Arvostele pelaajan nimi.
|
Created by:
Anonymous
Created on: 2008-03-05 14:46:03
Read times: 701676
|
Anonymous
Date: 2009-03-14 23:18:09
|
Bluecat
+Jaa, iso alkukirjain
-Sininenkissa?
7
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 11:03:58
Edited: 2009-03-15 11:04:56
|
SRamos
+ Ihan jees.. + Isot alkukirjaimet
- (empty)
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 14:37:11
|
Elohopea
+: nimi isolla ja jää hyvin mieleen.
-: ei oikeen peliin sopiva nimi :D
7+
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 14:40:56
Edited: 2009-03-15 14:41:18
|
Progami
+ Iso alkukirjain, omaalotteinen
- Jotenki ei uppoo mun päähän.
7
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 14:59:17
|
Mäks
+Lyhyt
+ Asiallinen
10
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 15:45:23
|
Prode
+ Iso alkukirjan
+ Jää mieleen
- emt
9½
|
Alarm
Orphans of Kos
Date: 2009-03-15 16:07:48
|
pökä
+Omaperänen +Hassun kuulonen +Lyhyt ja helppo muistaa?
-pieni alkukirjain
9+
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 17:17:52
|
Alarm
+ iso alkukirjain + lyhyt + helppo muistaa en keksi miinuksia :)
10
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 17:18:04
Edited: 2009-03-15 17:23:37
|
M.Fisher + täydellinen
10+
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 17:26:59
|
bob98
+ vaatimaton + lyhyt + kansainvälinen + rukiinen
- pieni alkukirjain
9½
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 17:29:36
|
naQBlle
+ koskettava + pieni alkukirjain + QB välissä
10+
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 18:27:19
Edited: 2009-03-15 18:27:32
|
bob98
-mitä varten tuossa on 98? syntymävuosi? 8
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 19:46:00
|
Zinoveiv:
-aivan syvältä
+ tän sääliks.
4-
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 20:25:53
|
Nyholm
+ Helppo muistaa + Iso alkukirjain
- Jotenki tuloo ruottalaanen mieleen :SD
|
Anonymous
Date: 2009-03-15 21:05:13
Edited: 2009-03-15 21:05:32
|
Elohopea
+ Iha siisti - Mut joku siinä jättää kylmäksi
8+
|
Alarm
Orphans of Kos
Date: 2009-03-16 13:41:24
|
Maya
+Lyhyt ja helppo muistaa +Iso alkukirjain
-En vaan tykkää
Numero: 8
|
Anonymous
Date: 2009-03-16 13:47:52
Edited: 2009-03-16 14:03:31
|
Alarm
+ iso alkukirjain + tarkoittaa jotakin
Arvosana: 7+
ps. miten tää liittyy joukkueisiin?
|
Anonymous
Date: 2009-03-16 15:52:33
Edited: 2009-03-16 15:53:02
|
Eläin
+helppo kirjottaa +mukava nimi
noin 8
|
Anonymous
Date: 2009-03-16 16:11:35
|
Nyholm wrote: Zinoveiv:
-aivan syvältä
+ tän sääliks.
4- minkä takia aivan syvältä? aika säälittävää tommonen
|
Day
Date: 2009-03-16 19:06:03
Edited: 2009-03-16 19:06:28
|
Zap
+helppo muistaa +lyhyt
9
|
Alarm
Orphans of Kos
Date: 2009-03-16 19:28:40
|
Eläin wrote: Alarm
+ iso alkukirjain + tarkoittaa jotakin
Arvosana: 7+
ps. miten tää liittyy joukkueisiin? Kuka on sanonu että pitää liittyä? On Topic: Day +Lyhyt +Helppo muistaa +Tarkoittaa jotain +Iso alku kirjain -En keksi Numero: 10
|
Miiku
Date: 2009-03-16 19:33:53
|
Alarm
Plussat: -Iso alkukirjain -Helppo muistaa
Miinukset: -Toi r on jotenki turha (siis mun mielest)
9+
|
Anonymous
Date: 2009-03-16 20:45:31
|
miruk
+hauska tulee mielee joku nobo -tulee mielee joku nuubi
|
Anonymous
Date: 2009-03-16 20:48:06
Edited: 2009-03-16 20:48:36
|
miruk
Plussat + Omalaatuinen + OK lyhyt + Helppo muistaa Miinukset - Ei oikeen nappaa
Arvosana: 9-
|
Anonymous
Date: 2009-03-16 20:49:27
|
puh
+Nalle Puh ;))))) -ei oo
|
Anonymous
Date: 2009-03-16 21:23:36
|
Bonsku
+ Kuulostaa hauskalta + Iso alkukirjain
- Eka luin, että nimi oli Bansku :)
Kouluarvosana: 9½
Kiits, Out is out.
|
Anonymous
Date: 2009-03-17 00:27:05
|
OutIn
- Ööö.. Just just..
5-
|
REPESORSA
Black Dogs
Date: 2009-03-17 14:12:34
Edited: 2009-03-17 14:13:41
|
Puh
+ kuin nalle puh, joka on mun idoli <3 + iso alkukirjain + lyhyt - pelkkä puh ei oo jotenkin niin hieno...
Arvosana: 8
|
Anonymous
Date: 2009-03-17 15:31:58
|
Hot + Salee on kuuma sälli<3 + Lyhyt ja ytimekäs
Arvosana: 10
|
Anonymous
Date: 2009-03-17 15:44:26
|
Bluecat
+alkaa isolla +kuullostaa järkevältä lausua -pituus ei sovi nimeen -tulee meieleen joku 60 luvun bändi
Numero on kyllä aika paha keksiä..
8-
|
Mainos
|
|
Created by:
Anonymous
Created on: 2008-03-05 14:46:03
Read times: 701676
|