Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189329
Pages: 1   2   3   4   13   14   15   [16]   17   18   19   29   30   31   32  
Anonymous



Date: 2007-10-27 16:23:07
Mielestäni Kytis et toimi kohtuullisesti. Sanot vaan suoraan "paskapuhetta" viestiin, joka sinua ei tyydytä. Ja jos viesti on esim. "SAIN MUTET FLOODISTA!!!", niin sehän ei koskaan ole paskapuhetta, sillä siitähän saa antaa mutet. Et vain kestä sitä, että moderaattoritkin voivat tehdä virheitä mutetuksissa...
ogKytis



Date: 2007-10-27 16:28:40
jantti wrote:
Mielestäni Kytis et toimi kohtuullisesti. Sanot vaan suoraan "paskapuhetta" viestiin, joka sinua ei tyydytä. Ja jos viesti on esim. "SAIN MUTET FLOODISTA!!!", niin sehän ei koskaan ole paskapuhetta, sillä siitähän saa antaa mutet. Et vain kestä sitä, että moderaattoritkin voivat tehdä virheitä mutetuksissa...


No taas otit esimerkin jota ei ole tapahtunut ja ei tule tapahtumaankaan.
Päästä keksityt moderaattoreiden mollaamiset kyllä ottavat päähän, siinäkö kiitos hyvin tehdystä hommasta?
Kyllä minä tiedän että moderaattorit tekevät virheitä, olen niitä itsekin tehnyt.
Anonymous
-2, turha


Date: 2007-10-27 16:33:14
Onko moderointi sitten raskasta vai? Ja minkä esimerkin otin?
ogKytis
-1


Date: 2007-10-27 16:36:15
Lyhenne "esim." on sanasta esimerkki ja sen erimuodoista.
Anonymous
-2, turha


Date: 2007-10-27 16:40:24
  No taas otit esimerkin jota ei ole tapahtunut ja ei tule tapahtumaankaan.
Tarkoitatko, kun sanoin, että floodista mutet? Ai ei kukaan ole floodista mutea saanut ?=D
ogKytis



Date: 2007-10-27 16:54:47
jantti wrote:
  No taas otit esimerkin jota ei ole tapahtunut ja ei tule tapahtumaankaan.
Tarkoitatko, kun sanoin, että floodista mutet? Ai ei kukaan ole floodista mutea saanut ?=D


Ei vaan annoit ymmärtää että jos joku sanoo saaneensa mutet floodaamisesta niin minä sanoisin sen olevan paskapuhetta.
Yritä nyt edes itse ymmärtää mitä suollat.
Anonymous
-2, turha


Date: 2007-10-27 16:58:50
    Ja jos viesti on esim. "SAIN MUTET FLOODISTA!!!", niin sehän ei koskaan ole paskapuhetta, sillä siitähän saa antaa mutet.
"NIIN SEHÄN EI KOSKAAN OLE PASKAPUHETTA"
Forte
Unforgiven



Date: 2007-10-27 17:35:00
Edited: 2007-10-27 17:37:57
jantti wrote:
    Ja jos viesti on esim. "SAIN MUTET FLOODISTA!!!", niin sehän ei koskaan ole paskapuhetta, sillä siitähän saa antaa mutet.
"NIIN SEHÄN EI KOSKAAN OLE PASKAPUHETTA"


Lopetas tuo trollaaminen tähän paikkaan jo. Keskustelu ei etene mihinkään, ja takerrut vain yksittäisiin lauseisiin etkä asiasisältöön.

Jos joku tulisi tälle foorumille huutamaan "SAIN MUTET FLOODISTA", saisi kyseinen viesti miinusta, koska se on täysin turha, eikä se tuo mitään uutta viestiketjuun. Kyllä, vaikka kyseinen henkilö olisi oikeasti saanut mutet floodista. "Paskapuheeksi" leimaaminen ei aina tarkoita valehtelua, vaan se voi myöskin tarkoittaa turhaa spämmiä tai turhiin, toisarvoisiin asioihin takertumista.
Anonymous
-1, turha


Date: 2007-10-27 17:41:45
Kytis wrote:
  Lyhenne "esim." on sanasta esimerkki ja sen erimuodoista.
Nämä näsäviisaat viestit sitten ovat hyödyllisiä..
Django
Kuolema
+1


Date: 2007-10-27 18:01:36
Voin ratkaista teidän kiistat samantien.

Älkää perseilkö niin ei tartte mutettaa.
Anonymous



Date: 2007-10-27 18:08:40
Django wrote:
Voin ratkaista teidän kiistat samantien.

Älkää perseilkö niin ei tartte mutettaa.


Aivan niin. Olkaa kohteliaita ja hyvätapaisia, niin moderaattorit eivät varmastikaan langeta mutea. Semmoista tilannetta ei voisi yksinkertaisesti syntyä, jos olisitte ihmisiksi!
Anonymous



Date: 2007-10-27 18:25:41
Lanava wrote:
Kytis wrote:
  Lyhenne "esim." on sanasta esimerkki ja sen erimuodoista.
Nämä näsäviisaat viestit sitten ovat hyödyllisiä..

Kai sitä nyt kysymykseen saa vastata?
Eikä omakaan viestisi kovin hyödyllinen ollut.
Anonymous



Date: 2007-10-28 13:37:35
Django wrote:
Voin ratkaista teidän kiistat samantien.

Älkää perseilkö niin ei tartte mutettaa.

Vähän laaja käsitys sanoisin. Nuoret tyypit on vähän erilaisia kuin aikuiset. Kuitenkin ennen kuin antaa muteja, voisi miettiä kuinka helposti sen antaa.

meg
Anonymous
-3


Date: 2007-10-28 13:45:08
Creedence wrote:
Lanava wrote:
Kytis wrote:
  Lyhenne "esim." on sanasta esimerkki ja sen erimuodoista.
Nämä näsäviisaat viestit sitten ovat hyödyllisiä..

Kai sitä nyt kysymykseen saa vastata?
Eikä omakaan viestisi kovin hyödyllinen ollut.

Mihin kysymykseen? En kysynyt mitään esimerkki sanasta...
Anonymous
-1


Date: 2007-10-29 21:23:25
Django wrote:
Voin ratkaista teidän kiistat samantien.

Älkää perseilkö niin ei tartte mutettaa.

Anonymous



Date: 2007-11-03 15:59:22
Jooh... Itse olen muutaman kertaa käyttänyt /report komentoa, vaikka ehkä useammin oisi pitänyt. Pari kertaa asia on koskenut vaihdossa idlaamista. Ei asia vissiin kiinnosta hirveästi modeja, koska niitä ilmoituksia tulee pari tunnissa ja muutakin tehtävää varmasti on. Sinänsä onko se statsit niin tärkeitä että pitää niitten menettämäsisestä modeillekkin kertoa. Pakittakaa vaikka 2 pakilla kyllä jää maalit yleensä vähälle. Mieti vaikka että se kolmas pelaaja on jäähyllä niitähän tulee muutenkin jos penaltyt päällä ja selvitäänhän niistäkin? Jos /report komennolla vaikka esittää kysymyksen saa luultavasti alle minuutissa 3 vastausta, näin ainakin meikäläisellä.

Sitten jos katotaan modejen silmistä niin tuskin jaksa olla yliaktiivinen joka /report :sta. Ei siitä hommasta palkkaa saa, saati rispektiä. Eli mistä modejen pitäisi hommata se energia tohonkin hommaan? Ei se rakkaudesta pelaamiseen käy joka kerta. Jos vaikka seurailee kaikkia /report : ja. Niin välillähän on pakko käydä vessassa, kahvia hakemassa, ovea avaamassa, vastaamaan puhelimeen jne. Jos kaikki menevät samaan aikaan ja loput katsovatkin teeveetä eikä huomaa että jossain peelonovi99 idlaa. Niin hän ehkä ehtii idlata kolme (!) minuuttia ja joku tavisnovi55 toteaa heti kokeneensa vääryyden kun sai miinuksia. Eiköhän modet silti hoida ne mutetukset ja bännit tarpeeksi hyvin. Kaikille sattuu virheitä, sitä en kiellä mutta kyllä ne tässä tapauksessa korjataan jos siihen on tarvettta.

Anonymous



Date: 2007-11-06 15:34:12
Mä protestoin! django et vastannu mun notee eikä kukaa muukaa oo tehy asialle mittää ku multa katos mun tiimistä masterit!
Skill
Hollow



Date: 2007-11-06 15:42:48
Ryban wrote:
Mä protestoin! django et vastannu mun notee eikä kukaa muukaa oo tehy asialle mittää ku multa katos mun tiimistä masterit!

Sun pitää lähettää se note joukolle eikä djangolle.
Anonymous
-2


Date: 2007-11-16 22:38:58
Edited: 2007-11-16 22:43:02
Niin, minne katosi viestini "Kiekko alkanut pomppimaan?" -ketjussa?

Joku voisi ystävällisesti valaista minua. Viestin tasosta / asiattomuudesta on turha valittaa, koska siellä on tälläkin hetkellä monta kehnompaa viestiä.

Uskaltaako joku vastata?

EDIT: Ja tästäkin viestistä miinus? Kenellä siellä nyt kiristää pantaa?

Toivottavasti edes sait tarpeeksi tyydytystä, pelle.

-----

Toisaalta olis ihan kiva nähdä, että kuka näitä jakelee. Notella saa ottaa yhteyttä.
ogKytis



Date: 2007-11-16 22:44:06
VSicak3 wrote:
Niin, minne katosi viestini "Kiekko alkanut pomppimaan?" -ketjussa?

Joku voisi ystävällisesti valaista minua. Viestin tasosta / asiattomuudesta on turha valittaa, koska siellä on tälläkin hetkellä monta kehnompaa viestiä.

Uskaltaako joku vastata?


Ei siellä ole edes sinulta viestiä...

eli

A) Et ole sinne kirjoittanut

B) Jouko tai Mikko on poistanut viestin
Anonymous
-3


Date: 2007-11-16 22:46:26
Kytis wrote:
VSicak3 wrote:
Niin, minne katosi viestini "Kiekko alkanut pomppimaan?" -ketjussa?

Joku voisi ystävällisesti valaista minua. Viestin tasosta / asiattomuudesta on turha valittaa, koska siellä on tälläkin hetkellä monta kehnompaa viestiä.

Uskaltaako joku vastata?


Ei siellä ole edes sinulta viestiä...

eli

A) Et ole sinne kirjoittanut

B) Jouko tai Mikko on poistanut viestin


Ei olekkaan enään. Ei se minua haittaa, en sillä.

Ja haluan tietää, että miksi tuo lainaamasi viesti sai kaksi miinusta?

Ihan oikeasti, jos jollakin (forum)modella on huono päivä, niin tartteeko sitä muihin purkaa? Noh, pellejä on moneen lähtöön.

-----

Notella saat edelleen ottaa yhteyttä.
ogKytis



Date: 2007-11-16 22:49:21
No se viesti on turha, tiedät kyllä mitä on tapahtunut kun viestiä ei siellä ole, tänne kirjoittaminen ei ratkaise asiaa mitenkään.

Itse lisäsin pari miinusta lisää siitä moden haukkumisesta jota aloit suorittamaan miinuksen saatuasi.
Anonymous



Date: 2007-11-16 22:51:55
Kytis wrote:
No se viesti on turha, tiedät kyllä mitä on tapahtunut kun viestiä ei siellä ole, tänne kirjoittaminen ei ratkaise asiaa mitenkään.

Itse lisäsin pari miinusta lisää siitä moden haukkumisesta jota aloit suorittamaan miinuksen saatuasi.


Niin, eli en saa esittää asiallista kysymystä? Ja kai sitä nyt saa haukkua, jos on aihetta. Ymmärrän toki sun antamat miinukset, mutta en todellakaan sitä ensimmäistä.
Noh, luonnollisesti tämäkin saa paaljon miinusta, joten terkkuja niille, jotka tämän kerkeävät näkemään. *heiluttaa* :)
ogKytis



Date: 2007-11-16 22:59:52
Eli sinun periaatteellasi saisin haukkua sinua idiootiksi koska et tajua viestisi olevan turha :)
Anonymous



Date: 2007-11-16 23:02:26
Kytis wrote:
Eli sinun periaatteellasi saisin haukkua sinua idiootiksi koska et tajua viestisi olevan turha :)


Saat toki, jos siltä tuntuu.

Vielä kun selventäisit, että mitä turhaa tuossa esittämässäni kysymyksessä on?
Vaikka en vastausta saisikaan, niin kai sitä nyt kysyä saa? Vai häiritseekö sua jotenkin se?

Ota kalja, niin olo saattaa helpottua. Toisinaan myös itkeminen lievittää tuskaa.
ogKytis



Date: 2007-11-17 01:14:47
Edited: 2007-11-17 01:16:14
Ei se minua häiritse, mutta meitä on ohjeisteittu antamaan -1 turha viestille joka on mielestämme turha.
Selvensin jo miksi se on turha.
Ei siellä ole edes sinulta viestiä...
eli

A) Et ole sinne kirjoittanut

B) Jouko tai Mikko on poistanut viestin

Oli vaihtoehto kumpi tahansa niin tänne kirjoittelu ei asiaa ratkaise mitenkään joten viestin painoarvo on täysi 0.


Häiritseekö se sinua että moderaattorit tekevät hommansa?
Anonymous



Date: 2007-11-17 12:32:12
Edited: 2007-11-17 12:32:28
Kytis wrote:


Häiritseekö se sinua että moderaattorit tekevät hommansa?


Jos tekisivät sen aina kunnolla, niin ei haittaisi. :)
Anonymous
-1


Date: 2007-11-18 03:25:03
CAT FIGHT ^^, Hyvän mestan ootte valinnu kiistelypaikaksi. :)
Anonymous



Date: 2007-11-18 14:10:33
2. Tahalliset häiriköinnit, jotka selvästi on tietoisesti kohdistettu moderaattoreille käyttäen hyväksi /report-toimintoa, tuottavat automaattisen 3-5 päivän jäähyn.


/report mulla on pippeli
Napsahti 14 päivää.
Anonymous



Date: 2007-11-18 20:30:52
Edited: 2007-11-18 20:31:39
Jos voisin kysyä yhtä asiaa?
Mitä hyötyö saa foorum plussista+?
Ja mitä haittaa tulee foorumi miinuksista- ?

Kiitos :D
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189329
Pages: 1   2   3   4   13   14   15   [16]   17   18   19   29   30   31   32