Foorumit

Testamentti Kiekkokansalle
Created by: pasi851 Created on: 2016-10-07 21:22:51 Read times: 11137
pasi851



Date: 2016-10-07 21:22:51
Edited: 2016-10-07 21:27:26
Testamenttini Kiekkokansalle

Tämä on testamentti, jota en koskaan uskonut joutuvani kirjoittamaan. Minut on kohdannut syvä suru. Sydämeni on murtunut, enkä tuskani määrää voi sanoin kuvata. Iso osa maailmaani mureni 7.10.2016, kun sain suureksi järkytyksekseni huomata, että kiekko.tv lagaa koneellani jatkuvasti - enkä täten ole pystynyt kuukausiin pelaamaan lähelläkään taitojeni ylärajoja, ja tuskin koskaan pystyn enää pelaamaankaan. Elämäni pahin painajainen oli alkanut.

Olen elämässäni aina pyrkinyt itse vastaamaan teoistani ja elämääni koskevista asioista, ja niin teen myös nytkin. Huippu-kikettäjänä minun olisi itse pitänyt ottaa selville ja olla tietoinen nettiliittymästäni. Että riittääkö sen resurssit pyörittämään kiekko.tv:tä. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan. Mielessäni pyörii monia kysymyksiä, ja vaikka kuinka yritän kapinoida vastaan, en voi tapahtunutta muuttaa.

Uskon, että Jumala tahtoi näin kohdallani käyvän. Sydämeni pohjasta haluan pyytää virhettäni anteeksi Kiekkokansalta ja koko kikettävältä maailmalta. Samalla esitän nöyrät kiitokseni kaikille tukijoilleni vuosien varrelta. Te olette joukkueeni ohella auttaneet minua jaksamaan. Nyt jos koskaan tuki on tarpeen.

Kiekko.tv antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun pienenä poikana ensimmäisen kerran menin sisään beguun, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat energiajuomaa ja kyyneleitä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä.

Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen autoplayn mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.

Turussa lokakuun 7. päivänä 2016

-pasi
Anonymous



Date: 2016-10-07 21:37:53
emme jää kaipaamaan, hyvästi
Anonymous



Date: 2016-10-11 01:56:39
no reps et oo ees elite eli moro vaa
Lenin
North Korea



Date: 2020-03-28 06:00:49
Hieno testamentti, Hermanni.
Mainos

Created by: pasi851 Created on: 2016-10-07 21:22:51 Read times: 11137