Foorumit

Mode-kulttuurin suuri muutos
Created by: Zapotek Created on: 2026-08-11 18:54:02 Read times: 37
Zapotek

Date: 2026-08-11 18:54:02
Miten voi olla mahdollista, että ennen ihan tavallisista loukkauksista saa bannia? Vuodesta 2006 olen pelannut ja nyt tänä vuonna ensimmäisiä kertoja koskaan olen saanut banneja ihan arkipäiväisistä ilmaisuista, kuten "lopetahan kehari pelleily" tai "mitäs autisteja täällä taas on?".

Olivatko lausumani loukkaukset asiattomia?
- Kyllä.

Olisiko niistä pitänyt antaa bannit?
- Ei.

Ainoa, josta ehkä osittain ansaitsin oli: "Menehän narun jatkoksi jos ei pelit kiinnosta", mutta tuokin oli täysin huumorilla ja pelin asiayhteyteen nähden syystä sanottu.

Joka toisessa pelissä joku pelaajista alkaa perseilemään ja lähtee kesken pelin, ja heti jos heistä valittaa vähänkään rajummin, saa itse bannit.

Mitä on tapahtunut moderaattoreille? Ei kai vain olla kuunneltu liikaa näitä "uusia" tulokkaita jotka kitisevät joka asiasta? Django ja Jouko voisitteko kommentoida, mikä on muuttunut sitten 2006-2012 ja miksi nämä muutokset on tehty?

Anonymous

Date: 2026-08-11 22:57:44
Siis IP banni vai mutet mitä vittua selität?
Tässähän sinä kirjoittelet kiekon sivuille.

Kannattaa varmaan lopettaa ne itsarikehotukset jos haluat vielä pelata ja hyväksyä aina olemassa ollut riski että kevyemmistä kiukkuisista itsensä ilmaisuista voi tulla mutet.
Mainos

Created by: Zapotek Created on: 2026-08-11 18:54:02 Read times: 37