Foorumit

Djangon mielivaltainen mutejen jako
Created by: raiq Created on: 2017-08-18 19:22:17 Read times: 15185
Pages: 1   [2]   3   4  
Anonymous



Date: 2017-08-26 19:55:29
jep
Anakin



Date: 2017-08-26 20:17:55
#Anakinmodeksi2017#Vääryyspois#Yhteisö
raiq
Caribbean



Date: 2017-08-27 23:39:07
Keskustelu jatkuu edelleen kiivaanaa, hyvä näin. #oikeuttakaikille #beinomunbro #temepressaks #finnishboy #kippis #hulahulasuomi2017 #jatkakaakeskusteluataimäjatkansitätajuuttekopellet
Anonymous



Date: 2017-09-04 23:41:19
https://uppaa.fi/image/1lw

sharb :(
hölmö



Date: 2017-09-05 00:44:45
Mielestäni raiq nimimerkki ansaitsi kunnon leiman otsaan sekä vähintään kahden (2) kuukauden mittaisen puhekiellon. Tuommoiset hirvittävät tekstit pitäisi jättää oman mielen syövereihin piilemään! Osanotot tätä kaikille joita tämä hirvittävä ihmiskakke on haukkunut! #mutearaiqille!
raiq
Caribbean



Date: 2017-09-07 15:49:24
#raiqhirteen
Anonymous



Date: 2017-09-16 19:59:02
Ajojahti näköjään jatkuu!!

Päivän mutet siitä ku sanoo turpa kii pelaajalle joka huutelee tiimi pelissä? voi vittu django ?
MELARTTI2
MYLLYNPARAS



Date: 2017-09-19 10:36:31
Eihän tässä ole enää mitään uutta, että moderaattorit tekee mitä haluaa ja suojelee kavereita, ettei niille tule paha mieli jos joku sanoo kirosanan. Monesti itsekin olen tehnyt topicin aiheesta, yleensä siellä sitten modet tai niiden kaverit naureskelevat asialle, ihan kuin tätä ongelmaa ei muka olisi...
bigone
Dinamo Minsk



Date: 2017-10-06 04:23:13
Mutea siitä kun sanoo Hannua piluviivaksi ja Haverista lestaksi :DDD
Maukka
Turtles



Date: 2017-10-06 15:11:57
Onhan tää hieman naurettavaa... Uskallanko väittää, että suurin osa kiekon aktiivisista modeista pelaa _samassa_ joukkueessa. Voidaanko tällä saada varmasti tasapuolinen moderaattoreiden toiminta kaikille pelaaajille?
Saunakaverit hoitavat kiekon modejen hommat nykyisin ja se on väärin ;)
Alter
Club 44
+1


Date: 2017-10-06 16:19:27
BIGONE wrote:
Mutea siitä kun sanoo Hannua piluviivaksi ja Haverista lestaksi :DDD

Hyvä, en ole siis ainut jonka mielestä käytöksesi on erittäin typerää ja lapsellista. Kasva jo aikuiseksi ja lopeta tuollainen teinimäinen pelleily.
P.Ton87
Kiekon Vastaisuus
+1


Date: 2017-10-06 16:49:41
BIGONE wrote:
Mutea siitä kun sanoo Hannua piluviivaksi ja Haverista lestaksi :DDD


Hieno homma! Kerrankin oikeata toimintaa modeilta, respektit siitä! Kasvun aikaa Bigone.
Anonymous



Date: 2017-11-12 20:33:46
Chat-esto/pelikielto: 23h jäljellä , syy: kielenkäyttö

Haluaisin tarkalleen tietää mistä tullut, kuinka herkästi täällä oikeesti saa mutee nykyään.. Onko se "voi v*ttu" tai "olet p*ska" mistä täällä saa muteja? Herranjumala Jezikit ja muut sankarit; "kiekko kuolee syynä vineeminen blaa blaa blaa" Ihan Oikeasti Nyt. Ihankuin teillä ois varaa jaella näitä banneja joka kirosanasta mitä täällä lentää ja sitten ihmettelette missä pelaajat? Ennen muteja sai, kun kunnolla pisti menemään, ja puhun nyt sitten oikeesti loukkaavista haukkumanimistä ja henkilökohtasuuksiin menemisistä. Tämä touhu täällä on naurettavaa nykypäivänä, mitä luulette tarkalleen saavuttavan tällä? ettei kukaan kiroile? Nyt oikeesti pää pois takamuksesta :) yhden käden sormilla laskettavissa mun tämän päivän julkiset kirosanat/ "haukkumiset" ja niistä tasan yksi oli kohdistettu Tenkrattiin; Olet P*ska. Koska hän on. Ei todellakaan pitäisi tulla näin pienestä yhtikäs mitään, onnea modeille jos luulette saavanne tämän pelin huutelusta vapaaksi. Tämä peli on ollut ja tulee aina olemaan yhtä suolainen :)
Anonymous



Date: 2017-11-12 20:36:38
Plus tämä banni tuli todella hämärästi myöhässä, liki 2 tuntia myöhässä siitä kun edes olin puhunut mitään. Todella erikoista.
raiq
Caribbean



Date: 2017-11-13 15:56:58
Edited: 2017-11-13 16:07:30
Valitettavasti näkyvimmät moderaattorit lipsunu ja omaksunu jonku roolin päälle ny viime aikoina. Ei enää suojele ketään siltä huudolta, oikeasti vaan huviksee lätkäsee voimafantsuissaa ties mistä sen 4-14pvää ja ihmettelee ku peli kuolee käsiin. Ton keharoinnin päälle vieläku kliiga kaatuu ja humppaliiga ainoona elossa, ni eletään kovia aikoja :/ Samat burgerit johtaa sillon liigaa ja kiekkoa.
Teemu
Kuolema
+1


Date: 2017-11-13 19:23:00
Lewis wrote:
Ennen muteja sai, kun kunnolla pisti menemään, ja puhun nyt sitten oikeesti loukkaavista haukkumanimistä ja henkilökohtasuuksiin menemisistä.

Perustuen mihin? Päivän mute on ihan normaali haukkumisesta saatu rangaistus ja muteja on voinut saada jälkikäteen vuoden 2009 uudistuksen jälkeen (http://kiekko.tv/forum/topic.cws?id=183032). Vastaavasta huutelusta olisi varmasti saanut kymmenenkin vuotta sitten yhtä pitkän muten, ellei jopa pidemmän. Ennen seuraavaa pelikertaa kannattaa käydä kertaamassa Kiekon säännöt (http://kiekko.tv/rules.cws), varsinkin alla oleva kohta:

Keskustelujen kielenkäytön sekä kuvien, tekstin ja muun materiaalin on oltava tekijänoikeus- ja muiden lakien sekä hyvien tapojen mukaista. Materiaalin sopivuudessa on otettava huomioon, että suuri osa käyttäjäkunnasta on lapsia ja nuoria.
Anonymous



Date: 2017-11-13 19:59:24
Teemu wrote:
Lewis wrote:
Ennen muteja sai, kun kunnolla pisti menemään, ja puhun nyt sitten oikeesti loukkaavista haukkumanimistä ja henkilökohtasuuksiin menemisistä.

Perustuen mihin? Päivän mute on ihan normaali haukkumisesta saatu rangaistus ja muteja on voinut saada jälkikäteen vuoden 2009 uudistuksen jälkeen (http://kiekko.tv/forum/topic.cws?id=183032). Vastaavasta huutelusta olisi varmasti saanut kymmenenkin vuotta sitten yhtä pitkän muten, ellei jopa pidemmän. Ennen seuraavaa pelikertaa kannattaa käydä kertaamassa Kiekon säännöt (http://kiekko.tv/rules.cws), varsinkin alla oleva kohta:

Keskustelujen kielenkäytön sekä kuvien, tekstin ja muun materiaalin on oltava tekijänoikeus- ja muiden lakien sekä hyvien tapojen mukaista. Materiaalin sopivuudessa on otettava huomioon, että suuri osa käyttäjäkunnasta on lapsia ja nuoria.



olet kyllä Teemu siitä taitava, että osaat takertua kaikkeen muuhun kuin mun pointtiin. Perustuen omiin kokemuksiin vuosien varrelta, en todellakaan koskaan ole saanut päivän mutea siitä kun sanon Olet p*ska. Enkä edes isommista huuteluista! Itse alotin 2008, koskaan ei ole saanut näin herkästi muteja. Luotan raiquun ja muihin sälleihin jotka varmistaa täällä teidän fetajuustokerhon. Mä käytän maalaisjärkeä, mitä te moderaattorit käytätte ainoastaan teidän kavereihin/tiimikavereihin. Ja tämä maalaisjärki ja kokemus huutaa -> jaatte liian herkästi banneja, sekä absurdeja pituuksia.
Anonymous



Date: 2017-11-13 20:01:09
10 minuutin mutet riittää vallan hyvin muistuttamaan, että ei voi paskaksi kanssapelaajia sanoa.
Nya
Funchal



Date: 2017-11-14 04:01:15
Edited: 2017-11-14 04:14:49
-
Jezik
Aurinkolaulu



Date: 2017-11-14 04:41:03
Ensiksi, ois kiva tietää mitä tekemistä mulla on sun ansaitun muten kanssa? :D

Toiseksi, vaikka kiekko ei ehkä ihan suoraan sun huuteluiden takia kuolisikaan niin ei ne ainakaan edesauta mitään?
Ehkä pitäis jättää nuo pikkupeeloilut pois ja mieluummin vaikka auttaa näitä kokemattomampia.
Anonymous



Date: 2017-11-14 09:45:20
Jezik wrote:
Ensiksi, ois kiva tietää mitä tekemistä mulla on sun ansaitun muten kanssa? :D

Toiseksi, vaikka kiekko ei ehkä ihan suoraan sun huuteluiden takia kuolisikaan niin ei ne ainakaan edesauta mitään?
Ehkä pitäis jättää nuo pikkupeeloilut pois ja mieluummin vaikka auttaa näitä kokemattomampia.


Et millään tavalla (minun tietääkseni). Liitin sut tuossa tekstissä ihan eri asioihin, muuten vaan. Sä voit hoitaa sen auttamisen, koska mä en jaksa.
Tämän pelin pitäis herättää sellasta motivaatioo, ettei todellakaa huutelusta tai muusta lopeteta kiekkoa. Itse kun alotin tää oli hieno peli, ja mua haukuttii paskaks. Mulle v*ttuiltiin yms, koska jos puhutaan 3vs3 peleistä ja omilla on yks heikko lenkki kyllähän se ärsyttää. Syitä voidaan lähteä hakemaan joukon peräpukamista mun tupakanpolttamiseen, mutta fakta on se että pelin hidastaminen oli todella huono vitsi. Myös tuolloin suuri osa aktiivikiekkoilijoista lopetti. Huutelu, ärsyttäminen ja kaikki niskoilu on täysin +-0, se ei todellakaan ketään saa kiekkoa lopettamaan. Mikäli siitä alunperin on ollut edes kiinnostunut. Jos palataan vielä Aurinkolauluun ja sinun osuuteen mun muteissa, en ihmettelis vaikka vetäisitte siellä /team komennolla pitkää tikkua kenelle lyödään 14 pv muteja. Mulle on luotettavat henkilöt kertonu teidän mutejengistä/kaveripiiristä jossa valtaa käytätte väärin. Tehän haluatte edesauttaa kiekon kasvua? Tehän haluatte herättää pelin henkiin? Se ei todellakaan onnistu tällä toiminnalla.
raiq
Caribbean



Date: 2017-11-14 19:07:08
Vielä lisäisin, että on hyvä yrittää ylläpitää järjestystä, mutta siinä vois jotain harkintaa käyttää, mikä on oikeasti sitä "haitallista" huutelua. Se mikä nakertaa pelaajamääriä on se, jos aletaan absoluuttisesti huonoa pelaajaa haukkumaan paskaksi ja vineämään(tarkoitan lähinnä alottelijoita). Mutta jos korkeimmassa autoplayssa trn, haverinen, yan tai lassi01 haukkuu toista paskaksi ja hiukan kinaa, niin mitä voitetaan sillä 4-14pvä mutella? Eri asia, jos oikeesti mennää henkilökohtasuuksii, kuten eilen kävi(missä oli modet ja mutet nyt?)

Menee aika huvittavaks paimentamiseks pelissä jossa keski-ikä n.23v, jos aletaan "ime kullia" "oot paska" yms heittelee muteja, varsinki ku siihen liittyy usein vahvasti se kuka sanoo ja kenelle eikä itse sisältö mitä sanotaan.
Teemu
Kuolema
+1


Date: 2017-11-14 19:37:39
Lewis wrote:
Mulle on luotettavat henkilöt kertonu teidän mutejengistä/kaveripiiristä jossa valtaa käytätte väärin. Tehän haluatte edesauttaa kiekon kasvua? Tehän haluatte herättää pelin henkiin? Se ei todellakaan onnistu tällä toiminnalla.

Jos sinulla on todisteita tai epäilyksiä liittyen modeoikeuksien väärinkäyttöön, niin ota yhteyttä pelin ylläpitoon vaikka notella (näin olen itsekin vuosien varrella muutaman kerran tehnyt). Sehän on kaikkien modejenkin etu, että epäselvyydet saadaan selvitettyä. Epämääräisten huhujen levittäminen foorumilla ei ole mielekästä eikä siitä ole hyötyä kenellekkään.

raiq wrote:
Menee aika huvittavaks paimentamiseks pelissä jossa keski-ikä n.23v, jos aletaan "ime k****a" "oot p***a" yms heittelee muteja, varsinki ku siihen liittyy usein vahvasti se kuka sanoo ja kenelle eikä itse sisältö mitä sanotaan.

Jos pelaajien keski-ikä on kerran noin korkea, niin eikö sen pitäisi näkyä sitten käytöksessäkin? Kiekko on suunnattu kaikenikäisille ja täällä on joukossa nuorempaakin väkeä, joten sen mukaan tulee käyttäytyä.
Anonymous



Date: 2017-11-15 00:12:39
Edited: 2017-11-15 06:29:59
:-)
raiq
Caribbean



Date: 2017-11-15 10:58:38
Edited: 2017-11-15 11:03:39
Nyt lähit taas tolle jeesustelun polulle. Kyllä sen pitää näkyä sellasena, että otetaan huomioon huonommat eikä vinetä niitä ulos täältä. Valitettavasti, et ollenkaan ottanu kantaa tähä ongelmaan, mikä teitä modeja riivannu nyt jo jonkin tovin. Jos sanon arviolta 25v Fettikselle "ime kullia" vastauksena hänen "raiq opettanu muutki peeloamaan" niin oliko kommentti niin tuhoisa, että 4pvä mutet tosta oli iha ok. Aiheuttiko kommentti mielipahaa, karkottiko se fettiksen kiekosta?

Case2, tulen katsomoon ja moikkaan, johon fettis vastaa "raiq mee pois" vastaan tähän "fettis vois pitää turpansa kii, sontaläjä" mitä tapahtui? "you have been muted for 14days:kielenkäyttö"
Ja näitä esimerkkejä riittää varmaanki jo satoja, joissa ootte heitelly noit mutei iha huviksenne ja ehkä jopa huumorilla?

Mun käytös ja kielenkäyttö ei tuu tästä muuttumaa mihinkää suuntaa, kun nää mutet on ohi ni haistattleen paskaa taas tutuille ja varmaan muillekki, mutta teen sen niin, että siitä mieleltään terve ihminen ei pahastu. Joten keksikää sitte pysyvämpi ratkasu, jos oikeesti koette mun olevan uhka kiekko.tvn pelaajamäärille. Ite voitte päättää onko se ipbannit vai ikuiset mutet vai....... olisiko sittenki se, että lopetatte ton pelleilyn ja mietitte oikeesti mihin noilla muteilla pyritte.
mikä
New Jersey



Date: 2017-11-15 13:36:06
Älkää nyt hyvät miehet kiusatko Djangoa kun pojalla on vielä ongelmia itsensä hyväksymisellä. Opettelisitte vaa käyttäytymää ja menisitte vaikka TÖIHIN
Anonymous



Date: 2017-11-15 15:23:38
raiq wrote:
Case2, tulen katsomoon ja moikkaan, johon fettis vastaa "raiq mee pois" vastaan tähän "fettis vois pitää turpansa kii, sontaläjä" mitä tapahtui? "you have been muted for 14days:kielenkäyttö"
Ja näitä esimerkkejä riittää varmaanki jo satoja, joissa ootte heitelly noit mutei iha huviksenne ja ehkä jopa huumorilla?


Jälleen samoilla linjoilla raikun kanssa. Ensinnäkin Fettis on tässä alottanut keskustelun/nokkailun raiqua kohtaan negatiiviseen sävyyn, olettaako hän että positiivista asiaa tulee vuorostaan takaisin? Ja jos tähän vastaus on, että vitsillä heitin niin käytän sitten Teemun sanoja jo nyt takaisin;
Huumorin taakse on helppo suojautua, voihan kaiken sanoa "vain vitsillä".
Tämähän on Fettikseltä täysin epäeettistä ja syrjivää toimintaa. Myöskin raiqun sanoista sen verran, että ovathan nuo suorapuheisen miehen sanoja. Mutta onko tuo turpa kiinni, sontaläjä nyt ihan oikeesti puolen kuukauden arvonen homma? Ei todellakaan ole. Jälleen haluun muistuttaa modeja; järkeä saa käyttää ja mieti mitä itse suustasi päästät. Mieti myös mikä on asian yhteys, eli se että itse alotit turhaan keskustelun negatiiviseen sävyyn.
Felix
MunQ Mania



Date: 2017-11-15 15:50:20
#freeraiq

#modetvaihtoon

Käsittämätöntä mielivaltaista mutejen jakoa päivästä toiseen pelaajasta kolmanteen.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2017-11-16 15:30:25
Joo ja tää Lupaschuckin penikka on kyl toine syöpä. Doylelle koitan vähä huulta heittää et hellittäs otetta hiirest nii mitä vielä, kaveri menee aiva sekasi. Muistan viel ku lupaschuckilla oli jotain liikettä korvien välis, mut sit sain tietää et tuuli siel tuiversi vaa. Ehk modet pitäs arpoo uusiks, emt, tai ainaki niihe pitäs valita kavereita joil se ihmisviha ei iha noi suurta oo.

-Kyrie
Anonymous



Date: 2017-11-17 00:26:39
Hienoa väärinkäyttöä tältä mutejengiltä/kaveriporukalta taas kerran. Pelasin autoplayta yhtä tän sisäsiittosen porukan jäsentä vastaan ja kaverin jengistä pelaaja ottaa violentin. Rehtinä äijänä kävin antamassa tietenkin samalla mitalla takaisin. Sen jälkeen tää F****:n joukkuetoveri autoplayssa otti tietenkin uuden sulun johon vastasin taas. Seuraavassa autoplayssa sama rumba jatku kunnes viimesen "kostoni" jälkeen sain 2 päivän mutet.

2 päivän mutet.

Sen jälkeen menin toisella nimimerkillä takaisin ja huomasin että tän ristirunkkupiirin jäsenen puolella peeloillut jatkoi peliä ilman mitään seuraamuksia. Toivottavasti te edes tajuatte että te ootte yks isoimmista syistä miksi tää peli on kuolemassa. Kuvottavaa. Mä en jaksa enää näin epäreilussa ilmapiirissä tätä peliä jatkaa. Haluaisi kiittää kaikkia jotka ovat tätä vääryyttä vastaan koittaneet taistellut. Musta tuntuu että tää peli on nyt hävitty ja paha voitti. Hyvästi :'(


t. kesä2017
Mainos

Created by: raiq Created on: 2017-08-18 19:22:17 Read times: 15185
Pages: 1   [2]   3   4