Foorumit

Hätätila
Created by: Anonymous Created on: 2015-06-29 17:51:29 Read times: 13345
Anonymous



Date: 2015-06-29 17:51:29
Edited: 2015-06-29 18:36:29
Kiekko.tk:n tulevaisuus näyttää jo erittäin huonolta. Nykyään yöllä juuri ja juuri 200 pelaajaa onlinessa. Vaikka onkin kesä mutta silti, sillä esimerkiksi vuonna 2013 jopa kesällä oli iltaisin yli 500 pelaajaa onlinessa, puhumattakaan kultavuodesta 2008 jolloin reilusti yli tuhat. Tilanteen tekee tukalammaksi se että yhä enemmän ja enemmän vanhoja konkareita lopettaa, koska ei enää yksinkertaisesti ole aikaa tälle. Uusia tähtiä tarvittaisiin, sekä erityisesti paljon uusia pelaajia!


JOTAIN ON TEHTÄVÄ, JA PIAN
RikuHahl



Date: 2015-07-01 00:29:35
ehdotan hallitukselle lakia joka velvottaa kaikkia pelaamaan kieko.tk
Anonymous



Date: 2015-07-01 01:39:28
Kiekko.tk ei todellakaan tarjoa uudelle pelaajalle miellyttävää ensivaikutusta, kaikessa yksinkertaisuudessaan kiekko on pirun vaikea peli ja suurin osa aktiivista pelaajista ovat vanhoja konkareita joten mahdollisuutesi pärjätä on vielä pienempi. Training peleissä ei ole porukkaa, publicistakaan ei peliä oikein tahdo saada. Eli se olisi AP:ta tai regiä joissa tulisi pataan ja huolella sekä vastaanotto olisi hyvin tyly.

Entä sitten jos kaveriporukka alottaisi pelaan ja haluaisi pelata tiimipelejä. Siitä minä olen ehkä paras puhumaan, joukkueemme on nyt 2 vuotta pelaillut kaveriporukalla ja pataan tulee vieläkin niin että tukka heiluu. On vain harvoja joukkueita joita vastaan on edes mahdollisuuksia mutta 90% ajasta tulos ei todellakaan ole hiveltävää katseltavaa.

Hyvin harva aikaisemmin kikestä kuulematon aloittaa enään tätä pelaamaan, itsekkin aloitin vain ja ainoastaan koska muistin joskus kun 2007-08 kiekon kulta-aikoina, kun tenkrat legendakin kantautui jo pitkälle ei-kiekkoa pelaavien korviinkin kuten minun. Kiekon zezima. Käynnistin pelin silloin ja katoin että mitä paskaa tämä on olin aivan pihalla ja en saanut mitään aikaseksi ja se jäi samanlaiseksi kokeiluksi kun kokeilisi satunnaista miniclip peliä.

Nyt sitten loppuvuodesta 2013 alettiin kaveriporukalla pelailemaan ja tehtiin joukkuekkin ja siitä jotenkin innostus lähtenyt pelaillaan aktiivisesti vaikka omasta puolestani voin sanoa että taitoa ei ole paljoa tullut, ap miinuksetkin lähentelee viittäsataa. Jokin tässä vain koukuttaa silti.

Uusi apletti nyt toimii ainakin jonkilaisena houkuttimena. Mutta en osaa sanoa muuta keinoa kiekon elvyttämiselle kuin yritettäisiin saada vain lisää vanhoja konkareita pelaamaan.

Anonymous



Date: 2015-07-01 09:16:56
RikuHahl wrote:
ehdotan hallitukselle lakia joka velvottaa kaikkia pelaamaan kieko.tk


Kannatan tätä
Anonymous



Date: 2015-07-01 09:23:56
Forlan wrote:

Entä sitten jos kaveriporukka alottaisi pelaan ja haluaisi pelata tiimipelejä. Siitä minä olen ehkä paras puhumaan, joukkueemme on nyt 2 vuotta pelaillut kaveriporukalla ja pataan tulee vieläkin niin että tukka heiluu. On vain harvoja joukkueita joita vastaan on edes mahdollisuuksia mutta 90% ajasta tulos ei todellakaan ole hiveltävää katseltavaa.


Tuollaisia joukkueita pitäisi olla paljon enemmän.
Anonymous



Date: 2015-07-18 15:45:10
RikuHahl wrote:
ehdotan hallitukselle lakia joka velvottaa kaikkia pelaamaan kieko.tk

https://www.kansalaisaloite.fi/fi
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2015-06-29 17:51:29 Read times: 13345