Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189438
Pages: 1   2   3   4   9   10   11   [12]   13   14   15   29   30   31   32  
Anonymous
-3


Date: 2007-05-27 00:36:31
p.ivey
Date: 2007-05-27 00:32:13

p.ivey wrote:
hyi vittu että on ruma



Kyseessä oli foorumi jossa piti arvella millaiselta edellinen käyttäjä näytti.
Minusta tosta vois antaa jo miinusta.Kommentissa ei ollut mitään asiallista.
Anonymous



Date: 2007-05-29 21:21:13
hei muuten kun olin kattomassa tiimi peliä ja puhuin niin 1 perustaja sanoi et hiljaa tai tulee mutet höpötin aika vähän ja kyl modienki pitäisi pitää pientä rajaa minun mielestä.ja minulla on sitte nyt bannit ja vissiin mutet ja se mute/banni oli kyllä ihan turhasta syystä ja nyt haluan mutet pois ei ole kiva kun tulee turhasta syystä banni ja mute.jos joku perustaja lukee tän nii ottakaa ne mutet pois kun ne tuli turhasta syystä.
Joska
PePo



Date: 2007-05-29 21:34:32
RuutuYsi wrote:
Oon samaa mieltä varmaa ku moni muukin. Moderaattorit EI katso edes ei eliteiden reportteja.. Yksikin teki kolme (3) omaa matsissa ja reporttasin näin " /report esimerkki Tekee omia regissä. " mitään ei käynyt.. Sitten päätin mennä peeloilemaan toisella nikilläni koska hirmustuin. Yritin omaria, mutta veska torjui. minuutin päästä sain mutet " huono yritys tehdä oma maali ". Siis miten te modet kehtaatte näyttää naamaanne tälläsen jälkeen?


Aika monet kerrat on ollut näissä tarinoissa niin, että jotain on jätety kertomatta ja oikeasti asiat eivät olekaan menneet niin. On voinut käydä niin, että juuri silloin ei ollut modea paikalla, eikä kukaan pystynyt tulla katsomaan sitä peeloa. Ei se kuitenkaan anna mitään oikeutta sinulle lähteä "peeloilemaan" kakkosnickillä, samanlaiseksi teet itsesi kuten se peeloilija josta raportoit. Ties vaikka hänkin oli lähtenyt kakkosnickille peeloilemaan. Luulen, ja uskon aika vahvasti, että silloin kun olit kakkosella ja koitit omaa maalia, oli parhaillaan mode joko katsomossa tai pelaamassa, mahdollisesti puolellasi tai vastapuolella ja hän näki selvän yrityksesi. Tällöin hänellä on täysi oikeus antaa sinulle se mute, kuten kuuluukin. Itse myönsit lähteneesi "peeloilemaan kakkosnickille", ja jos ymmärrän oikein niin valitat tuomiostasi, miksi? :D

Anonymous



Date: 2007-05-29 21:45:08
Joska wrote:
Aika monet kerrat on ollut näissä tarinoissa niin, että jotain on jätety kertomatta ja oikeasti asiat eivät olekaan menneet niin. On voinut käydä niin, että juuri silloin ei ollut modea paikalla, eikä kukaan pystynyt tulla katsomaan sitä peeloa. Ei se kuitenkaan anna mitään oikeutta sinulle lähteä "peeloilemaan" kakkosnickillä, samanlaiseksi teet itsesi kuten se peeloilija josta raportoit. Ties vaikka hänkin oli lähtenyt kakkosnickille peeloilemaan. Luulen, ja uskon aika vahvasti, että silloin kun olit kakkosella ja koitit omaa maalia, oli parhaillaan mode joko katsomossa tai pelaamassa, mahdollisesti puolellasi tai vastapuolella ja hän näki selvän yrityksesi. Tällöin hänellä on täysi oikeus antaa sinulle se mute, kuten kuuluukin. Itse myönsit lähteneesi "peeloilemaan kakkosnickille", ja jos ymmärrän oikein niin valitat tuomiostasi, miksi? :D


Aivan.
Anonymous



Date: 2007-05-29 22:41:40
LaPeso wrote:
Entäs tämmöinen tapaus, Sekosin kerran publalla jutellessani(en floodannut).
Kirjoitin jotain sopimatonta(kai)? Varmaankin löytyy jostain , jos se siitä on kiinni. Tosin hain tästä takaa sitä ,että onko oikein että saat yli puolen vuoden mutet kolmelle nickille jos sinulla sattuu olemaan yksi huono päivä?Ok ehkä kerjäsin muteja , mutta oletin että ensimmäisellä kerralla ne lähtisivät joskus poiskin. Itse ainakin olen jo oppinut, etteivät statsit merkkaa kaikkea ja että kiekossa on parempia ja huonompia pelaajia kuin minä. Jotain järkeä tähän toimintaa olisi saatava. Nythän joudun kärsimään vielä lisää koska en pääse training huoneisiin. Nämä pitkäaikaiset vanhat mutet olisi pitänyt nollata ennen kick toiminnon poistamista.
Edit: Sain armahduksen, Toivoa kaikille jatkoon, kyllä ne mutetkin joskus poistuu:)


Juu itsellä samanlainen juttu epäasiallisesta foorumikirjoituksesta, josta sain ilmeisesti ikuiset foorumbannit. Kuitenkin kun olin vuoden kirjoittelematta, rohkenin lopulta joukolle notea pistää ja kysäistä, saisinko joskus foorumbanat pois. Ja seuraavana päivänä pääsin foorumeille JIPII! Eli se note joukolle auttaa yleensä näissä pitkäaikaisissa muteissa/foorumbanneissa.
Anonymous



Date: 2007-05-30 00:04:24
Edited: 2007-05-30 15:50:59
Ihmettelen kovasti yhtä moden käytöstä, en tiedä oliko se oikein vai ei mutta kummiskin outoa..

Tiimipelissä joukkueelle tuli lagi ja vastustaja tietty paukutti maalin, mutta kun pelaaja kysyi ihan pokkana "joq peelo tiim", niin napsahti samantien mutet, kiroilusta ja kielenkäytöstä. Oliko tuomio oikein? EI!

Miksi tälläisille annetaan tämmöistä toimintoa antaa mutet jos käyttää niitä väärin?

ihan pikku lisäys viellä, helpoiten pääsisi eroon väärin modeja käytettävistä pelaajista tekemällä Botin(t?) mitkä ovat kokoajan reg huoneissa ja tiimi peleissä, mitkä varoittavat kirosanoista(1 kirosana), sitten seuraavasta antaa mutet. Tietty voisi olla erikseen sitten Foorumi addut ketkä seurailevat foorumeita ja jakelee sinne banneja.

Edit: Sain sitte "foorumivalehtelusta" 4päivän mutet/regi bannit, jos "valehtelee" foorumille niin siitä seuraa mutet ja regi bannit? eikö siitä pitäisi saada vain foorumi bannit?
Anonymous



Date: 2007-05-30 07:35:18
.Kale wrote:
Tiimipelissä joukkueelle tuli lagi ja vastustaja tietty paukutti maalin, mutta kun pelaaja kysyi ihan pokkana "joq peelo tiim", niin napsahti samantien mutet, kiroilusta ja kielenkäytöstä. Oliko tuomio oikein? EI!

En aliarvioi kirjoittajaa, mutta tapauksesta tietämättömänäkin uskaltaisin väittää, ettei juttu ole mennyt ihan niin kuin tuossa yläpuolella ilmoitat. Lagin aikana maalin tekeminen on vastoin herrasmiessääntöä, ei mitään kiken virallista sääntöä, ja siihen eivät moderaattorit yksinkertaisesti voi puuttua. Ja oneliner "joq peelo tiim" ei VARMASTI aikaansaa muteja kiroilusta ja kielenkäytöstä, olen täysin varma tästä asiasta. Jotakin nyt unohtui / jäi kertomatta viestissäsi.

.Kale wrote:
Tietty voisi olla erikseen sitten Foorumi addut ketkä seurailevat foorumeita ja jakelee sinne banneja.

Varsinaisen kiken puolella on omat moderaattorinsa, foorumeiden puolella omansa. Toki osa pelaajista omaavat modeoikeudet molemmilla puolilla.

-unji-
Anonymous



Date: 2007-05-30 14:42:22
miks mul on bannit pro/training ja en pysty puhuu.eli onko mulla mutet ja bannit?oolu eilis päivästä asti
Anonymous



Date: 2007-05-30 23:53:06
Joska



Date: 2007-05-29 21:34:32


edit
reply
  (valitse)- wanha- turha- kielenkäyttö/roskaa+ hauska+ mielenkiintoinen+ aiheellinen+ valaiseva(ei pisteytystä) RuutuYsi wrote:

Oon samaa mieltä varmaa ku moni muukin. Moderaattorit EI katso edes ei eliteiden reportteja.. Yksikin teki kolme (3) omaa matsissa ja reporttasin näin " /report esimerkki Tekee omia regissä. " mitään ei käynyt.. Sitten päätin mennä peeloilemaan toisella nikilläni koska hirmustuin. Yritin omaria, mutta veska torjui. minuutin päästä sain mutet " huono yritys tehdä oma maali ". Siis miten te modet kehtaatte näyttää naamaanne tälläsen jälkeen?


Aika monet kerrat on ollut näissä tarinoissa niin, että jotain on jätety kertomatta ja oikeasti asiat eivät olekaan menneet niin. On voinut käydä niin, että juuri silloin ei ollut modea paikalla, eikä kukaan pystynyt tulla katsomaan sitä peeloa. Ei se kuitenkaan anna mitään oikeutta sinulle lähteä "peeloilemaan" kakkosnickillä, samanlaiseksi teet itsesi kuten se peeloilija josta raportoit. Ties vaikka hänkin oli lähtenyt kakkosnickille peeloilemaan. Luulen, ja uskon aika vahvasti, että silloin kun olit kakkosella ja koitit omaa maalia, oli parhaillaan mode joko katsomossa tai pelaamassa, mahdollisesti puolellasi tai vastapuolella ja hän näki selvän yrityksesi. Tällöin hänellä on täysi oikeus antaa sinulle se mute, kuten kuuluukin. Itse myönsit lähteneesi "peeloilemaan kakkosnickille", ja jos ymmärrän oikein niin valitat tuomiostasi, miksi? :D




Noniin,tässähän on siis RuutuYsi.En voi (väliaikaisisista) syistä puhua RuutuYsi nikillä. Niin, että kyllä jonkun pitäisi huomioida kuitenkin se, jos joku lähettää KOLMESTA omarista reportin.Ja teillä on ollut aina jotain vihaa minua kohtaan. Ennenkin olen lähetellyt reportteja peeloista tms. Mutta kukaan ei ole saanut muteja. Minä sen sijaan saan jokaisesta " pienestä " rikkeestä minkä teen. Tuskin kukaan on aina ollut rikkomatta Kiekko.tk : n sääntöjä.Onko teillä joku erityine syy vihata minua? =O. Ja en ole valitellut tuomiostani,olen valitellut siitä,että miten te toimitte väärin. Niin, ette te aina voi toimia oikein, kukaan ei ole täydellinen, mutta ikinä en ole saanut hankittua muille muteja, vaikka asialline reportti on lähtenyt. MIKSI?



Anonymous



Date: 2007-05-31 08:53:02
Eg0 wrote:
Niin, että kyllä jonkun pitäisi huomioida kuitenkin se, jos joku lähettää KOLMESTA omarista reportin.
Kuten jo yläpuolella sanottiin : "On voinut käydä niin, että juuri silloin ei ollut modea paikalla, eikä kukaan pystynyt tulla katsomaan sitä peeloa." Jospa moderaattori on kikeen tullut tai kääntänyt reportit päälle juuri silloin, kun sinä vimmastuksissasi peeloilet kakkosnickilläsi ja joku raportoi siitä?

Eg0 wrote:
Ja teillä on ollut aina jotain vihaa minua kohtaan. Minä sen sijaan saan jokaisesta " pienestä " rikkeestä minkä teen. Onko teillä joku erityine syy vihata minua?
En halua loukata sinua, mutta ainakaan minä (ja todennäköisesti ei moni muukaan) ole koskaan edes kuullut RuutuYsi:stä. Teoriassa ei reportin lähettäneen pelaajan nick saisi vaikuttaa yhtään tarkastushalukkuuteen, käytännössäkin tämä tuntuu toimivan ihan hyvin.


-unji-
Anonymous
-2


Date: 2007-05-31 09:30:53
paskaaa
Anonymous



Date: 2007-05-31 12:35:55
unjinaz
Sinappikone



Date: 2007-05-31 08:53:02


edit
reply
  (valitse)- wanha- turha- kielenkäyttö/roskaa+ hauska+ mielenkiintoinen+ aiheellinen+ valaiseva(ei pisteytystä) Eg0 wrote:

Niin, että kyllä jonkun pitäisi huomioida kuitenkin se, jos joku lähettää KOLMESTA omarista reportin.
Kuten jo yläpuolella sanottiin : "On voinut käydä niin, että juuri silloin ei ollut modea paikalla, eikä kukaan pystynyt tulla katsomaan sitä peeloa." Jospa moderaattori on kikeen tullut tai kääntänyt reportit päälle juuri silloin, kun sinä vimmastuksissasi peeloilet kakkosnickilläsi ja joku raportoi siitä?

Eg0 wrote:

Ja teillä on ollut aina jotain vihaa minua kohtaan. Minä sen sijaan saan jokaisesta " pienestä " rikkeestä minkä teen. Onko teillä joku erityine syy vihata minua?


En halua loukata sinua, mutta ainakaan minä (ja todennäköisesti ei moni muukaan) ole koskaan edes kuullut RuutuYsi:stä. Teoriassa ei reportin lähettäneen pelaajan nick saisi vaikuttaa yhtään tarkastushalukkuuteen, käytännössäkin tämä tuntuu toimivan ihan hyvin.


-unji-


Noniin. Miten tämä voi sitten olla mahdollista? :o Ei aina voi kaikki modet olla jossain muualla, kun lähetän reportin.
Anonymous



Date: 2007-05-31 12:50:03
no jaa,itse sain 20 päivän mutet kun sanoin kerran vitun homo ja muut toistavat sitä 20 kertaa,ei kovin reilua ;( mutta ei sille voi mitään.
Anonymous



Date: 2007-05-31 12:51:34
Edited: 2007-05-31 13:04:36
Raita-aho wrote:
no jaa,itse sain 20 päivän mutet kun sanoin kerran vitun homo ja muut toistavat sitä 20 kertaa,ei kovin reilua ;( mutta ei sille voi mitään.
Muten maksimipituus on 14 päivää, np.

-unji-

Edit:

Eg0 wrote:
Noniin. Miten tämä voi sitten olla mahdollista? :o Ei aina voi kaikki modet olla jossain muualla, kun lähetän reportin.
Tässähän on puhettu ollut vain yhdestä tietystä tapauksesta, jossa joku jannu teki 3 omaa maalia, ja modet eivät puuttuneet asiaan. Mistä sinä tiedät tästä tai aiemmista kerroista, että onko raportoimasi henkilö saanut rangaistusta? Ei se normikäyttäjälle näy muuten kuin että kyseinen kaiffari häviää registä.
Anonymous



Date: 2007-05-31 14:07:16
Tosiaan. Mutta kukaan ei ole lähtenyt registä. Ja myöhemmin olen whoissanut (/whois) ne, eikä muteja ole tippunut.Joten he EI saa muteja, MINUN reportista.
Anonymous



Date: 2007-05-31 14:10:17
Edited: 2007-05-31 14:11:36
Eg0 wrote:
Tosiaan. Mutta kukaan ei ole lähtenyt registä. Ja myöhemmin olen whoissanut (/whois) ne, eikä muteja ole tippunut.Joten he EI saa muteja, MINUN reportista.

Jos nyt aivan aikuisten oikeasti olet sitä mieltä että koko moderaattorikaarti on sinua vastaan, eivätkä vaivaudu edes tarkastamaan lähettämääsi reportia pelkästään nickisi takia, niin voit ottaa yhteyttä Joukoon ja eskaloida modejen toiminnan sinne. Syrjintää missään muodossa ei saa tapahtua, ja Jouko sitten päättää jatkotoimista, jos on sitä mieltä, että RuutuYsiä on kohdeltu sopimattomalla tavalla.

-unji-

E: Nickin korjaus (Ruutu->RuutuYsi)
Anonymous
-2


Date: 2007-06-01 20:10:29
jee, luetelkaa vähä syitä foorumbanneille!

bot sai bannit vaikka ei ole kiroillut/haukkunut/ tehnyt mitään väärää foorumeilla.Nii johan yks kusipää moderaattori antoi foorumbannit, koska oma elämä kusee.
Anonymous



Date: 2007-06-01 20:30:05
slot2 wrote:
jee, luetelkaa vähä syitä foorumbanneille!

- jos kirjoittaja on saanut kolmeen eri viestiin merkinnän "kielenkäyttö/roskaa", niin kirjoittelu loppuu siihen
- jos kirjoittajalla on vähintään kymmenessä viestissä -1 tai alle, niin kirjoittelu loppuu siihen

-unji-
Anonymous



Date: 2007-06-01 22:58:49
Edited: 2010-11-15 22:04:36
Kivakun tämäkin tuli selväks :)
Anonymous



Date: 2007-06-04 00:05:47
Django wrote:
Nuija-Blo wrote:
Django wrote:
Nuija-Blo wrote:
itehän en älyä sitä käytäntöä, että jos vaikka haukkuu modea homoksi, saa mutet ja tullee paikan pääle toisela nikilä ja saa sillekki mutet vaikka on ihan hilijaa.


Yleensä peeloilu tarkoituksella jätetään "kakkosnickille" että saa rauhassa jatkaa pelailua. Toisen nickin mutettamisella eliminoidaan käsitystä siitä että mute on aina kierrettävissä.


eikö se nyt oo kuitenki tärkeintä, että läksy mennee perile? pittääkö se peeloilija vielä tallata maanrakkoon?


Pitää.


Aivan. Vähä niinkö jos sais sakkoja, niin maksais vaan puolet.
Anonymous



Date: 2007-06-04 02:10:42
Tuntuu joskus vähän siltä, että "kuuluisuudet", kun raportoi heti sie joku Tenkrat antamassa muteja, kun taas joku eilen alottanut pelaaja valittaa ihan aiheesta ei siellä kukaan näy, vaikka ymmärrän se, että jaksa kaikkia reportteja käydä kattomassa. Kai ne ihan hyvää työtä tekee ne modet.
Anonymous



Date: 2007-06-04 02:51:48
Yellow wrote:
Tuntuu joskus vähän siltä, että "kuuluisuudet", kun raportoi heti sie joku Tenkrat antamassa muteja, kun taas joku eilen alottanut pelaaja valittaa ihan aiheesta ei siellä kukaan näy, vaikka ymmärrän se, että jaksa kaikkia reportteja käydä kattomassa. Kai ne ihan hyvää työtä tekee ne modet.


Tuntuu? En jaksa uskoa, että olet kovinkaan laajamittaista seurantaa tehnyt "kuuluisuuksien" reporteista, ja moderaattoreiden reagoinnista, verrattuna normipelaajan vastaaviin. MuTu on ihan paikallaan, mutta argumenttina (puolesta/vastaan) sitä en suosittele käyttämään.

RuutuYsi on taas kovin eksyksissä, ellet sitten ole antanut syytä modeille jättää sinua huomioimatta (väärät reportit, oma käytös ts. chooserismit) Niin kuten Unji sanoikin, tuskin kukaan moderaattori kantaa vihaa sinua kohtaan, tod. näköisesti nickisi on hyvin vieras modeillekin.

Nuo selitykset taas olivat ihan sitä itseään.. "meni hermot niin meen tekemään omia maaleja kakkosnickillä" Mikä ihme sinua vaivaa?
Anonymous



Date: 2007-06-05 12:39:30
Edited: 2007-06-05 12:45:50
Moderaattorit kiekon parhaimpia pelaajia eli jumalia, parempia kuin muut(ainakin luulevat olevansa).

Modei pois vaa porukoilta, eikä koko aikaa lisää moderaattoreita kiekkoon!
Anonymous



Date: 2007-06-05 12:50:34
slot2 wrote:
Modei pois vaa porukoilta, eikä koko aikaa lisää moderaattoreita kiekkoon!
Ja samaan aikaan muut kyselevät, että miksi moderaattoreita ei sitten lisätä, kun on monesti tilanne, ettei kukaan ehdi / pysty lähtemään tarkastuskierrokselle reporttien perään. Kukas sitten on oikeassa ellei vasen itse?

-unji-

slot2 wrote:
Moderaattorit kiekon parhaimpia pelaajia eli jumalia, parempia kuin muut(ainakin luulevat olevansa).
Juu, tämä on totta. Tympii pirusti kun koko kikestä ei tahdo löytyä unjin tasoista pelimiestä. Pls..



Anonymous



Date: 2007-06-06 00:33:43
Edited: 2007-06-06 00:35:34
Ja taas, reportoin kaverista joka pamautti jo kaksi maalia omaan reppuun, ei mitään vastausta tai reaktiota. Pistänpä heti kahden maalin jälkeen reportin : " onks siel ketää " ja siitäpä pärähtää heti 10 minuuttia mutea. Taas kerran jäi oikea "rikollinen" rankaisematta. Mitä tästä opimme: Kiekon moderaattorien mielestä seuraus on syytä vakavampi rikkomus, tai sitten emme oppineet yhtään mitään.

P.S. Kyseinen omien maalien tekijä oli nimimerkki Sanfe.
Anonymous



Date: 2007-06-06 02:01:58
Tämä moderaattorien toiminnasta jauhaminen tuntuu olevan ikuinen oravanpyörä. Ihan vinkiksi kaikille jotka tuntevat piston sydämessään että ovat tulleet moderaattoreiden kautta väärin kohdelluiksi, niin kannattaa tarkastaa tämä topic alusta alkaen...sieltä varmasti selviää moneen itkuun, parkuun ja turhiin kyyneliin vastaus. Turha yöuniaan menettää sen takia kun joku moderaattori ei reportista huolimatta kerennyt paikalle 10 sekunissa. Moderaattoreilla on tietääkseni käytössä oma "chat"-toiminto millä voivat keskustella josko joku kerkeäisi jonkun reportin tarkastamaan, mutta muistakaa että hekin ovat vain ihmisiä. Niinkuin jo edellä niin monta kertaa todettu, Modeja ei välttämättä aina ole online niin montaa että kerkeisivät kaikkien reporttien perässä juosta. Sitten nämä täysin turhat reportit- "kävin veskissä ja nimim. **** teki kaksi maalia!!". Aivan turhaa lähettää tuommosia reportteja, jotka loppujen lopuksi kostautuu omaan nilkkaan. LUKEKAA /report-komennon ohjeistus niin säästytään koko kiekkokansa varmasti useilta reporteilta/päivä. Pidetään kiekko viihdyttävänä ja hauskana pelinä :). Tämä on kuitenkin loppujen lopuksi "vain" sitä pikselikiekkoa.

"Yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli"


  -Raappa-
Anonymous



Date: 2007-06-06 14:47:16
Taas on kiekko.tk:ssa rikottu Suomen lain jokaiselle turvaamaa sananvapautta. Kirjoitin eilen asiallisen viestin nimimerillä runkkäri, joka nyt jostain syystä on poistettu. Ilmeisesti tämän pelin tekijät/ylläpitäjät eivät kestä asiallista kritiikkiä? Ja jos kyse on pelkästä nimimerkistä runkkäri, niin miten nimet kuten FuckUp ja monet muut voivat vielä säilyä kiekossa?

Parahin terveisin, runkkäri
Anonymous



Date: 2007-06-06 15:06:02
Hmmm1 wrote:
Taas on kiekko.tk:ssa rikottu Suomen lain jokaiselle turvaamaa sananvapautta. Kirjoitin eilen asiallisen viestin nimimerillä runkkäri, joka nyt jostain syystä on poistettu. Ilmeisesti tämän pelin tekijät/ylläpitäjät eivät kestä asiallista kritiikkiä? Ja jos kyse on pelkästä nimimerkistä runkkäri, niin miten nimet kuten FuckUp ja monet muut voivat vielä säilyä kiekossa?

Parahin terveisin, runkkäri


Tuskinpa tässä asiassa Suomen Lakiin voi vedota. Jokaisella foorumilla ympäri nettiä on omat säännöt. Täälläkin foorumin ylläpitäjät voivat poistaa viestin (tai nimimerkin), jos katsovat sen asiattomaksi. Toivottavasti jatkossakin asiattomuudet poistetaan. Ja mitä tähän FuckUp nickkiin tulee, niin eiköhän tästä ole kestusteltu jo kymmenet kerrat, eli FuckUp on vapaasti suomennettuna "mokaus".
Anonymous
-3


Date: 2007-06-06 15:12:52
Tai sitten N*ssiaylös. Ja -1 ?
Anonymous



Date: 2007-06-07 13:29:26
Kytis wrote:


esimerkkejä:
/report togo tekee omia.


Sain 10 min mutet ja tein täsmälleen noin paitsi, että omia tekevä pelaaja ei ollut togo.
  Voiko joku sanoo mulle miks sain 10 min mutet?
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189438
Pages: 1   2   3   4   9   10   11   [12]   13   14   15   29   30   31   32