Foorumit

Kytis BB-taloon !! Ääneäsi kaivataan!
Created by: Anonymous Created on: 2008-03-30 20:21:54 Read times: 199195
Pages: 1   2   3   4   16   17   18   [19]   20   21   22   31   32   33   34  
Anonymous
-1


Date: 2008-04-06 22:06:42
vineoffqolisjo
Anonymous



Date: 2008-04-06 23:10:49
Kyllä on maailma sekasin
Anonymous



Date: 2008-04-06 23:35:01
Ääneni Kytikselle.
Ois äänen voinu antaa sille homovillelle, joka oli Idolseis. : )
Sekin vois olla kiva talossa.
Väinämö
Old & Notorious



Date: 2008-04-07 01:21:07
Ei helvetti, vähän väsyny ja lukee tuolta noita kommentteja niin varmasti saa naurut :D

"en ymmärrä miten näin paljon ääniä, vaikka video ei ole mitenkään kummoinen"

"tässä on jokin koira haudattuna!"

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mut kytis_bb-taloo?j!
Anonymous



Date: 2008-04-07 01:23:03
Väinämö wrote:
Ei helvetti, vähän väsyny ja lukee tuolta noita kommentteja niin varmasti saa naurut :D

"en ymmärrä miten näin paljon ääniä, vaikka video ei ole mitenkään kummoinen"

"tässä on jokin koira haudattuna!"

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mut kytis_bb-taloo?j!


:D
Anonymous



Date: 2008-04-07 08:24:23
Kytis BB-taloon?Hmm..Eiköhän oilis ihan kiva.Mun ääni kytikselle!
Anonymous



Date: 2008-04-07 14:42:17
Apa wrote:
offtopic: v*ttu mikä omakuva Kärmes :DD

Mitäs vikaa? :(
Anonymous



Date: 2008-04-07 15:15:59
Kiljunen wrote:
joumään wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi


Suorastaan säälittävää antaa miinusta niille joista et pidä? :)

Ei kytis miinuksia anna? Ja tosiaan en äänestänyt, kun on meidän oma kysti ollu nii välinpitämätön tässä kiekossa, monessakin asiassa.


no te pennut yritätte hankkia pisteitänne ja katsoa asiaa pelkin miinuksin.

Esim. Sauli viimevuoden voittaja. luuletteko että se ei keränny ääniään asiakkailtaan vaate kaupalla ja ''käyttänyt hyväksi'' ? Ihan perus toimintaa Kytis tekee jos se nyt mitään tekeekään. Eihän kytis tätä topicia aloittanut!
Anonymous



Date: 2008-04-07 15:22:17
Eliza wrote:
no te pennut yritätte hankkia pisteitänne ja katsoa asiaa pelkin miinuksin.

Esim. Sauli viimevuoden voittaja. luuletteko että se ei keränny ääniään asiakkailtaan vaate kaupalla ja ''käyttänyt hyväksi'' ? Ihan perus toimintaa Kytis tekee jos se nyt mitään tekeekään. Eihän kytis tätä topicia aloittanut!

Jep, kuunnelkaamme tätä aikamiestietäjää. Saulihan se vissiin olikin, joka viime vuoden BB:seen subjectin kautta pääsi.
Anonymous



Date: 2008-04-07 15:42:36
pezcu wrote:
Beldin wrote:
En äänestä, koska ei yhestä äänestä kuiteskaa mitää hyötyä olisi.


Jos kaikki aattelee noin niin ei tuu yhtää ääntä -.-


Ajatteleeko kaikki noin?
Anonymous



Date: 2008-04-07 16:22:54
Eliza wrote:
Kiljunen wrote:
joumään wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi


Suorastaan säälittävää antaa miinusta niille joista et pidä? :)

Ei kytis miinuksia anna? Ja tosiaan en äänestänyt, kun on meidän oma kysti ollu nii välinpitämätön tässä kiekossa, monessakin asiassa.


no te pennut yritätte hankkia pisteitänne ja katsoa asiaa pelkin miinuksin.

Esim. Sauli viimevuoden voittaja. luuletteko että se ei keränny ääniään asiakkailtaan vaate kaupalla ja ''käyttänyt hyväksi'' ? Ihan perus toimintaa Kytis tekee jos se nyt mitään tekeekään. Eihän kytis tätä topicia aloittanut!

Tekstistäsi voisin päätellä, että tuskin olet vielä peruskoulua loppuun käynyt. Tietoni mukaan BB:n sääntöjen mukaan talosta ei saa poistua. Miten narukäsisale siis keräsi ääniä vaate_kaupalla asiakkailtaan?
Alter
Club 44



Date: 2008-04-07 16:26:24
Vakio1 wrote:
Kytis wrote:
Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi


Opettelisit ees kirjottamaan oikein oulun murretta jos kerran sitä muka kirjotat se on "sokkee".
Aasi.

Viestiä voisi kutsua läpäksi, senkin aasi.

Joitakin vain v*tuttaa sellaiset säälittävät "viestien kerääjät" joita on tapana kutsua peeloiksi, spämmereiksi, capsereiksi, wineejiksi, douplepostereiksi etc. Sitten on olemassa vielä noiden välimuotoja ja monia jotka harrastavat tätä kaikkea p*askaa.

(Tiedän karkeat ilmaisuni, ellei mielytä suksi v*ttuun.) © Possu ; @Quakenet #Rversumi
Anonymous
-1


Date: 2008-04-07 16:42:28
Mikki wrote:
Vähä reps jos Kytis BB:s

voi lol mig oikeesti oot aika lol novi ja reps evo ei pliidee mee nuGGuu vitu säkki tilkkutäkki eipäs mitään
Anonymous



Date: 2008-04-07 17:01:07
vähän repesin ku kuulin kissojen nimet saku koivu sergei fedorov ja simo saarinen ;D
Anonymous
-3


Date: 2008-04-07 17:08:13
Edited: 2008-04-07 17:08:57
Cloydy wrote:
takalasi wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi



Vai että Oulusta :D En, en ole läheltäkää Oulua. Enkä toden totta olisi uskonut samantien saavani miinuspistettä heti ensimmäisestä foorumikirjoituksesta, jossa olen erimieltä tällä tavoin nuorten pelaajien ääniä kalastelevan hepun yrityksistä koittaa päästä ''tosielämän'' julkisuuteen. Ei kauaa nokka tuhissut kun kävivät laittamassa edelliseen kirjoitukseen miinuksen.

Hyvät äänestäjät, miettikää muutaman kerran ennenkuin kannatatte tämän kaltaisen kaverin pääsyä telkkariin.

Vaikka en Kytistä äänestäkkään niin en ainakaan tule tänne provosoimaan meitä "pieniä". Kun katsot foorumin muita pikku topickeja niin huomaat missä kunnossa ne on. Tälläinenhän pitää kytkeä pois foorumilta?

Eli tässä tapauksessa koitat estää Kytiksen äänien saannin eli teet hallaa eli peeloilet ja se ottaa suuresti päähän meitä "pieniä" faneja.

luulis sullakin olevan parempa tekemistä ku itkeä jostain foorum jutuista äpärä
Anonymous



Date: 2008-04-07 17:42:04
Crospi wrote:
vähän repesin ku kuulin kissojen nimet saku koivu sergei fedorov ja simo saarinen ;D


Mun kissan nimi on Seppo Hovi.
Anonymous



Date: 2008-04-07 19:06:33
Arvostin !
Anonymous



Date: 2008-04-07 19:13:14
Edited: 2008-04-07 19:14:44
Vakio1 wrote:
Kytis wrote:
Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi


Opettelisit ees kirjottamaan oikein oulun murretta jos kerran sitä muka kirjotat se on "sokkee".
Aasi.




Anonymous



Date: 2008-04-07 21:41:51
Eliza wrote:
Kiljunen wrote:
joumään wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi


Suorastaan säälittävää antaa miinusta niille joista et pidä? :)

Ei kytis miinuksia anna? Ja tosiaan en äänestänyt, kun on meidän oma kysti ollu nii välinpitämätön tässä kiekossa, monessakin asiassa.


no te pennut yritätte hankkia pisteitänne ja katsoa asiaa pelkin miinuksin.

Esim. Sauli viimevuoden voittaja. luuletteko että se ei keränny ääniään asiakkailtaan vaate kaupalla ja ''käyttänyt hyväksi'' ? Ihan perus toimintaa Kytis tekee jos se nyt mitään tekeekään. Eihän kytis tätä topicia aloittanut!

Mitä sä mulle alat vinkumaan heti jos sanon oman mielipiteen? Tolla viestillä tarkotin ihan sitä, että vaikka olisi joskus jotain asiaa pyytänyt, tai kysellyt logoa 2pm hinnalla, kytis on vastannut "en" tai sitten ei mitään. Nyt tulee paskaa niskaan "no lololo eihän tommosille noveille kukaan jaksa puhua"? J
Anonymous



Date: 2008-04-07 22:41:25
Ääni menee kytikselle..
Anonymous



Date: 2008-04-08 06:39:26
Edited: 2008-04-08 06:39:57
takalasi wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi





Vai että Oulusta :D En, en ole läheltäkää Oulua. Enkä toden totta olisi uskonut samantien saavani miinuspistettä heti ensimmäisestä foorumikirjoituksesta, jossa olen erimieltä tällä tavoin nuorten pelaajien ääniä kalastelevan hepun yrityksistä koittaa päästä ''tosielämän'' julkisuuteen. Ei kauaa nokka tuhissut kun kävivät laittamassa edelliseen kirjoitukseen miinuksen.

Hyvät äänestäjät, miettikää muutaman kerran ennenkuin kannatatte tämän kaltaisen kaverin pääsyä telkkariin.


Joo mietitty on. Äänestämään -->
Ja bb saa varmasti lisä katsojiakin, moni täällä on sanonu ettei koskaan ole bb:tä katsonut. Itse oon samalla linjalla. Ikinä en ole pätkääkään katsonu, mut jos kyösti sinne pääsee niin takuulla katson. 24/7 :) Vaikka en kystiä tunnekkaan.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2008-04-08 09:01:59
Ilman muuta saat minun ääneni. Toivottavasti pääset tuonne :_>
Anonymous



Date: 2008-04-08 09:57:33
Edited: 2008-04-08 09:58:18
Ehdottomasti Kytis BB-taloon tois vähä värii sinnekkii. Ääni Kytikselle
Anonymous



Date: 2008-04-08 18:09:40
äänestetty <3
Anonymous



Date: 2008-04-08 19:01:46
äänestetty!!
Anonymous



Date: 2008-04-08 20:14:47
NOSTOKS ja kaikki äänestämään
Anonymous



Date: 2008-04-08 20:32:38
Edited: 2008-04-08 20:34:46
Jos Kytis sinne pääsee, niin eiköhän se voita sen 50 000€. Jaa, miksi?
Anonymous



Date: 2008-04-08 21:41:03
Edited: 2008-05-31 15:22:36
Yukimura wrote:
TownEnd wrote:
Jee, kikenörtti Kytis menossa BB-taloon kaiken kansan narriksi:D Säälittävää tällainen mediahuoraaminen. Kaikkea sitä pelle tekee päästäkseen vähe telkkariin näyttään naamaa.

Ja ei, en ole äänestämässä Sinua, Kytis, tähän ohjelmaan. Jos ei nyt nappaa niin voit mennä syksyllä Idolsin karsintaan, sinne pääset kuule ihan omilla avuillasi!

Täysin samaa mieltä, ihan naurettavaa touhua!Juha ''Kytis'' BB-taloon miettikää nyt vähän. Säälittävää.

.
Anonymous



Date: 2008-04-08 23:39:06
haluun nähd ku kysti leipasee einarit, 2vetoo ja vihellys.
Anonymous
-3


Date: 2008-04-09 01:31:27
Jos kytis pääse bigprotheriin ni lupaan et runkkaan ainku sen
naama vilahtaa
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2008-03-30 20:21:54 Read times: 199195
Pages: 1   2   3   4   16   17   18   [19]   20   21   22   31   32   33   34