Arvostele pelaajan nimi.
|
Created by:
Anonymous
Created on: 2008-03-05 14:46:03
Read times: 701678
|
Anonymous
Date: 2009-03-28 14:05:16
|
bun
-ei tunnu mieleen -kuulostaa tyhmältä -pieni alku kirjain
Ei herran jumala hei!!!
6
|
Anonymous
Date: 2009-03-28 16:18:07
|
Pörsä
+ yläporsäääääää + alapörsäääääää - ois ollu parempi yläporsä tai alapörsä
9
|
Anonymous
Date: 2009-03-29 12:43:44
|
+sopivan pitkä +iso alku kirjain +pelaa samas jengis ku mä toisel nickil :) A:9-
|
Anonymous
Date: 2009-03-29 13:47:25
|
Jäin3
+ iso alkukirjain ? yrittää kait olla kuin "jäine" - ei mikään erityisen hieno
Arvosana: 6
|
Anonymous
Date: 2009-03-29 18:23:49
|
Eläin
+ + + + + + + + +
10+!!!
|
Anonymous
Date: 2009-03-29 19:39:51
|
Pörsä
-mitä tarkottaa pörsä -ö ja ä -oo t tymä
+P o hasuka kirjain -.-
|
Anonymous
Date: 2009-03-29 19:43:37
|
rfgermo8D
+ei mitään -huono nimi -sekava -vaikea muistaa
Ei helevetti vaiha jo nimes ! :P
-4
|
Anonymous
Date: 2009-03-29 20:07:43
|
Pörsä täällä arvostelee muita ihan niinku sen nimi ois joku erikoinen.
Pörsä
+ "yläpörz"
- Typerä - Vanha(hko)
7+
|
Anonymous
Date: 2009-03-29 20:44:27
|
bun
+ helppo muistaa ja ytimekäs - pieni alkukirj.
8
|
Anonymous
Date: 2009-03-30 15:42:27
Edited: 2009-08-17 15:35:19
|
.
|
Anonymous
Date: 2009-03-30 16:13:29
|
Awful wrote: Sailio
+ Jari Sailio? - Enpä kexi
10 +Helppo muistaa +Iso alkukirjain -2 erikoista konsonanttia 9-
|
Anonymous
Date: 2009-03-30 20:12:56
|
trykiuas
+kuuma -epäselvä
7½
|
Anonymous
Date: 2009-03-30 20:18:48
|
Moe
+The Zimbzonz +Iso alkukirjain +Kivan kuulonen
-Lyhyt
Arvosana: 9½
|
Anonymous
Date: 2009-03-30 20:21:57
|
Kenji
+ ninjamise + tarpeeks simppeli
- jotenki vaa ei oo sitä hohtoo
8+
|
Anonymous
Date: 2009-03-31 16:50:56
|
khalid
+ vähä monimutkaisempi + lid-pääte ;:::)
- pieni alkukirjain
8+ -b
|
Anonymous
Date: 2009-03-31 22:23:18
|
Adios
Plussaa: + Iso alkukirjain + Sopivan mittanen + Kivan näkönen + Helppo muistaa + Omaperäinen Miinusta: - Ei mitään :)
10-
Loistava nimi ;)
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 16:07:55
|
Santala, hieno nimi ja tarkoittaa oikeata pelaajaa. Sanoisin yhdeksän.
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 18:32:40
Edited: 2009-04-01 18:33:22
|
Halla
-Hyvä alkukirjain -Helppo muistaa -Hyvä jätkä
10+
ps. halla oot söpö<3
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 18:33:00
|
Halla
-Hyvä alkukirjain -Helppo muistaa -Hyvä jätkä
10+
ps. halla oot söpö<3
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 18:49:31
Edited: 2009-04-01 18:49:55
|
piko
+lyhyt +kiva lausua -emt
8 +
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 19:19:28
Edited: 2009-04-01 19:20:56
|
Noski
+ Iso alkukirjain -b + Ei ole WNB-mihinkään/kehenkään? - Merkitys tuntematon 8(
9+
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 19:24:15
|
Jecce
+Kivan kuulonen -Jesse
|
Willer
Date: 2009-04-01 20:22:08
Edited: 2009-04-01 20:22:51
|
midy
- Mitä tarkottaa toi nimi? - pieni alkukirjain
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 20:31:07
|
Willer
+ iso alkukirjain
+ sopivan lyhyt
+ helppo muistaa
- en keksi mitään......
arvosanaksi annan 9½
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 21:59:54
Edited: 2021-12-19 16:32:13
|
.
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 22:21:43
|
pimeä wrote: michel, omassa kuvassa nainen ja kuulostaa ihan jacksonilta. mikä mies oikeen oot...
arvostelen plussana vaikka oman nimeni, se kun on herättänyt välillä keskustelua :)
pari tosielämän fakta nimimerkistä pimeä: - loin tunnuksen aamulla, yöpelit pelattua. pelailin pääosin öisin pimeässä huoneessa, siitä inspiraatio :P - sanotaa aika usein pimeeks kaveriks, ku saatan otella vähä alkomahoolia ja olla muutenki vähä päästää vialla:D söpö tarina mut ei hyvä 4+
|
Anonymous
Date: 2009-04-01 23:49:00
|
jansku
+ytimekäs +helppo muistaa +yksinkertainen
-ei isoo alkukirjaint :s
= 8-
|
Anonymous
Date: 2009-04-02 16:09:22
|
Grosa
+iso alku kirjain +en tiiä, jotenkin vaan kuulostaa hyvältä
9
|
Anonymous
Date: 2009-04-02 16:53:53
Edited: 2009-04-03 22:32:20
|
Pörsä
+ Ihan kiva ite tykkään sellasist mis ö, b tai c kirjain + Iso alkukirjain -tylsäh
8+
|
Anonymous
Date: 2009-04-02 17:00:37
|
ube - entiijä mitä sanois. arvosana: ?
|
Mainos
|
|
Created by:
Anonymous
Created on: 2008-03-05 14:46:03
Read times: 701678
|