Foorumit

Arvostele pelaajan nimi.
Created by: Anonymous Created on: 2008-03-05 14:46:03 Read times: 701678
Pages: 1   2   3   4   122   123   124   [125]   126   127   128   366   367   368   369  
Anonymous



Date: 2009-03-28 14:05:16


  bun

-ei tunnu mieleen
-kuulostaa tyhmältä
-pieni alku kirjain

  Ei herran jumala hei!!!


  6
Anonymous



Date: 2009-03-28 16:18:07
Pörsä

+ yläporsäääääää
+ alapörsäääääää
- ois ollu parempi yläporsä tai alapörsä

9
Anonymous



Date: 2009-03-29 12:43:44
+sopivan pitkä
+iso alku kirjain
+pelaa samas jengis ku mä toisel nickil :)
A:9-
Anonymous



Date: 2009-03-29 13:47:25
Jäin3

+ iso alkukirjain
? yrittää kait olla kuin "jäine"
- ei mikään erityisen hieno

Arvosana: 6
Anonymous



Date: 2009-03-29 18:23:49


  Eläin

+
+
+
+
+
+
+
+
+

10+!!!
Anonymous



Date: 2009-03-29 19:39:51
Pörsä

-mitä tarkottaa pörsä
-ö ja ä
-oo t tymä

+P o hasuka kirjain -.-
Anonymous



Date: 2009-03-29 19:43:37
rfgermo8D

+ei mitään
-huono nimi
-sekava
-vaikea muistaa

Ei helevetti vaiha jo nimes ! :P

-4
Anonymous



Date: 2009-03-29 20:07:43
Pörsä täällä arvostelee muita ihan niinku sen nimi ois joku erikoinen.

Pörsä

+ "yläpörz"

- Typerä
- Vanha(hko)

7+
Anonymous



Date: 2009-03-29 20:44:27
bun

+ helppo muistaa ja ytimekäs
- pieni alkukirj.

8
Anonymous



Date: 2009-03-30 15:42:27
Edited: 2009-08-17 15:35:19
.
Anonymous



Date: 2009-03-30 16:13:29
Awful wrote:
Sailio


+ Jari Sailio?
- Enpä kexi

10

+Helppo muistaa
+Iso alkukirjain
-2 erikoista konsonanttia

9-
Anonymous



Date: 2009-03-30 20:12:56
trykiuas


+kuuma
-epäselvä

Anonymous



Date: 2009-03-30 20:18:48
Moe

+The Zimbzonz
+Iso alkukirjain
+Kivan kuulonen

-Lyhyt

Arvosana: 9½
Anonymous



Date: 2009-03-30 20:21:57
Kenji

+ ninjamise
+ tarpeeks simppeli

- jotenki vaa ei oo sitä hohtoo

8+
Anonymous



Date: 2009-03-31 16:50:56
khalid

+ vähä monimutkaisempi
+ lid-pääte ;:::)

- pieni alkukirjain

8+ -b
Anonymous



Date: 2009-03-31 22:23:18
Adios

Plussaa:
+ Iso alkukirjain
+ Sopivan mittanen
+ Kivan näkönen
+ Helppo muistaa
+ Omaperäinen
Miinusta:
- Ei mitään :)

10-

Loistava nimi ;)
Anonymous



Date: 2009-04-01 16:07:55
Santala, hieno nimi ja tarkoittaa oikeata pelaajaa. Sanoisin yhdeksän.
Anonymous



Date: 2009-04-01 18:32:40
Edited: 2009-04-01 18:33:22
Halla

-Hyvä alkukirjain
-Helppo muistaa
-Hyvä jätkä

10+

ps. halla oot söpö<3
Anonymous



Date: 2009-04-01 18:33:00
Halla

-Hyvä alkukirjain
-Helppo muistaa
-Hyvä jätkä

10+

ps. halla oot söpö<3
Anonymous



Date: 2009-04-01 18:49:31
Edited: 2009-04-01 18:49:55
piko

+lyhyt
+kiva lausua
-emt

8 +
Anonymous



Date: 2009-04-01 19:19:28
Edited: 2009-04-01 19:20:56
Noski

+ Iso alkukirjain -b
+ Ei ole WNB-mihinkään/kehenkään?
- Merkitys tuntematon 8(


9+
Anonymous



Date: 2009-04-01 19:24:15
Jecce

+Kivan kuulonen
-Jesse
Willer



Date: 2009-04-01 20:22:08
Edited: 2009-04-01 20:22:51
midy

- Mitä tarkottaa toi nimi?
- pieni alkukirjain
Anonymous



Date: 2009-04-01 20:31:07
Willer


+ iso alkukirjain

+ sopivan lyhyt

+ helppo muistaa

- en keksi mitään......

arvosanaksi annan 9½
Anonymous



Date: 2009-04-01 21:59:54
Edited: 2021-12-19 16:32:13
.
Anonymous



Date: 2009-04-01 22:21:43
pimeä wrote:
michel, omassa kuvassa nainen ja kuulostaa ihan jacksonilta. mikä mies oikeen oot...

arvostelen plussana vaikka oman nimeni, se kun on herättänyt välillä keskustelua :)

pari tosielämän fakta nimimerkistä pimeä:
- loin tunnuksen aamulla, yöpelit pelattua. pelailin pääosin öisin pimeässä huoneessa, siitä inspiraatio :P
- sanotaa aika usein pimeeks kaveriks, ku saatan otella vähä alkomahoolia ja olla muutenki vähä päästää vialla:D

söpö tarina mut ei hyvä 4+
Anonymous



Date: 2009-04-01 23:49:00
jansku

+ytimekäs
+helppo muistaa
+yksinkertainen

-ei isoo alkukirjaint :s

= 8-
Anonymous



Date: 2009-04-02 16:09:22


  Grosa

+iso alku kirjain
+en tiiä, jotenkin vaan kuulostaa hyvältä

  9
Anonymous



Date: 2009-04-02 16:53:53
Edited: 2009-04-03 22:32:20
Pörsä

+ Ihan kiva ite tykkään sellasist mis ö, b tai c kirjain
+ Iso alkukirjain
-tylsäh

8+
Anonymous



Date: 2009-04-02 17:00:37
ube
- entiijä mitä sanois.
arvosana: ?
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2008-03-05 14:46:03 Read times: 701678
Pages: 1   2   3   4   122   123   124   [125]   126   127   128   366   367   368   369