Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189158
Pages: 1   2   3   4   18   19   20   [21]   22   23   24   29   30   31   32  
Anonymous



Date: 2008-04-08 09:57:59
HerttaYsi wrote:
Sen jälkeen tulee reportit kehiin, jonka jälkeen Leino hyökkää jälleen laitaan ja maali syntyy. Siitä vielä odottelen V.Leino. :lle muteja, jonka aikana syntyy vielä kolme maalia. Muteja ei kuitenkaan kuulu.
Ja kuten varmasti arvasitkin, on tilanne jälleen se, ettei kiekossa ollut yhtään moderaattoria paikalla noita reportteja vastaan ottamaan. Logien mukaan reportit on lähetetty aiheesta kello 9:35, joka on aamuyön tuntien lisäksi epäaktiivisinta peliaikaa kikessä. Suurin osa pelaajakunnasta on töissä, koulussa tai tekevät aamulla ihan jotain muuta kuin hakkaavat kiekkoa, sama pätee moderaattoreihin. Paska tsägä, mutta minkäs teet? Niin kauan, kun touhu perustuu puhtaasti vapaaehtoisuuteen, ei voida keneltäkään odottaa mitään tiettyjä kellonaikoja tai tuntimääriä per vuorokausi päivystellen reportia odotellen..
Anonymous



Date: 2008-04-09 15:26:22
Joo-o. Onse surullista kun joutuu peelojen hyökkäyksen kohteeksi :(
Anonymous



Date: 2008-04-10 15:23:22
Mielestäni tämä on ihan hyvä topicci ja tosi asiallinen olen samaa mieltä kun topicin tekijä kuka se nyt olikaan :DD

PS:Kauheasti "foorumplussia" tuolla ekalla sivulla 5+Hauska 3+ Asiallinen ja muuta ;D
Anonymous



Date: 2008-04-10 15:27:58
Edited: 2008-04-10 15:30:54
Valtuuro wrote:
Kauheasti "foorumplussia" tuolla ekalla sivulla 5+Hauska 3+ Asiallinen ja muuta ;D
Hehhh, tuskimpa asialla on ollut ainakaan Django, tai Kytis.


Mutta joo, kyllähän tää homma hyvin pyyhkii, jos ottaa huomioon, että homma on vapaaehtoista ja palkatonta, niin hyvin modet hommiansa hoitavat. Kyllä nuo peeloilut tulee karsittua lähes aina pois.

Ja tuskimpa siitä haittaa on jos 9-12 kieppeillä jää muutama reportti lukematta.
Anonymous



Date: 2008-04-10 16:01:46
C-Double wrote:
Valtuuro wrote:
Kauheasti "foorumplussia" tuolla ekalla sivulla 5+Hauska 3+ Asiallinen ja muuta ;D
Hehhh, tuskimpa asialla on ollut ainakaan Django, tai Kytis.


Mutta joo, kyllähän tää homma hyvin pyyhkii, jos ottaa huomioon, että homma on vapaaehtoista ja palkatonta, niin hyvin modet hommiansa hoitavat. Kyllä nuo peeloilut tulee karsittua lähes aina pois.

Ja tuskimpa siitä haittaa on jos 9-12 kieppeillä jää muutama reportti lukematta.


Kokonaan samaa mieltä!
Anonymous



Date: 2008-05-27 00:44:28
Entäs sitten jos ukko on jo 14 päivän bannissa ja tekee esim MODET ON HOMOJA HUONEEN? mites sitten toimitaan???????? oon nähny näitä melko useasti
ogKytis



Date: 2008-05-27 03:00:58
nabula wrote:
Entäs sitten jos ukko on jo 14 päivän bannissa ja tekee esim MODET ON HOMOJA HUONEEN? mites sitten toimitaan???????? oon nähny näitä melko useasti


Mutetettuna ei voi nimetä huonettaan vaan nimi muuttuu automaattisesti muotoon room XXXX jossa XXXX kuvastaa satunnaisia numeroita.

Jos tälläinen huone on tehty niin näistä raportoidaan aivan kuten muistakin peeloista,

/report peelo on tehnyt asiattoman huoneen
Anonymous



Date: 2008-05-27 08:06:15
Joo, itselleni sattui niin, että pistin '/report *** ja ****** tekee omia ja peeloilee..', loppujenlopuksi sain siitä itese mutet ja syynä oli: 'Kukaan ei tehnyt omia ja sinä vain haukuit muita. =D

Anonymous



Date: 2008-05-28 16:48:22
3pv pelikielto/mutet - syy: virheellinen report.
"/report tekee omia maaleja"
Unohtui nimimerkki edestä. Miksi siitä rankaistiin?
Anonymous
-3


Date: 2008-05-28 18:11:08
modet on homoja
Anonymous
-3


Date: 2008-05-28 18:30:39
pappa
Anonymous



Date: 2008-06-06 01:11:09
onc kumma juttu että kaiken maailman sankareille niit modeja jaetaan ja sit joq arrow antaa mutee ku sanoo tiimi pelis (itse vastustaja) sen maalia munkiks xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sit joq slut tulee antaan mutee q sanoo et "nää sopis sulle slut 8)" et aika HUBAA ja sille. no se siitä.
Anonymous



Date: 2008-06-11 15:24:22
Niin onhan täällä kieltämättä monet henkilöt valitellut ja valittavat edelleen turhista muteista. Moderaattorit tekevät jokainen päätöksensä oman kykynsä mukaan. Jotkut antavat mutet melkein heti kun jotakin havaitaan ja toiset vasta kun tilannetta on seurailtu tarpeeksi kauan ja ratkaisu on selvä.

Myyntihuoneet ovat yksi oiva esimerkki. Toiset modet olettavat, että kaikki huoneessa olevat ovat syyllisiä tai ainakin lähes. Jotkut modet taas syyttävät vain huoneen tekijää eli adminia. Toiset modet odottavat, että näkevät keskustelua nickkien ostosta ja toiset olettavat, että keskustelua on jo käyty. Ne jotka eivät halua mutea tästä niin suosittelen varmuuden vuoksi, että kukaan ei edes vilkaise kuka kyseisessä huoneessa kaupittelee. Ei sillä loppu peleissä ole merkitystä.

Haluan siis painottaa, että niihin huoneisiin ei kannata sormellakaan sisään mennä tai muuten voi käydä huonosti.

PS. Syyttää-sanat antavat ehkä vähän väärän käsityksen, mutta en jaksanut keksiä muutakaan.
Anonymous
-3


Date: 2008-06-14 22:05:45
J00 M3KL JOQ WTUN LÄSG SLUT KEKSII AINA JTN OM11 SÄÄNTÖI MIST ANTAA NIIQ KAIKKI WNB_KOWIS ARROWIT SUN MUUT :/ SYÖIS VAIK PÄÄNSÄ KUN EI PELAT4KKAA OS44... XasdfdasfdsagfaSAGDSAFASDFXSCXCZ<csdafQASDGFADSGA *<=)
Anonymous



Date: 2008-06-26 01:56:57
Jee, olin apssa ja joku poslari iski omarin ja laitoin reporttia, ja sit sanoin sille "oot vitu angstinen kakara" ja saan 10 minsa mutet eikä se mitää vaik seki siin haukku aika kivasti. Suomeks tää mun teksti: moderaattorit on arsest
Anonymous



Date: 2008-06-26 08:31:25
RuutuYsi wrote:
Jee, olin apssa ja joku poslari iski omarin ja laitoin reporttia, ja sit sanoin sille "oot vitu angstinen kakara" ja saan 10 minsa mutet eikä se mitää vaik seki siin haukku aika kivasti. Suomeks tää mun teksti: moderaattorit on arsest
No joo, olen sattunut viime aikoina kyseisen pelaajan kanssa useamminkin samaan erään autoplayssa jollain vitosnickilläni, eikä kieltämättä tee yhtään vaikeaa uskoa, että moderaattori on päätynyt antamaan sinulle mutet muttei muille ollenkaan. Jos toinen kaveri on tehnyt oman maalin, eikä sitä moderaattori ole nähnyt, niin ei sellaisesta syystä voi antaa mutea.
Anonymous



Date: 2008-06-26 10:58:26
Edited: 2008-06-26 10:59:54
Itse en enää edes uskalla mitään raportoida tai kritisoida moderaattorien toiminnasta, sillä joku/jotkut antavat siitä yleensä -1, ja itse peleissä omien maalien raportoimisesta tullut kerran joku 10minuutin mute. Ei viitsi enää valittaa, olkoon, jos ite kerta joutuu kärsimään toisen sijasta.

Edit: http://kiekko.tk/forum/topic.cws?id=146841&page=0 , tuota kritisoin siellä alueella, koska mielestäni tämä aihe ei nyt ihan ole mikään +3? Sori vaa kytis, älä rankase tässäkin..
Anonymous
-1


Date: 2008-07-02 19:42:47
unjinaz wrote:
RuutuYsi wrote:
Jee, olin apssa ja joku poslari iski omarin ja laitoin reporttia, ja sit sanoin sille "oot vitu angstinen kakara" ja saan 10 minsa mutet eikä se mitää vaik seki siin haukku aika kivasti. Suomeks tää mun teksti: moderaattorit on arsest
No joo, olen sattunut viime aikoina kyseisen pelaajan kanssa useamminkin samaan erään autoplayssa jollain vitosnickilläni, eikä kieltämättä tee yhtään vaikeaa uskoa, että moderaattori on päätynyt antamaan sinulle mutet muttei muille ollenkaan. Jos toinen kaveri on tehnyt oman maalin, eikä sitä moderaattori ole nähnyt, niin ei sellaisesta syystä voi antaa mutea.


Juu kylmä tiiän ettei voi antaa muteja jossei oo nähny, mut ois se voinu antaa sillekki mutet ku sehä siinä haukku kokoaja
Anonymous



Date: 2008-07-05 20:10:14
RuutuYsi wrote:
unjinaz wrote:
RuutuYsi wrote:
Jee, olin apssa ja joku poslari iski omarin ja laitoin reporttia, ja sit sanoin sille "oot vitu angstinen kakara" ja saan 10 minsa mutet eikä se mitää vaik seki siin haukku aika kivasti. Suomeks tää mun teksti: moderaattorit on arsest
No joo, olen sattunut viime aikoina kyseisen pelaajan kanssa useamminkin samaan erään autoplayssa jollain vitosnickilläni, eikä kieltämättä tee yhtään vaikeaa uskoa, että moderaattori on päätynyt antamaan sinulle mutet muttei muille ollenkaan. Jos toinen kaveri on tehnyt oman maalin, eikä sitä moderaattori ole nähnyt, niin ei sellaisesta syystä voi antaa mutea.


Juu kylmä tiiän ettei voi antaa muteja jossei oo nähny, mut ois se voinu antaa sillekki mutet ku sehä siinä haukku kokoaja


Tämmöinen yleinen haukkuminen ja nimittäminen olisi todella turha syy antaa muteja. Semmoista tapahtuu, sanotaankos joka päivä ja joka hetki. Jos moderaattori antaisi yksittäisesti esim. mutet syystä '' haukkuminen '', olisi vallan naurettavaa! Tosin siis tämmöinen yleinen häiriköinti ja kärsimätön nimittely olisi toinen juttu, jos se siis häiritsee muita pelaajia tai muuta, se olisi eri asia.

Jos olet lukenut topicin aiheen ja sisällön, sinun ei tarvisi lähetellä tämmöisiä turhia kommentteja tänne. Lukaseppa läpi vielä kerran topic lävitte, niin tiedät mistä puhutaan :)

Selkis!
Röni
Anonymous



Date: 2008-07-06 14:21:15
Edited: 2008-07-07 17:23:23
Röni wrote:
RuutuYsi wrote:
unjinaz wrote:
RuutuYsi wrote:
Jee, olin apssa ja joku poslari iski omarin ja laitoin reporttia, ja sit sanoin sille "oot vitu angstinen kakara" ja saan 10 minsa mutet eikä se mitää vaik seki siin haukku aika kivasti. Suomeks tää mun teksti: moderaattorit on arsest
No joo, olen sattunut viime aikoina kyseisen pelaajan kanssa useamminkin samaan erään autoplayssa jollain vitosnickilläni, eikä kieltämättä tee yhtään vaikeaa uskoa, että moderaattori on päätynyt antamaan sinulle mutet muttei muille ollenkaan. Jos toinen kaveri on tehnyt oman maalin, eikä sitä moderaattori ole nähnyt, niin ei sellaisesta syystä voi antaa mutea.


Juu kylmä tiiän ettei voi antaa muteja jossei oo nähny, mut ois se voinu antaa sillekki mutet ku sehä siinä haukku kokoaja


Tämmöinen yleinen haukkuminen ja nimittäminen olisi todella turha syy antaa muteja. Semmoista tapahtuu, sanotaankos joka päivä ja joka hetki. Jos moderaattori antaisi yksittäisesti esim. mutet syystä '' haukkuminen '', olisi vallan naurettavaa! Tosin siis tämmöinen yleinen häiriköinti ja kärsimätön nimittely olisi toinen juttu, jos se siis häiritsee muita pelaajia tai muuta, se olisi eri asia.

Jos olet lukenut topicin aiheen ja sisällön, sinun ei tarvisi lähetellä tämmöisiä turhia kommentteja tänne. Lukaseppa läpi vielä kerran topic lävitte, niin tiedät mistä puhutaan :)

Selkis!
Röni



Juu, kyllä mulle on silti aika useasti annettu mutet syynä haukkuminen :).
Ja jospa siten Lukasen läpi vielä kerran topic lävitte, niin tiedän mistä puhutaan :). Tehään näin!
Ps. Et saanu plussaa :(

Selkis!
RuutuYsi
Anonymous
-3


Date: 2008-07-06 17:15:25
RuutuYsi wrote:
Röni wrote:
RuutuYsi wrote:
unjinaz wrote:
RuutuYsi wrote:
Jee, olin apssa ja joku poslari iski omarin ja laitoin reporttia, ja sit sanoin sille "oot vitu angstinen kakara" ja saan 10 minsa mutet eikä se mitää vaik seki siin haukku aika kivasti. Suomeks tää mun teksti: moderaattorit on arsest
No joo, olen sattunut viime aikoina kyseisen pelaajan kanssa useamminkin samaan erään autoplayssa jollain vitosnickilläni, eikä kieltämättä tee yhtään vaikeaa uskoa, että moderaattori on päätynyt antamaan sinulle mutet muttei muille ollenkaan. Jos toinen kaveri on tehnyt oman maalin, eikä sitä moderaattori ole nähnyt, niin ei sellaisesta syystä voi antaa mutea.


Juu kylmä tiiän ettei voi antaa muteja jossei oo nähny, mut ois se voinu antaa sillekki mutet ku sehä siinä haukku kokoaja


Tämmöinen yleinen haukkuminen ja nimittäminen olisi todella turha syy antaa muteja. Semmoista tapahtuu, sanotaankos joka päivä ja joka hetki. Jos moderaattori antaisi yksittäisesti esim. mutet syystä '' haukkuminen '', olisi vallan naurettavaa! Tosin siis tämmöinen yleinen häiriköinti ja kärsimätön nimittely olisi toinen juttu, jos se siis häiritsee muita pelaajia tai muuta, se olisi eri asia.

Jos olet lukenut topicin aiheen ja sisällön, sinun ei tarvisi lähetellä tämmöisiä turhia kommentteja tänne. Lukaseppa läpi vielä kerran topic lävitte, niin tiedät mistä puhutaan :)

Selkis!
Röni



Juu, kyllä mulle on silti aika useasti annettu mutet syynä haukkuminen :).
Ja jospa siten Lukasen läpi vielä kerran topic lävitte, niin tiedän mistä puhutaan :). Tehään näin!
Ps. Et saanu plussaa :(


:/
Anonymous



Date: 2008-07-09 02:01:39

Raportoinnin Kyllä ja Ei:

Kyllä
- Jos public-pelissä joku pelaaja häiriköi, tekee omia maaleja tai muuten haittaa joukkuetoveriensa tai vastustajan peliä.



En ole kertaakaan huomannut häiriköivän pelaajan saaneen mutea, jos olen reportannu pelaajan. Ei taida moderaattoreita pahemmin kiinnostaa /report ***** Tekee omia maaleja regissä ja peeloilee jatkuvasti.
Anonymous



Date: 2008-07-13 16:09:42
Edited: 2008-07-13 16:11:53
eipä tuo peeloilu kovin vaikeaksi pelaamista tee. pari kertaa ollu ettei pysty tekeen nikkei mut jos poistat kaikki nickis voi taas tehdä niit lisää :/ kumma juttu sinänsä xDDD
Anonymous



Date: 2008-07-13 16:49:02
Travers wrote:

Raportoinnin Kyllä ja Ei:

Kyllä
- Jos public-pelissä joku pelaaja häiriköi, tekee omia maaleja tai muuten haittaa joukkuetoveriensa tai vastustajan peliä.



En ole kertaakaan huomannut häiriköivän pelaajan saaneen mutea, jos olen reportannu pelaajan. Ei taida moderaattoreita pahemmin kiinnostaa /report ***** Tekee omia maaleja regissä ja peeloilee jatkuvasti.


niimpä
Anonymous



Date: 2008-07-13 16:49:03
Edited: 2008-07-13 16:49:29
poista
Anonymous



Date: 2008-07-19 17:55:43
Edited: 2008-07-19 18:03:48
meikäläine pelaa yhen tiimipelin päivässä ja menee nukkuu nii aamulla 12pv mutet syy peelo ok. vaadin jonkun asteista selitystä kyseiseltä moderaattorilta joka on tän jakanu.
Anonymous



Date: 2008-07-29 15:20:50
Edited: 2008-07-30 12:26:59
XDD
Anonymous



Date: 2008-07-29 15:22:03
Edited: 2008-07-30 12:26:35
Fenty wrote:
Travers wrote:

Raportoinnin Kyllä ja Ei:

Kyllä
- Jos public-pelissä joku pelaaja häiriköi, tekee omia maaleja tai muuten haittaa joukkuetoveriensa tai vastustajan peliä.



En ole kertaakaan huomannut häiriköivän pelaajan saaneen mutea, jos olen reportannu pelaajan. Ei taida moderaattoreita pahemmin kiinnostaa /report ***** Tekee omia maaleja regissä ja peeloilee jatkuvasti.


niimpä

xD tulee miinust
ogKytis



Date: 2008-07-29 20:50:25
Valor wrote:
meikäläine pelaa yhen tiimipelin päivässä ja menee nukkuu nii aamulla 12pv mutet syy peelo ok. vaadin jonkun asteista selitystä kyseiseltä moderaattorilta joka on tän jakanu.


Kannattaa kysellä mahdolliselta veljeltä yms...
Muteja ei jaeta jos pelaaja ei ole onlinessa...
Anonymous



Date: 2008-07-30 11:51:05
iteppä eilen menin katsomaan kun itse rouva (nimeä en sano ku tulee vrm lisää mutea) pelasi 1v1 peliä. niinpä publalla möläytin vahingossa jonkun läpän ja niinpä sain 14pvn mutet. ajatteleppa jos joku vähän tunnetumpi sen olisi sanonut, no ei vrmn olisi tullut mtn. Eli rouva voisi myös muillekkin jakaa muteja kuin meille huonommille!
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 189158
Pages: 1   2   3   4   18   19   20   [21]   22   23   24   29   30   31   32