Foorumit

Nää ihme valittajat
Created by: Anonymous Created on: 2020-09-06 00:51:38 Read times: 918
Anonymous



Date: 2020-09-06 00:51:38
Kiekon pelaaminen on hauskaa, mutta yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi ketään kiinnostaa, jos joskus häviää jonkun matsin? Okei, kyllähän se vähän kirpasee mutta ainakin oli hauskaa ja tuli yritettyä parhaansa. Voisin sanoa, että oon vähän ku joku TPS tai KalPa, saatan hävii joitain matsei mut ainakin oli hauskaa ja yritin, mut vielä on kehittymistä. Varmasti aina löytyy joku pelaaja, joka on sua parempi. Te jotka huudatte omille, oisko teistä kivaa jos joku teitä parempi haukkuisi, eikä kannustaisi ja sanoisi, että varmasti menee paremmin ensi kerralla?

Musta tuntuu, että ainakin olen elämässä päässyt pidemmälle kun ei ole niin paljoa aikaa että ehtisi kehittyä yhdeksi kovimmista kiken pelaajista. Ne on varmaan oikeassa elämässä työttömiä tai sitten vielä asuu vanhemmillaan ja koittavat pönkittää egoaan haukkumalla muita jossain fakin tikku-ukkopelissä, jonka kulta-aika oli 10 vuotta sitten. I'm out, jaksa näin toksista ympäristöä. Ainakin voin lohduttautua sillä, että kiken ulkopuolella menee paremmin: löytyy kavereita, opiskelupaikka, työpaikka ja osaan rentoutua.

Mieluummin menen tekemään asioita sellaisten ihmisten kanssa jotka osaa rentoutua ja pitää hauskaa, vaikka joskus häviäiskin.
PatjaTon



Date: 2020-09-10 21:08:21
Todella hieno ja upea ja paikkansa pitävä teksti tästä yhteisöstä. Hävetkää ja tutkiskelkaa sisimpäänne. Ja turha lässyttää mitään vastaan, jos olette eri mieltä nii olette tuon kaltaisia. Ja ymmärrän että tähän topiciin ei ole tullut tähän mennessä vastauksia vaikka varmasti moni on lukenut tuon aloituksen, koska tälläisiin asioihin tässä yhteissä ei puututa ja laitetaan sen piikkiin että koska internetti on sellainen, perus lässytystä :D
Anonymous



Date: 2020-09-11 02:28:58
Asiaan on helppo ratkaisu. Heikot pelaajat pelaa muiden heikkojen kanssa ja hyvät pelaajat pelaa hyvien kanssa. Yksinkertaista? Kyllä. Monet meistä '' hyvistä '' pelaajista on pelannu tätä peliä kiekon alkuajoista lähtien sieltä 2004-2006 niin harvaa meistä motivoi vuonna 2020 pelata heikompien pelaajien kanssa.

Ja mitä tuohon työttömyyteen tulee ja vanhempien luona asumiseen niin allekirjoittanut asuu kyllä omillaan ja käy töissä sekä opiskelee. Videopelit ja sosiaalinen elämä ei blokkaa toisiaan. Tälläinen puhe tulee juuri yleensä heikompien pelaajien suusta.
Shape
Varausjoukkue
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2020-09-11 09:31:32
Mullekin jotkut valittaa että vitun paska huora pelaaja tapa ittes mut mä saan negatiivisesta palautteesta aina mielihyvää siks mä tykkään ärsyttää porukkaa tahallaan esim pelaamalla tahallaan huonosti oikeestihan oon kiken paras pelaaja mut on tylsää dominoida
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2020-09-06 00:51:38 Read times: 918