Foorumit

Onko db pelaaja?
Created by: Anonymous Created on: 2005-07-29 13:46:15 Read times: 90054
Pages: 1   2   3   4   5   6   7   [8]   9  
Anonymous



Date: 2006-05-01 10:47:39
Korpisalo wrote:
Siis niinku miten ihmeessä db on päässy PUuhun vaikka on novice?
EDIT: Ai se onkin piilo pro!!!

No kait db osaa kiivetä PUuhun?
Mun kissakin on kiivenny puuhun! :o
Anonymous



Date: 2006-05-01 15:13:22
-Snipe- wrote:
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(

Mielestäni kaikki pilkkaavat vain db.. Kun vain tietäisitte että se on kova homma tehdä tuo kaikki... ja db mun mielest älä lopeta noitten jonkun pelajjien takii jotkan sanovat suo "paskaks"


sama ääni mullakin kellossa!

ei minusta db oo tehny MITÄÄN väärin!!!!!
jos olette eri mieltä niin sanokaa sitten mitä hän on tehny:

HYVÄT ASIAT:
pitää(ehkä)24h työvuoroja ILMAN PALKKAA!
laittaa pisteet tilastoihin ILMAN PALKKAA!
muuttaa novit amoiks ja amat prooks? ILMAN PALKKAA!


HUONOT ASIAT:
EN KEKSI MITÄÄN!!!!


Kytis
Kuolema



Date: 2006-05-01 15:17:14
MaximumX wrote:
HUONOT ASIAT:
EN KEKSI MITÄÄN!!!!


Ottaa ranG pois... ja miinusrangia tulee...
Anonymous



Date: 2006-05-01 15:22:46
Foster wrote:
Se on oikeesti mystinen henkilö, jonka IP:tä jouko ei voi tutkia, se kiristi joukoa, että saisi moderaattoruuden. Nyt hän jakelee "ohjeita" ja muteja. Lopuksi hän tuhoaa Joukon ja Mikon, sen jälkeen hän taistelee bottiarmeijan nimissä.

Tiedän tuon, koska db hyökkäsi kimppuuni ja langetti päivän mutet minulle.

by: -Markus.


xD näihän se menee.
Anonymous



Date: 2006-05-01 15:24:29
Kreck wrote:
Nash_61 wrote:
Kyllä mun mielstä tuossa edellä on käyny jo selväksi että ihminen se on!!!11 Eikai nyt mikään tietokone pysty lähettää kaikille pelinettijöille yhtäaikaa msg:tä, siinähän ylikuumenis kone..

näytät tietävän asiasta.




Mullakin tosiaan kaatu kone ku laitan /msg. vaatii todella paljon koneelta toi /msg. mulla on räjähtänyt todella monesti kone kun olen kirjoittanut /msg siksi vaadinkin et jouko maksaa mun kaikki ostamani osat jotka kiekon /msg komento on rikkonut minulta. mut toisaalta olen saanut paistettua makkaraa aina kun kone palanut et kiitos siit jouko


Ja taas repesin, tää on varmaan paras topic pitkään aikaan... :D
Anonymous



Date: 2006-05-01 15:48:09
moi
Anonymous



Date: 2006-05-01 16:06:44
No juu, kävin kiekos kattomas /whois db ku se oli paikal... Ping about 60000 ja koko aja kasvo. Ja nimen peräs viel idle 10h
Anonymous



Date: 2006-05-01 17:32:38
Kytis wrote:
MaximumX wrote:
HUONOT ASIAT:
EN KEKSI MITÄÄN!!!!


Ottaa ranG pois... ja miinusrangia tulee...


onhan se totta MUTTA:
olisko sitten hyvä jos ei koskaa tippuis ranG ja sitten kaikkien tiimien rankit olis jotain 100000!!!

esim. S.S.K. ja Contigent purpose taistelis siellä 560000+ rankisena ja haastelisivat vaa joitain pelotta että rank tippuis...
Anonymous



Date: 2006-05-05 21:52:41
Porukkaha on innostunu kirjottelee...
Anonymous



Date: 2006-05-05 21:54:17
Marantz1 wrote:
Kreck wrote:
Nash_61 wrote:
Kyllä mun mielstä tuossa edellä on käyny jo selväksi että ihminen se on!!!11 Eikai nyt mikään tietokone pysty lähettää kaikille pelinettijöille yhtäaikaa msg:tä, siinähän ylikuumenis kone..

näytät tietävän asiasta.




Mullakin tosiaan kaatu kone ku laitan /msg. vaatii todella paljon koneelta toi /msg. mulla on räjähtänyt todella monesti kone kun olen kirjoittanut /msg siksi vaadinkin et jouko maksaa mun kaikki ostamani osat jotka kiekon /msg komento on rikkonut minulta. mut toisaalta olen saanut paistettua makkaraa aina kun kone palanut et kiitos siit jouko


Ja taas repesin, tää on varmaan paras topic pitkään aikaan... :D

*reps*
Anonymous



Date: 2006-05-05 21:55:25
A.Yashin wrote:
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(


onC kone ;)

o
Anonymous



Date: 2006-05-05 22:00:47
-veke- wrote:

Miettikää jos db ei tekisikään yhtäkkiän mitään ei olisi kiekkoa ajatelkaa vähän siltäkin kannalta että jos itse oisit pelin tekiä olisiko mukavaa kun kaikki valittaaa jostain pikku pikku bugista ::ei::
kunnioittakaa db:tä !!!!

Plop
Anonymous



Date: 2006-05-06 01:20:10
No ei kyl oo pelaaja ei sitä jaksa
Anonymous



Date: 2006-05-06 19:03:44
Edited: 2006-05-06 19:05:58
Oil wrote:
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(

db on oikees.. mitäs jos ei enää olis tehopisteitä.. >.< ? Sitten kiekossahan ei enää paljon tavoitteita olis :D

Mummosi on oikeassa. Kuulut meinaan niihin harvoihin, jotka ottivat db:n lähettämän viestin tosissaan. Tehopisteet tallentuvat itsestään erilaisten ohjelmien ansioista, eihän kukaan jaksaisi merkata päivässä toista miljoonaa pistettä ylös 24 tuntia päivässä.

Ja nyt tehdään tämä selväksi! db on joukon tekemä nick, joka toimii nykyään bottina. Eli jouko on tehnyt nimimerkin ja ohjelmoinut sen lähettää niitä viestejä, eli siis ei ole pelaaja, joka pelaa ruudun takana. Mutta ihan oikea ihminen sen on tehnyt.
Anonymous



Date: 2006-05-06 21:00:51
no joo mietin mäkin sitä eka bottina ja sitten näin ton yhen tyypin viestin ja kommentoin sitä olin samaa mieltä(jos ois pelaaja)

elikkä olishan joku tyyppi tosiaan pähkähullu jos tekis 24h päivä työtä ilma palkkaa!

minusta siis db on:
botti!!!



PS: lopettakaa ne "se on data base" jutut

Anonymous



Date: 2006-05-06 21:23:08
MaximumX wrote:
no joo mietin mäkin sitä eka bottina ja sitten näin ton yhen tyypin viestin ja kommentoin sitä olin samaa mieltä(jos ois pelaaja)

elikkä olishan joku tyyppi tosiaan pähkähullu jos tekis 24h päivä työtä ilma palkkaa!

minusta siis db on:
botti!!!



PS: lopettakaa ne "se on data base" jutut


Lopeta itse nämä ja lue ylempää. Oikean ihmisen omistaja nick, joka TOIMII bottina. Eli on kumpaakin.
Anonymous



Date: 2006-05-06 21:24:37
db= database eli tilastojen yms. sellaisten juttujen päivittäjä.
Anonymous



Date: 2006-05-06 21:32:54
Edited: 2006-05-06 21:33:49
Sakic19 wrote:
tottakai se on ihminen :o .
Tässä pari kuvaa ku se oli joskus pelaamassa trainingia:
http://kuvax.net/i/?2522ahaa.jpg

http://kuvax.net/i/?6843ok.jpg

nii että silleen :D


Ei mitään sittenkään, tutkin tarkkaan ja huomasin että eivät ne pakosti olekkaan
Anonymous



Date: 2006-05-07 20:46:11
Onhan se pelaaja ehkä
Anonymous



Date: 2006-05-07 20:50:24
Näin oikeesti pari päivää sit ku kiekko pätkäs niin joku player puhu vahingos (emt miten) sit se sano oho sry, niin db huus; ei saa puhuu!1
Anonymous



Date: 2006-05-08 12:57:20
Minun mielestäni kaikki jotka vinettää jos kiekko ei toimi niin voi yrittää itse tehdä samanlaista urakkaa.. Jos db käy jääkaapilla niin ei tartte heti olla aukomassa päätä jollekkin ylläpitäjälle. Tai vaikka olla joukolle lähettämässä notea. Se kyllä yritetään korjata mahdollisimman pian. Joten välillä voi pitää suomeksi sanottuna päänsä kiinni ja arvostaa db:tä vaikka se oliskin jääkaapilla välillä. Mut Todella harvoin se siellä käy.
Anonymous
-1


Date: 2006-05-12 07:52:38
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(

no huh mikä työ!tuota arvostan!=D=D
Anonymous
-1


Date: 2006-05-12 07:53:32
Antipov wrote:
Näin oikeesti pari päivää sit ku kiekko pätkäs niin joku player puhu vahingos (emt miten) sit se sano oho sry, niin db huus; ei saa puhuu!1

toikin on totta pelasin silloin HyvönenÄ nickillä.
Anonymous
-1


Date: 2006-05-12 08:17:57
Antipov wrote:
Näin oikeesti pari päivää sit ku kiekko pätkäs niin joku player puhu vahingos (emt miten) sit se sano oho sry, niin db huus; ei saa puhuu!1

http://kytis.pp.fi/Kiekko/lobbyfloodia.jpg
Anonymous



Date: 2006-05-12 14:15:31
Se on botti.

Korjatkaa jos olen väärässä

luulisin että se oisi botti
tai automasisoitu järjestelmä.
(tehty cws koodilla)
Anonymous
-1


Date: 2006-05-13 17:52:48
db = DrgonBall


selvästi dragonball fani.


Kroohh
Anonymous
-1, turha


Date: 2006-05-19 13:55:45
lol
Anonymous



Date: 2006-05-23 22:09:05
Two_noob wrote:
jaah.. ihan sama, olis joku botti nimeltään "lol" sit mä tekisin hahmon nimeltään lol, ja kirjoittaisin tänne foorumeille ja leikkisin niinq modee... Elikkäs jouko on varmaan antanut lyhentään db (database), ja siitä joky älyvapaa mennyt tekemään "db" nimisen tikku-ukon. Juuh nauraa sain, ja sä keneltä kone palaa, saanko tulla teille paisteleen makkaraa, tuon pari muumilimuu mukana?



db on botti ja se kuuluu pelaajiin samanlaitten kuin IRCissä botit myös ovat siellä paikallaolijoissa... Et silleen ja tälleen
Anonymous



Date: 2006-05-23 22:39:52
Mikäli Wikipedian määritelmään on uskomista, on db saksalainen rautatieliikenteen operaattori.
Anonymous



Date: 2006-05-23 22:56:03
Silvia wrote:
Mikäli Wikipedian määritelmään on uskomista, on db saksalainen rautatieliikenteen operaattori.


haahha, owned. ;)
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-07-29 13:46:15 Read times: 90054
Pages: 1   2   3   4   5   6   7   [8]   9