Foorumit

Pähkinä purtavaksi
Created by: Anonymous Created on: 2007-10-25 21:48:52 Read times: 445503
Pages: 1   2   3   4   71   72   73   [74]   75   76   77   136   137   138   139  
Anonymous



Date: 2008-12-22 16:47:46
Hevari wrote:
Enter wrote:
Dumlo wrote:
http://www.arcade.fi/peli/supuzzle.html Koittakaa mennä tämä


Toi on mahoton. Se joka saa ton läpi ja näyttää mulle screenshotin saa 5 PM. EI saa siis vetää viivoja kentän ulkopuolelta.


Hahaa! 5pm mulle ;) Pistän sulle notella screenshotin osotteen ja muut voivat lähettää mulle notee mikäli haluu ton screenshotin nähä itse. Olihan se vaikeeta, meni ainakin 20+ kertaa ku yritin koittaa päästä läpi, ja noin se on mahdollista, niinku voitte nähä kaappauksesta! Näyttää vähän hämärältä, että menis viivat päällekkäin tossa yhdessä kohassa mutta kun järkeä käyttää, niin ei ne mee. Aina tuntu että vikan viivan vetäminen on mahdotonta. No lähetän sen kuvankaappauksen nyt! Maksakkin sitten ne 5PM. c(.;
Anonymous



Date: 2008-12-23 01:31:38
Git wrote:
Eka: ON pyöreä junarata ja sen keskellä on hautausmaa. Haluat hautausmaalle mutta juna kulkee niin kovaa että et voi kävellä radan yli. Miten pääset hautausmaalle?

Et saa käyttää apuvälineitä!

V:Kaivaa käsillä tunnelin sen junaradan ali.


Toinen: Matti ja Liisa ovat huoneessa missä on pöytä jonka päällä on lasiastia jossa on vettä. Mies tulee huoneeseen, kävelee pöydälle rikkoo astian ja lähtee. Miten matti ja Liisa ovat yhtäkkiä kuolleet?


V:Kun se löi sitä lasiastiaa niin siitä lensi lasinsiruja Matin ja Liisan päähän.

Oma: Mikä talvella syntyy, kesällä kuolee, ja juuret ylöspäin kasvaa?

Anonymous



Date: 2008-12-23 10:02:51
Tässä olis yks:

Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan kuule sitä. Kuuluuko siitä ääntä?
Anonymous



Date: 2008-12-23 10:10:35
ponteva6 wrote:
Hevari wrote:
Enter wrote:
Dumlo wrote:
http://www.arcade.fi/peli/supuzzle.html Koittakaa mennä tämä


Toi on mahoton. Se joka saa ton läpi ja näyttää mulle screenshotin saa 5 PM. EI saa siis vetää viivoja kentän ulkopuolelta.


Hahaa! 5pm mulle ;) Pistän sulle notella screenshotin osotteen ja muut voivat lähettää mulle notee mikäli haluu ton screenshotin nähä itse. Olihan se vaikeeta, meni ainakin 20+ kertaa ku yritin koittaa päästä läpi, ja noin se on mahdollista, niinku voitte nähä kaappauksesta! Näyttää vähän hämärältä, että menis viivat päällekkäin tossa yhdessä kohassa mutta kun järkeä käyttää, niin ei ne mee. Aina tuntu että vikan viivan vetäminen on mahdotonta. No lähetän sen kuvankaappauksen nyt! Maksakkin sitten ne 5PM. c(.;


Luuletko että joku maksaa 5pm jostain screenshotista?!?!
Anonymous



Date: 2008-12-23 11:00:51
Exho wrote:
Kolme oppilasta on jäänyt tunnin jälki-istuntoon. Opettaja laittaa pojat istumaan peräkkäin. Opettaja antaa pojille ongelmatehtävän, jonka ratkaisemalla pääsee heti pois jälki-istunnosta, mutta väärästä vastauksesta aika kaksinkertaistuu. Tehtävä kuuluu: Opettaja ottaa 2 mustaa ja 2 valkoista paperiarkkia ja laittaa ne oppilaiden selkään, ilman, että oppilaat tietävät millainen lappu heidän selissään on. Ensimmäinen ei näe yhtään lappua, toinen näkee edessä istuvan lapun ja taaimmainen näkee molempien edessä istuvien laput. Kuka heistä voi tietää oikean ratkaisun ? Perustele.

P.S Voikai likatkin jälkkään jäädä, jso tuhmia on.


Opettaja
Anonymous



Date: 2008-12-23 11:09:52
Kauppinen wrote:
Tässä olis yks:

Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan kuule sitä. Kuuluuko siitä ääntä?


SITÄ EI VOI TIETÄÄ.!
Anonymous



Date: 2008-12-23 12:27:44
Edited: 2008-12-24 12:07:08
Nyberg wrote:
Git wrote:
Eka: ON pyöreä junarata ja sen keskellä on hautausmaa. Haluat hautausmaalle mutta juna kulkee niin kovaa että et voi kävellä radan yli. Miten pääset hautausmaalle?

Et saa käyttää apuvälineitä!

V:Kaivaa käsillä tunnelin sen junaradan ali.


Toinen: Matti ja Liisa ovat huoneessa missä on pöytä jonka päällä on lasiastia jossa on vettä. Mies tulee huoneeseen, kävelee pöydälle rikkoo astian ja lähtee. Miten matti ja Liisa ovat yhtäkkiä kuolleet?


V:Kun se löi sitä lasiastiaa niin siitä lensi lasinsiruja Matin ja Liisan päähän.

Oma: Mikä talvella syntyy, kesällä kuolee, ja juuret ylöspäin kasvaa?


Matti ja Liisa ovat kultakaloja...

Ja sinun arvoituksen vastaus on jääpuikko. :)
Anonymous



Date: 2008-12-24 11:14:33
Dumlo wrote:
ponteva6 wrote:
Hevari wrote:
Enter wrote:
Dumlo wrote:
http://www.arcade.fi/peli/supuzzle.html Koittakaa mennä tämä


Toi on mahoton. Se joka saa ton läpi ja näyttää mulle screenshotin saa 5 PM. EI saa siis vetää viivoja kentän ulkopuolelta.


Hahaa! 5pm mulle ;) Pistän sulle notella screenshotin osotteen ja muut voivat lähettää mulle notee mikäli haluu ton screenshotin nähä itse. Olihan se vaikeeta, meni ainakin 20+ kertaa ku yritin koittaa päästä läpi, ja noin se on mahdollista, niinku voitte nähä kaappauksesta! Näyttää vähän hämärältä, että menis viivat päällekkäin tossa yhdessä kohassa mutta kun järkeä käyttää, niin ei ne mee. Aina tuntu että vikan viivan vetäminen on mahdotonta. No lähetän sen kuvankaappauksen nyt! Maksakkin sitten ne 5PM. c(.;


Luuletko että joku maksaa 5pm jostain screenshotista?!?!


Ootko ihan tyhmä? No oot tietenki, nimeski sanoo. Lueppa Hevari:n viesti -.- Quoteeki on tossa vähä ylempänä, lainaampa sitä vähän tähän väliin: ''Se joka saa ton läpi ja näyttää mulle screenshotin saa 5 PM.'' Eli Hevari sano viestissään antavansa 5pm screenshotistsa - sit sä tuut huutaa että luuleks että joku maksaa 5pm screenshotista? Voiko noin tyhmää ollakkaan?

Voisin kehottaa sua ottamaan järjen päähän...

ponu
thanos
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-12-25 18:09:07
ponteva6 wrote:
Dumlo wrote:
ponteva6 wrote:
Hevari wrote:
Enter wrote:
Dumlo wrote:
http://www.arcade.fi/peli/supuzzle.html Koittakaa mennä tämä


Toi on mahoton. Se joka saa ton läpi ja näyttää mulle screenshotin saa 5 PM. EI saa siis vetää viivoja kentän ulkopuolelta.


Hahaa! 5pm mulle ;) Pistän sulle notella screenshotin osotteen ja muut voivat lähettää mulle notee mikäli haluu ton screenshotin nähä itse. Olihan se vaikeeta, meni ainakin 20+ kertaa ku yritin koittaa päästä läpi, ja noin se on mahdollista, niinku voitte nähä kaappauksesta! Näyttää vähän hämärältä, että menis viivat päällekkäin tossa yhdessä kohassa mutta kun järkeä käyttää, niin ei ne mee. Aina tuntu että vikan viivan vetäminen on mahdotonta. No lähetän sen kuvankaappauksen nyt! Maksakkin sitten ne 5PM. c(.;


Luuletko että joku maksaa 5pm jostain screenshotista?!?!


Ootko ihan tyhmä? No oot tietenki, nimeski sanoo. Lueppa Hevari:n viesti -.- Quoteeki on tossa vähä ylempänä, lainaampa sitä vähän tähän väliin: ''Se joka saa ton läpi ja näyttää mulle screenshotin saa 5 PM.'' Eli Hevari sano viestissään antavansa 5pm screenshotistsa - sit sä tuut huutaa että luuleks että joku maksaa 5pm screenshotista? Voiko noin tyhmää ollakkaan?

Voisin kehottaa sua ottamaan järjen päähän...

ponu


No entiiä onko kyseessä tyhmyyttä, ennemminki laiskuutta... tartte heti alkaa solvaamaa!
Anonymous



Date: 2008-12-26 02:00:49
Jauho wrote:
Erkillä ja Merkillä o 20 lasta. Montako undulaattia on penalla ?


Ehk 58?
Anonymous



Date: 2008-12-28 16:23:39
ponteva6 wrote:
Dumlo wrote:
ponteva6 wrote:
Hevari wrote:
Enter wrote:
Dumlo wrote:
http://www.arcade.fi/peli/supuzzle.html Koittakaa mennä tämä


Toi on mahoton. Se joka saa ton läpi ja näyttää mulle screenshotin saa 5 PM. EI saa siis vetää viivoja kentän ulkopuolelta.


Hahaa! 5pm mulle ;) Pistän sulle notella screenshotin osotteen ja muut voivat lähettää mulle notee mikäli haluu ton screenshotin nähä itse. Olihan se vaikeeta, meni ainakin 20+ kertaa ku yritin koittaa päästä läpi, ja noin se on mahdollista, niinku voitte nähä kaappauksesta! Näyttää vähän hämärältä, että menis viivat päällekkäin tossa yhdessä kohassa mutta kun järkeä käyttää, niin ei ne mee. Aina tuntu että vikan viivan vetäminen on mahdotonta. No lähetän sen kuvankaappauksen nyt! Maksakkin sitten ne 5PM. c(.;


Luuletko että joku maksaa 5pm jostain screenshotista?!?!


Ootko ihan tyhmä? No oot tietenki, nimeski sanoo. Lueppa Hevari:n viesti -.- Quoteeki on tossa vähä ylempänä, lainaampa sitä vähän tähän väliin: ''Se joka saa ton läpi ja näyttää mulle screenshotin saa 5 PM.'' Eli Hevari sano viestissään antavansa 5pm screenshotistsa - sit sä tuut huutaa että luuleks että joku maksaa 5pm screenshotista? Voiko noin tyhmää ollakkaan?

Voisin kehottaa sua ottamaan järjen päähän...

ponu


Vittu kyllä huomasin Hevarin viestin mutta tarkotin että luuletko että se maksaa?
Anonymous



Date: 2008-12-28 19:18:50
Jos nainen on syötävän hyvännäköinen onko hän silloin suuhunpantava?
Anonymous



Date: 2008-12-28 23:59:44
eggnator wrote:
Jos nainen on syötävän hyvännäköinen onko hän silloin suuhunpantava?

e
Anonymous



Date: 2008-12-29 12:02:57
Tää voi olla jo tääl, mutta kuitenkin :

Mikä Asia/Esine?

-Se on isompi kuin sinä
-Myyjä tulee itse tarvitsemaan sitä tulevaisuudessa
-Käyttäjä ei näe sitä
-Ostaja ei halua ostaa sitä


Anonymous



Date: 2008-12-29 16:16:07
Tekninen wrote:
Tää voi olla jo tääl, mutta kuitenkin :

Mikä Asia/Esine?

-Se on isompi kuin sinä
-Myyjä tulee itse tarvitsemaan sitä tulevaisuudessa
-Käyttäjä ei näe sitä
-Ostaja ei halua ostaa sitä



Hauta-arkku
Anonymous



Date: 2008-12-29 23:14:07
Viisi harakkaa istuu sähkölangalla. Yksi ammutaan. Kuinka monta harakkaa jää jäljelle ?
Anonymous



Date: 2008-12-29 23:20:46
zani wrote:
Andji wrote:
zetsubou wrote:
unjinaz wrote:
zetsubou wrote:
Omaa settiä tähän väliin.
Huoneessa palaa 7 kynttilää. 2 niistä sammutetaan. Monta jää jäljelle?
Edelleen 7


Niinhän sitä luulisi, mutta väärin meni.


Minkäköhän takia tuo on väärin? Jos kerran huoneessa on seitsemän kynttilää, eikä sieltä viedä yhtään pois eikä sinne tuoda yhtään, niin seitsemänhän sinne jää. Tilanne on tietty toinen, kunhan aika kuluu ja viisi palavaa kynttilää ns. palavat loppuun l. katoavat, jolloin jäljelle jää kaksi. Silti esittämääsi kysymykseen oikea vastaus esittämälläsi faktoilla on seitsemän.


Päästiinhän sieltä oikeille jäljille. Arvoitus on napattu suoraan Vipusesta, että kaikki valitukset voitte suunnata sinne :)


helBBo eli:

jäljelle jää 2. muut palaa pois
Anonymous



Date: 2008-12-29 23:27:49
ootteko tätä kuullu?

puussa oli omenoita. mies tuli ja potkaisi puuta. sen potkun jälkeen puussa, eikä maassa ollut enää omenoita. mitä kävi?
Anonymous



Date: 2008-12-30 01:55:45
Edited: 2008-12-30 02:00:57
JoniY-T82 wrote:
Tässä olis yks:

Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan kuule sitä. Kuuluuko siitä ääntä?


nii vai kaatuuko ees koko puu ku kukkaa ei oo kattomasa/kuulemasa..?
thanos
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-12-30 03:48:33
Banaani wrote:
ootteko tätä kuullu?

puussa oli omenoita. mies tuli ja potkaisi puuta. sen potkun jälkeen puussa, eikä maassa ollut enää omenoita. mitä kävi?


Omenat tippuivat miehen kädessä olevaan koriin.
Anonymous



Date: 2008-12-30 15:43:45
K.Carson wrote:
Banaani wrote:
ootteko tätä kuullu?

puussa oli omenoita. mies tuli ja potkaisi puuta. sen potkun jälkeen puussa, eikä maassa ollut enää omenoita. mitä kävi?


Omenat tippuivat miehen kädessä olevaan koriin.



selvennetään että miehellä ei ollut mitään mukana johon omenat olisivat voineet tippua. ei koreja, ei taskuja
Anonymous



Date: 2008-12-30 18:43:30
Coaster wrote:
Mä en tiedä onks tää tullu, varmaan on:

Veneen alta kuului suorastaan ihanaa laulua, kuka lauloi?


suorastas
Anonymous



Date: 2008-12-30 18:46:30
Jig wrote:
Digger wrote:
Jig wrote:
On kevät. Kumollaan olevan veneen alta kuuluu suorastaan ihanaa laulua.

Kuka laulaa?

Suorastas


Uijui eka oikia vastaus

 

oliko ehkä helbbo ?=)
Anonymous



Date: 2008-12-30 18:51:42
Banaani wrote:
K.Carson wrote:
Banaani wrote:
ootteko tätä kuullu?

puussa oli omenoita. mies tuli ja potkaisi puuta. sen potkun jälkeen puussa, eikä maassa ollut enää omenoita. mitä kävi?


Omenat tippuivat miehen kädessä olevaan koriin.



selvennetään että miehellä ei ollut mitään mukana johon omenat olisivat voineet tippua. ei koreja, ei taskuja

Omenat oli ilmassa.
thanos
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-12-30 20:09:34
jäämies wrote:
Banaani wrote:
K.Carson wrote:
Banaani wrote:
ootteko tätä kuullu?

puussa oli omenoita. mies tuli ja potkaisi puuta. sen potkun jälkeen puussa, eikä maassa ollut enää omenoita. mitä kävi?


Omenat tippuivat miehen kädessä olevaan koriin.



selvennetään että miehellä ei ollut mitään mukana johon omenat olisivat voineet tippua. ei koreja, ei taskuja

Omenat oli ilmassa.


No sitte se äijä aukas suunsa sillee ammollee niinku karvinen ja ne omenat tippu sen suuhun... tai sitte ne omenat tippu puun alapuolella virtaavaan jokeen.

Hyviä yrityksiä ainaki?
Anonymous



Date: 2008-12-30 20:16:02
puussa oli omenoita, kai se vastaus on siinä...
Anonymous



Date: 2008-12-30 23:11:37
homo-henrillä oli yksi tomaatti. hän osti kuapasta yhen tomaatin lisää, montako tomaattia hänellä nyt on?


VASTAUS: 2, koska 1+1=2
Anonymous



Date: 2008-12-31 01:05:53
Banaani wrote:
Viisi harakkaa istuu sähkölangalla. Yksi ammutaan. Kuinka monta harakkaa jää jäljelle ?


0,koska kaikki muut säikähtää laukausta ja lähtee lentoon :D
thanos
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-12-31 01:41:30
Kekkonen wrote:
puussa oli omenoita, kai se vastaus on siinä...


No niinpä tietenkin, miksi en koskaa huomaa noita!?!??!rthjljshfgjlkdhf
Anonymous



Date: 2008-12-31 14:35:43
Jusmo wrote:
..jos kukko munii, kummalle puolelle harjakattoa se munii?



Harjakatolle.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2007-10-25 21:48:52 Read times: 445503
Pages: 1   2   3   4   71   72   73   [74]   75   76   77   136   137   138   139