Foorumit

Kytis BB-taloon !! Ääneäsi kaivataan!
Created by: Anonymous Created on: 2008-03-30 20:21:54 Read times: 199200
Pages: 1   2   3   4   15   16   17   [18]   19   20   21   31   32   33   34  
Alter
Club 44



Date: 2008-04-05 20:15:38
Smile wrote:
Cloydy kirjoitti:
isontenkin

Mikäs se tällainen iso tenki on?
Tilaa nyt uusi, entistäkin isompi Tenkrat.

Cloydy:
kielioppi

No isojenkin*
Oletko nyt tyytyväinen?

Ellet ole niin soita mun managerille se ottaa puhelut ilolla vastaa 16€/min.

Omalaatuinen saa olla. Onko sitten kivaa katsoa ihQ-viestejä yms, kuin pilkun tarkkaa viilattua tekstiä?

Tietenkin jos sua huvittaa niin voit aina svippailla niit isoja kirjaimia niiden keskimmäisten kirjainten kesken.

Anonymous



Date: 2008-04-05 20:33:41
Cloydy wrote:
Smile wrote:
Cloydy kirjoitti:
isontenkin

Mikäs se tällainen iso tenki on?
Tilaa nyt uusi, entistäkin isompi Tenkrat.

Cloydy:
kielioppi

No isojenkin*
Oletko nyt tyytyväinen?

Ellet ole niin soita mun managerille se ottaa puhelut ilolla vastaa 16€/min.

Omalaatuinen saa olla. Onko sitten kivaa katsoa ihQ-viestejä yms, kuin pilkun tarkkaa viilattua tekstiä?

Tietenkin jos sua huvittaa niin voit aina svippailla niit isoja kirjaimia niiden keskimmäisten kirjainten kesken.


:D

Aikaisempi viestini oli tarkoitettu hyvinkin hauskaksi vitsiksi. Jos ei huumorintaju riitä noin korkealaatuiseen huumoriin, niin sen kuin ignoraat sen. :)
Mertarantaa paikoitellen lainaillen; Älä ota sitä kuuluisaa hernettä sinne nenukkiin.
Jokaiseen veemäiseen viestiin ei aina kannata vastata.

Ja jottei enää tarvitsisi tulla häpeissään tänne Kytis BB-taloon -topiciin, niin kerronpa vielä sen, että tämäkin viesti oli suurimmaksi osaksi huumorilla rustattu...
Anonymous



Date: 2008-04-05 22:22:41
Dodih, nyt se on ees vähä enemmä panostanu, ... mut rupes mietityttää että pitäskö tota uuttaki videoo niinku äänestää vai?
Resolute



Date: 2008-04-06 00:14:52
oishan se ihan kiva katella kikettäjiä BB-talossa...
Anonymous



Date: 2008-04-06 09:34:58
http://subject.subtv.fi/videoklipit/686d832191cb1729

Siinä on Kytiksen toka video.
(Tä on voinu tulla jo jossain aikasemmalla sivulla mut en jaksanu kaikkii selata.)
Anonymous



Date: 2008-04-06 09:49:24
Edited: 2008-04-06 09:50:11
Jeske wrote:
Taklaus wrote:
Jussi1999 wrote:
Täh mihin bb taloon eikö kytillä oo sitte kotia? menee vaig vankulaan asuu ni o koti mite kyttien Poliisiasemile sitte käv?:o:(

Ootko noob ?
Big Brother taloon ja Kytiksellä on mielestäni koti!

missä se sit pelaa kikee? :D



Tietokoneella? kiekkossa?
Anonymous



Date: 2008-04-06 09:51:51
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä



Mitä se sulle kuulu ap'na?
Anonymous



Date: 2008-04-06 12:05:51
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Eihän Kytis itseään ole mainostanut? He-Man:hän se tän topicin alotti...?
Väinämö
Old & Notorious



Date: 2008-04-06 12:32:37
Resolute wrote:
oishan se ihan kiva katella kikettäjiä BB-talossa...

kyllä, voisi jopa BB-kanavan ostaa xD
Leet
Bombers



Date: 2008-04-06 13:35:31
No johan on kumma jos ei nyt viimeistään tuon uuden videon perusteella kaveria taloon oteta, pyhiä ! :D
Anonymous



Date: 2008-04-06 13:48:21
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi


Just noi kytis :)
Anonymous



Date: 2008-04-06 14:19:08
ois kiva nähä joku kiekon pelaaja bb-talos ku mutsi sitä seuraa ni vois kattoo sitä kautta ja ois kiva tietää kuka se niist on ;)
Anonymous



Date: 2008-04-06 14:23:39
Äänestin! Kytis BB-Taloon
Anonymous



Date: 2008-04-06 16:08:10
Ui taakeli, jos Kytis tonne pääsee, niin olen valmis hommaamaan sen +tv-kortin, että en varmana missaa mitään!
Anonymous



Date: 2008-04-06 16:27:57
Edited: 2008-04-06 16:28:20
takalasi wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi



Vai että Oulusta :D En, en ole läheltäkää Oulua. Enkä toden totta olisi uskonut samantien saavani miinuspistettä heti ensimmäisestä foorumikirjoituksesta, jossa olen erimieltä tällä tavoin nuorten pelaajien ääniä kalastelevan hepun yrityksistä koittaa päästä ''tosielämän'' julkisuuteen. Ei kauaa nokka tuhissut kun kävivät laittamassa edelliseen kirjoitukseen miinuksen.

Hyvät äänestäjät, miettikää muutaman kerran ennenkuin kannatatte tämän kaltaisen kaverin pääsyä telkkariin.


takalasille: Ehkä sun kannattas miettiä näitä sun kirjotuksia ensin, että miten muotoilet ne. Vastasit tässäkin "vitsikysymykseen" Oulusta, muttet sitä, että miten Kytis mainostaa itseään (koska hänhän ei ole itseään millään tavoin mainostanut kiekon pelaajille), vaikka väität ensimmäisessä viestissäsi hänen mainostavansa?

Miinukset menivät täysin oikein syystä, että kirjottelet aivan mitä satut. Ajattele ensin, avaa suutasi sitten.
Anonymous



Date: 2008-04-06 16:42:17
Ihme palvontaa ! Ja kylläpä uskon et on ollu jotai sopimista hiimänin kanssa, tuskinpa muuten täällä mitään mainostusta olisi !
Anonymous



Date: 2008-04-06 16:57:48
jjjjjjjjo wrote:
Ihme palvontaa ! Ja kylläpä uskon et on ollu jotai sopimista hiimänin kanssa, tuskinpa muuten täällä mitään mainostusta olisi !



No vastaan nyt näihin syytöksiin. Kytis jutteli minulle, että harkitsee BB-taloon hakemista, mikäli nyt näkee sen vaivan arvoiseksi.
Minä itse, ilman mitään Kytiksen painostuksia, pyyntöjä tai pienintä vihjaustakaan, oma-aloitteisesti päätin tehdä tämän aiheen. Kytiksellä ei ole osaa eikä arpaa tämän aiheen syntyyn, kuin siinä mielessä, että aihe koskee Kytistä.

Ja se, että minä pyydän ihmisiä äänestämään Kytistä, ei tarkoita todellakaan sitä, että kaikkien pitäisi sokeasti mennä sinne klikkaamaan arvostusta. Tarkoituksenani on kertoa ihmisille vaihtoehdosta, saattaa Kytis mahdollisesti ihan BB-taloon asti, mikäli kokee asian positiiviseksi.
Anonymous



Date: 2008-04-06 17:03:26
Saas nähä hajoaako Kytis heti ensimmäisellä viikolla vai kestääkö leikin kuin mies? (Mikäli ylipäätänsä taloon pääsee)
Anonymous



Date: 2008-04-06 18:04:13
e
Anonymous



Date: 2008-04-06 18:44:24
Jos kytis pääsee bb taloon ostan 24/7 xD
Anonymous



Date: 2008-04-06 19:05:56
paQ? e
Anonymous



Date: 2008-04-06 19:29:58
takalasi wrote:


Vai että Oulusta :D En, en ole läheltäkää Oulua. Enkä toden totta olisi uskonut samantien saavani miinuspistettä heti ensimmäisestä foorumikirjoituksesta, jossa olen erimieltä tällä tavoin nuorten pelaajien ääniä kalastelevan hepun yrityksistä koittaa päästä ''tosielämän'' julkisuuteen. Ei kauaa nokka tuhissut kun kävivät laittamassa edelliseen kirjoitukseen miinuksen.

Hyvät äänestäjät, miettikää muutaman kerran ennenkuin kannatatte tämän kaltaisen kaverin pääsyä telkkariin.

Otas opiks miinuksestas. Eihän tämä nyt niin epärehellistä ole laittaa tämmöistä foorumeille (vaikkahan He-Man tämän laittoi), entä sitten? Turhaa tulla haukkumaan muita, vaikka itse tuskin olet kauhean rehellinen ollut. Mieti muutaman kerran itseäsi, ennen kuin tulet valittamaan tänne.


Onhan kuitenkin hienoa saada joku kiekkoilija bb-taloon, kun on jotain yhteistä. :) Ennen ohjelmaa en ole seuraillut ja voisi kyllä aloittaa katsomisen ihan vaan tän takia.

Go, Kytis, go
Anonymous



Date: 2008-04-06 19:45:43
Jee, kikenörtti Kytis menossa BB-taloon kaiken kansan narriksi:D Säälittävää tällainen mediahuoraaminen. Kaikkea sitä pelle tekee päästäkseen vähe telkkariin näyttään naamaa.

Ja ei, en ole äänestämässä Sinua, Kytis, tähän ohjelmaan. Jos ei nyt nappaa niin voit mennä syksyllä Idolsin karsintaan, sinne pääset kuule ihan omilla avuillasi!
Anonymous



Date: 2008-04-06 19:55:08
TownEnd wrote:
Jee, kikenörtti Kytis menossa BB-taloon kaiken kansan narriksi:D Säälittävää tällainen mediahuoraaminen. Kaikkea sitä pelle tekee päästäkseen vähe telkkariin näyttään naamaa.


Kuvitellaan tilanne.. Sinä olet hakenu BB-taloon, niin miksi vitussa et pyytäisi edes puolituttuja äänestämään sinua taloon? Jokaiselle tavalliselle maan tallaajalle kelpaa varmasti tuosta tuleva voittosumma, joten kyllä ymmärrän täysin miksi tämmöinen mainostus foorumeille tuli.

Ja älä huoli, Kytis on luvannut (jos voittaa) lahjoittavansa Joukolle ja Mikolle pikkusiivun, joten sinun elämäsi on pelastettu, kun kiekko saa uudistuksia!

TownEnd wrote:
sinne pääset kuule ihan omilla avuillasi!


Eli ne on ansainnut paikkansa BB:hen jotka itse itseänsä äänestää?
Anonymous



Date: 2008-04-06 20:17:33
Ite en oo katellu koko sarjaa, mutta tiedän kyllä missä mennään. Jos, tai kun, Kystimme pääsee taloon, rupean sarjaa katselemaan. Ääni meni Kytikselle!
Anonymous



Date: 2008-04-06 20:18:11
Kytis BB-taloon, itse äänestin saman tien, kun huomasin <<;
Anonymous



Date: 2008-04-06 21:11:53
Eka video oli kyllä aivan p*ska, mutta hyvä kun tuon toisen videon laitoit, niin tulee multakin kuin kikettäjiltä ääniä. :D
Anonymous



Date: 2008-04-06 21:22:15
zony bb-taloon jos voitan annan jokaselle kiken pelaajalle 10senttii!
Anonymous



Date: 2008-04-06 21:23:38
Edited: 2008-04-06 21:24:25
Kytis wrote:
Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi


Opettelisit ees kirjottamaan oikein oulun murretta jos kerran sitä muka kirjotat se on "sokkee".
Aasi.
Anonymous



Date: 2008-04-06 21:48:29
TownEnd wrote:
Jee, kikenörtti Kytis menossa BB-taloon kaiken kansan narriksi:D Säälittävää tällainen mediahuoraaminen. Kaikkea sitä pelle tekee päästäkseen vähe telkkariin näyttään naamaa.

Ja ei, en ole äänestämässä Sinua, Kytis, tähän ohjelmaan. Jos ei nyt nappaa niin voit mennä syksyllä Idolsin karsintaan, sinne pääset kuule ihan omilla avuillasi!

Täysin samaa mieltä, ihan naurettavaa touhua!Juha ''Kytis'' BB-taloon miettikää nyt vähän. Säälittävää.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2008-03-30 20:21:54 Read times: 199200
Pages: 1   2   3   4   15   16   17   [18]   19   20   21   31   32   33   34