Foorumit

Hassuin/omituisin itsellesi tapahtunut asia kiekossa
Created by: Anonymous Created on: 2005-07-28 11:55:51 Read times: 37019
Pages: 1   2   3   [4]   5   6   7   8  
Anonymous



Date: 2005-10-02 10:23:10
Tein puolesta kentästä maalin Royal Onessia vastaan(munq)
Anonymous



Date: 2005-10-02 10:28:14
WyX wrote:
Tää topikki on hassuin koko kiekossa, hah hah haa..


sama
Anonymous



Date: 2005-10-02 10:42:58
Forgess wrote:
Tein 0:02 maalin aloituksella vedin suoraan maaliin :D

mä oon tehny 1 sek alotuksesta maalin
Anonymous



Date: 2005-10-02 18:14:15
koira xD
Anonymous



Date: 2005-10-02 18:15:24
emt.... kait se kun vedin nii se kiekko ei lähteny mihkää siitä
Anonymous



Date: 2005-10-02 22:01:29
No minulla no suunnilleen 3 hienoa taphtumaa mitkä nyt muistan tällä hetkellä!!..=D

1 Tapahtuma!

Tää nyt ei o niin erikoinen muta vedin suunnillee nolla kulmasta kummankin tolpan kautta maaliin..:D

2 Tapahtuma!

Vedin iha huviksee munkilla practice-roomissa silele ett' menin takaperin ja vedin taakse päin veto kimposi ylä rimasta mulle ja heilautin hiirtä ns. ''hädissäni'' =D ja se heilahti ylemman tolpn kutta maaliin!!

3 Tapahtuma!

Vedin maalin takaa ..Maalin ylitse ja kappas vaan Kiekko Kopsahti weskan kyparaan ja siitä maaliin =D kyll se oli silleen hyvä ku oli 3 erä tiimi pelissä ja tilanne 2-2 ja sitten räväytän tollasen munkin maalin kun kiekko kello oli 4.57, Kyllä siinä runsas lukuinen katsomoki Innostu .. 7 henken KATSOMA..:DDD
Anonymous



Date: 2005-10-02 22:01:30
No minulla no suunnilleen 3 hienoa taphtumaa mitkä nyt muistan tällä hetkellä!!..=D

1 Tapahtuma!

Tää nyt ei o niin erikoinen muta vedin suunnillee nolla kulmasta kummankin tolpan kautta maaliin..:D

2 Tapahtuma!

Vedin iha huviksee munkilla practice-roomissa silele ett' menin takaperin ja vedin taakse päin veto kimposi ylä rimasta mulle ja heilautin hiirtä ns. ''hädissäni'' =D ja se heilahti ylemman tolpn kutta maaliin!!

3 Tapahtuma!

Vedin maalin takaa ..Maalin ylitse ja kappas vaan Kiekko Kopsahti weskan kyparaan ja siitä maaliin =D kyll se oli silleen hyvä ku oli 3 erä tiimi pelissä ja tilanne 2-2 ja sitten räväytän tollasen munkin maalin kun kiekko kello oli 4.57, Kyllä siinä runsas lukuinen katsomoki Innostu .. 7 henken KATSOMo..:DDD
Anonymous



Date: 2005-10-05 21:59:50
No ensin olin maalin takana laitoin vetopassin kaverin eteen kaverin lavasta kimposi suoraan moken äyskäriin tuli pelikatko sitte kone kaatu käynnistin uudestaan oli sähköt päällä menin samaan trainingiin mistä olin tullu menin veskan taakke sitte en päässykkää kentälle ku siellä oli kolmas pelaaja ja laitoin pull napilla itteni mokeks tuli vastustaja laittamaan kahville ja sitte menin kahville ja join samalla kahvia ja käytin erilaisia kepulikonsteja meni tovi ja kaverit sano mitä teet ja laitoin vaa copypastella tuleen niille sankaritarinoita ja kotonakin siat hyppi seinille jouduin samalla laiduntamaan lampaita ja pelaamaan kahvia ja kiekko kaveri tuli kotiin pimpottamaan jne
Anonymous



Date: 2005-10-06 15:58:15
Sörssel wrote:
No ensin olin maalin takana laitoin vetopassin kaverin eteen kaverin lavasta kimposi suoraan moken äyskäriin tuli pelikatko sitte kone kaatu käynnistin uudestaan oli sähköt päällä menin samaan trainingiin mistä olin tullu menin veskan taakke sitte en päässykkää kentälle ku siellä oli kolmas pelaaja ja laitoin pull napilla itteni mokeks tuli vastustaja laittamaan kahville ja sitte menin kahville ja join samalla kahvia ja käytin erilaisia kepulikonsteja meni tovi ja kaverit sano mitä teet ja laitoin vaa copypastella tuleen niille sankaritarinoita ja kotonakin siat hyppi seinille jouduin samalla laiduntamaan lampaita ja pelaamaan kahvia ja kiekko kaveri tuli kotiin pimpottamaan jne


Vaikka tämä ei "kiekkopersoonalleni" tapahtunutkaan, oli tuon viestin lukeminen melko mielenkiintoista. Sain melkein selvää.
Anonymous



Date: 2005-10-09 12:51:53
Mip wrote:
Päälikkö_ wrote:
jotkut näist jutuist on keksittyi... sillä esimerkiksi sivu-verkosta ei voi tehdä maalia ellei se ylitä maali viivaa eli... :P

Entä jos kysees on bugi? Olen itsekkin veivannut takaverkost sisään ja kun sitä ei lasketa ennenkuin se käy ulkona niin zippasin sen moken selkää ja siit sisää. :)

jouko on sen asian niin monta kertaa sanonut että se on mahdotonta... oli kyseessä minkä moinen bugi tahansa sen on ylitettä maali viiva...
HOUSTON



Date: 2005-10-11 11:00:36
Sörssel wrote:
No ensin olin maalin takana laitoin vetopassin kaverin eteen kaverin lavasta kimposi suoraan moken äyskäriin tuli pelikatko sitte kone kaatu käynnistin uudestaan oli sähköt päällä menin samaan trainingiin mistä olin tullu menin veskan taakke sitte en päässykkää kentälle ku siellä oli kolmas pelaaja ja laitoin pull napilla itteni mokeks tuli vastustaja laittamaan kahville ja sitte menin kahville ja join samalla kahvia ja käytin erilaisia kepulikonsteja meni tovi ja kaverit sano mitä teet ja laitoin vaa copypastella tuleen niille sankaritarinoita ja kotonakin siat hyppi seinille jouduin samalla laiduntamaan lampaita ja pelaamaan kahvia ja kiekko kaveri tuli kotiin pimpottamaan jne

mullekkii kävi tolleen eilen.
Anonymous



Date: 2005-10-11 15:50:58
Hassuin/omituisin itselleni tapahtunut asia taitaapi olla se, kun olin myös kulmassa topicin aloittajan tavoin. Vastaani ei tullut vain kolmea huligaania vaan minulla alkoi lagaamaan niin pirusti. Kuva pysähtyi siihen kohtaan ja rupesin hieluttamaan hiirtä hullun lailla. N. 3 sekunnin päästä kone taas oli normaali ja näin itseni kuljettamassa kiekon maaliin. :D Se oli hieno hetki :o
Anonymous



Date: 2005-10-11 16:00:04
sen täytyy olla se kun tein oman maalini edestä tiimipelissä maalin :O tai sitte kun tein maalin takaa moken kautta maalin :O
Anonymous



Date: 2005-10-22 23:38:08
mul on ainakin 2 hassuu juttuu ku olin ihan novi ni pääsin 2v0 ja sit olin ihan häkeltynyt ja sitten kun sain syötön vedin taakse päin :P
Anonymous



Date: 2005-10-22 23:39:39
ja se toinen mä en tajuu se oli niinku kans 2v0 sit ku olin jo proo ni vedin onesta ihannormaalisti (sisääntietenkin) niin ni sit siin luki et mä tein maalin ja syöttjänä en muista kuka oli mut sit alotus oli p-pisteeltä eikö oo outoo??? mut maali tuli :p
Anonymous



Date: 2005-10-22 23:52:15
Leet wrote:
Hmph... Tein onetimerista maalin, ihme bugi. :/



LOL! Et kyl tehnyt.. Se meni ohi! :/
Anonymous



Date: 2005-10-23 01:54:09
Ku Dyna ei vineny mulle :O
Anonymous



Date: 2005-10-23 12:48:04
Puteski wrote:
maa passasin auto passilla onessa niin se auto passi menikin maaliin moken langeista kaverin lavan sijasta:D!!!!!!!!!!!!1



Kenties rannelaukaus päällä?
Anonymous



Date: 2005-11-20 13:01:02
Kiekko bugas ittensä katsomoon tiimipelissä. Eikä tullu pois ennen kui erä päätty =D
Anonymous



Date: 2005-12-12 12:00:20
näin kun eggnator teki maalin :F
Anonymous



Date: 2005-12-12 12:03:31
Jantun3n wrote:
näin kun eggnator teki maalin :F


Aijjaa... Musta se ei oo yhtään omituista/hassua:( no mut seki on aika omituista et Jantun3n ei oo pelaamassa kiekkoo:)
Anonymous



Date: 2005-12-12 20:08:23
Teimme maalin --> maali tuli vastustajille?
Leet
Bombers



Date: 2005-12-12 20:14:26
Se oli aika hauska, kun joku laukoi kirkkaasti ohi maalin ja se hyväksyttiin maaliksi. :-)
Anonymous



Date: 2005-12-12 20:18:34
deksa wrote:
Teimme maalin --> maali tuli vastustajille?

ei kannattais omaan vedellä...
Anonymous



Date: 2005-12-12 20:55:29
no joskus kauan sitten tein autopassilla maalin (siis se oli ennen kuin rannari tuli) kun koitin syöttää maalin edestä kaverille joka oli kaartamassa maalin taakse :D
Anonymous



Date: 2005-12-12 21:00:54
Se ku mulla kehuttiin olevan hyvät avaukset ja et oon hyvä pakki!!
Anonymous



Date: 2005-12-12 21:10:07
Hassuin tapahtuma ehdottomasti slutin ja muiden naabien saama huomio täällä!!
Anonymous



Date: 2005-12-12 21:12:06
Kyllä se oli, kun Madonna ei kikannu mua :E
Anonymous



Date: 2005-12-12 21:13:14
Itseäni huvitti seuraavanlainen hauska tapaus:
Oli taannoin kavereitten kanssa sellanen jengi kun Hullut Kaapelit ja siinä teemana oli alastomuus sekä isot vaijerit, joten oma nikkini oli siten Holmes.
Satuttiinpa haastamaan joukkue nimeltä Salainen Palvelu tms. jossa ilmeisesti teemana oli jonkinsortin etsivät ja salapoliisit.
Vastapuolella oli mm. Columbo ja Poirot.
Kyllähän se nauratti kun katsomosta alkoi tulla kommenttia että
"Holmes on väärällä puolella"...
Anonymous



Date: 2005-12-12 21:15:25
voitin hernan:in 1v1...
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-07-28 11:55:51 Read times: 37019
Pages: 1   2   3   [4]   5   6   7   8