Foorumit

Tauskikuskit
Created by: hyllevi Created on: 2021-04-08 14:58:17 Read times: 1681
hyllevi
HC BL
+1


Date: 2021-04-08 14:58:17
Mitä mieltä jos kuljettajasi olisikin Tauski?
hyllevi
HC BL
+1


Date: 2021-07-31 19:18:14
Nosto.
bigone
Dinamo Minsk



Date: 2021-11-12 18:17:44
Varmaan pistetäisiin seuraavaa kyytiin pyrkivää naispuolista pataan ja taustalla soisi "Sinä Vain"!
Lenin
North Korea



Date: 2021-11-13 02:14:07
bigone wrote:
Varmaan pistetäisiin seuraavaa kyytiin pyrkivää naispuolista pataan ja taustalla soisi "Sinä Vain"!



Tuossa tilanteessa kysyisin pelokkallaa äänellä "o-ootko sä se Tauski?" Tässä kohtaa Tauski vastaisi jykevästi, "niin minä sinulle kuulun!"
Anonymous



Date: 2021-11-13 19:06:09
hyllevi wrote:
Mitä mieltä jos kuljettajasi olisikin Tauski?


Hetkinen, miten tästä sai forum-plussan mutta mun kirjallisista aivokirurgoinneista tulee yleensä myötähäpeä tai miinus?

Saanen huomauttaa, että maailma on tasa-arvoinen vuonna 2021. tästä syystä on epäreilua että jotkut saa plussia ja toiset miinuksia.

Anonymous



Date: 2021-11-13 19:06:09
hyllevi wrote:
Mitä mieltä jos kuljettajasi olisikin Tauski?


Hetkinen, miten tästä sai forum-plussan mutta mun kirjallisista aivokirurgoinneista tulee yleensä myötähäpeä tai miinus?

Saanen huomauttaa, että maailma on tasa-arvoinen vuonna 2021. tästä syystä on epäreilua että jotkut saa plussia ja toiset miinuksia.

FHATKONE
North Korea



Date: 2021-11-13 22:17:19
Logos wrote:
hyllevi wrote:
Mitä mieltä jos kuljettajasi olisikin Tauski?


Hetkinen, miten tästä sai forum-plussan mutta mun kirjallisista aivokirurgoinneista tulee yleensä myötähäpeä tai miinus?

Saanen huomauttaa, että maailma on tasa-arvoinen vuonna 2021. tästä syystä on epäreilua että jotkut saa plussia ja toiset miinuksia.



Sun pitää päästä kiekon presidentin kanssa samaan joukkueeseen, niin plussat on taattu.
Anonymous



Date: 2021-11-14 18:05:53
PönB wrote:
Logos wrote:
hyllevi wrote:
Mitä mieltä jos kuljettajasi olisikin Tauski?


Hetkinen, miten tästä sai forum-plussan mutta mun kirjallisista aivokirurgoinneista tulee yleensä myötähäpeä tai miinus?

Saanen huomauttaa, että maailma on tasa-arvoinen vuonna 2021. tästä syystä on epäreilua että jotkut saa plussia ja toiset miinuksia.



Sun pitää päästä kiekon presidentin kanssa samaan joukkueeseen, niin plussat on taattu.


Enmä haluu johki HC BL:ään! Haluan muutosta pisteytyspolitiikkaan.

Kaikki kiekkoilijat ovat samanarvoisia. Statsit, rankingit ja liigamenestys ei korreloi taitojen kanssa, sillä kaikki ovat yhtä taitavia. Jostain syystä forummoderaattoreilla on lähtenyt mopo käsistä ja ainoastaan tietty osa pelaajista saa pisteitä vaikka kaikilla pitäisi olla sama määrä pisteitä.

Huom. oikeaa kommunismia ei olla koskaan kokeiltu.
hyllevi
HC BL



Date: 2021-11-24 19:33:19
Logos wrote:
PönB wrote:
Logos wrote:
hyllevi wrote:
Mitä mieltä jos kuljettajasi olisikin Tauski?


Hetkinen, miten tästä sai forum-plussan mutta mun kirjallisista aivokirurgoinneista tulee yleensä myötähäpeä tai miinus?

Saanen huomauttaa, että maailma on tasa-arvoinen vuonna 2021. tästä syystä on epäreilua että jotkut saa plussia ja toiset miinuksia.



Sun pitää päästä kiekon presidentin kanssa samaan joukkueeseen, niin plussat on taattu.


Enmä haluu johki HC BL:ään! Haluan muutosta pisteytyspolitiikkaan.

Kaikki kiekkoilijat ovat samanarvoisia. Statsit, rankingit ja liigamenestys ei korreloi taitojen kanssa, sillä kaikki ovat yhtä taitavia. Jostain syystä forummoderaattoreilla on lähtenyt mopo käsistä ja ainoastaan tietty osa pelaajista saa pisteitä vaikka kaikilla pitäisi olla sama määrä pisteitä.

Huom. oikeaa kommunismia ei olla koskaan kokeiltu.

mä kerään miinusta vaan kaukalossa 8)
Mainos

Created by: hyllevi Created on: 2021-04-08 14:58:17 Read times: 1681