

Mutta idea oli se kun hakkasin niin paljon tätä niin kaikki alkoi tulemaan ihan Selkäytimestä, että ei sen kummempi.

Kakkos nickit "III" ja "dO.Ob" ovat vain ihan visuaalisesti hienoja.
Anonymous



Date: 2005-11-26 14:51:53
Tämä nick on peräisin sukunimestäni
Anonymous



Date: 2005-11-26 15:19:02
1. Nick eli tää nick oli ennen Peace, mutta siksi muutin sitä, koska se oli ihan naurettava nimi, sitten kokeilin Teme:ä, ei, se oli käytössä. Sit tän mä vedin, ku Elli oli mun entinen perhepäivähoitaja, kun olin 2-5v.
2. Nick, Teletapit se tuli Nro1. lastenohjelmasta, jota mun veli seuraa aina. =D 3. Nick, Destroyer No.. Tämä tuli kun pelasin peliä Endless-Online, ja siellä oli hahmo nimeltä Destroyall, siitä sit väsäsin, eli Tuhoaja. ns. Kiekkotuhoaja. ;-)
Anonymous



Date: 2005-11-26 15:20:14
Uups... Melkein unohdin. 4. Nick, lakkis emt. =)
Anonymous



Date: 2005-11-27 21:43:58
No tämä tuli yhestä NHL-pelaajasta :D
Anonymous



Date: 2005-11-28 09:59:57
pelasin cs:ssää ja irccasin niin piti keksiä joku nick ja kun oikee nimi on Matti niin siitä sit väänsin tämmösen.
Anonymous



Date: 2005-11-28 10:49:48
Mulla on tulostimen merkistä tein nickin mietin mikä olis hyvä niin ajattelin siis eka nick oli LexMark se oli tulostimen merkki sitten kaikkialkoi kutsua mua Lex nii siitä se sitten tuli....
Anonymous



Date: 2005-11-28 12:05:03
Sukunimestä kaverit keksi Kalsu lempinimen
Anonymous



Date: 2005-11-28 17:56:12
Edited: 2005-11-28 18:02:48
Meikän 1. nick:
Alko_O

tulee anagrammista Alko Ohjuksineen.. siitä voi joku keksiä mun nimen.
eri kirjainyhdistelmiä tuskin on paljoa xD

mun 2.nick:
Spuk

tulee Suomi-Saksa sanakirjasta.. sieltä oikein urakalla etsin jotain sopivaa, ja sitten löyty lyhyt ja ytimekäs Spuk.
pitäis tarkoittaa että "pöpö" tahi "mörkö"

et sillee.. ja Alkoholiin päin minä myöskin olen,
jotenka Alko(holia)_O(tan) ei ole mitenkään vastenmielinen nick =D
Anonymous



Date: 2005-11-28 18:08:47
no mun kaverilla oli joskus mesessä nikkinä fast nii keksin siitä muutenki ku oon "aika helvetin" nopee juoksee niin keksin ekaks että tuulennopea mutta sitten muistin kun katoin 2fast2furiousin niin oti siitä _2fast_:in joka tarkoittaa siis "liian-nopea" ;D
Anonymous



Date: 2005-12-01 21:03:25
Mun nicki on peräisin amispoppia - amis arto
Vai mikä sen nimi ny onkaa? :D:D
Anonymous



Date: 2005-12-01 21:11:41
1 nick (Hullu) on iha hatusta vedettyn, 2 samoin (kahvit) mut 3 (copyright) on tuolta sivun iha alaosasta missä lukee: Copyright © 2005, Jouko Pynnönen, Mikko Pynnönen
Anonymous



Date: 2005-12-02 11:45:07
Aikoinaan tietokonemaailmaan eksyessäni satunnainen kutsumanimeni muuntui ensin Juuzo:ksi, mutta sen yleisyys kaiken maailman nimimerkkirekistereissä pakotti lisäämään perään vielä us:n. Tämä vakiintui nimekseni tietokoneella, koska sen kanssa rekisteröityminen onnistui lähes jokaiseen paikkaan. Nykyään vastaan on tullut jo pari muuta "Juuzousta", mutta tämä nimi on vaan sattunut jäämään tavaksi.

Kakkosnickini on otettu suoraan brittipopin suuruudesta, Suedesta, ja jo edesmennyt kolmosnick edustaa kuuluisaa vattuismia.
Anonymous



Date: 2005-12-06 15:53:23
Aikoinaan piti keksiä jotain peliä varten nimimerkki. Ängin sitten lempinimeni väliin vielä yhden K:n lisää ja tsädääm, Nikkke syntyi.
Anonymous



Date: 2005-12-08 17:35:22
Joo oonhan mä vielä ihan bono tässä kiekuttamisessa, kun kiekku.tk:nkin oon vasta hiljat tain löytänyt. Tämä maanmainio, joskin ilkikurinen peli aiheuttaa ainakin minulle akkidtion, eli ole a kidtoitunut tähän peliin, varmaan pitkäksi aikaa.

Kun minä olin 3vuotias, meillä oli kani. Se oli ollut tätä ennenkin, mutta tämän jälkeen ei ollut, koska se jäi oven väliin. Kolmevuotiaana ollessani aakidtoin itseni LEEGOIHIN, joita sitten räpläsin innokkaammin kuin pippeliäni. Myös KANI (nimeltään KARL-KANI/Sephiron) tykkäsi räplätä niitä, ja kun kanille ei ollut toista kania johon akkidtoitua, tein sille itse leegoista. Tovin ne jynssäsivät, kunnes KARL-KANI juoksi ovelle jääden sen väliin ja kuoli.

Hänen muistoaan kunnioittaen otin nimimerkiksi Leegokanin. Toivon yhteydenottoja rank +700 tiimeiltä. Osaan haitarikikan. Ja sit muutakin. Chooser on turhis. moi.
Anonymous



Date: 2005-12-08 19:15:31
Nimimerkkini tarina on pitkä, enkä sitä ole aikaisemmin jaksanut kertoa, mutta jospa nyt kokeilisin. Olen nimittäin sitä mieltä, että nimimerkillä on oltava joku merkitys pelaajalle. Siis muukin kuin joku Helmi-nen

Elipä kerran (hieman yli vuosi sitten) eräs noin vuosi sitten intistä päässyt alkoholismin, opiskelun ja itsensä fyysisen rankaisemisen (urheilun muodossa) kanssa tasapainotteleva opiskelijapoika loppukesäistä iltapäivää. Hän istui aamulla kahvikuppi kädessä edelleen orastava krapula päätä hakaten keittiön pöydässä miettien: "mitä sitä tällaisena krapulapäivänä oikeen tekis?" Vaikka olutpulloon tarttumisen halu oli lähes vastustamaton, hän vastusti halunsa, huomisen piiitkän raksapenailupäivän vuoksi. Käteen sattui Pelit -lehti, josta muiden roskapelien seasta löytyi helmi. Online kiekko -peli, jossa kaikki joukkuekaverit ovat muita pelaajia. Pian internet -selaimeen kirjoitettiin osoite: www.kiekko.tk. Hetken ihmettelyjen jälkeen peli alkoi luonnistua ja yö oli jo pitkällä ennen kuin malttoi lopettaa. "Pirullisen vaikeaa" oli ensimmäiset ajatukset.

Alkuun pelasin nimimerkillä Muumio, lähinnä taitojen ja muumiomaisen liikehditäni vuoksi. Eräänä iltana muutama kuukausi tästä olin pelannut kiekkoa yhteensä ehkä muutaman tunnin. En siis paljoa, koska muuton vuoksi minulla ei ollut intenet -yhteyttä uudessa kämpässäni. Taisi olla juuri ensimmäinnen ilta yhteyden saannin jälkeen. Luulot itsestä olivat kovat, sillä olivathan kanssani samaan aikaan aloittaneet jo ihan kohtuullisia pelureita. Jossakin joukkueessa joidenkin pelikaverien kanssa (nimet ovat unohtuneet jo aikoja sitten) pelatessani urallani tutuksi tulleet sanat kajahtivat ilmaan "Koska oot niin paska, oot pakki". "Selvä, pakkohan se on kokeilla" ajattalin. Samalla orastava vitutus pelipaikkaa kohti kyti sisimmässä pienen kipinän tavoin. Peli ei sujunut alkuunkaan. Pelin ollessa jotain 6-0, yritin väistää vastustajaa, mutta kiekko menikin omaan maaliin. Silloin riitti. Tein teon, jota en ole koskaan sen jälkeen (enkä ennen) tehnyt joukkuepeleissä ilman vikaa koneessa/yhteydessä. Painoin selaimen ylälaidassa olevaa rastia.

Koska maa alkoi poltaa jalkojen alla ja koska olin raakasti yliarvioinut taitojani (kuten niin monella aloittelijalla, ja muillakin, on tapana) päätin, että yliarvioita ei enää tule. Nimimerkki Epätoivo kuvastakoon pelillisiä ansioitani, nimimerkin syntymisiltaa ja yleensäkin kiekon pelaamisen järkevyyttä (Oletteko huomanneet, että tikku-ukkopelin takia stressaaminen ja ajan haaskaaminen on oikeesti typerää touhua?). Toinen päätös oli, että "ikinään en enää joukkuepeleissä pakita". No tämä päätöshän romuttui heti tenoreihin siirtymisen jälkeen. Samalla orastava vitutus pakittamista kohtaan on ajan kuluessa voimistunut liekkimereksi. Ehkä joskus on aika painaa rastia toista kertaa, tuhota nimimerkit ja paeta tästa Joukon aiheuttama virtuaaliorjuudesta?

No sitä päivää odotellessa. Muiden nimimerkkien keksimiseen en ole käyttänyt yhtä paljon luovuutta kuin ykköseen. Kaksi muuta ovat syntyneet pullo kädessä. Toisella kertaa kyseessä oli olutta ja toisella viskiä. Melamies puolestaan on ainoa nimimerkki, millä tenoreissa voin häpeämättä pelata, sillä muilla joukkuelaisilla on kuulemma housuisaan valtaisa mela. Niin ja Large nimimerkin olisin rekisteröinyt, jos joku ei olisi ehtinyt ensin.

Jos jaksoit lukea, toivottavasti nautit, jos et en ihmettele.
Anonymous



Date: 2005-12-08 19:22:34
  MUN SEDÄN KOIRASTA R.I.P kira.xD xD XD
Anonymous



Date: 2005-12-09 16:02:29
Juventuksen stadionista ;D (on mullaki nimen aiheetxD)
Anonymous



Date: 2005-12-09 16:28:17
Luokkakamu alias Opoja kutsuu minua tällä nimellä. Väännetty oikeasta etunimestäni.

Valitettavasti olin niin sivistymätön, etten tiennyt, että muumeissakin on houska :( siitä olen sitten saanut kuulla urani aikana kerran jos toisenkin.
Anonymous



Date: 2005-12-10 23:29:48
Tämän nicin keksin ihan omasta lempi nimestä en kyl käytä tätä muuallaku peleissä mut silti
Anonymous



Date: 2005-12-11 19:46:36
terhoNAATTORI.
Anonymous



Date: 2005-12-11 22:00:38
Päästäni.
Anonymous



Date: 2005-12-11 22:32:27
panasonic=cinos ,luin ton tietokoneen ruudusta
Anonymous



Date: 2005-12-12 01:00:46
no vois kai tuon nyt selittää.

ÄyssiPate Semmonen kavereiden todella vanha "inside"-vitsi josta ei jaksa kertoa muutakun että sana Äyssi viittaa ääliöön :P

SalaZar en muista tarkkaan mutta olisko 24-sarjasta se Hector

Tappava Katoin vaan kun Tappavan aseen dvd-kotelo löytyi pöydältä niin siitä se lähti

äkä oonan keksimä lyhennelmä ÄyssPatelle

LäsöÄyssi Oli pakko saada uus nick enkä muuta keksiny... sen piti viitata 1.nickiin jotenkin ja läsö viittaa itseeni eli olen saletisti läski :P

LuGunFan1 lugu <33 ennen pelasin lugussa mutta nyt faneissa :D
Anonymous



Date: 2005-12-12 01:07:58
unenlahja:artisti nimeni on unenlahja eli räppiä työstän;)

salhau:hifkin tehokaksikon lyhenteet:)
Anonymous



Date: 2005-12-12 01:18:48
Well my nick is actually my name: Michael Jackson. I'm quite famous here in the USA so maby you have heard of me? I'm a pop singer. There was this kid visiting me in my Neverland ranch and he showed me this game. I like it a lot but some of the players are TOO good for me, like Tenkrat, DjBobo, Jeebus and Madonna46 (you are a great player Madonna for a pop singer woman aged 51, btw I look forward to seeing you in my ranch during the christmas).And I think I'll start a world tour in the autumn of 2006 and hopefully we get a gig in Helsinki. So all my kiekko.tk (what does the name mean?) buddies I insist that you join me in the stage! Ok gotta go now and climb a tree! Talk to you later!

Love, Michael

PS' I might be bad but as you probably know I was proven NOT GUILTY!
Anonymous



Date: 2005-12-12 02:43:54
M.Jackson wrote:
Well my nick is actually my name: Michael Jackson. I'm quite famous here in the USA so maby you have heard of me? I'm a pop singer. There was this kid visiting me in my Neverland ranch and he showed me this game. I like it a lot but some of the players are TOO good for me, like Tenkrat, DjBobo, Jeebus and Madonna46 (you are a great player Madonna for a pop singer woman aged 51, btw I look forward to seeing you in my ranch during the christmas).And I think I'll start a world tour in the autumn of 2006 and hopefully we get a gig in Helsinki. So all my kiekko.tk (what does the name mean?) buddies I insist that you join me in the stage! Ok gotta go now and climb a tree! Talk to you later!

Love, Michael

PS' I might be bad but as you probably know I was proven NOT GUILTY!

juuh niin se on ja suomeeki oikeen osaat ku topicin ymmärsit?
Poirotti
Hc Halko



Date: 2005-12-12 19:23:20
Poirotti tulee tietenkin herrasta viiksimiehestä. Hänen ylhäisyytensä nimi on... Hercule Poirot! TV:stä tuttu Poirotti on minut(kin?) innoittanut, joten päätin lainata hänen nimeään.

Jos näette Poirotin telkkarissa, tunnistatte hänet jo mainituista viiksistä!

Hyvää joulun odotusta kaikille!

  -Poirotti
MOOD
TUOMIOPÄIVÄ



Date: 2005-12-13 11:33:03
Mun siis 1 nick on tri.DOOM joka tulee sarjakuvakonnan mukaan, tää MOOD on vaan se käännettynä toisinpäin.
Kieltämättä pikkusen harmitti ku sen jälkeen tuli toi ihmeneloset leffa missä oli samainen DOOMi ja noita doomeja rupes pompsahteleen tännekkin ku sieniä sateella.
Anonymous



Date: 2005-12-17 09:57:20
Tazza kaakao on vaan saletisti niin hyvää!
Mainos

Created by: Nosferatu Created on: 2005-09-22 17:39:26 Read times: 106325
Pages: 1   2   3   4   10   11   12   [13]   14   15   16   17