Foorumit

Raportointi - Sinne ja takaisin, sekä muuta moderaattorien toiminnasta
Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 188783
Pages: 1   2   3   4   24   25   26   [27]   28   29   30   31   32  
Junosca
Russia



Date: 2010-10-11 02:21:45
Edited: 2021-09-08 13:24:22
.
Anonymous
-3


Date: 2010-10-23 17:02:30
sape anto bännit siitä kun pelattiin loppuun asti eikä suostuttu lähtemään? :D kiitos
Anonymous
-3


Date: 2010-10-23 17:02:47
dande wrote:
sape anto bännit siitä kun pelattiin loppuun asti eikä suostuttu lähtemään? :D kiitos

kiitos evolution uvex
Anonymous



Date: 2010-10-23 17:40:34
Tais se ne ihan syystä antaa. Heititte pelissä mm. about 50 pitkää, floodasitte, käytitte järkyttävää kielenkäyttöä, morkkasitte kanssapelaajia sun muuta mistä mutet ois voinu jakaa.
Anonymous
-3


Date: 2010-10-23 19:59:53
koija ved kätee ja ved päähä
Anonymous
-3


Date: 2010-10-23 19:59:53
koija ved kätee ja ved päähä
Anonymous



Date: 2010-10-28 14:59:41
onko pitkän kiekon heittäminen kiellettyä? no herrane aika ei uskal enää blaa ku tuleem utet jos vetää pitkä
Anonymous



Date: 2010-10-28 15:32:23
Edited: 2010-10-28 15:33:09
E jaksanu lukee mit muut oli saanu mutta sain eilen mutet turhasta reportista jossa lähinnä leikkimielisesti(minun näkökulömastani, ymmärrän että mutet tulee) haukuin joukoa tyyliin /report jouko v*tun pelle autopass kusee v*tun h*mo, kun menetimme läpiajon millä ei kyllä mtn merkitystä ollut pelin lopputulokseen. Aavistin sen jälkeen että opsista taitaa mutet tulla. "2. Tahalliset häiriköinnit, jotka selvästi on tietoisesti kohdistettu moderaattoreille käyttäen hyväksi /report-toimintoa, tuottavat automaattisen 3-5 päivän jäähyn." Niin mitenköhän voin saada 14 päivän mutet, vaikka millään muulla nickilläni ei ole ollut kertaakaan vastaavaa toimintaa eikä muteja.
Anonymous



Date: 2010-10-28 18:53:37
Edited: 2016-01-29 15:16:52
-
Phil.Laak
Hc Alokkaat



Date: 2010-10-28 20:15:21
Boo wrote:
Se on ihan sama reporttaako vai ei. ei kumminkaan tapahu mitää, niin monet kerrat olen reportannu eikä mitää tapahtunu, suoraan sanottuna per*eestä tämä moderaattoritoiminta, sain tänään mutet kun reporttasin kuulemma liian monta kertaa? kun ei tapahtunut mitää..


:DDD, muuten perus settii mut mää en oo saanu mutei liiast raportoinnist, no, taito kai sekin.
Anonymous



Date: 2010-10-28 20:20:48
Edited: 2010-10-28 20:23:06
Ei vaan nähtävästi tunnu porukka tajuavan, että ei niitä moderaattoreita välttämättä ole joka hetki paikalla (surullista sinänsä, sillä heitä kyllä pitäisi kiekon kaltaisessa paikassa, jossa pelaajat tuntuvat saavan jonkinlaista mielihyvää peeloilusta) joten sen takia ne mutet tulevat usein viiveellä, koska reporteja tarkastetaan logeista, jolloin saadaan selville myös mahdolliset muteihin johtavat tekijät.

Totta kai on myös olemassa sellaisia tapauksia, jolloin Pelaaja X reporttaa jatkuvasti vaikka moderaattoreita on paikalla (heillähän ei välttämättä ole aina aikaa tarkistaa jokaista reportia) ja he lätkäsevät mutet Pelaaja X:lle siitä, että hän reportaa jatkuvasti. Epäkohta sinänsä, mutta Pelaaja X:n pitäisi kuitenkin tajuta, että ei se asia muutu, vaikka kuinka paljon reporttaisi.

röblöGRM wrote:
E jaksanu lukee mit muut oli saanu mutta sain eilen mutet turhasta reportista jossa lähinnä leikkimielisesti(minun näkökulömastani, ymmärrän että mutet tulee) haukuin joukoa tyyliin /report jouko v*tun pelle autopass kusee v*tun h*mo, kun menetimme läpiajon millä ei kyllä mtn merkitystä ollut pelin lopputulokseen. Aavistin sen jälkeen että opsista taitaa mutet tulla. "2. Tahalliset häiriköinnit, jotka selvästi on tietoisesti kohdistettu moderaattoreille käyttäen hyväksi /report-toimintoa, tuottavat automaattisen 3-5 päivän jäähyn." Niin mitenköhän voin saada 14 päivän mutet, vaikka millään muulla nickilläni ei ole ollut kertaakaan vastaavaa toimintaa eikä muteja.


Sillä moderaattoreilla ei ole mitään tiettyjä sääntojä, minkä mukaan he jakavat muteja, vaan he käsittelevät asiat tapauskohtaisesti (eikö näin tehdä myös esim. Suomessa kun käsitellään asiaa oikeudessa).
Mythology
Stuffed Animals



Date: 2010-10-28 20:26:37
Edited: 2010-10-28 20:35:22
Boo wrote:
Se on ihan sama reporttaako vai ei. ei kumminkaan tapahu mitää, niin monet kerrat olen reportannu eikä mitää tapahtunu, suoraan sanottuna per*eestä tämä moderaattoritoiminta, sain tänään mutet kun reporttasin kuulemma liian monta kertaa? kun ei tapahtunut mitää..


eihä sitä heti mtn tapahdu, ja kyllä se report toimii voin kokemuksel kertoo.
Anonymous



Date: 2010-10-29 01:05:02
Arvostan moderaattoreita, hoitavat yleensä tehtävänsä. Ihan ymmärrettävää ettei joka reporttiin reagoida, ottaen huomioon reporttien päivittäisen lukumäärän ja laadun.
Anonymous



Date: 2010-11-11 17:30:53
Kyllä ne hiukan on menny huonompaan suuntaan.Kun kattelee että aiheesta annettiin mutet muutama vuosi taakseppäin.
nappi
Tahdonvoima



Date: 2010-11-15 22:53:42
Joko kiekossa on liian vähän moderaattoreita tai sitten vain niitä ei suoraan sanottuna kiinnosta.
nappi
Tahdonvoima



Date: 2010-11-15 23:08:45
SIKABENNY wrote:
Moderaattorit tarvitsevat selkeämmän ohjenuoran. Yhteiset pelisäännöt, joiden puitteissa rangaistuksia jaellaan poistaisi subjektiivisuutta, joka vallitsee moderaattorien keskuudessa. Kiekon oikeuden käyttö pitää kuitenkin pyrkiä säilyttämään käytännönläheisenä, ja prioriteettina on yksittäisten tapausten ratkaiseminen.

Rangaistusten koventamista en kannata, ainakaan ensikertalaisille. Kovemmat rangaistukset ovat viimeinen keino ja niitä tulee käyttää vain, jos häiriköinnistä on selkeät todisteet. Kovien rangaistuksien osalta voitaisiin käyyttä "neljän-silmän-periaatetta", eli rangaistuksen antamiseen pitäisi olla vähintään neljän moderaattorin yhtenevä mielipide. Tämä estäisi syyttömien ja "pikkurikollisten" tuomitsemista kohtuuttomiin rangaistuksiin.

Mutta kuka vartioi vartijoita? Kiekossa pelaajien moraalinen kehitys on niin vääristynyttä, että minulla ei ole suuria odotuksia moderaattoreidenkaan osalta, ovathan hekin kiekon pelaajia. Ainoaksi ratkaisuksi tähän ongelmaan keksin moderaattoritoiminnan porrastuksen. Moderaattorit voitaisiin jakaa kahteen tai kolmeen luokkaan, sen mukaan millaista työtä he ovat tehneet. Väärinkäytöstä tietenkin menettäisi moderaattorioikeudet ja vuosien hyvästä toiminnasta saisi suuremmat valtaoikeudet.

Valtaa voisi myös jakaa tavallisten pelaajien keskuuteen. Tunnetut, kokeneet ja hyväkäytöksiset pelaajat voisivat saada alhaisia oikeuksia, kuten toisen pelaajan potkiminen huoneesta etc. Tämä järjestely myös kannustaisia rivipelaajia käyttäytymään hyvin, joka johtaisi hyvään ilmapiiriin ja kiekon suosion kasvuun.

Pyydän nöyrästi anteeksi kirjoitusvirheitä, olenhan vain kuolevainen.

P.S Jos et jaksa lukea koko tekstiä, lue kuitenkin viimeinen kappale



Loistavia ehdotuksia, harmi vain ettei ikinä tule tapahtumaan mitään näistä uudistusehdotuksista :(
Anonymous



Date: 2010-11-17 22:29:25
Minulle ei vain mahdu päähän. Ei sitten millään.

Että jos on esimerkiksi regissä omalla puolella kaveri, joka mättää omia minkä kerkiää. Ja sitten lähetetään raportti siitä asiasta näille kiekkokansan omille suojelusenkeleille.

Niin miten se, että mutet annetaan 15 min päästä tapahtuneesta, hyödyttää ketään? Vähäinenkin peli-ilo on mennyt jo, kun saa odotella ahkerien moderaattorien ponnisteluja häiriköinnin lopettamiseksi. Ja lopulta joku löysi tarvittavan kirjainyhdistelmän ja homma ratkesi!
10 pts + Papukaijamerkki!

Kuten Madrid totesi, joko moderaattoreita on liian vähän, tai sitten heitä ei kiinnosta.

Huvittavaa on myös se, että kunhan olet tarpeeksi ''kuuluisa'' pelaaja, ja sinulla sattuu olemaan myös moderaattoriystäviä, mikään ei rajoita tekemisiäsi kiekossa. On tullut ihan riittämiin todistettua tapauksia, joissa mutet olisivat olleet aiheelliset, mutta niiden antamisen sijaan onkin vain naureskeltu siinä mukana.

Eliitti pitää jöötä ja paskat pitää suunsa kiinni, jos ei pidä niin muten avulla ei hiiskaustakaan pitäisi kuulua.

Tämän kuvan olen saanut tästä touhusta.

SIKABENNYn ajatuksia oli mukava lukea, siinä on mies joka tietää mistä puhuu. Kaikki olisi tehtävä ''rivipelaajien'' a.k.a ''peruspelaajien'' oikeuksien parantamiseksi.
Anonymous



Date: 2010-11-22 23:43:31
Sape wrote:
JondeH wrote:
En ymmärrä miksi kaikki itkee näiden modejen perään kuinka huonoja ne on.
Itse en kyllä modena pärjäisi jos joutuisin koko ajan juosta huoneesta huoneeseen katsomassa reporttien perään. Ja joutuisi lukemaan niitä turhia topicceja mitä kiekosta löytyy.
Siihen ei sitten jäisi edes aikaa pelata, ja minkä palkan siitä saat? Kasan peeloja haukkumassa sua siitä että annoit niille mutet "ilman" syytä ja ettet tullut mutettamaan sitä joka teki omareita regissä.
Koittakaa tajuta että ilman moderaattoreita olisitte kaikki kusessa.
Itse olen harrastanut tuota peeloilua, harmittaa nyt kyllä aivan käsittämättömästi. Lähetin noita "peeloreportteja" aina välillä, siitä sitten irtosi tommoiset Vapaa teksti, Noten läehettely,foorumi ja Huoneen nimen tekemisen Bannit.
Pyydän nyt anteeksi kaikilta keiden aikaa olen tuhlannut tälläisiin hölmöyksiin. Ja tahdon myös kiittää joukoa siitä että otti nämä kiltisti pois. Lupaan että se peeloilu on ohi, en saanut muteista muuta kuin pahan mielen.



Kiitos tästä, tämä varmasti piristää monien moderaattoreiden mieltä :)



Itselläkin aivan sama asia. Itse suutuin kun olin 9(?) vuotias, ja en osannut hyvin pelata. Muut alkoivat haukkua, ja minun huonot hermot eivät kestäneet. Niimpä aloin kiroilla, lähetellä reportteja ym. Tiedän miten rankkaa työtä moderaattorit tekevät, miten arvokasta, ja millä palkalla. Nykyään ainakin yritän kunnioittaa kiekkoa siinä mielessä, että en ala lähettelemään reportteja ym peelouksia, sekä en ole niitä "huoh painu ****ttuu tält". Oikeassa elämässäkään en ole koskaan ollut tämmöinen, niin miksi sitten kiekossa? Tätä olen monesti ihmetellyt ja minullakin on tullut monta kertaa paha mieli. Haluan kuitenkin pyytää anteeksi kaikilta moderaattoreilta, ja kumpa voisin jotenkin auttaa tässä työssä muita moderaattoireita :)
Anonymous



Date: 2010-12-02 16:15:58
Miten se voi olla taas näin vaikeaa tajuta, että /report on toiminto, jolla saataisiin mahdolliset sääntöjen vastaiset asiat kerrottua moderaattoreille? Ihmettelen todella miten ne pienet miehet siellä kotonansa jaksaa reportailla /report HerraX TEKEE LAGIMAALEJA!!!!! tai jotain tuohon tyyliin. Itse en yleensä käytä koko toimintoa jollei tule omien maalien tekoa tai suurta pilkkaamista/haukkumista pelaajan taidoista tai muuten vaan haukkumista. Enkä ymmärrä niitä poikia jotka edes alentuvat tekemään niitä omia maaleja tai haukkumaan muita pelaajia.





Minne tämä kiekko on menossa?

-naatti
Anonymous



Date: 2010-12-04 17:53:42
Omega wrote:
Arvostan moderaattoreita, hoitavat yleensä tehtävänsä. Ihan ymmärrettävää ettei joka reporttiin reagoida, ottaen huomioon reporttien päivittäisen lukumäärän ja laadun.

Ainoa laatuaan.
Anonymous



Date: 2010-12-04 18:19:35
Desperado wrote:
Omega wrote:
Arvostan moderaattoreita, hoitavat yleensä tehtävänsä. Ihan ymmärrettävää ettei joka reporttiin reagoida, ottaen huomioon reporttien päivittäisen lukumäärän ja laadun.

Ainoa laatuaan.



Ja mä!
Anonymous



Date: 2010-12-12 20:21:28
Edited: 2010-12-12 20:52:12
Ite oon pitäny moderaattorien toimintaa hyvänä, ja päätöksia oikeina aina. Tähän päivään asti. Tänään staq ja kaverit juoksee meidä tiimipeleissä perseilemässä ja huutamassa koska eilen voitettiin ne illalla vaikka lagilla ja ties millä yrittivät. Laitetaan 8 reporttia, itse ei sanota mitään solvaavaa koko pelin aikana, mitään reagointia ei tule ja homma vaan jatkuu. Ymmärrän toki että kaikkeen ei aina ehi vastaamaa, mutta ku puol tuntii jäbät huutaa putkee ja 8 reporttia laitetaan niin luulis johonkin reagoivan moderaattorienki...

E: Ilmeisesti All-Stars tapahtuma hieman vei modejen huomiota ja ei reagoitu siitä syystä.
Teemu.



Date: 2010-12-22 17:53:27
Määd wrote:
Ite oon pitäny moderaattorien toimintaa hyvänä, ja päätöksia oikeina aina. Tähän päivään asti. Tänään staq ja kaverit juoksee meidä tiimipeleissä perseilemässä ja huutamassa koska eilen voitettiin ne illalla vaikka lagilla ja ties millä yrittivät. Laitetaan 8 reporttia, itse ei sanota mitään solvaavaa koko pelin aikana, mitään reagointia ei tule ja homma vaan jatkuu. Ymmärrän toki että kaikkeen ei aina ehi vastaamaa, mutta ku puol tuntii jäbät huutaa putkee ja 8 reporttia laitetaan niin luulis johonkin reagoivan moderaattorienki...
Ignorea ei myöskään sovi unohtaa.
Anonymous



Date: 2011-03-01 16:34:56
Edited: 2011-03-01 16:54:33
.
Ratakses
Anaheim Mighty Ducks



Date: 2011-05-03 02:26:46
Reportoin ensimmäistä kertaa ikinä pari vk sitten ja moderaattori toimi välittömästi - itellä siis vain hyviä kokemuksia! Ja kyllähän heille muutenkin rispektii pitää antaa.
Anonymous



Date: 2011-05-27 14:27:04
Raportit otetaan vakavasti vasta sitten kun niitä on lähetetty aiheesta n. 10. Nimim. kokemusta.
Anonymous



Date: 2011-06-15 20:35:25
.
Dodge



Date: 2011-06-28 19:03:05
Edited: 2011-08-27 23:34:20
.
Mythology
Stuffed Animals



Date: 2011-07-20 03:28:17
Edited: 2011-07-20 03:33:34
omega wrote:
Arvostan moderaattoreita, hoitavat yleensä tehtävänsä. Ihan ymmärrettävää ettei joka reporttiin reagoida, ottaen huomioon reporttien päivittäisen lukumäärän ja laadun.


Oikein.

Ei voi olettaa että tälläsessä pelissä jossa mutejen jakelumahdollisuus on jaettu vapaaehtoisille ihmisille, eikä millekkään botille, että reportin vaikutus olisi välitön.

Toki ne ihmiset tekee virheitä, sehän on ihmiselle normaalia, mutta moderaattorit keskimäärin on omissa silmissä tehnyt ihan hyvää duunia.

En voi käsittää minkätakia moderaattoreiden päätöksistä vingutaan niin paljon, ootteko ite koskaan koittanu kaitseta tuhansia henkilöitä joista aivan liian moni peeloilee, huutelee erinäköstä p*skaa ja kun teet asialle jotain saat haukut niskaan? Epäilen ettei kovin moni ole, enkä itsekkään ole, mut tuskin se mitään herkkua on..

PS. Hyvää tekstiä SIKABENNY
Foxyy



Date: 2011-08-06 05:47:08
Nyt saatana jollekin tunnetulle yöpelurille modet, taas kerran yhen speden takia koko ap about neljän tunnin ajan täysin unplayable ja perseestä. Jätkä nakittaa joka matsissa 6 häkkiä omiin, varmaa miljoona reporttia ja mitään ei tietenkään tapahdu koska modeja ei ole tarpeeksi (ainakaan öisin päivystäviä). Lisää modeja ja varsinkin yökyöpeleitä sellasia kiitos!
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2006-05-15 19:00:29 Read times: 188783
Pages: 1   2   3   4   24   25   26   [27]   28   29   30   31   32