Foorumit

Syy Happyn/Jezzon/Ardianin käytökseen
Created by: Anonymous Created on: 2018-12-28 15:15:05 Read times: 1553
Anonymous



Date: 2018-12-28 15:15:05
Minulle selvisi äsken eräs asia:

Happy/Jezzo/Ardian on ottanut tehtäväkseen saada pelaajia yksi kerrallaan lopettamaan kiekon, hänellä on kuulemma lista 10vuoden ajalta heistä kenet hän on saanut murtumaan ja kaatumaan, kehuskeli siitä minulle viestitse henkilökohtaisesti, millaisen kuvan hän antaa itsestään paljastaen itsensä näin? Tätä hän yritti minun kohdalla ja laittaa myös minut sille listalle vaikka epäonnistui tehtävässään, ainakin siinä kohdin että olisi saanut minut lopettamaan kiekon pelaamisen, siinä kohtaa kyllä onnistui että onnistui pelleilemään kanssani, sen myönnän.

Hän vaati multa kuvaa perheestäni ja siitä että vietin joulua perheeni kesken, johon kuului pikkuveljeni, isoveljeni avovaimonsa kanssa ja koirinensa kanssa, siskoni perheensä kanssa, kuulemma leikkiessäni aattona ja muinakin joulupyhä päivinä 7vuotiaan ja 2,5vuotiaan kanssa leegoilla ja transformerseilla ja palomies sami-leluilla ja lahjoja jaellen olen täällä kiekossa haukkunut erästä pelaajaa koko joulun ajan.

Kerron tämän ei siksi että hän olisi päässyt ihon alle kunnolla, tietenkin vähäsen esittämällä niin julkeita väitöksiä, mutta siksi että tuollaisen väitteen takia nimeni ei menisi lokaan, muita syitä voi olla miksi nimeni menisi lokaan mutta tämän henkilön väitteistä toivon että se ei menisi lokaan koska se ei ole aiheesta.

kiitos.
Anonymous



Date: 2018-12-28 21:02:55
Muistetaas kuitenkin, että kyseessä on vain peli nimeltä kiekko.tk, eikä tästä tarvitse tehdä iihan näin suurta draamaa. Luultavasti kyseessä on vain trolli, joista pääsee eroon parhaiten jättämällä ne huomioimatta :)
Anonymous



Date: 2018-12-29 12:28:42
Jos et kerran ole tuo alkuperäinen P.Ton<numero>, niin kannattaiskohan väärinkäsitysten välttämiseksi vaihtaa nimimerkki johonkin uniikimpaan?
Anonymous



Date: 2018-12-29 14:45:16
vaikka tulisinkin katumapäälle vihan sokeuttamasta nimen valinnasta niin en mää maksa siitä että nimeä vaihtasin, jos joku haluaa sponsoroida niin toki sitten :)
Anonymous



Date: 2018-12-30 19:35:56
Harmillista tämmöinen käyttäytyminen kyllä, mutta tämä peli on jo aivan valmis asetettavaksi hautaan. Voin naulata arkun kanteen viimeiseen naulan jos joku laskee pelin hautaan minne se kuuluu tänä päivänä :-)
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2018-12-28 15:15:05 Read times: 1553