Foorumit

Kestävyys mittari
Created by: Anonymous Created on: 2007-02-06 08:16:03 Read times: 114193
Pages: 1   2   3   [4]   5   6   7   17   18   19   20  
jouko
Valmiusjoukot



Date: 2007-02-06 17:19:38
Make91 wrote:
Galluppia vain pystyyn.

Veikkaisin että noin 80% prosenttia pelaajista vastaisi ei.
korkeintain 20% kyllä.

Veikkaisin että alle 2% pelaajista on kokeillut tätä ominaisuutta.
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 17:25:46
Sanoisin että jo pelkät koukut olivat liikaa tähän peliin. EI KIITOS.
Anonymous



Date: 2007-02-06 17:29:21
Jouko, mistä sitten -1 minulle tulikin, minä itse testasin tuota huonoa toimintoa useampaan otteeseen.
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 17:30:43
aivan turha
Anonymous



Date: 2007-02-06 17:34:36
jouko wrote:
Make91 wrote:
Galluppia vain pystyyn.

Veikkaisin että noin 80% prosenttia pelaajista vastaisi ei.
korkeintain 20% kyllä.

Veikkaisin että alle 2% pelaajista on kokeillut tätä ominaisuutta.

Njuu totta, toki pelaajat voisivat ensin kokeilla ominaisuutta ja vastata sitten. Esim tiimipeleihin jonkinlainen ''try-out''
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 17:34:52
brodeur30 wrote:
Minun mielestäni tämä on turha koska silloin pitää taas seurata 2 mittaria plus peliä...
ps.kirjoitusvirheet.

Aika samaa mieltä, muutenkin melko turha uudistus. Pois vaan tämäkin, jäähyt kans.
Anonymous



Date: 2007-02-06 17:41:14
jouko wrote:
Make91 wrote:
Galluppia vain pystyyn.

Veikkaisin että noin 80% prosenttia pelaajista vastaisi ei.
korkeintain 20% kyllä.

Veikkaisin että alle 2% pelaajista on kokeillut tätä ominaisuutta.


Kävin testaamassa, niin moni muukin ja aika pahat haukut sai tämä uudistus :/ mukavaa, kun jaksat painostaa uusiin asioihin :) mutta tämä ei ole hyvä. Mielummin paitsiobugit pois ;)
Anonymous
-1


Date: 2007-02-06 17:43:14
Pwnanen wrote:
Kashmir wrote:
Minä taas sanon ehdottomasti EI.

Kyseinen ominaisuus tappaa pelin kaikilta jengeiltä, joilla ei ole tarpeeksi pelaajia pariin vaihtomieheen joka harkassa. Suuri vaihtomäärä taas sekoittaa joukkueen peliä ja homma menee aivan sekaiseksi.

Idea on tältä istumalta surkein uudistus, mitä allekirjoittanut muistaa koskaan tulleen. Toivottavasti tämä on ennenaikainen aprillipila...

Jos kyseinen ominaisuus aikuisten oikeasti on tulossa kiekkoon, niin tehkööt siitä herran tähden edes valinnainen. Varmasti yksikään pienen ringin joukkue ei kestävyyksillä halua pelleillä.


EDIT: Ja nyt pikku testaamisen jälkeen totean:

1) Kestävyys putoaa, vaikka seisoisi paikallaan. Mitä helvettiä?
2) Eniten ukko hidastuu, kun taklaa tai tulee taklatuksi. Jos kaveri on paitsiossa ja kiekko menee vastustajille keskialueelle, niin puolustava joukkue pystyy pakottamaan tämän jätkän pysymään siellä paitsiossa vaikka neljän miehen turvin niin kauan, kuin vain haluavat. Niin hitaalla ukolla sieltä ei päästä takaisin keskialeelle vaikka mikä olisi.
3) Mittarilla ei ole oikeastaan merkitystä nopeuteen, vain sillä on väliä, koska on osunut taklaamalla muihin pelaajiin.

Kerrassaan naurettavaa.


Olen samaa mieltä Kashmirin kanssa. Siis eihän tiimit voi pelata jos ei vaihtopnkillä ole yhtä miestä, ja vaikka olisikin niin ei paljoa auttaisi jos kestävyys laskee paikallaan seisomalla!

TÄÄLTÄ MYÄS EHDOTON EI
Anonymous
-1, turha


Date: 2007-02-06 17:45:34
Pls pois nuo. :D
Anonymous



Date: 2007-02-06 17:49:34
Ei pääse ees koittaa ku testi huoneet ihan täynnä kokoaja:(
Anonymous



Date: 2007-02-06 17:53:38
Edited: 2007-02-10 13:44:06
Kashmir wrote:
Minä taas sanon ehdottomasti EI.

Kyseinen ominaisuus tappaa pelin kaikilta jengeiltä, joilla ei ole tarpeeksi pelaajia pariin vaihtomieheen joka harkassa. Suuri vaihtomäärä taas sekoittaa joukkueen peliä ja homma menee aivan sekaiseksi.

Idea on tältä istumalta surkein uudistus, mitä allekirjoittanut muistaa koskaan tulleen. Toivottavasti tämä on ennenaikainen aprillipila...

Jos kyseinen ominaisuus aikuisten oikeasti on tulossa kiekkoon, niin tehkööt siitä herran tähden edes valinnainen. Varmasti yksikään pienen ringin joukkue ei kestävyyksillä halua pelleillä.


EDIT: Ja nyt pikku testaamisen jälkeen totean:

1) Kestävyys putoaa, vaikka seisoisi paikallaan. Mitä helvettiä?
2) Eniten ukko hidastuu, kun taklaa tai tulee taklatuksi.
3) Mittarilla ei ole oikeastaan merkitystä nopeuteen, vain sillä on väliä, koska on osunut taklaamalla muihin pelaajiin.

Kerrassaan naurettavaa.

EDIT2: Pitemmän testauksen jälkeen huomattua:

4) Pelin tempo menee uskomattoman pieneksi..


Kashmirin kanssa samoilla linjoilla.. Koukuista tykkösin aluksi --> nykyään lähinnä laittavat kuuppa parkani jumiin.. Jos tämä kuntomittari nyt tulee vakinaiseksi niin intoa tappaa ainakin itseltän. Kashmirhan tuossa mainitsi jo ihan kattavat perustelut, joita lyhentelin kuitenkin omaan tekstiini.

EI ehdoton ei. <-- ei voimassa

Kanta muuttui kummasti kun kävin itse testaamassa, voin jopa sanoa että tykkäsin! Kunnon pommi laidassa vie mehut pelaajalta ku pelaajalta ja kiekon poimiminen on ku karkin ottais vauvalta..
Kasvattanee syöttöpelin tärkeyttä, sillä kovan taklauksen jälkeen oma jötkä on ku jäähän liimattu etana, eli on järkevämpää syöttää ku koittaa ite säätää jotaki turhaa skeidaa...

-W

E1: Quote hajos
Jii
Hc Halko



Date: 2007-02-06 18:00:24
Ei teilata heti. Kyllä nämä voivat ihan mukavakin juttu olla, saas nähä. Pelkästään se, että tulee jotain uutta, ei saisi olla peruste ei:lle.

Itse asiaan: Kansantalous kärsii jo nykyisellään ylipainon aiheuttamista terveydenhoitokuluista. Tähän on liikkumattomuus suurena syynä. Täten tuota kestävyysmittarin palautumista/heikkenemistä voisi kehittää jokainen itse urheilemalla. Jokin luotettava konsti, jolla todetaan että liikuntaa on todella tapahtunut (edes se tunti päivässä), ja olet parhaiden pelaajien joukossa. Tälle voisi hakea tukea valtiolta, jolla ne iänikuiset valitukset mahdollisista serveriongelmista ratkeasivat. ;)
Anonymous
-1, turha


Date: 2007-02-06 18:01:48
Vastaus on ei.
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:03:18
Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta uudistukselta, kun näin miten pikkuveli tuolla testihuoneessa pelas. Mun mielestä uudistukset ovat hyvä asia, vaikka osa kiekon viehätyksestä onkin sen yksinkertaisuudessa. Peliä voi silti kehittää realistisemmaksi ilman, että tästä mitään NHL:ää tulee.
 
En kuitenkaan ehtinyt nähdä kuinka nopeasti tämä mittari tyhjenee, mutta ilmeisesti joukkueiden kannattaisi pitää vaihtopelaajia penkillä valmiina. Tämän myötä ehkä pelaajamäärät kasvaisivat ainakin pienimmissä joukkueissa, sillä monilla ei ole vaihtopelaajia ollenkaan ja eihän kannata antaa samojen pelaajien pelata "väsyneenä" koko ottelua. Ei pelaajamääränkään kasvu olisi mielestäni huono asia.

Tämänkin voisi vaikka laittaa valinnaiseksi ominaisuudeksi, kun vaikuttaa siltä että monet eivät tätäkään ominaisuutta haluaisi. Ei kuitenkaan pitäisi heti tyrmätä jokaista ehdotusta, kun jouko näkee vaivaa niiden miettimiseen ja toteuttamiseen. Ei kenelläkään varmaan yhden testihuoneen perusteella ole varsinaista käsitystä siitä, mitä tämä ominaisuus toisi tiimipeleihin tullessaan. Ainakin pienen taktisen lisäelementin, kun ei voisi peluuttaa koko ajan samoja pelaajia.

Ominaisuuspisteiden kanssa tästä saisi aivan loistavan uudistuksen, kun pelaajat olisivat erilaisia ja joukkueen pitäisi miettiä missä tilanteessa kannattaa laittaa tietyt pelaajat kentälle. Vastustajan tähtipelaajia vastaan voisi peluuttaa ns. roolipelaajia ja puolustavampaa kentällistä! Ainiin, mutta tästähän tulisi sillon NHL...

Oli miten oli, mä pysyn omassa mielipiteessäni ja odottelen innolla tulevia uudistuksia. Jos vaikka saatais joskus ne ominaisuuspisteet, ihmisveskat ja tappelut ;)
Anonymous
-3


Date: 2007-02-06 18:05:06
Edited: 2007-02-07 18:54:19
Iha kovaha toi o :D

E: 2 - wtf tollane siisti ruskee et kaikki näkee :>
Anonymous
-1, turha


Date: 2007-02-06 18:07:22
Kokeiltu on, ei mun mielestä suju. Eli jyrkkä ei.
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:07:53
Noniin, itsekin tuli testattua ja eipä oikein miellyttänyt. Ukko tuntuu kulkevan välillä erittäin hitaasti ja takana tuleva heppu saa kiinni. Lisäksi tämä pilaa taklaamisen täysin. Aloituksessa kunto heikkenee roimasti, kun toinen pelaaja puskee heti päälle. Myös taklaaminen syö kuntoa.
  Maalillekin luistelin läpi sankan pelaajajoukon ja maalin jälkeen aloituksessa, näytti mittari melkein nollaa. Eli eijei. Ei tälläistä missään nimessä. Itsetehtyihin huoneisiin sen voisi laittaa ja miksei laitettaisi? Mutta ei tiim-, training-, pro-/elitehuoneisiin missään nimessä.

Damme
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:09:22
Dorrel wrote:
Aika samaa mieltä, muutenkin melko turha uudistus. Pois vaan tämäkin, jäähyt kans.

Aijjaa tää on niinku tällei mun mielest tää olis aika hyvä idea pelistä vähän todennäköisemmä eli edelleenkin kannatan!
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:09:49
Elite testihuone olis kätevä tässä vaiheessa.
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:18:39
Edited: 2007-02-06 18:19:45
Jyrkkä EI!

Testasin ominaisuutta muutaman pelin ajan ja kiinnitin huomiota samoihin seikkoihin, joita ainakin Kashmir mainitsi aikaisemmin. Taklattu pelaaja menettää kauhean määrän energiaa, ja tämä tarkoittaa, että näin taitavat pelaajat saataisiin dominoitua kokonaan. Palautuminen on hidasta ja ukot liikkuvat kankeasti, mutta laukaus tosiaan lähtee yhtä terävästi väsyneenäkin. Tällainen ei ainakaan tue vauhdikasta syöttelypeli, vaan enemmänkin pitkien avauksien roiskimista, ja hätäisiä laukauksia heti hyökkäysalueelle päästyä..

Kysynpä vaan miksi kiekkoa pitäisi kehittää realistisempaan suuntaan? NHL -pelit ovat huippuluokkaansa siinä, mutta tällaisia rentoja interaktiivisia pelejä on harvassa. Kiekotan itse lähinnä sen takia, että tiimipeleissä voi jutella kavereiden kanssa ja rakennella hienoja hyökkäyksiä. En myöskään jaksa kasata 15 pelaajan aktiivista rinkiä, jotta riittäis vaihtomiehiä..

Varmasti tästäkin tulisi vaihtoehtoinen ominaisuus, mutta itseäni häiritsee turhat hienoudet. Nytkään jaksa ikinä vaivautua haastamaan ilman jäähyjä..


ainiin, voisko pelimerkillä ostaa kuntoilulaitteita?
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:19:12
Edited: 2007-02-12 18:36:34
Entäku joukkue peleissä toisella on vaihtaa pelaajia kokoajan ja toisella ei yhtää vaihtomiestä?? Sit toiset vaan kiitelee ohi... Mtn järkee tämmösessä uudistuksessa... Taklausta tuen kiekkoon ja siitä voisi hetkellisesti vauhti hidastua mutta sit taas normaali vauhtia eteenpäin kiitos..
rispect
||Pohatat||
-1, turha


Date: 2007-02-06 18:28:56
Todella jyrkkä EI
en vaan tykkää ollenkaan!
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:34:26
Tässä hieman miettien niin mielipiteeni on tälläinen,elikkäs jos kestävyys mittarin voi ottaa hastettaessa pois niin hyväksyn sen,mutta muuten sanon ei!

elikkäs jouko: pystyykös ominaisuuden ottamaan haastettaessa pois?
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:35:49
Kashmir wrote:
Minä taas sanon ehdottomasti EI.

Kyseinen ominaisuus tappaa pelin kaikilta jengeiltä, joilla ei ole tarpeeksi pelaajia pariin vaihtomieheen joka harkassa. Suuri vaihtomäärä taas sekoittaa joukkueen peliä ja homma menee aivan sekaiseksi.

Idea on tältä istumalta surkein uudistus, mitä allekirjoittanut muistaa koskaan tulleen. Toivottavasti tämä on ennenaikainen aprillipila...

Jos kyseinen ominaisuus aikuisten oikeasti on tulossa kiekkoon, niin tehkööt siitä herran tähden edes valinnainen. Varmasti yksikään pienen ringin joukkue ei kestävyyksillä halua pelleillä.


EDIT: Ja nyt pikku testaamisen jälkeen totean:

1) Kestävyys putoaa, vaikka seisoisi paikallaan. Mitä helvettiä?
2) Eniten ukko hidastuu, kun taklaa tai tulee taklatuksi. Jos kaveri on paitsiossa ja kiekko menee vastustajille keskialueelle, niin puolustava joukkue pystyy pakottamaan tämän jätkän pysymään siellä paitsiossa vaikka neljän miehen turvin niin kauan, kuin vain haluavat. Niin hitaalla ukolla sieltä ei päästä takaisin keskialeelle vaikka mikä olisi.
3) Mittarilla ei ole oikeastaan merkitystä nopeuteen, vain sillä on väliä, koska on osunut taklaamalla muihin pelaajiin.

Kerrassaan naurettavaa.

EDIT2: Pitemmän testauksen jälkeen huomattua:

4) Pelin tempo menee uskomattoman pieneksi. Kaikissa otteluissa tällä ominaisuudella ensin maalin tekevän joukkueen työ on uskomattoman helppo: taklaa vastustajia ja puolusta. Jos ja kun kaikki vastustajat kulkevat ryömintävauhtia, puolustamiseen ei vaadita kuin kärsivällisyyttä seurata sitä hidastunutta vastustajaa. --> ottelut päättyvät 1-0, jos ensin maalin tehnyt joukkue osaa YHTÄÄN puolustaa.


Tässä erityisen hyvin kerrottu se kanta, jonka puolella olen.
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:46:32
Edited: 2007-02-06 18:48:59
Käväsin itse kokeilemassa tuota uudistusta, mutta ei siitä oikeen mitään tullut, kun siellä kaiken maailman sankareita pyöri ja vaihtoja ei oikeen tapahtunut. Kuitenkin huomasin pari todella itseäni ärsyttävää asiaa. Puolustajat joutuvat blokkimaan hyökkääjää ettei omaanpäähän maalia tulisi, niin miten puolustajat voisivat peittää vedot muutakun blokkimalla, kun siitä vielä nopeuttaan menettää? Sitten mihin kaunis vanhan ajan syöttelypeli katoaa, jota näimme kiekko-32:sen aikoina, jolloin mielestäni kiekko oli kauneimmillaan. Nyt näitä kaiken maailman uudistuksia tulee, jolloin kiekon hohto jotenkin mielestäni katoaa. Myös nuo pienellä pelaaja ringillä pyöritvät joukkueet katoaisivat kokonaan, koska pelejä ei voisi voittaa ilman vaihtomiehiä. Joukkueen pelintaso voisi notkahtaa huomattavasti, kun vaihtoja joutuisi tekemään kokoajan pelintason säilyttämiseksi

Hyökkääjiähän tämä kyllä palvelisi todella rutkasti, kun he voisitvat olla koskematta keneenkään ja sitte odottavat syöttöä itselleen ja vain luistevet puolustajan ohi. Tämä olisi mielestäni todella ärsyttävää, kun ei vaihtoonkaan nii kauhean nopeasti pääse.

Mutta ei kuitenkaan uudistusta heti tyrmää ennenkuin se nähdään jossain suhteellisen tasokkaassa ottelussa. Toivoisin pikapuolin tuon tapaista testausta, niin voisimme nähdä miten uudistus todellisuudessa toimii.

Jouko voisi vielä säätää tuota pelaajien palautumista ja realistisyyttä jos tästä pelistä pitää realistinen tehdä!
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:58:08
Ruvetaas seuraavaks vaikka väsäämään turbokenkiä. Ne sais yhellä pelimerkillä ja kumoisi ton kestävyysmittarin... Tämähän on huonompi uudistus kun jäähyt. Todella hienoa kun ei ole sitä vaihtomiestä ja ukkelit laahustavat kentällä kiekon perässä etana vauhtia.

Itse pääsin myös tätä kokeilemaan ja aika turhalta tuntuin. Tietysti tämä on vasta testissä, mutta silti sanon jo tässä vaiheessa jyrkän ei.
Anonymous



Date: 2007-02-06 18:59:58
Anteeksi että menee offtopiciksi mutta:
Paljon on haikailuja vanhan kiekon suhteen. Jouko voisi kehitellä version joka on niin sanottu "old school kiekko.tk". Versio olisi kiekko.tk ilman jäähyjä ja mitään uudistuksia, paitsi nämä ihan välttämättömät, mutta niin... Versiossa ei pystyisi haastamaan "uuden version kiekko.tk:n" joukkueita. Kyseessä olisi siis erillinen kiekko.tk peli tavallaan.

on topic: Itse en ole jaksanut mennä kokeilemaan kun ei oikein tahdo päästä pelaamaan. Mutta kyllä tuo hiukan kiinnostaa. Pääsis vaan testaamaan.
Anonymous



Date: 2007-02-06 19:04:40
Stapleton wrote:
Elite testihuone olis kätevä tässä vaiheessa.

Naulan kantaan.. Elite testit..
Anonymous



Date: 2007-02-06 19:19:48
Edited: 2007-02-06 19:22:09
No ensinnäkin. Vaikka ei liitykkään aiheeseen pistän tänne silti. Nämä testihuoneet ovat mielestäni syvältä. Ei niitä voi mielestäni edes sanoa testihuoneiksi. Väki vain hunttaa niissä pisteitä, kun toiset haluaisivat testata uutta ominaisuutta. Vaikka testihuoneet ovatkin hyvä idea, eivät ne silti nykyajan kiekossa toimi. Ainakaan kuin niitä on näin vähän. Ja testaamaan ei pääse.

Mutta kuitenkin. Itse pidän tätä kestävyyttä perin hyvänä uudistuksena, ainakin puolustajille. Hyökkääjät eivät voi hyökätä uyhtä hyvin kuin normaalisti, mikäli heillä on vähemmän staminaa. Ja kashmirri sanoi että paikaltaankin kuluu staminaa. Miten niin kuluu staminaa? Siinähän kerääntyy sitä, ainakin mitä itse testasin. Ja puolustajat pystyy vähän välin keräämään staminaa, joten onhan se hyvä juttu meille pakeille. Hyökkääjät voi tosin olla eri mieltä :P

e: Olisi muuten paljon parempi jos nämä olisivat no stats huoneita, niin tyypit OIKEASTI TESTAISI näitä uudistuksia. Ja huntitkin jäisi pois.
Anonymous



Date: 2007-02-06 19:24:25
Kantani on Ei.

Elikkäs mitä haittoja tästä on:
-Veto passit menettävät arvonsa, miten tiedät kuinka kovan passin annat? Pitääkö katsoa pelaajaa 15s ennen passin antoa, että kuinka paljon häntä on blokittu?
-Kun tulet erän päätyttyä takaisin ketälle, miksi tämä pykälä ei ole täysi? Eikö pukuhuoneessa saa levähtää?
- 2vs1 menee siihen että toinen blokkii pakkia ja toinen luistelee vaan ohi, jäähyilläkin tämä onnistuu, mutta kannattaako se jäähyn pelossa ;o
-Kun otat avauksen omalta mokelta, jotkut ottavat sen aivan moken vieressä seisten, nyt mokke koskee ja pykälä tipahtaa..
-Olet maskissa, pakki blokkii sinua ja pykäläsi ovat nollilla, sitten viivalla kiekko sattuu lipsahtamaan viivan toiselle puolelle, niin sinulla kestää "vuosia" tulla sieltä pois.

Toisihan tämä vaihtelua ja kenties tiimin peleissä tässä voisi olla hauskaakin. Mutta ainakin näillä testailuilla voisi jättää publa tasolle.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2007-02-06 08:16:03 Read times: 114193
Pages: 1   2   3   [4]   5   6   7   17   18   19   20