Foorumit

Uutta rottaa hankkimassa :)
Created by: Anonymous Created on: 2005-10-02 20:09:47 Read times: 48911
Pages: 1   2   [3]   4   5   6   7   8  
Anonymous
-1


Date: 2005-12-18 00:18:01
Ai.. siis tätä pelataan hiirellä...hmm
Anonymous



Date: 2005-12-18 00:23:46
optinen ja langallinen, koska langattomat yleensä painavat enemmän ja niistä voi kesken pelin loppua paristot ja muutenkaan en niistä tykkää.
Anonymous



Date: 2005-12-18 00:43:32
Viktor wrote:
Mulla on mustahiiri.


tämä varmaan autttaa valitsemaan uuden hiiren :D
Anonymous



Date: 2005-12-18 00:47:47
Paris wrote:
Kannettavan touchpadilla pelaan, kannettava on amilon 1437g fujitsu

sama juttu eri kone
Anonymous



Date: 2005-12-18 15:20:29
Bella wrote:

Edit:
Minun hiireni ei oikein reagoi veivaamiseen :S
Se on pahin ongelma, mutta se ei myös ole tarpeeksi herkkä.


herkkyyttähän voi säätää hiiren asetuksísta..

Käynnistä -> ohjauspaneeli -> hiiri -> hiiri asetukset -> hiiren nopeus

Start -> Control Panel -> Mouse -> Pointer options -> Select a pointer speed:

En ole ihan varma noista suomenkielisistä ohjeista ku ittelläni on tämmönen "feikki" windows XP englannin kielellä...

Ja mitä hiireen tulee ni ei sillä ainakaan mun mielestä mitään merkitystä ole(kokemusta ei ole uusista optisista hiiristä).. Ite omistan n. 10 vuotta vanhan Logitechin langallisen pallohiiren jossa on 3 näppäintä päällä ja hyvin toimii.. Välillä vähän menee jotai mönjää sinne sisään, mutta nehän nyt on ihan helppo puhdistaa..
Anonymous



Date: 2005-12-18 15:20:46
stlouis wrote:
Microsoft optical wireless mouse, langaton ja makso 25euroa.

stlouis hyvin sä vedät.!

wireless mouse = langaton hiiri??
Anonymous



Date: 2005-12-18 15:23:16
Jotku sanovat, että pallohiirellä on helpompi pelata? Itse en osaa pelata yhtään pallohiirellä.
Anonymous



Date: 2005-12-18 15:24:18
Logitech MX 310 ei ollu muistaaksen etes kallis oisko ollu joku n.30€ hyvin istuu käteen ja nappuloitaki on niinku lestaperheessä eli siis hyvä hiiri
Anonymous



Date: 2005-12-18 23:10:05
beatapple wrote:
optinen ja langallinen, koska langattomat yleensä painavat enemmän ja niistä voi kesken pelin loppua paristot ja muutenkaan en niistä tykkää.

  toi on huomattu että patterit loppuu kesken peli.. Kokemusta on. :)
Wakke
Elite Razor



Date: 2005-12-20 17:54:09
Itellä Fujitsu Siemensin optinen, tosin myös langallinen rotta. Tuli koneen mukana. Pienehkö, sekä kevyehkö hiiri.. sopiva kiekkoon.

Toisaalta, ajattelin uuden rotan hommata joku päivä...
Anonymous



Date: 2005-12-20 22:25:05
Razer Diamondback Mouse Chameleon - erityisesti pelaajille suunnattu erittäin tarkka ja ultratyylikäs optinen hiiri.
1600 dpi pure sensor performance.
16-bit tiedonsiirto.
5.8 megapikseliä/6,500 ruutua/s.
Suurin kiihtyvyys jopa 15G.
Ei standby-viivettä "no sleep"-tila.
Seitsemän painiketta, kaikki yksilöllisesti ohjelmoitavissa.
On-the-fly herkkyydensäätö "lennossa", peliä keskeyttämättä.
Kaksi ultrasuurta herkkää painiketta liukumattomalla anti-slip pinnoitteella.
Erittäin pienikitkaiset Teflon-tassut.
Todella kevyt, vain 90g.
Yksilöllinen high-quality neoprene RAZERLAN-Pack suojapussi.
Läpikuultava Translucent exterior design.
Professional Razer control software.
Järjestelmävaatimus: Windows 98SE taiuudempi.

Anonymous



Date: 2005-12-21 23:17:30
Atwa wrote:
beatapple wrote:
optinen ja langallinen, koska langattomat yleensä painavat enemmän ja niistä voi kesken pelin loppua paristot ja muutenkaan en niistä tykkää.

  toi on huomattu että patterit loppuu kesken peli.. Kokemusta on. :)


nii paitsi kun vaihtaa ne aina sillon kun ne on lopussa. Mulla ainakin huomauttaa jos patterit on lopussa ja yleensä niissä on sen jälkeenkin vielä aika paljon virtaa enneku ne loppuu. Ja sit tohon vielä että painaa enemmän ni ei siitä mulle ainakaan mitään haittaa oo päinvastoin :)
Anonymous



Date: 2005-12-21 23:24:41
Puc wrote:
Razer Diamondback Mouse Chameleon - erityisesti pelaajille suunnattu erittäin tarkka ja ultratyylikäs optinen hiiri.
1600 dpi pure sensor performance.
16-bit tiedonsiirto.
5.8 megapikseliä/6,500 ruutua/s.
Suurin kiihtyvyys jopa 15G.
Ei standby-viivettä "no sleep"-tila.
Seitsemän painiketta, kaikki yksilöllisesti ohjelmoitavissa.
On-the-fly herkkyydensäätö "lennossa", peliä keskeyttämättä.
Kaksi ultrasuurta herkkää painiketta liukumattomalla anti-slip pinnoitteella.
Erittäin pienikitkaiset Teflon-tassut.
Todella kevyt, vain 90g.
Yksilöllinen high-quality neoprene RAZERLAN-Pack suojapussi.
Läpikuultava Translucent exterior design.
Professional Razer control software.
Järjestelmävaatimus: Windows 98SE taiuudempi.


Jostain luin, että Razerissa ois jopa 2000 dpi:tä. Ensimmäinen hiiri muute joka saavutti sen. ;) Juuh, varmaa tän hetken parhaimmista pelihiiristä, hinta about 69€.
S.Hannan
HC Breams



Date: 2005-12-21 23:34:13
Edited: 2005-12-21 23:38:01
Kyllä ne optiset on parhaita =)
Anonymous



Date: 2006-01-21 16:48:58
Edited: 2006-03-26 14:15:45
Logitech MX Laser 1000
Anonymous



Date: 2006-01-21 23:28:08
En olekkaan ennen kuullut moloa käytettävän hiirenä =/

EDIT: haukut otetaan vastaan. :D
Kytis
Kuolema



Date: 2006-01-22 00:07:19
Minulla on muuten ylimääräisenä tuossa muutaman päivän käytetty MX518 hiiri josta luovun 40e hintaan (sis. postikulut).

Jos kiinnostaa niin pistäkää notea :)

PS. Juuri tällä hiirellä on tehty ne alltime top #1 ja #2 maalit :D
Wakke
Elite Razor



Date: 2006-01-24 18:50:29
Noh tuli tänään ostettua Razer Copperheadi.. laserhiiri..

- Mukava kädessä
- tarkkuus paras mahdollinen tällä hetkellä (?) 2000psi/dpi mikä onkaan.
Kytis
Kuolema



Date: 2006-01-25 00:07:24
Jostain syystä ei suostu toi editti toimimaan edelliseen viestiin jotenka:

Hiiri myyty jo :)
Anonymous
-1


Date: 2006-01-25 09:47:27
joo uus rotta ois jees :/
Anonymous



Date: 2006-02-18 19:28:33
Se on pahin ongelma, mutta se ei myös ole tarpeeksi herkkä.



Säädä herkkyyttä asetuksista?
Anonymous
-1


Date: 2006-02-18 19:32:00
Edited: 2006-07-11 12:58:10
Jooh, laseri vaan.
Anonymous



Date: 2006-02-18 20:22:40
Koltsov wrote:
Käytän Fujitsu Siemensin 1.0 optista hiirtä, joka on ehkäpä liian pieni.
Mutta kai sillä jotain pystyy säätään

Jos en erehdy, mulla on samanlainen. Hyvä hiiri on ollutkin, sopii käteen kuin valettu.
Anonymous



Date: 2006-03-02 15:19:05
minulla on sellainen HP tietokoneen mukana tullut harmaa optinen ja langaton hiiri. oikein hyvä on =)
Anonymous
-1


Date: 2006-03-07 15:28:58
Beyonce wrote:
joo uus rotta ois jees :/

Anonymous



Date: 2006-03-12 18:43:50
En mää tierä, joku lokitekki jossa on tollane punanen lamppu ja se palaa.
Anonymous



Date: 2006-03-12 18:49:38
Kannattaapi ostaa sellane pelihirii mikä kerää yli 6 megapikselii sekunnissa sellasella onnistuu veivit.

Mulla on sellanen saakelin halppis logitechin optical mouse, perunan muotone muotoilu. Mut kyl tälläki veivailee.

Jos siis haluut kunnollisen niin, Logitechin yli 50€ langaton hiiri kantsii ostaa, sen jälkee ei ainakaa enää voi hiirestä valittaa, että se on paskana! ;)
Anonymous



Date: 2006-03-26 14:22:05
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=579
Kytis
Kuolema
+1


Date: 2006-03-26 14:32:35
FireFly wrote:
Kannattaapi ostaa sellane pelihirii mikä kerää yli 6 megapikselii sekunnissa sellasella onnistuu veivit.

Mulla on sellanen saakelin halppis logitechin optical mouse, perunan muotone muotoilu. Mut kyl tälläki veivailee.

Jos siis haluut kunnollisen niin, Logitechin yli 50€ langaton hiiri kantsii ostaa, sen jälkee ei ainakaa enää voi hiirestä valittaa, että se on paskana! ;)


Kunnollisen pelihiiren vaatimukset:
Langallinen
Sopiva käteen

Langattomissa on pienenpieni viive joka ei välttämättä kaikkien huomioon tule. Varsinkin jos on aina käyttänyt langatonta. Langallisen hiiren jälkeen ei ole menemistä langattomaan.

Tuosta miten hiiri sopii käteen on 2 eri tarkoitusta:

1. Jos käyttää hiirtä "sormilla" eli peukalolla ja pikkurillillä pitää sivuista kiinni ja siten liikuttaa ja nostelee hiirtä niin kannattaa käyttää matalaa ja muutenkin pienikokoista hiirtä (ei sellasta miniä kuitenkaan :D)

2. Jos käyttää kämmenellä eli kämmen on hiiren päällä "lepäämässä" ja siten käyttää niin silloin isompi hiiri on hyvä (esim nämä MX- ja G-sarjan hiiret). Näistäkin täytyy sitten se sopiva etsiä itsellensä.


Itse käytän sormilla hiirtä ja hyvin on pärjännyt sellaisella tavallisella Logitechin pallohiirellä jonka vastikään vaihdoin optiseen, samalla tavalla muotoiltuun hiireen (taisi maksaa 7e Verkkokaupassa).
MX-sarjan hiiret aiheuttivat rannekipua jo parin tunnin käytön jälkeen mikä ei todellakaan ole hyvä asia. Tuolla optisen tarkkuudella en kyllä huomannut näissä yli 50e:n hiirissä mitään eroa verrattuna tähän 7e hiireen. Mikäli kursori pomppaa välillä minne sattuu se johtuu vain huonosta alustasta eli hiirimatto vaihtoon jos näin käy.
Anonymous



Date: 2006-03-26 18:02:41
Kytis wrote:
FireFly wrote:
Kannattaapi ostaa sellane pelihirii mikä kerää yli 6 megapikselii sekunnissa sellasella onnistuu veivit.

Mulla on sellanen saakelin halppis logitechin optical mouse, perunan muotone muotoilu. Mut kyl tälläki veivailee.

Jos siis haluut kunnollisen niin, Logitechin yli 50€ langaton hiiri kantsii ostaa, sen jälkee ei ainakaa enää voi hiirestä valittaa, että se on paskana! ;)


Kunnollisen pelihiiren vaatimukset:
Langallinen
Sopiva käteen

Langattomissa on pienenpieni viive joka ei välttämättä kaikkien huomioon tule. Varsinkin jos on aina käyttänyt langatonta. Langallisen hiiren jälkeen ei ole menemistä langattomaan.

Tuosta miten hiiri sopii käteen on 2 eri tarkoitusta:

1. Jos käyttää hiirtä "sormilla" eli peukalolla ja pikkurillillä pitää sivuista kiinni ja siten liikuttaa ja nostelee hiirtä niin kannattaa käyttää matalaa ja muutenkin pienikokoista hiirtä (ei sellasta miniä kuitenkaan :D)

2. Jos käyttää kämmenellä eli kämmen on hiiren päällä "lepäämässä" ja siten käyttää niin silloin isompi hiiri on hyvä (esim nämä MX- ja G-sarjan hiiret). Näistäkin täytyy sitten se sopiva etsiä itsellensä.


Itse käytän sormilla hiirtä ja hyvin on pärjännyt sellaisella tavallisella Logitechin pallohiirellä jonka vastikään vaihdoin optiseen, samalla tavalla muotoiltuun hiireen (taisi maksaa 7e Verkkokaupassa).
MX-sarjan hiiret aiheuttivat rannekipua jo parin tunnin käytön jälkeen mikä ei todellakaan ole hyvä asia. Tuolla optisen tarkkuudella en kyllä huomannut näissä yli 50e:n hiirissä mitään eroa verrattuna tähän 7e hiireen. Mikäli kursori pomppaa välillä minne sattuu se johtuu vain huonosta alustasta eli hiirimatto vaihtoon jos näin käy.



Jep!
Vanhemmat toi arabiasta mulle tälläsen Genius-merkkisen hiiren, joka maksaa Suomessa 5 euroa, mutta on arabiassa jotain 50. Siellä ei tietenkään ole sama rahayksikkö, kuin suomessa ja muualla euroopassa, joten hiiri maksoi arabiassa 3 euroa suomen rahaksi muunnettuna.

En huomaa mitään eroa tässä ja edellisessä. Sama muotoilu, yhtä tarkka jne. Edellinen hiiri oli langaton laser hiiri, joka ottaa, kun seinään osoittaa, 30 €.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-10-02 20:09:47 Read times: 48911
Pages: 1   2   [3]   4   5   6   7   8