Foorumit

Kytis BB-taloon !! Ääneäsi kaivataan!
Created by: Anonymous Created on: 2008-03-30 20:21:54 Read times: 199064
Pages: 1   2   3   4   19   20   21   [22]   23   24   25   31   32   33   34  
Anonymous



Date: 2008-04-14 00:47:00
tuzzensos wrote:
Minä olen sanonut että äänestäkää Kytistä mesessä Jne että Kytis pääsisi näyttämään taitonsa miten BB:ssä pitäisi olla hän olisi varmasti suuri menestys Suomen kansalle!


Kiitos sulle!
Anonymous



Date: 2008-04-14 07:56:40
Wors wrote:
ELReino wrote:
Staf wrote:
Täst tulee oikeesti aivan fantastista jos kytis pääsee :)
Vois sit ostaa BB 24/7 :)


jos kytiksen takia ostat nii en suosittele, kumminkin tippuu heti ekana =))

No emmänyt ihan vaan kytiksen takia sitä ostaisi, mutta ois se kiva nähä ainaku avaa telkkarin et mitä siel tapahtuu... Viimevuonnaki aina katsoin joka jakson :) t.Staf


XD no kylmäki kytistä kahtelisin, on se niin ihana kolli ;)....haha
Anonymous



Date: 2008-04-14 09:21:40
Äänestetty. Tsemppiä Juhalle sinne BB-taloon. Henkinen koetus siellä on myös varmasti kovilla, että pärjäile!

Ja tuossa toisessa videossa, tuo siu kissa oli aika makee!
Anonymous



Date: 2008-04-14 14:58:57
Kytis BB-Taloon vaan!
Anonymous
-1


Date: 2008-04-14 16:27:13
WClose wrote:
3+ on liikaa. Tiputtaisin suoraa yhteen. Arvostusmääriä ei ole päivitetty pitkään aikaan eikä kystin toisesta videosta ole minkäänlaista mainintaa, vaikka se onkin jo koko tämänvuotisen äänestyksen kolmannella sijalla, ja piakkoin luultavasti toisena. Itse aloitusviestissäkään ei mielestäni ole juuri mitään hauskaa, täyttä asiaa viesti on kyllä, mutta ei mitään erityisen hienoa. 1+ topicin suosiosta, ja sekin pitäisi antaa Kytikselle.

kts,
WClose


Sain tosta toisella nikilläni -1. Sori jos modet ette kestä krittiikkiä :> vaikea asioissa on kehittyä ilman, että ottaa palutetta vastaan. Amupkaa niitä miinuksia niille kenelle ne oikeesti kuuluu tuolla. Esim turhista viesteistä. Lieneekö Kysti ite antanu mulle miinuksen, samapa se, mutta mielestäni aivan tarpeeton.
bond_91
Kiekon Kaiku



Date: 2008-04-14 16:39:39
Pärson wrote:
WClose wrote:
3+ on liikaa. Tiputtaisin suoraa yhteen. Arvostusmääriä ei ole päivitetty pitkään aikaan eikä kystin toisesta videosta ole minkäänlaista mainintaa, vaikka se onkin jo koko tämänvuotisen äänestyksen kolmannella sijalla, ja piakkoin luultavasti toisena. Itse aloitusviestissäkään ei mielestäni ole juuri mitään hauskaa, täyttä asiaa viesti on kyllä, mutta ei mitään erityisen hienoa. 1+ topicin suosiosta, ja sekin pitäisi antaa Kytikselle.

kts,
WClose


Sain tosta toisella nikilläni -1. Sori jos modet ette kestä krittiikkiä :> vaikea asioissa on kehittyä ilman, että ottaa palutetta vastaan. Amupkaa niitä miinuksia niille kenelle ne oikeesti kuuluu tuolla. Esim turhista viesteistä. Lieneekö Kysti ite antanu mulle miinuksen, samapa se, mutta mielestäni aivan tarpeeton.

Sait siitä luultavasti miinuspisteitä, koska se oli turhanpäiväistä jaarittelua jolla ei ole mitään merkitystä mihinkään, eikä se liittynyt ainakaan tämän topicin aihealueeseen mitenkään. Sama melkein pätee tähänkin viestiisi.

Käytännössä sillä ei luulisi kenenkään menettävän yöuniaan tai muutenkaan haittaavan ketään, että onko topicin pisteytys sitten 1 vai 100 pistettä plussalla. Jos se on plussalla, saa se tilaa "viimeisimmät viesti"-osiossa etusivulla. Jos nyt edelleen jaksaa tehdä mieli valittaa foorumimoderaattorien toiminnasta niin eiköhän tuolta löydy 100 muutakin topicia joissa avautua.
Anonymous
-3


Date: 2008-04-14 17:03:34
mee vaan ei kukaan sitä kiellä saatana!!!!
Anonymous
-1


Date: 2008-04-14 17:09:07
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi



Ehhe! Näppärästi osasit editoida mainostamisesi pois..







Kytis wrote:
menkää nuq


Alkujaan tuossa luki jotain ihan muuta.. " Näyttäkää nuorten kiekottajien valta äänestämällä!" tms.. Läppä tahi ei, niin mainosta silti.
Ensimmäiseltä sivulta löytyy..
Anonymous



Date: 2008-04-14 17:26:58
saadaan 1 blo pois vähäks aikaa
ogKytis



Date: 2008-04-14 18:52:11
Edited: 2008-04-14 19:17:42
TurboKit wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi



Ehhe! Näppärästi osasit editoida mainostamisesi pois..

Kytis wrote:
menkää nuq


Alkujaan tuossa luki jotain ihan muuta.. " Näyttäkää nuorten kiekottajien valta äänestämällä!" tms.. Läppä tahi ei, niin mainosta silti.
Ensimmäiseltä sivulta löytyy..



Tuo teksti mihin viittaat löytyy sivulta 3 eikä sekään mikään mainos ole.
Alunperin tuossa editoidussa viestissä luki "Masinointi kunniaan :D"

Missään vaiheessa en ole ketään pakottanut äänestämään tai itseäni sen suuremmin mainostellut joten syö sanasi paha peikko tai ole hiljaa.
Suosittelen lukemaan myös He-Manin viestit niin sinullekin paljastuu miten tämä topic on tehty.

Pistetään se tähän kun et kuitenkaan osaa suunnistaa sivulle 18 tai katsoa He-Manin viimeisimpiä foorumikirjoituksia:

He-Man wrote:
jjjjjjjjo wrote:
Ihme palvontaa ! Ja kylläpä uskon et on ollu jotai sopimista hiimänin kanssa, tuskinpa muuten täällä mitään mainostusta olisi !



No vastaan nyt näihin syytöksiin. Kytis jutteli minulle, että harkitsee BB-taloon hakemista, mikäli nyt näkee sen vaivan arvoiseksi.
Minä itse, ilman mitään Kytiksen painostuksia, pyyntöjä tai pienintä vihjaustakaan, oma-aloitteisesti päätin tehdä tämän aiheen. Kytiksellä ei ole osaa eikä arpaa tämän aiheen syntyyn, kuin siinä mielessä, että aihe koskee Kytistä.

Ja se, että minä pyydän ihmisiä äänestämään Kytistä, ei tarkoita todellakaan sitä, että kaikkien pitäisi sokeasti mennä sinne klikkaamaan arvostusta. Tarkoituksenani on kertoa ihmisille vaihtoehdosta, saattaa Kytis mahdollisesti ihan BB-taloon asti, mikäli kokee asian positiiviseksi.

Anonymous



Date: 2008-04-14 19:16:39
kytis pääsee bb-taloon oon ihan varma ja kytis pidä hauskaa siellä
Anonymous



Date: 2008-04-15 15:46:59
Edited: 2008-04-15 15:48:23
Heh..
http://www.youtube.com/watch?v=44279tCmDI0

Terve menoa.
Tavallista kansan musiikkia. Ei miinusta plz ihqut modet !1!
Anonymous



Date: 2008-04-15 16:01:05
Saispaha Kytis nolata itsensä siel BB-talos!
Anonymous



Date: 2008-04-15 16:10:50
Edited: 2008-04-15 16:11:21
TurboKit wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi



Ehhe! Näppärästi osasit editoida mainostamisesi pois..







Kytis wrote:
menkää nuq


Alkujaan tuossa luki jotain ihan muuta.. " Näyttäkää nuorten kiekottajien valta äänestämällä!" tms.. Läppä tahi ei, niin mainosta silti.
Ensimmäiseltä sivulta löytyy..
Ei tähä voi muutaku todeta, että huhhuh. Siis mikä pakko sulla on tulla kritisoimaan tätä "mainostamista", itsekin mainostaisit jos haluaisit jotakin ja vain toisten äänillä sen saisit.

E: typo
Anonymous



Date: 2008-04-15 21:25:24
go for it
Anonymous



Date: 2008-04-15 22:28:55
Äänestin :)
nuab
HC Kitinoja



Date: 2008-04-16 00:01:29
ELReino wrote:
Wors wrote:
ELReino wrote:
Staf wrote:
Täst tulee oikeesti aivan fantastista jos kytis pääsee :)
Vois sit ostaa BB 24/7 :)


jos kytiksen takia ostat nii en suosittele, kumminkin tippuu heti ekana =))

No emmänyt ihan vaan kytiksen takia sitä ostaisi, mutta ois se kiva nähä ainaku avaa telkkarin et mitä siel tapahtuu... Viimevuonnaki aina katsoin joka jakson :) t.Staf


XD no kylmäki kytistä kahtelisin, on se niin ihana kolli ;)....haha

En nytten tarkottanut tässä sitä että kattoisin kytistä:D vaan muutenkin pidän bb:stä ja ajattelin sen 24/7 ostaa.
Anonymous



Date: 2008-04-16 08:05:00
joo kyllä toi olis iha mukavaa :D
Anonymous



Date: 2008-04-16 08:05:00
joo kyllä toi olis iha mukavaa :D
Anonymous



Date: 2008-04-16 08:56:11
Ois aika hauskaa ku sais vaan nauraa sille. Tulispahan katottua sitäki välillä.:P
Anonymous



Date: 2008-04-16 09:11:05
Jos Kytis pääse BB-taloon voisin ehkä alkaa seurata sitä.Mutta muuten en ole seurannut!antaisin kyllä ääneni kytikkselle!youtubessa kytiksen tekemät videot ovat mahtavia:D:D
Anonymous



Date: 2008-04-16 12:13:54
Annika wrote:
Saispaha Kytis nolata itsensä siel BB-talos!

Eikö tälläiset kannata pitää omana tietona? Monet varmasti Kytiksen takia iltaisin klo. 22:00 avaavat subin, ja seuraavat BB:tä. Mielummin tsempata jantteria, ja toivottaa menestystä. Ja hänhän mainitsi lahjoittavansa osan rahoistaan Jouko Pyynnöselle kiekko.tk:n parantamiseen. Ellen ihan väärässä ole.
Anonymous



Date: 2008-04-16 16:17:41
Fafi wrote:
Annika wrote:
Saispaha Kytis nolata itsensä siel BB-talos!

Eikö tälläiset kannata pitää omana tietona? Monet varmasti Kytiksen takia iltaisin klo. 22:00 avaavat subin, ja seuraavat BB:tä. Mielummin tsempata jantteria, ja toivottaa menestystä. Ja hänhän mainitsi lahjoittavansa osan rahoistaan Jouko Pyynnöselle kiekko.tk:n parantamiseen. Ellen ihan väärässä ole.
Joo ja kyllä varmasti avaa ainakin 100 ihmistä kytiksen takia subin iltasella jos se nyt tonne pääsee. Paljon te kytis-fanit kyllä saatte äänestää jos meinaatte sen talossa pitää. Mainos puheita vaan tommoset että lahjottas muka rahaa joukolle, yrittää vaan saada teitä äänestämään lisää. :D

Katotaanko että jos kytis nyt voittaa, mikä on aika epätodennäköstä, mutta kuitenkin ni kaveri matkustaa välittömästi talosta ulos päästyään jonnekkin hawajille loppu elämäks rahat takataskussa ja nauraa makosesti teille kuinka helppoa rahaa te sille järjestitte.
Anonymous



Date: 2008-04-17 08:54:00
TownEnd wrote:
Jee, kikenörtti Kytis menossa BB-taloon kaiken kansan narriksi:D Säälittävää tällainen mediahuoraaminen. Kaikkea sitä pelle tekee päästäkseen vähe telkkariin näyttään naamaa.

Ja ei, en ole äänestämässä Sinua, Kytis, tähän ohjelmaan. Jos ei nyt nappaa niin voit mennä syksyllä Idolsin karsintaan, sinne pääset kuule ihan omilla avuillasi!

  KYTIS ON PARAS JA PIÄ TOWNED TURPA KII!MÄÄ ÄÄNESTIN
Anonymous



Date: 2008-04-17 11:57:46
takalasi wrote:
Kytis wrote:
takalasi wrote:
Suorastaan säälittävä ja epätoivoinen tapa käyttää kiekko.tk:ta ja sen käyttäjäkuntaa tällä tavoin omakasi hyväkseen. Tulla nyt mainostamaan itseään... Tällä tavoinko sitä julkisuutta sitten tavoitellaan kiekon ulkopuolelta?


ps. ei tipu ääntä


Ookkonää Oulusta?? Ookkonää sokee??
Missä mä itteäni mainostan?
Aasi



Vai että Oulusta :D En, en ole läheltäkää Oulua. Enkä toden totta olisi uskonut samantien saavani miinuspistettä heti ensimmäisestä foorumikirjoituksesta, jossa olen erimieltä tällä tavoin nuorten pelaajien ääniä kalastelevan hepun yrityksistä koittaa päästä ''tosielämän'' julkisuuteen. Ei kauaa nokka tuhissut kun kävivät laittamassa edelliseen kirjoitukseen miinuksen.

Hyvät äänestäjät, miettikää muutaman kerran ennenkuin kannatatte tämän kaltaisen kaverin pääsyä telkkariin.


mitä vittua sönkkäät?
Jii
Hc Halko



Date: 2008-04-17 16:28:32
"Hyi että ku jaksan mainostaa itteäs ku oot ehdolla eduskuntaan!! Ja oikein TV:seen laittanu mainoksen ja lehteen kans, säälittävää äänten kalastelua!! Siis en voi sanoo ku hu0h miten säälittävää LOL" etc, moralisoikaa ittenne onanoimaan.
Anonymous



Date: 2008-04-17 16:53:22
Jos Kytis pääsee sinne tekemään itestään pellen ni tippuu heti pois. Ite ainakaa jaksa katella.
Anonymous



Date: 2008-04-17 18:00:26
Kytis <33
Anonymous



Date: 2008-04-17 19:50:30
GO Kysti GO!
Anonymous



Date: 2008-04-18 15:21:37
äänestetty ja Kytis taloon!!
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2008-03-30 20:21:54 Read times: 199064
Pages: 1   2   3   4   19   20   21   [22]   23   24   25   31   32   33   34