Foorumit

Onko db pelaaja?
Created by: Anonymous Created on: 2005-07-29 13:46:15 Read times: 89989
Pages: 1   [2]   3   4   5   6   7   8   9  
Anonymous



Date: 2005-08-03 09:44:28
ettekst te nyt älyy db on mun kaveri ja mä hallitsen sitä xxDD
Anonymous



Date: 2005-08-03 10:03:08
Aud wrote:
Db:n lähettämä viesti on ylläpitäjän. Ei ole hankala päätellä.

Aika nopee kirjottaa
Anonymous



Date: 2005-08-03 10:05:30
Madonna46 wrote:
ahhaha te ootte ihan sekasin ihan niinku db olis joku database ahahahah! db on D.Beckham! se aina aukoo siellä aulassa ku on olevinaan niin mahdottoman hyvä kaikessa! Shar on musta aika huono tekee vanhanaikasia.
nyt jo repesin
Anonymous



Date: 2005-08-03 23:57:58
Lindström wrote:
te tiiätte db nii että miten se lähettää nii nopeesti kaikki msg jos kirjotta esim. 3vs3 nii heti tulee msg



Hah..
Anonymous



Date: 2005-08-04 00:07:44
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(

Who send this message? :o Who is db? I don't know. Jouko maybe?
Anonymous



Date: 2005-08-04 21:11:47
Aika huvittava topic :D
Anonymous



Date: 2005-08-04 21:16:26
My fellow Hessu_ cryptes i'm bots and db's!
Anonymous



Date: 2005-08-07 00:27:06
.kuhta. wrote:


johan mie sen tiesin ettei joku jannu istu 24/7 koneella mutta piti saivarrella..


ai että joku ei istu 24/7 koneella?? Tiiän ite aika montakin jätkää jotka harrastavat tämmöisiä :D Itse olen yksi niistä :D
Anonymous



Date: 2005-08-08 14:22:55
DilleDong wrote:
ettekst te nyt älyy db on mun kaveri ja mä hallitsen sitä xxDD


joojooo :))
Darp
Nightmare



Date: 2005-08-11 20:16:18
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(


Minulta saat
Anonymous



Date: 2005-08-12 11:37:44
fouba wrote:
Se on botti.

Korjatkaa jos olen väärässä

ei se ole botti se on oikea ihminen..on sillä varmaa jotai ohjelmia mitkä auttavat häntä.
Anonymous



Date: 2005-08-12 11:40:53
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(

Mielestäni kaikki pilkkaavat vain db.. Kun vain tietäisitte että se on kova homma tehdä tuo kaikki... ja db mun mielest älä lopeta noitten jonkun pelajjien takii jotkan sanovat suo "paskaks"
Anonymous



Date: 2005-08-12 15:10:55
Edited: 2005-09-15 16:03:35
dfghjk
Anonymous



Date: 2005-08-12 15:13:51
Edited: 2005-09-15 16:09:11
i
Anonymous



Date: 2005-08-12 15:19:42
täähä on pahempi ku se mun vuoden takanen "Millä nimellä MaxPayne pelaa kiekkoa?" :D
Anonymous



Date: 2005-08-12 15:22:03
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(


Hyvääkin liksaa? Olisin valmis tekee :)
Anonymous



Date: 2005-08-12 15:28:29
Anna wrote:
db wrote:
Estranged wrote:
Mikäli ei jaksa kuunnella db:n avautumisia, kun etsii peliä aulassa, niin sen voi aina ignoroida. >:D

Aijaaha. Teen työni ahkerasti. Palkka täällä on lähinnä nimellistä mutten ole silti koskaan valittanut osaani. Laitan /msg:t juuri niinkuin ohjessäännössä lukee, merkkailen pisteet ylös ym. Ja saanko arvostusta kiekkoilijoilta? EN SAA!!1 Tässäkö on kiitos kuukausien väsymättömästä uurastuksesta?

Sitten toisaalta taas valitetaan kärkkäästi, jos hetkeksikin on "db service offline" käydessäni vaikka jääkaapilla. Taidankin lopettaa hommani. Kuka sitten autentikoi teidät peliin ja laittaa pisteenne tilastoihin? Jouko? Hah. Ei kukaan. Saattais olla silloin vähän toinen ääni kellossa :(


Hyvääkin liksaa? Olisin valmis tekee :)


Ymmärsin, että palkka ei ole kova. Ja en usko, että Annasta oisi tähän :)
Anonymous



Date: 2005-08-12 15:33:45
Gunnar wrote:
täähä on pahempi ku se mun vuoden takanen "Millä nimellä MaxPayne pelaa kiekkoa?" :D


Joo. Sama mulla.
Anonymous



Date: 2005-08-12 17:54:58
Täähän on ihan yli hauskaa. :D
Anonymous



Date: 2005-08-12 18:06:30
Edited: 2005-08-12 18:07:07
Aud wrote:
Automatisoitu moderaattori.



Oikeessa olet

EDIT: luulin ennen että se oli darby koska se lähetti mulle msg:tä että onneks olkoon sait viikon muted :)
Anonymous



Date: 2005-08-12 19:25:13
Se on oikeesti mystinen henkilö, jonka IP:tä jouko ei voi tutkia, se kiristi joukoa, että saisi moderaattoruuden. Nyt hän jakelee "ohjeita" ja muteja. Lopuksi hän tuhoaa Joukon ja Mikon, sen jälkeen hän taistelee bottiarmeijan nimissä.

Tiedän tuon, koska db hyökkäsi kimppuuni ja langetti päivän mutet minulle.

by: -Markus.
Anonymous



Date: 2005-08-12 19:52:25
XXL wrote:
Hän tuhoaa Joukon ja Mikon.


Eikai?Millä tavalla se tuhoaa?Tappamalla?Kiekon poistamisella?Jos kiekko lopetetaan teen oman ja hankin sinnekkin d.beckham:in valvomaan ja maksan sille palkkaa 1,5 euroa viikko xD!!Ja pelimerkin hinta olisi siinä 3-5 euroa..Tämä on tietenkin vielä harkittavissa. :D
Anonymous



Date: 2005-08-12 20:11:14
northrop wrote:
XXL wrote:
Hän tuhoaa Joukon ja Mikon.


Ja pelimerkin hinta olisi siinä 3-5 euroa..Tämä on tietenkin vielä harkittavissa. :D


Aika köyhäks jäisit :D
Anonymous



Date: 2005-08-13 11:30:38
Track wrote:
northrop wrote:
Ja pelimerkin hinta olisi siinä 3-5 euroa..Tämä on tietenkin vielä harkittavissa. :D

Aika köyhäks jäisit :D

Mitä siitä?;D
Anonymous



Date: 2005-08-15 19:00:48
Gunnar wrote:
täähä on pahempi ku se mun vuoden takanen "Millä nimellä MaxPayne pelaa kiekkoa?" :D


Repesin :D
Anonymous



Date: 2005-08-15 19:22:12
Kumpi se db on oikeest ihminen vai kone?????

Jos ihminen niin multa saat kiitosta !!!!!!!!1
Anonymous



Date: 2005-08-16 08:38:30
PeTu91 wrote:
Kumpi se db on oikeest ihminen vai kone?????

Jos ihminen niin multa saat kiitosta !!!!!!!!1



Kyllä mun mielstä tuossa edellä on käyny jo selväksi että ihminen se on!!!11 Eikai nyt mikään tietokone pysty lähettää kaikille pelinettijöille yhtäaikaa msg:tä, siinähän ylikuumenis kone..
Anonymous



Date: 2005-08-16 09:17:17
Nash_61 wrote:
PeTu91 wrote:
Kumpi se db on oikeest ihminen vai kone?????

Jos ihminen niin multa saat kiitosta !!!!!!!!1



Kyllä mun mielstä tuossa edellä on käyny jo selväksi että ihminen se on!!!11 Eikai nyt mikään tietokone pysty lähettää kaikille pelinettijöille yhtäaikaa msg:tä, siinähän ylikuumenis kone..


repesin lolullallöl
Anonymous



Date: 2005-08-16 09:42:40
Nash_61 wrote:
PeTu91 wrote:
Kumpi se db on oikeest ihminen vai kone?????

Jos ihminen niin multa saat kiitosta !!!!!!!!1



Kyllä mun mielstä tuossa edellä on käyny jo selväksi että ihminen se on!!!11 Eikai nyt mikään tietokone pysty lähettää kaikille pelinettijöille yhtäaikaa msg:tä, siinähän ylikuumenis kone..


Sulle ei tainnu tulla mikään selväksi. :D Ehkä enneminkin Tietokone lähettää ne msg:t? :DD Ihminen siinä ylikuumenis, ei kone ;D Kokeileppa kuinka monta msg:tä voit kerralla lähettää?
Anonymous



Date: 2005-08-16 10:12:06
Edited: 2005-08-16 10:12:23
Nash_61 wrote:
Kyllä mun mielstä tuossa edellä on käyny jo selväksi että ihminen se on!!!11 Eikai nyt mikään tietokone pysty lähettää kaikille pelinettijöille yhtäaikaa msg:tä, siinähän ylikuumenis kone..

näytät tietävän asiasta.




Mullakin tosiaan kaatu kone ku laitan /msg. vaatii todella paljon koneelta toi /msg. mulla on räjähtänyt todella monesti kone kun olen kirjoittanut /msg siksi vaadinkin et jouko maksaa mun kaikki ostamani osat jotka kiekon /msg komento on rikkonut minulta. mut toisaalta olen saanut paistettua makkaraa aina kun kone palanut et kiitos siit jouko
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-07-29 13:46:15 Read times: 89989
Pages: 1   [2]   3   4   5   6   7   8   9