Foorumit

Hassuin/omituisin itsellesi tapahtunut asia kiekossa
Created by: Anonymous Created on: 2005-07-28 11:55:51 Read times: 36948
Pages: 1   2   3   4   [5]   6   7   8  
Anonymous



Date: 2005-12-13 19:39:13
Yhtenä päivänä kiekko lagaili kaikilla jatkuvasti eikä pystyny pelaa tiimi pelejä ni mä pelasin sillon trainingissa ja olin kikkailemassa omassa päässä ku tuli taas lagi ja sitte ku peli palas normaaliks ni oli keskialueen alotus ja mulle oli merkitty maali.
Anonymous



Date: 2005-12-13 21:21:18
Tuota kerran practisessa laitoin kiekon ränniin ja se meni laidan läpi katsomoon. Aika huvittavaa musta.
Anonymous



Date: 2005-12-13 21:27:42
Kenties se kun sain potkut powerplaystä ku sanoin etten jaksa pelata. xDDDD

Saatto siihe olla syynä kyl ku olin suht päissää, tiiä sit?
Anonymous



Date: 2005-12-13 21:28:11
Napero wrote:
deksa wrote:
Teimme maalin --> maali tuli vastustajille?

ei kannattais omaan vedellä...

Noh, Peli oli 5-5, Me teimme maalin VASTUSTAJANPÄÄTYYN, Ja maali merkattiin VASTUSTAJILLE joten vastustajat johtivat 6-5, he voittivat pelin 6-5.
Anonymous



Date: 2005-12-21 23:45:49
hauskin on se että kerran menin koko ajan kiekon läpi vaikka pelaaja syötti mulle nii se meni kuitenkin musta läpi ://
Anonymous



Date: 2005-12-21 23:59:21
Zimi wrote:
Yhtenä päivänä kiekko lagaili kaikilla jatkuvasti eikä pystyny pelaa tiimi pelejä ni mä pelasin sillon trainingissa ja olin kikkailemassa omassa päässä ku tuli taas lagi ja sitte ku peli palas normaaliks ni oli keskialueen alotus ja mulle oli merkitty maali.


:D aika hyvä
Anonymous



Date: 2005-12-22 00:00:23
näin kerran pelis semmosen tapauksen ku alotuksest jätkä vaa otti kiekon ja jotenki veivass toisell puolell kaikki 3vastustajan pelaajaa(3v3) ja pisti maalin... olin iha ällikältä lyöty :P
ei sitt voi ees ymmärtää kui se teki sen :D:D
Anonymous



Date: 2005-12-22 00:11:06
Sörssel wrote:
No ensin olin maalin takana laitoin vetopassin kaverin eteen kaverin lavasta kimposi suoraan moken äyskäriin tuli pelikatko sitte kone kaatu käynnistin uudestaan oli sähköt päällä menin samaan trainingiin mistä olin tullu menin veskan taakke sitte en päässykkää kentälle ku siellä oli kolmas pelaaja ja laitoin pull napilla itteni mokeks tuli vastustaja laittamaan kahville ja sitte menin kahville ja join samalla kahvia ja käytin erilaisia kepulikonsteja meni tovi ja kaverit sano mitä teet ja laitoin vaa copypastella tuleen niille sankaritarinoita ja kotonakin siat hyppi seinille jouduin samalla laiduntamaan lampaita ja pelaamaan kahvia ja kiekko kaveri tuli kotiin pimpottamaan jne


Selma
Anonymous



Date: 2005-12-22 00:13:47
B.Campbel wrote:
Oltiin kerran tiimipelis, oli peli tasan ja oli pakko voittaa nii sitte otetaa moke pois, sit se tapahtu: MOKE KONTTAS/RYÖMI sinne vaihtoo.. sil meni iha hemmetisti aikaa ja tietysti vastustaja teki, mut kyl oli KAIKILLA nauramista xDD nauran itekki viel ku muistelen ;D


Kyseinen bugi tulee (omalle kohalle tullu näin), kun pulli on otettu kauan ennen sen toteuttamista.
Molke alkaa jumittaa tullessaan vaihtoon :)
Anonymous



Date: 2005-12-22 00:23:25
Jaa pääsin yleisön sekaan luistelemaan :P. seinästä läpi.. mut kentälle en takaisin päässyt :(
Anonymous



Date: 2005-12-22 00:25:34
Edited: 2005-12-22 00:26:09
Sörssel wrote:
No ensin olin maalin takana laitoin vetopassin kaverin eteen kaverin lavasta kimposi suoraan moken äyskäriin tuli pelikatko sitte kone kaatu käynnistin uudestaan oli sähköt päällä menin samaan trainingiin mistä olin tullu menin veskan taakke sitte en päässykkää kentälle ku siellä oli kolmas pelaaja ja laitoin pull napilla itteni mokeks tuli vastustaja laittamaan kahville ja sitte menin kahville ja join samalla kahvia ja käytin erilaisia kepulikonsteja meni tovi ja kaverit sano mitä teet ja laitoin vaa copypastella tuleen niille sankaritarinoita ja kotonakin siat hyppi seinille jouduin samalla laiduntamaan lampaita ja pelaamaan kahvia ja kiekko kaveri tuli kotiin pimpottamaan jne


repesin.

Itse aiheeseen. Tuossa joku päivä reiningissä, pommitin punaviivan ja siniviivan välistä, jonnekkin sinne maalin suuntaan. Eihän se tietenkään maaliin mennyt, mutta jäi sinne maalin taakse kimpoilemaan. Jostain kumman syystä, veskari lähti kiekon perään.(:O) Kirmasi sinne maalin taakse, nappasi kiekon, avasi päin takaverkkoa, ja jäi istuskelemaan sinne. Maaleja mätkittiin jokusen kymmentä, kun ei veskari maalinkaan jälkeen muuta kyennyt kuin runkkaamaan takaverkkoa. Olihan siinä aihetta nauraa.
Tomekki
Helsingin Jokerit



Date: 2005-12-22 01:00:14
no tämmönen sattui kerran. oltiin pelaamassa proroomia joukkueen pelaajien kanssa. joker, jokerider ja erskakin taisi olla. pelit sujuivat normaaliin tyylin kunnes maailma pysähtyi täysin. JoKeR oli viimeistellyt maalin. en tiedä oliko kolmas vai neljäs alltime, mutta komiasti laitto onetimerista tyhjiin. oli pakko lopettaa siltä päivältä kun olo oli yhtä hämmästynyt ruotsalaisella heterobaarissa.
 

...njuu tulipaha sitten taas kirjoteltuu paljon turhaa vähän joka topiciin
Anonymous



Date: 2005-12-22 01:06:49
Ehkä kun moke sähläs kiekon omiin :) tai ku pistin tuolt viivan puole kentä välist sisää :d ja myös kun 1 jätkä veti taaksepäi onest :D
Anonymous



Date: 2005-12-22 12:48:55
olin kikannut kaikki pelaajat ekassa joukkue pelissä ja pääsin läpi ja maali vahti oli maalin takana ja tein siinä voittomaalin
Anonymous



Date: 2005-12-22 12:52:35
Ku tein maalin takaa maalin ja sivuverkost menee sisää :DD
Anonymous



Date: 2005-12-22 13:41:10
Lauoin oman maalin edestä pitkän vastakkaiseen maaliin.
Peliaikaa kun oli pari sek jälkellä. (vastustajien) mokke otti luonnollisesti kiinni, mutta teki viimesekunnilla oman maalin. :o
Anonymous



Date: 2005-12-23 15:30:26
Oisko kun pelattii ja sitte hävitti 2-7 mutta kun tilastot tuli näkyviin
nii tilanne oli 8-7! Ranking oli kasvanu vähän päällee 21 pistettä!vastusta-
jalla se oli laskenut saman verran!
Anonymous



Date: 2005-12-23 18:20:19
Vedin onesta ylärimaa. :S
Anonymous



Date: 2005-12-24 02:00:01
tein maalin kerran
Anonymous



Date: 2005-12-25 21:16:26
Edited: 2005-12-25 21:23:50
Tein omasta päästä maalin ku yritin avaa kamulle sinne keskelle se ei tietenkään saanu sitä kiinni nii se meni maaliin :OO
Anonymous



Date: 2005-12-25 21:21:12
Edited: 2005-12-25 21:22:13
Sit tein maalin 800 rankkista tiimii vastaan :O
Anonymous



Date: 2005-12-25 21:37:12
Kun rekistöröidyn kiekkoon.Niin sitten yks sano, että mun pitäis nakata yläbörsä. No mä nakkasin tolpan ja sitten se tyyppi sano että '' huoh'' ja mä otin uudelleen kiekon ja nakkasin ala börskää. Sitten kaikki lähti ja mä ihmettelin ja sanoin sille joka sano mulle että nakata yläbörsä , että voitaisko me nakata yks oma? No se sano että jouko antaa bannit. Sitten mä nakkasin puolesta kentästä toisen joukkoeen pakkia. Se sano että: ''auh''
Sitten meikä pääsi tiimiin missä oli rank :802,53 ja sitten mä haastoin vahingossa yhen tiimin missä oli rank 820 ja sitten eka pelaaja tuli ja sen nimi oli Weadmarsh oli aika hauskaa. Sitten se sano että morksa: tunneks mokotoosaa? mä sanoin et mokotoosa pelaa meillä. Sitten se sano että ok! aika hauskaa vai mitä?
Anonymous



Date: 2005-12-25 21:44:57
Deadmarsh wrote:
Kun rekistöröidyn kiekkoon.Niin sitten yks sano, että mun pitäis nakata yläbörsä. No mä nakkasin tolpan ja sitten se tyyppi sano että '' huoh'' ja mä otin uudelleen kiekon ja nakkasin ala börskää. Sitten kaikki lähti ja mä ihmettelin ja sanoin sille joka sano mulle että nakata yläbörsä , että voitaisko me nakata yks oma? No se sano että jouko antaa bannit. Sitten mä nakkasin puolesta kentästä toisen joukkoeen pakkia. Se sano että: ''auh''
Sitten meikä pääsi tiimiin missä oli rank :802,53 ja sitten mä haastoin vahingossa yhen tiimin missä oli rank 820 ja sitten eka pelaaja tuli ja sen nimi oli Weadmarsh oli aika hauskaa. Sitten se sano että morksa: tunneks mokotoosaa? mä sanoin et mokotoosa pelaa meillä. Sitten se sano että ok! aika hauskaa vai mitä?

onko toi kompa vai mitä?.. en tainnut ymmärtää kun en nauranu..
Anonymous



Date: 2005-12-25 21:50:58
minä tuota minä, minä kirjoitin foorumille?
Anonymous



Date: 2006-01-14 17:06:14
ehkä se kun pelasin tiimipeliä lämäsin ohi ja meni maaliin :S
Anonymous



Date: 2006-01-14 17:13:32
Vedin autopassilla molken haaroista sisään.
Dumont
Wanhainkodin Munkki



Date: 2006-01-14 17:16:41
Ehkäpä omituisin juttu oli tämä..

Pelasin publaa kunnes tuli tällainen teksti...
*** match created: Kynä <3 - Mäntypistiäiset

Itse en pelaa kummassakaan tiimissä tällä nickillä tai muilla. sehän tässä oudointa onkin.

Ps: kai se jouko sit kiusaa mua.
Anonymous



Date: 2006-01-14 18:48:23
Dumont wrote:
Ehkäpä omituisin juttu oli tämä..

Pelasin publaa kunnes tuli tällainen teksti...
*** match created: Kynä <3 - Mäntypistiäiset

Itse en pelaa kummassakaan tiimissä tällä nickillä tai muilla. sehän tässä oudointa onkin.

Ps: kai se jouko sit kiusaa mua.


Mulle on tullu noita ~15 :F
Jouko kiusaa muaki.
Anonymous



Date: 2006-01-15 21:58:48
Omituisin juttu on kyl ku meiän mokella kiekko ja vastustaja hääri lähellä... lähin sit kiertää maalia et vastustaja vähä häkeltyis ni kappas veska syöttikin sillon kun olen maalina takana minulle ja omaan maaliin???
Kokeilkaa vaikka kuinka niin ette saa veskaa syöttämään maalin taakse (omaan maaliin siis) mutta kerran se on tämäkin tapahtunut
Anonymous



Date: 2006-01-15 22:23:38
BoBo wrote:
Kytis wrote:
Oudoimman asian näin tuossa juuri hetki sitten.
Pelattiin Ajax Amsterdamilla ja sitten syötin Madonna46:lle ja arvatkaa mitä? SE TEKI MAALIN!! Vähän aikaa oltii et wtf?? Mut tarkistettii viel myöhemmin videolta ni kyl se teki maalin! Aika omituista, taitaa olla UFOT HYÖKKÄÄMÄSSÄ!!!


Varmaan oli one-timeri maalin edestä, ei se muuten tekis. Mut kyl se oli outoa ku togo teki tänää maalin ni vähä ihmettelin.


Tekiks togo maalin??? :o
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-07-28 11:55:51 Read times: 36948
Pages: 1   2   3   4   [5]   6   7   8