Foorumit

Kiekko.tk, pian 10v - Makeimmat muistosi / tarinasi
Created by: nrg Created on: 2013-12-16 22:42:18 Read times: 11570
nrg
goatse poijat
+1


Date: 2013-12-16 22:42:18
Terve kaikille!

Kuten varmasti lähes jokainen kiekon pelaaja tietää, kohta tulee kuluneeksi 10 vuotta tämän pelin ilmestymisestä. Siispä toivon, että kirjoittaisitte tänne makeimpia muistoja/tarinoita siitä, millaista oli kun aloititte kiekon pelaamisen sekä tarinoita matkan varrelta ja mitä kaikkea kiekko on teille antanut yms.

Aloitan ketjun omalla lyhykäisellä tarinallani:

Olin silloin 14-vuotias, kun kiekkoon eksyin ensimmäisen kerran 2005-2006 vuodenvaihteessa, kun yläasteella luokkakaverit puhuivat tästä. Muistan vieläkin miten hyvin ensimmäiset pelit sujuivat katsoen ikivanhaa putkinäyttöä, puhkikulunutta hiirimattoa ja kun kädessä vapisi pallohiiri. Pelaajia tuntui olevan hirveästi, ja kaikki paljon parempia kun minä. Siitä lannistumatta vietinkin lukuisia tunteja pelaamalla mm. regiä ja jonkun ajan kuluttua myös luokkakaveri porukalla tiimipelejä. Sain myös houkuteltua vastapäätä asuvassa talossa olevan pikkupojan pelaamaan tätä kyseistä peliä. Edellämainittu pikkupoika tunnetaan tätänykyä nimimerkillä Kekki. Myös Gianelli, hyvä ystäväni Oulusta alkoi pelaamaan lähes samaan aikaan kuin itse, ja tänänkin päivänä pelataan samassa joukkueessa. Tähän voisinkin mainita Resistance joukkueemme jolla pelasimme paljon ja siihen kuului myös Superfly, tämä itseänsä Utajärven kovimmaksi panomieheksi tituleeraava jäärä.

Kiekossa tuli vietettyä lukuisia hienoja hetkiä siihen asti, kunnes hommasimme laajakaistan tilalle mokkulat. Tästä johtuen kiekon pelaaminen loppui lähes tyystin vuonna 2008, kunnes sitten 2009 lukiossa tutustuin muutamiin henkilöihin. Nuo pojat, PINSEMIES,LIHANUIJA,pac,Mänä - elikkäs goatse poijat. Tutustuessani kyseisiin äijiin en edes tiennyt, että pelasivat kiekkoa, mutta tottakai se tuli selville, kun tuntien sijaan poijat pelasivat kiekkoa lukion kirjastossa. Tottakai kerroin itsekkin aikaisemmin pelanneeni kiekkoa, ja poijat ottivatkin remmiin mukaan. Lukiollamme oli myös ns. lukukammiot, jotka oli suunniteltu hiljaiseen tehtävien tekemiseen ja sinne pääsi vain avaimella, jotka sai kirjastotädiltä. Lukukammio 6 taisi olla silloin pelkästään goatse poikien käytössä kiekon pelaamiseen, sillä meillä sattui olemaan ainut avain sinne ( kun ei palautettu sitä ). Kirjastotätikään ei pitänyt joukkueemme kirjastopelaamisesta, ja joku poijista saikin aina lähdön rehtorin puheille isoon ääneen kiroiluista. Kuitenkin, siitä hetkestä lähtien olen pelannut kiekkoa joukkueessa goatse poijat ja tänä päivänä pelaamme myös kiekkoliigan 1.divaria samalla porukalla.

Tänäkin päivänä, ollaan parhaita kavereita goatse poikien kanssa ja pidetään edelleen lan iltoja kiekon pelaamiseen :D ( tottakai myös ryyppyiltoja )

Kiekko.tk on siis antanut paljon ainakin itselleni mm. parhaita kavereita ja lukuisia hienoja hetkiä. Kiitos siis kaikille kanssani pelanneille ja kiekon ylläpidolle.

<3

PS. Hyvää joulua kaikille t: GP:n voittava poppoo
Anonymous



Date: 2013-12-16 22:51:51
Kai se makein muisto on se kun en joskus tajunnut miten joku voi hakata tälläistä "2d" peliä monta tuntia päivässä, samalla kun itse hakkasin runescapessa 7h päivässä puuta. Nykyään pari tuntia vierähtää kiekossa hetkessä.
Anonymous



Date: 2013-12-17 01:11:45
se kun mä pelasin lespama sit poissa ja sit mää tei nmmaalin vuonna 2005 kello 13.43 päivä määrä 14.1.2004.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2013-12-17 01:12:37
kun opin leipomaan

arvo sana 6½
Anonymous



Date: 2013-12-17 08:03:34
Koko yön kestävät keskustelut regeissä, lukuisat skype-keskustelut milloin kenenkin kanssa sekä joidenkin pelaajien miittaaminen oikeassa elämässä. Listaa voisi jatkaa vaikka ensimmäisillä liigaotteluilla ja mitaleilla, mutta yhteisöllisyys on ollut kiekon suola jo pitkään.
Anonymous



Date: 2013-12-17 13:30:26
Oma Kiekko.tk kuumeeni puhkesi lähes tulkoon kahdeksan vuotta sitten, joulukuussa 2005. Ensimmäinen nimimerkkini taisi olla Passed74. Oe. Tuo kuume ei ole lähtenyt, on se sitkeä! Kuume on matkan varrella laskenut, mutta intistä päästyäni tammikuussa, kuume räjähti uusiin sfääreihin.

Hetken pohdittuani, sain päähäni selkeän top-4 vuodesta 2005 vuoteen 2013.

Top 4
2008 vuodesta kesäkuuhun 2009 pelasin Lucky Eaglessissa. Hienoja miehiä sielläkin, niin Janne, irl-kaverini, kuin Analyysi, mummo69 ja muut kumppanit. Perustimme tuon kolmikon kanssa onnekkaat kotkat, ja parhaimpina muistoina varmasti liigaottelut OHLssä. Jotain suurempaa silti 2009 kesäkuussa tapahtui, siitä lisää myöhemmin.

Top 3
2006 vuonna perustimme irl-kavereidemme kanssa vielä tänäkin päivänä pystyssä olevan Pallokarhut, Kuusamon ihmeen. Mukana olivat Janne jälleen, yarkko ja Mixu "Nosturi" Miikkulainen. Vuoteen 2013 pelejä on kertynyt rapiat 500 kappaletta, huhhuh sitä aktiivisuuden määrää. Useat hienot lani-illat jääneet päällimäisenä mieleen, parhaalla kerralla taisimme kolme yötä putkeen viettää tietokoneen äärellä.

Top 2
2006 pääsin ykkösnikilläni pelaamaan hienojen pelureiden kanssa Umpisurkeissa, ja samalla porukalla teimme uuden jengin samana vuonna vai olikohan 2007 alussa, Täyspotin, jolla niitimme mainetta ja kunniaa. Sain liigaurani ainoan mitallin tähän mennessä Täyspotin paidassa, mestaruuden 1/07 kaudelta IKSsästä. Kirsikkana kakun päällä, pääsin allstars-joukkueeseen ja pelaamaan järjestyksessään viidettä SuperSaturday-tapahtumaa. Olin osa toista IKS-allstars joukkuetta. Voitimme tapahtumassa jokaisen ottelun, toisen IKS-allstars joukkueen, Tshekin maajoukkueen ja finaalissa kaatui Ruotsin maajoukkue. Täyspotissa koin myös muita hienoja hetkiä, oman ranking ennätykseni 1889, oe. 1500-rankingpointsin ylittäminen aikanaan oli myös kova juttu. Bot, Cypress, ini ja Capello jääneet päällimmäisenä mieleen, hienoja pelimiehiä!


Top 1
Viimeinen luku Top-listassa on selkeästi vuodet goatse poijissa. Nyt tullaan aikaan, kun aika Lucky Eaglesissa päättyi 2009 ja jotain suurempaa sai alkunsa. Kaikki lähti vuodesta 2009, kun minä, LIHANUIJA ja PINSEMIES perustimme juhannuksena, kyllä juhannuksena goatse poijat lani-illan kunniaksi. Silloin ajatus oli vain pelata leppoisasti, LIHANUIJA sai ensikosketuksen tiimipelien ihmeelliseen maailmaan. Pelejä ja lani-iltoja kertyi säännöllisesti ja mukaan tarttui IRL-kaverimme, Mänätzeri Mänä. Oikeastaan ensimmäisen vuoden menimme tällä porukalla. Lukioon päästyämme remmiin hyppäsi ensimmäisten joukossa nrg. Nrghen kolmikko tutustui lukiossa ja hän tuli mukaan rinkiimme. Hetken päästä gp sai uusia vahvistuksia, Kuusamosta jälleen. Kekki, MININUIJA, Gianelli ja Janne (taas tää) tulivat mukaan kokoonpanoomme. Tämän jälkeen ollaan rosteriin saatu myös ulkopuolisia vahvistuksia, esimerkkeinä rulla, ihq kuin Merirosvo.

2013 sain ajatuksen, josko nyt olisi aika siirtyä liigakentille. Näinhän siinä kävi, ensimmäiset divariottelut pelattiin elokuussa. Pelit jatkuvat edelleen, eikä loppua ole näkyvissä. Tavoitteet ovat korkeammalla mitä tällä hetkellä ollaan, ehkä jonain päivänä pääsemme haistelemaan jotain vielä suurempaa!

Useat lanitusillat vietetty LIHANUIJAN, PINSEMIEHEN, nrgn ja Mänän kanssa, hienoimpia kiekkohetkiä ja hienoja miehiä! Suosittelen kaikille lanittamista kiekon merkeissä! Hienoja äijiä myös loput goatse poijissa pitkään vaikuttaneet!
Anonymous



Date: 2013-12-17 14:15:37
Voi pojat. Kiekko on antanut enemmän kuin oikeastaan nettipelistä uskaltaisit pyytää / toivoa tai edes osaisi odottaa. Hienoja muistoja: Ilahtumista,riemua,Naurua, mutta myös Surua,Ärtymistä ja jopa ystäväsuhteiden rakoilua. 05-keväällä aloitettu "Ura" on tarjonnut paljon: nykyään Hyviä kavereita jotka tunsin alunperin kiekon kautta ja siitä tapamiisiin ja siitä lähes parhaiksi kavereiksi vielä täksikin päiväksi. Lähes siis voisin sanoa että olen Etuoikeutettu tietäessäni tämän pelin ja mitä se voi antaa. Ryyppy Reissut saloon ja muualle suomeen vain kiekkokavereiden kanssa on jotain todella unohtumatonta. Kiitos Kiekko. Kiitos Joukolle ja Mikolle tämän hienon pelin perustamisesta.
Anonymous



Date: 2013-12-17 14:32:21
Kerran joskus vuoden 2010 aikoihin perustettiin IRL-kaveriporukalla joukkue, kaikki olimme aika surkeita pelaamaan ja ajateltiin että ois hyvä jos rankin saisi 900 paremmalla puolella pidettyä. Vahingossa voitimme ensimmäiset 10 ottelua joten pelit oli 10/10 ja rankki häämötteli tuhatta kolmeasataa.

Yhdennentoista ottelun hävisimme, olimme päässeet voittoputkesta niin hyvään fiilikseen, että joukkueemme tulisieuluisin jäsen suuttui ja poisti koko joukkueen. Körmyytettiin sitten pari päivää koulussa jonka jälkeen perustettiin uusi joukkue, joka ryhtyi toimimaan paremmin rank-suunnitelmiemme mukaan. Joukkueesta tuli myös ainoa joukkue jossa minä, Boris, olen tehnyt yli 100 maalia. Sittemmin tämä sama kaveri poisti senkin joukkueen.

Henkilökohtaisesti hienoja muistoja, en tiedä ketä kiinnostaa, mutta ajattelin että kerran kolmessa vuodessa on hyvä foorumillekkin kirjoitella.
Mos
PePo



Date: 2013-12-17 15:41:19
Kun pelasimme 2012-2013 experimental huoneessa monta tuntia putkeen, Louin ja kumppaneiden kanssa. Niin hauskaa.
Pesonen
Butterfly United



Date: 2013-12-17 16:11:59
Paras hetki oli kun opin liittymään jengiin, oikiasti. Tosin on monia upeita hetkiä
Anonymous



Date: 2013-12-17 16:26:46
Parhaita muistoja taitaa olla kun Kauna ja taisi olla Kutri aka. KARHU, irlini jotka tunnen oikeassakin elämässä, sai mut järkättyä HC Kitinojaan. Siellä tutustuin hienoihin miehiin kuten Kovaleviin, Vilzuun, Siimiin ja Elekrepiin. HC Kitinojan kautta tuli liigailut ja sen jälkeen olen tutustunut moneen kaveriin joista osaa näkee sillontällön facebookin etusivulla ja monien äijien numerot jopa löytyvät puhelimesta. Tutorialvideoni saaminen linkkiboksiin oli myös sydäntä lämmittävä juttu, sekä ensimmäinen note joukolta. Ensimmäinen regini tenkratin puolella muistuu myös (ja joo, kyllä kädet täris).
lätty
Juventus



Date: 2013-12-17 16:58:44
Edited: 2014-01-26 02:24:12
Hmm, parhaista parhainta on vaikea sanoa. Jopa mulla on ollut muutamia ihan mukaviakin hetkiä täällä javamaailmassa.

Yksi hieno muisto on ajalta jolloin badbull pelasi Juventuksessa ja aktiivisuus kukoisti. Sen juopon kans oli erittäin mukava pelailla aamusta iltaan.

Toiseksi voisin sanoa pelit Agueron kanssa. Tämä kaveri on ragennu, huutanu, riehunu, potkinu jengistä ja kaikkea muuta latistavaa mutta kaikesta huolimatta ollut edellämainittujen asioiden lisäksi tärkein henkilö ''kiekkourallani''.

Kolmantena mieleen pujahti yllätys yllätys Juventus. Jengissä on melkein aina hyvä fiilis pelata, muutamaa hetkeä lukuunottamatta.
Skill
Hollow



Date: 2013-12-17 17:37:43
Kiekon pelaaminen alkoi 2005 ollessani 13-vuotias. Ehdottomasti parhaita muistoja on jokapäiväiset Teamspeak-keskustelut joukkuekavereiden kanssa, lanitus ja parhaimpana muistona kiekkoliigan mestaruuden voittaminen. Finaalisarja oli niin tasainen Neal Chauceria vastaan, ja kun lopulta saimme voitettua koko roskan neljän tunnin jälkeen, sitä tunnetta fiilisteltiin pitkälle yöhön Teamspeak:ssä. Tässä vielä kuva eräistä laneista vuodelta 2011, jossa treenattiin mestaruutta varten :D

http://uppaa.net/73619/hollowi_2011.jpg

Anonymous



Date: 2013-12-20 00:13:17
1. Minä,Köne,Nuubroos ja Rodeo.

2. Ensimmäinen elite-nick 3kuukaudessa (Euro129)
 
3. 5 autoplay tähteä.

4. Regi, autoplay.
Anonymous



Date: 2013-12-20 04:44:55
Alotin kiekon pelaamisen joulukuussa 2004, ylä-aste kaverin opastuksella. Parhaat muistot sijoittuvat vuosille 2005-2007, sillon vielä osasin jotenkin pelata.
Anonymous



Date: 2014-01-17 03:02:35
Helppoa: 2006-2008. Unohtumatonta aikaa kaikin puolin.
Anonymous



Date: 2014-01-17 13:13:34
Edited: 2014-01-17 13:14:29
Parhaita oli kyl Davydovin kanssa perustama Soviet Union, jolla mentiin 3v3 rankinging kärkikahinoihin. Pitkään meni ettiessä kolmatta lenkkiä tiimiin ja lopulta saatiin Hande pelailemaan hyökkääjänä mukaan. "Alusta" lähtien pelattiin pelkästään kolmestaan, että oma peli lähti toimimaan ja kova tiimi oltiin sillon! Huig.
pasi851
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2014-01-18 05:14:37
Hauskin juttu ehdottomasti ku joku nobo vetäs onesta ohi. Aloin tietenkin heti kirjottaa kaikkee et "****n luuseri, syö pääs, tunge *****s puimuriin jne. perussettiä kun joku mokaa onen. Tää kaveri poistu sitte pelistä ja jatkoin msg:llä viestittelyä tyyliin "osta liput lappiin ****n motoriikkavamamanen separi". Jossain kohtaa ei menny enää messaget läpi ja katoin nii kaveri oli poistanu nickkinsä. Jumalaut, että repesin pahasti sillon. Naurattaa vieläkin ku mietin tilannetta.
Anonymous



Date: 2014-01-18 11:04:34
Paljon on muistoja! Kavereiden löytämisiä,kivoja pelejä,tylsien iltojen piristyksiä. Paljon kivoja pelaajia karttunut matkalla seuraksi. Mutta yksi tarina on yli muiden. :) Olisiko vuonna 2011 kun jengiä etsin ja löysin jengin nimeltä SC Sabres (nyk.Steelers) ja siitä lähtien kun jengiin liityin,olen jengin perustajan Wasyl(Cliff)kanssa pelannut ikiajat. Aina ollaan pelattu nyt kaikki nämä vuodet samoissa joukkueissa ja vaiheltu kuulumisia mm.skypessä. Hänen kanssaan on aivan Helvetin kiva pelata :D. Ja nyt taas ollaan Cliffin kanssa perustettu joukkue ja hyvin ollaan pärjätty :)
Anonymous



Date: 2014-01-22 22:08:16
Kerran Pelijengin Miikka sanoi mua hyväks pakiks. Kauas on valuttu niistä ajoista.
Anonymous



Date: 2014-01-25 02:44:25
Paras muisto kiekkoajoilta oli se, kun kuulin, että LIEJUSIKA oli ryyppyillan jälkeen ottanut tatuoinnin neitsyt mariasta peittääkseen kolmannen nänninsä.
Anonymous



Date: 2014-01-25 10:56:26
2006-2011 oli aktiivisinta kiekonpeluuaikaani, millä nicillä milloinkin. Regissä on mukavinta kun pääsee Graw tai Nomad nimimerkkien kanssa pelille, joskus jopa itse Marhoum- nimimerkki saapuu kehiin. Pelaaminen kuitenkin jäi, kun menin lukioon ja kiekkokin alkoi lagia. Pidin kolmisen vuotta taukoa, käyden silloin tällöin. Kuitenkin nyt, noin 3 viikkoa sitten, palasin. Menin kiekkowikiin, selvitin lagin ja poistin aiheuttajan. Onnen kyyneleet silmissä, kädet liikutuksesta täristen avasin kiekko.tk:n pääsivun. Kirjauduin sisään ja avasin Vanha Applet, FI -ikkunan. Jämähdin penkille useaksi tunniksi fiilistelmään sitä kaikkea, mitä tulvi mieleen lapsuuden ajoilta kiekon parissa.

"kyl tää on kiva peli" -Uuno Turhapuro
P.S. Tekstin loppuosa on vahvasti liioteltu.
Arya
Napapiirin Sankarit



Date: 2014-01-26 16:07:51
Top 3 muistot "urallani":

3. Kavereiden kanssa perustettu jengi herran vuonna 2006, saavutimme myös menestystä harkkapeleissä. Itsehän olin tuolloinkin vielä täysi puukäsi, kuten nytkin, mutta pelit sujuivat kauemmin pelanneiden kavereiden kanssa.

2. 2010-2011, jolloin aloitin pelaamaan vähän aktiivisemmin. Tuolta ajalta muistuu parhaiten mieleen Kodiaksin ja Internazionalen äijät.

1. 2013--> Kesällä ja syksyllä 2013 aloin taas pelaamaan kunnolla javakiekkoa. Parhaat muistot ovat tietenkin NaSasta ja Mojon kanssa pelailut. Vopatin kanssa myös hakattu monta vuotta samoissa porukoissa. Parhaat äiät <3
Friistail
Löysät Bois



Date: 2014-01-31 19:56:39
1. Ensimmäinen oma jengi vuonna 2005, johon tuli Exercitum ja ShadowT 2 nickeillä opettamaan mulle pelaamista vaikka molemmat oli aiemmin tuntemattomia mulle.

2. Kaikki "projekti"jengit missä yritetty kasata kunnon porukka ja pelata niin kauan kunnes taso riittäisi liigaan asti, tän kautta tutustuin parhaiten näihin tän hetken pelaajiin/ex-pelaajiin joiden kanssa oon tekemisissä vieläkin.

3. Polar Bears joka kasattiin aikasimmista "projekti"jengin pelaajista. Kun joukkue perustettii oltiin vielä keskitasoa huonompia mutta aktiivisuuden myötä noin puolessa vuodessa oltiin 3vs3 rank #1 ja myös nelurissa 20 joukossa. Tässä vaiheessa pysty tutustumaan myös ihmisinä näihin pelaajiin (-g-, levite, JÄINEN, Vinceneil, --dead--) kun kokoonpano ei muuttunut missään vaiheessa.


4. Derby Overload Aka Amur Khabarovsk. Tän jengin kasaaminen ja se että sai liigaan sopivan kokoonpano on tuottanut todella paljon harmaita hiuksia mutta kaikki on kyllä ollut vaivan arvoista loppuenlopuks. Tutustunut erittäin moniin ihmisiin, tutustunut vanhoihin naamoihin vieläkin paremmin sekä saatu pelattua nyt 5 kautta liigassa ja vielä homma jatkuu, sen lisäks saanu liigassa tutustua muihinkin ihmisiin paljon helpommin kun itse on osa sitä.



Oli kyllä vaikee muistaa mitää yksittäisiä tapauksia.
Anonymous



Date: 2014-01-31 21:37:08
Kiekon alkuvuosien P_Online - Imperiumi derby ottelut.

Fortune Club, Beetlehemin Seimiveikkojen kukoistus ja HC Kauhava. Ei muuta. Kiitos.
Anonymous
-1


Date: 2014-05-11 01:25:40
Edited: 2014-05-11 01:27:30
pasi851 wrote:
Hauskin juttu ehdottomasti ku joku nobo vetäs onesta ohi. Aloin tietenkin heti kirjottaa kaikkee et "****n luuseri, syö pääs, tunge *****s puimuriin jne. perussettiä kun joku mokaa onen. Tää kaveri poistu sitte pelistä ja jatkoin msg:llä viestittelyä tyyliin "osta liput lappiin ****n motoriikkavamamanen separi". Jossain kohtaa ei menny enää messaget läpi ja katoin nii kaveri oli poistanu nickkinsä. Jumalaut, että repesin pahasti sillon. Naurattaa vieläkin ku mietin tilannetta.


You just went full retard.... retard.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2014-05-11 20:24:33
Jumalauta, tajusin että siitä on tämän vuoden joulukuussa tasan 10 vuotta kun rekisteröin ensimmäisen nimimerkkini kiekkoon, toki tuosta ajasta helposti yli puolet pelaamatta, mutta 10 vuotta jumalauta se on pitkä aika !
Mainos

Created by: nrg Created on: 2013-12-16 22:42:18 Read times: 11570