Foorumit

Unihalvaus kokemuksia
Created by: Anonymous Created on: 2020-11-30 18:00:12 Read times: 1249
Anonymous



Date: 2020-11-30 18:00:12
Minua kiinnostaa muiden erilaiset unihalvaukset, kun itse näin edellisyönä seksuaalista unta, eli suutelin pari nuorta naista plää plää plää u know ja sit yhdes vaihees tunsin jotain avasin silmät ja näin että kädessä oli joku musta asia ja se lähti pois siitä sit kattosin eteenpäin ja näin mustan hahmon joka tyyliin tuijotti minua. Heräsin väkisin siitä ja ei mennyt kuin 3-5 sekuntia tyyliin ni nousin ylös ja laitoin valot päälle.
Luulin harrastavani seksiä hengen kanssa kun tunsin kolme työntöä :D mut siis mun käsi oli jäänyt kyrvän päälle vahingossa ja nukuin selälteen peitto oli kuin joku olisi ollut päälläni ns. Olin nukkunut muutenkin heikosti 3 yötä ja olin peräti kolme tuntia hereillä ennen kuin menin uudestaan nukkumaan ja näin sitten kyseisen unen. Hahmo näytti tyyliin Venomilta mut juu...

(Tämä oli ensimmäinen kerta kun näin ja en usko näkeväni uudestaan)

Kertokaa rohkeasti vain teidän unihalvauksien kokemuksistanne!!!
Etelä
HC SpeddyCat



Date: 2020-11-30 19:19:17
Edited: 2020-11-30 19:20:17
1. Heräsin keskellä yötä, en voinut liikkua mitenkään. Sitten aloin näkemään kuinka hämähäkkejä alkoi vipeltämään sängyllä ja päälläni ja ei vieläkään mitään voinut tehdä. Sitten kun unihalvaus alkoi loppumaan ja hämppikset katosi, pulssi oli varmaan jotain pari sataa. Nuorempana muistaakseni joku toinenkin unihalvaus hämähäkkeihin liittyen.

2. Herää yöllä ovikellon soittoon (ovessani ei ole edes kelloa), ja kuule kuinka ovi avataan. Askeleet alkaa kuulumaan käytävällä ja lähestymään huonettani ja siinä jo kokemuksesta tiesin että unihalvaus taas menossa. No silmät kiinni ja tunsin kuinka oli todella ahdistava tunne ja kuin paino olisi ollut rinnalla. Silmiä pidin niin kauan kiinni kunnes pystyin liikuttamaan sormia ja raajoja. Noustessani ylös lopulta tarkistin vielä koko kämpän leipäveitsen kanssa.

Nuorempana varsinkin oli enemmän unihalvauksia mutta nyt ne oppii jo tunnistamaan hyvissä ajoin. Sen tietää myös siitä ettei voi esimerkiksi sormia tai raajoja liikuttaa. Silloin laitan vain silmät kiinni (koska en todellakaan halua nähdä mitään kummituksia, noitia, tjsp kuumottavia hahmoja). Sitten kun taas pystyy liikkumaan niin silmät auki ja AINA pulssi todella suuri. Kuumottaahan se aina mutta kokemuksina aika jänniä asioita.
Anonymous



Date: 2020-11-30 20:43:22
Heräsin yöllä kolmenaikaan. Koko vartalo oli kuin puristuksissa enkä voinut liikuttaa mitään vartaloni osaa. Sitte näin naaman lähestyvän ylhäältä katosta minua kohti. Pelottava tilanne.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2020-11-30 18:00:12 Read times: 1249