Foorumit

Mielivaltainen mutettaminen
Created by: Anonymous Created on: 2019-11-16 15:31:04 Read times: 1319
Anonymous



Date: 2019-11-16 15:31:04
Edited: 2019-11-16 15:32:26
14 päivän bännit läsähtää naamalle heti kun edes käynnistää kiken ja menee pelaamaan. Tänään tuli taas 14 päivän mutet 5 sekunnissa vaikken tehnyt itse pelissä mitään sääntöjenvastaista, enkä edes kirjoittanut koko chattiinkään mitään :D Onko tämä nyt ihan järkevää toimintaa, että oman mielen mukaan bännätään tyyppejä, joiden kanssa ei tule toimeen taikka tykkää toisen pelityylistä. Ei ihme että täällä pelaa vain murto-osa ihmisistä.
sby
Last Dance
-1


Date: 2019-11-16 15:44:15
Näinhän se on.

Mitäs jeppe, vieläkö viinejä on tultu maisteltua?
Anonymous



Date: 2019-11-16 23:39:38
JepeMahti wrote:
14 päivän bännit läsähtää naamalle heti kun edes käynnistää kiken ja menee pelaamaan. Tänään tuli taas 14 päivän mutet 5 sekunnissa vaikken tehnyt itse pelissä mitään sääntöjenvastaista, enkä edes kirjoittanut koko chattiinkään mitään :D Onko tämä nyt ihan järkevää toimintaa, että oman mielen mukaan bännätään tyyppejä, joiden kanssa ei tule toimeen taikka tykkää toisen pelityylistä. Ei ihme että täällä pelaa vain murto-osa ihmisistä.


Olisit kuitenki alkanut huutelee muita lestoiks ynnä muuta niiku sulla tapana nii se mute olis kuitenkin tullu myöhemminki, ja vaikka sun pelityyli onki sallittavaa nii siitä ei ymmärtääkseni kauheasti tykätä joten kai siitäkin jotenki reportataan tai katotaan vääryydeks, mut toi eka sun paha tapa kyl. Joten en menis puhumaan mielivaltaisuuksista, ihan ansaittua taitaa olla vaikka tulikin hieman nopeesti. Ja nyt joko monet alkaa mua tästä haukkumaan tässä tai jepe tyytyy laittaa mulle viestin että oon lesta :D
Anonymous



Date: 2020-02-29 17:42:32
sby wrote:
Näinhän se on.

Mitäs jeppe, vieläkö viinejä on tultu maisteltua?


Kanarialla tuli ostettua viinipulloja lähinnä valkoista kun siellä se on lähes yhtä halpaa kuin olut suomessa. Chardonnaytä kului mukavasti. Thaikuissa olikin viinit niin hintavia, että tuli juotua vain olutta Singhaa ja Changia. Mutta joka ilta löyty muija baarista hotellille.
poliisi
Ubermenschen



Date: 2020-02-29 19:08:03
MahtiJepe on hieno mies.

Viiniä kuluu, mutta sitähän se taiteilijasieluilla tuppaa olemaan.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2020-03-20 03:29:14
JepeMahti wrote:
sby wrote:
Näinhän se on.

Mitäs jeppe, vieläkö viinejä on tultu maisteltua?


Kanarialla tuli ostettua viinipulloja lähinnä valkoista kun siellä se on lähes yhtä halpaa kuin olut suomessa. Chardonnaytä kului mukavasti. Thaikuissa olikin viinit niin hintavia, että tuli juotua vain olutta Singhaa ja Changia. Mutta joka ilta löyty muija baarista hotellille.


tippuri kans ja ladyboy
Anonymous



Date: 2020-03-22 18:33:18
Meikäläinen mutettiin eilen ilman syytä, kun pelasin joukkueeni OLYMPIATASON kanssa Unittia vastaan. Pelikin oli ihan paskaa ja otti päähän, kun unitin peelot pelasivat munat huurussa. huh huh ja siihen vielä mutet niin ai että en ole tänään päässyt edes autoplay huoneisiin sitten

että silleen, terveisin keenmarsh...
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2019-11-16 15:31:04 Read times: 1319