Foorumit

On lauantai klo 14.17
Created by: pasi851 Created on: 2017-03-04 14:24:46 Read times: 9737
pasi851
-1


Date: 2017-03-04 14:24:46
Edited: 2017-03-11 01:10:08
k
Anonymous



Date: 2017-03-04 14:26:52
hyvä kirjotus
pasi851
-2


Date: 2017-03-04 14:33:55
Meinaan aloittaa syksyn kunniaksi kävelyharrastuksen.

Yönpimeydessä kun kävelee pitkiä matkoja mustaan sadetakkiin verhoutuneena, ja kantaa mukanaan poliisitutulta saamaansa teleskooppipamppua.

Olo on koskematon ja raukea. Kuin post-apocalyptisessa suomessa jossa ei näy ristinsielua.

Kiitos Jarno Saarinen lahjasta. Lupaan kopauttaa jokaista lihavaa rottwaileriaan ulkoiluttavaa läskiä otsaan. Kotona treenaan käsipainolla että saan lyöntiin voimaa ja meinaan pyrkiä postin lajittelukeskukseen töihin, jotta saan hermotettua reaktionopeutta teleskooppipamppuiskuun. Postinlajittelu kun on karate-treeniä.

Luulen että tänäsyksynä joltakin halkeaa otsa ja olen linnassa seuraavat 6 vuotta.

Hmmm, tarkemman mietiskelyn jälkeen lyönkin solisluuhun, niin että se poikkeaa avomurtumana ja verta roiskuu uhrin kasvoille.

Tällä tavoin olen vapaana jo samana syksynä koska tutkintavankeus on kovin lyhyt moisessa ruumiinvamman tuottamisessa. Ehkä en edes joudu tutkintavankeuteen jos kerron kuulusteluissa että koin läskin koiran uhaksi.

Parhaassa tapauksessa en edes jää kiinni koska tapahtumapaikalla ei todennäköisemmin ole edes silminnäkijöitä ja stressireaktion takia uhri ei välttämättä edes muista kasvonpiirteitäni.

Taidan ruveta kävelyharrastuksen lisäksi katupartioimaan samalla.

Jos tapaan klo 22:30 jälkeen ylipainoisen tai epäasiallisesti pukeutuneen tai muutoin häiriökäyttäytymistä, lyön teleskooppipampulla solisluun paskaksi ja suihkutan Marko Forssilta saamaani OC 5% kaasua silmille.

Lopuksi potkin maassa uhrin hengiltä.

Välittömästi tämän jälkeen tilaan paikalle ambulanssin jolla pääsen pillit ulvoen mielisairaalaan syömään laillisia huumeita ja haistatan Obamox/tenox/hörhöpillereissä paskat koko maailmalle ja kuolaan rinnuksilleni.

Minusta tulee hyvin vaikea potilas joka ei puhu mitään. En lähde avaamaan lapsuuttani tai kertomaan vaikeasta elämäntilanteesta.

Syön vain lääkkeitä ja nukun. Lisäksi käyttäydyn väkivaltaisesti jos saan liian vähän lääkkeitä. Syyntakeettoman minulla on myöskin lupa tappaa joten voin tappaa hoitohenkilökuntaa.

Kun kymmeniä vuosia jatkuneen "hoidon" jälkeen kuolen, haudataan minut niuvaniemen sairaalan hautausmaalle.

Kun makaan haudassani, tulee Jumala ja herättää minut henkiin. Ja silloin Jumala ohjaa minun teleskooppipampun liikkeitä koska olen Jumalan henkiin herättämä RANKAISIJA!!!!!
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2017-11-22 03:08:20
eij ooooooooo
Mainos

Created by: pasi851 Created on: 2017-03-04 14:24:46 Read times: 9737