Foorumit

Kiekon Vastaisuus "KiVa" team ja käyttäjä Hapu90, epmt, M.koivu, Muuli, Tähti,
Created by: vichhy Created on: 2026-01-21 01:26:08 Read times: 362
vichhy

Date: 2026-01-21 01:26:08
Pari sanaa tästä "Kivasta" tiimistä.

Lensin joukkueesta ulos koska epmt meni "käytökseni" tunteisiin.

Heitin joukkueen toisen pelaajan kanssa läppää, kuten "arvostan sanojasi", "arvostan syöttöäsi" ym.
epmt pelaaja haukkui minut tämän jälkeen paskaksi pelaajaksi, apinaksi ja mitähän muuta
Sen jälkeen hän sanoi että "olisit ton87 varoittanut etukäteen".

Tämän jälkeen epmt meni vaihtoon ja toinen pelaaja tuli tilalle.
Sanoin hänelle että nyt meillä on hyvä meno kun toksinen pelaaja lähti, ja epmt totesi tähän että kohta vielä parempi.
Meneillä olevan tiimipelin jälkeen lensin joukkueesta pois, eli epmt aiheuttamana.

Tosi KiVa tiimi, hei kaverit tämäkö on sitä hyväksyttyä käytöstä?

Ottakaa nyt kantaa tähän älkääkä kumarrelko, vähän sama kun kiusaaja saa jäädä kouluun ja kiusattu vaihtaa koulua.

Kiitos ja anteeksi.
En mielestäni tehnyt mitään väärää joten tiimin perustaja, perustelut tälle?

Yks päivä eräs toinen pelaaja lensi tiimistä, koska haukkui uskontoa, seksuaalivähemmistöjä yms, se sentään on ymmärrettävää mutta tämä?

epmt tunnetaan myös nimimerkeillä
Hapu90
M.Koivu.
S.Koivu.
Muuli
Tähti
Tuurari
Cheek
kuumaa
Chucky21
A.Koivu
vichhy

Date: 2026-01-21 01:31:58
Kiekon Vastaisuus Description:

Joukkue toivottaa jokaisen pelaajan tervetulleeksi riveihimme taitotasostasi tai pelihistoriastasi riippumatta.
Haluamme tarjota mukavaa peliseuraa niin kokeneimmillekin joukkueettomille pelaajille, sekä toimia kasvualustana jopa täysin uusille pelaajille.
Jos etsit peliseuraa ja haluat päästä osaksi joukkuetta, niin joukkueemme on juuri sinua varten.

Vaadimme sinulta ainoastaan asiallista käyttäytymistä.

Joukkueen arvoihin kuuluu toisen pelaajan kunnioittaminen ja rehti peli. Sääntönä voisin sanoa, että elä sano toiselle pelaajalle sellaista, mitä itse et haluaisi sinusta sanottavan.
Kiekon aloittaessa jokainen oli enemmän tai vähemmän noviisi pelin kanssa. Syötöt eivät aina menneet perille ja onekin tuotti hankaluuksia. Puolustaessa et voinut mitään vastustajien hurjalle pyöritykselle ja sait kuulla kunniasi joukkuetovereiltasi.

Tässä joukkueessa kaikilla on vara tehdä virheitä ja se on suotavaa. Virheistä oppimalla voi sinustakin tulla joskus liigatähti kiekkokartalle.

Kiekon Vastaisuus on sisarjoukkueemme ja kuuluu samaan konseptiin paremman huomisen kiekosta.
Kiekko.tk tarvitsee juuri sinua! Ota yhteyttä ja tervetuloa!

Hienot säännöt mutta harmi että jollakin pelaajalla on erikoisoikeus potkia pelaaja pois ilman syytä.
vichhy

Date: 2026-01-21 04:13:47
Sirkuksen pyörittämiseen tarvitaan yleensä useampi kuin yksi pelle, niin tässäkin sirkuksessa.
Tämän sirkuksen tirehtöörinä vai sanoisinko narrina toimi, niinkin aina mukavaa ja asiallista henkilöä esittävä Ton87 alias P.ton87, joka antoi allekirjoittaneelle monoa tiimistä epmt/hapu90 kehotuksesta.

Tämäkin kiekkoilija esittää mukavaa kanssapelaajaa, mutta totuus on vettä sakeampaa.
Hyvän kuvan saaneesta henkilöstä paljastuikin nettikiusaaja, olen surullinen ja pettynyt.
Luultavasti myös vanhempanne ja läheisenne olisi myös, mikäli tietäisi teidän käyttäytyvän internetissä tällä tavalla.

Tästä kirjoituksesta tuli pelaajien keskuudessa naurunaihe, ja tämä aiheutti keskustelua suuntaan ja toiseen.
Muun muassa kaikkien tuntema Chucky osallistui keskusteluun näin:
"Antaa vammasten tapella keskenään"
Tosi aikuismaista käytöstä, oletetusti aikuiselta ihmiseltä.

Annan teille anteeksi, koska olen parempi ihminen ja rauhaa rakastava henkilö, mutta olette menettäneet kasvonne.
Ette käyttäytyisi tuolla tavalla kotonakaan läheisten edessä, tai ehkä kenties käyttäytyisittekin, sillä valitettavasti joiltakin puuttuu käytöstavat kokonaan, sekä kotikasvatus on olematonta.

Minua lohduttaa kuitenkin tieto, että nettikiusaaminen ja toisten haukkuminen johtuu vain omien epävarmuuksien ja ongelmien purkamisesta toiseen ihmiseen.
Ei ole kyse siitä, onko toinen ihminen erilainen, tai onko hän hyvä tai huono pelaamaan pelejä.
Kiusaamisella puretaan aina vain omaa pahaa oloa, tai pönkitetään huonoa itsetuntoa.
Kaikki me ollaan ihmisenä lähtökohtaisesti saman arvoisia, mutta kiusaajat ovat meitä muita muutaman askeleen alempana.
Uskon elämässä karmaan, ja siihen että paha saa aina palkkansa.

Toivoisin kiekko.tk ylläpitäjiltä ja moderaattoreilta, että kaikkeen kiusaamiseen ja syrjintään puututtaisiin vakavalla kädellä.
En tiedä enää, onko tämä kiekko.tk aikuisten vai lasten leikkikenttä.

Kaikkea hyvää ja siunausta teille asiallisille kiekkoilijoille ja lukijoille, kuin myös teille oman elämän sankareille ja nettikiusaajille.

Terveisin, Vichhy
blo
Justin Vetokoulu

Date: 2026-01-21 08:57:28
Edited: 2026-01-21 08:58:00
en lukenut mutta vinku vonku & hyvä p.ton

ton ei kato telkkaria eikä noboa jäällä
jub
Sons Of Jubelius

Date: 2026-01-22 09:19:11
Edited: 2026-01-22 09:20:07
Enpä olisi uskonut kuulevani tälläistä rakkaista ystävistäni p.ton87 ja Chuckysta. Olen erittäin pettynyt ja surullinen että näin on käyttäydytty varsinkin näiden kahden toimesta, mutta tuon joukkoeen toiminnasta ei ole kun pahaa sanottavaa. Surullista että joidenkin nimeltä mainitsemattomien henkilöiden elämän suurimmat saavutukset ovat että saavat leikkiä kaikkivaltiasta tikku-ukko pelissä missä jahdataan kärpäsen paskaa.

STOP KIUSAAMISELLE!!
vichhy

Date: 2026-01-23 03:16:13
Hei kiekon moderaattorit ja ylläpitäjät, toivottavasti tämä tavoittaa Joukon myös!

Olen saanut muilta pelaajilta kymmeniä viestejä koskien tätä foorumikirjoitusta, niiltä jotka on myös kyllästynyt jatkuvaan päivittäiseen haukkumiseen ja kiusaamiseen.

PITÄISIKÖ tälle asialle tehdä jotain jos nykyiset MODERAATTORIT ei hoida hommiaan, vai onko niitä edes?

Itse kullakin sulaa aivot tähän touhuun.
Myönnän, että itsekin olen provosoitunut haukkumisesta ja jatkuvasta naljailusta, ja lähtenyt välillä mukaan tähän lapselliseen toimintaan, kun päivästä toiseen kuulee pään aukomista ja haukkumista muutamilta pelaajilta.
Se ei tietenkään oikeuta toimimaan niin, mutta pitääkö sitten sen kiusatun henkilön olla hiljaa, kun kukaan ei tee asialle mitään, ja kiusaajat saavat jatkaa toimintaa?

En ymmärrä tätä moderointitoimintaa tai linjausta, miksi näille samoille henkilöille ei laiteta pidempiä jäähyjä?
Kymmenen minuutin jäähy jonka aikana pelaaja tulee toisella nimimerkillä takaisin kentälle haukkumaan.
Mikä on järki?

Jos laitat reportin useamman kerran päivässä samasta aiheesta, saat itse jäähyä "liiallisesta reporttaamisesta".
Onko moderaattorit mukana kiusaajien toiminnassa, vai mikä mättää?

Osa pelaajista on pelannut vuosikausia, mutta silti he itkevät ja haukkuvat muita autoplayn HUONOIMMASSA RANKISSA muille pelaajille jotka ovat heidän mielestään "paskoja" pelaamaan.

Kukaan ei ole seppä syntyessään, ei edes seppä itse.
Olen itse aloittelija kiekkoilija ja palannut kiekkoon vuosien jälkeen, ja pyrin kehittymään kokoajan niin kuin monet muutkin näissä rankeissa, mutta nämä internet trollit ja kiusaajat tekevät pelaamisesta sietämätöntä.

Jos ei haukuta ja arvostella toisten peliä, niin sitten osoitetaan mieltä, pelleillään kentällä, ei syötellä "huonommille", aletaan sulkemaan kiekkoa niin että maalivahti ei saa syötettyä kiekkoa omalle pelaajalle.

Listaan alle muutamia nimimerkkejä jotka ovat pahimpia autoplay trollaajia ja kiusaajia, ja PÄIVITTÄIN aukovat päätä ja haukkuvat muita pelaajia.

- Jykä/Jyrki ( samalta osoitteelta Samalta osotteelta:Jygä,Jyc,PYLLY
- Sähkömies
- Alps
- Jigsaw
- Hapu90 (epmt)

Toivoisin Joukolta kannanottoa tähän aiheeseen, vai annetaanko asian olla ja alistutaan ja poistutaan itse kiekosta kun tämä toiminta saa ilmeisesti jatkua?

Parahin terveisin, Vichhy
Mainos

Created by: vichhy Created on: 2026-01-21 01:26:08 Read times: 362