Foorumit

Muisot on kultaa.
Created by: Anonymous Created on: 2013-05-01 07:07:07 Read times: 29121
Pages: 1   [2]  
Anonymous



Date: 2013-08-22 02:10:48
Edited: 2013-08-22 02:16:21
Kerrotaanpa tarinaa myös itsekkin vaikka viimeksi taisinkin pelissä olla 5kk sitten?

Aikoinaan kun lumikki ja ne 7 kääpiötä vielä oli hitti niin löysin pelin. Kiekkoon törmäsin 2004 luvulla ensimmäistä kertaa. Kaikki oli mukavaa eikä mistään välitetty. Vuoden pelaamisen jälkeen lopetin, koska vanhemmat erosi ja muutin äitini luokse asumaan. Vasta 2006 oli varaa nettiin.

Sen jälkeen oli satunnaista pelaamista. Ei mitenkään kovinkaan aktiivista, vaan hupi peliä silloin sun tällöin tulin pelaamaan. Tosin pelaaminen oli joka päiväistä.

2007 Luvulla peli alkoikin maitttamaan kun kavereiden kanssa luotiin tiimi. Jengi ehti olemaan vasta 2kk pystyssä ja oltiin jo #8 rankingissa. Vaikka tiimikaverit olivatkin pelanneet vasta 2kk!! Tästä alkoi kiekon kipinä. Sen jälkeen pelasin kiekkoa aktiivisesti ja monessa kovassa jengissä tuli pelattua. Useaan otteeseen minua pyydettiin luotto pakiksi (#1) mutta itseäni ei sellainen oikeen silloin kiinnostanut. Olihan silloin NHL ja EASHL ym, jossa sain hakata Euroopan parhaimmistossa, joten aikaa eikä kiinnostusta riittänyt liigaan.. Muutamat hoki ja kiekko karsinnat tuli pelattua, mutta kummiskin.. Parhaat ajat tuli aikoinaan 2007 jolloin pelaaminen oli hauskaa.

Heti kun kiekosta tuli vakavaa... Pelailin monessa liiga joukkueessa ja hoppailin sinne sun tänne 2 nimimerkilläni. Ykkösellä päätettiin luoda uusi jengi nimeltään Hollywood Undead. Kauan ryvettiin alle 100 rankingin alemmalla tasolla kunnes oikeasti aktiivisuus nousi. Pelit muuttui vakaviksi ja jokaisen tappion jälkeen tuli haukuttua kanssapelaajaa/vastustajaa taikka rage quit. Loppujen lopuksi saatiin aikoinaan Kiekko.TK:n kaikkien aikojen 3vs3 rankingissa #3 tulos, mutta mitä siitä hyödyin? Menetin monta ystävää taipaleen aikana ja tyttöystäväkin jätti koska olin kuulemma addikti! TOTTA! Tämä peli pilasi ehkä parhaimman aikani elämästäni mutta kulutin sen kiekkoon.. Toivottavasti ette tee samaa virhettä kuin minä. Peliä voi pelata joka pv. Kunhan se ei vaikuta todelliseen elämään liikaa.

Toivottavasti nyky poppoo ymmärtää yhden asian: Pelatkaa jenginä. Se liiga ei ole tärkein asia, vaan se että viihdytte ja on hauskaa tulla pelaamaan!
Anonymous



Date: 2013-10-09 11:00:15
Aijai.

Oli 2009, kavereiden kanssa hengailtiin puistossa. Tais olla syksyn puolella, kaverit puhu kiekko.tk:sta ja sanoin "haluun tulla pelaa teidä kans" ja niin sitte tapahtu. Ensimmäinen nicki oli "ovikello" en tiedä miksi.
IRLejen kanssa oli mahtava pelailla vaikka en kyllä itekkään tajunnu mitään.
Pelailtiin siinä tiimi peliä, oli mun eka tiimi. En kyllä muista nimeä, mutta kaverit heitti läppää kun en osannu kirjottaa "sinistä" tekstiä. Nooh, siinä mä huutelin vittua public chätissä ja kaverit nauro ku en osannut vaihtaa tiimi chättiin. No loppujen lopuksi hoksasin että oikealta alakulmasta voi sen vaihtaa, ja ylimielisenä sanoin "osasimpa vaihtaa", ja kaverit sano että katsojat, sek' vastustajan näki koko ajan rageemiseni. näin jälkeen päin se nauratti kun olin niin tyhmä etten tiennyt mikä on paitsio. Ja sitten kun tiesin en ihmetellytkään miks se pilli oli soinu koko ajan. Seuraavana päivänä yks kaveri opettiki sitte mulle auto passin.
Olin ihan innoissani että voi syöttää ilman amputta päätyyn, olihan siinä vähä huono sihti ku muistelen. Hauskoista muistoista kiitos Juusolle, Pasille ja Juhalle.

- Dallas -
Anonymous



Date: 2013-10-09 19:27:50
Löytyi niin kiva topic, että piti luoda kakkosnikki ja tulla kommentoimaan. En ole ollut kiekon sivuilla kuukausiin aktiivinen, ja viimeisin kirjautuminenkin taisi olla 3kk sitten.

Aloitin pelin armon vuonna 2006, jolloin miehet olivat vielä rautaa. Kiekkoa dominoi legendaarinen |Veljekset Mysiini|. Itse en osannut edes kirjoittaa joukkueen nimeä oikein. S.S.K. ei ollut muistaakseni vielä dominoiva joukkue, vaikka saattaa olla, että muistan väärin. Ajax Amsterdamia oli cool fanittaa. Heidän pelaajansa olivat myös aktiivisia foorumeilla. Topicit löytyy yleisen keskustelun alaosista edelleen.

Omiisi, Madonna46, Kytis, Mxyzptlk ja muut. Jälkimmäinen tosin taidettiin potkia pelleilyn takia moderaattorin virastakin, mutta hoiti sitä ennen ansioikkaasti luottamustehtäviä mm. Kiekkoliigan johtokunnassa. Kiekosta muodostui itselleni jonkunlainen paikka, jossa voi menestyä. Teini-ikäisenä oli hauska pelata kaikkia pelejä ja olla kavereita parempi. Jossain futisharkoissa sanfor ja eräs toinen kaverini taisivat pelistä kertoa. Vuosi oli siis 2006 ja kuukausi helmikuu.

Huomasin peli olevan vaikea ja suurimman osan minua edellä. Pro-huoneiden pelejä oli kiva mennä katsomaan, sillä pelaajat osasivat niin huikeita temppuja. Elite-huoneita ei ollut, kukaan ei ollut vielä moisesta taitotasosta kuullutkaan. Taisin olla yläasteikäinen ja minua kiehtoi olla hyvä tässä pelissä. Pelaajien ikä oli suuri puheenaihe. Foorumilla huomasi sen, kuka oli 12-vuotias ja kuka 23.

Jossain vaiheessa perustin joukkueen: Tahitin banaanit. Tämä oli menestys ja saimme ranking-pisteitä parhaimmillaan jopa 1200. Sen jälkeen oli helppo mainostaa olevansa kok. 1200 ja piilopro. Piiloprollahan on kakkosnikki, mutta "piilos". Jossain kohtaa joukkue kaatui ja minustakin oli jo kasvanut pro. Tällöin uskaltauduin ensimmäistä kertaa pro-huoneisiin, jossa ihmiset nauroivat minulle. Joskus pro-huoneissa oli kuuluisia pelaajia, jolloin yleisöäkin oli jopa päälle 10 kappaletta per huone. Sinne oli kiva mennä välillä pelailemaan, vaikken kehdannut alussa pelata kuin 1 pelin, koska olin niin huono.

Ja kas kummaa, sitten saapui elite-vaikeustaso ja uudet elite-huoneet. Nitkutin pro-huoneissa niin pitkään, että tulin eliteksi ja pääsin siis osaksi kiekon "eliittiä". Näissä huoneissa reenattiin taitoja lähemmäksi huippua ja opittiin paremmilta. Joskus Tenkratkin tuli näihin huoneisiin pelaamaan, mutta stalkkereiden ja fanien takia hän joutui poistumaan. Kiekon suuri tähti koki pelitaitojensa vuoksi niin paljon ihailua, että hän ei pystynyt edes pelaamaan yleisissä huoneissa häiriintymättä!

Reeniä tuli myös practice roomissa, mutta eivät ne taidot suuriksi nousseet. Pelailin joukkueissa, kuten Hc Hot Wings, Aaltoliike REDUX ja HC Evolution. Kivaa oli. Jossain kohtaa löysin myös foorumin, jossa oli vielä hauskempaa.

Enää ei jaksa pelata, kun muiden aktiviteettien ja elämäntilanteiden takia on kiekko jäänyt automaattisesti vähemmälle ajalle. Jonkun uudistukse jälkeen taisin tippua 2-3 vuotta sitten kehityksestä pois. Taidanpa käydä pelaamassa pari regiä "just for the old good times". Olin tuttu näky training-, pro- ja elite-huoneissa aikanaan.

Myssärit: (http://kiekko.tk/teams/team.cws?team=%7cVeljekset+Mysiini%7c)

Katsokaa myös Ajax Amsterdam, Tenkrat, Kytis, Madonna46, Omiisi ja Ookke. Näistä puhuttiin vuonna 2006. Nyt pari regiä vanhaa kunnon kiekkoa, joka on varmaan uudistusten takia erilainen, mitä ennen. Harmi, että hamukynä, 5-kikka, rämpytysmaalit ja jedi ovat vain kaunis muisto hyvistä ajoista.

Mites oripää?
Anonymous



Date: 2013-10-15 17:22:08
Edited: 2014-04-04 02:14:21
.
isoisä



Date: 2014-01-22 15:17:44
Balla wrote:
Argetlam wrote:
Matu wrote:
Argetlam wrote:
Täs pelis ny ei vaa enää yksinkertasesti oo mitää mikä vetäis alottelijoita puoleensa. Pelaajayhteisöstä valtaosa on peeloja,regit pääosin kuollu,beguissa 2/3 normipelaajia playereil pyörimäs...autoplaysta ei varmaa tarvi sanoa yhtään mitään. TA on kuolettanu nelurin täysin enkä ihmettele yhtään,ei jaksa itteekää enää kiinnostaa odottaa puolta tuntia peliä täl rankil ja saaha vastaan joku top-10 jengi. Kovat väännöt on sillontällön mukavia mut ei täs nykyää mitää muuta saakkaa aikaan.

Samat vanhat bugit riivaa edellee,maalivahit täysin naurettavia. Pikkuhiljaa kaikki vanhatki jengit kuihtunu pois: Nightmare,Kuolema,Mensat yms

Ei tälläsen kuran keskelle oo vaa mukava alottelevan pelaajan tulla.


  Vastausta tähän. Komppaan tuota regitilannetta. Peeloja tuskin tässä pelissä on yhtään sen enempää kuin ennenkään(aika kultaa muistot). TA-systeemi on parasta mitä tähän peliin on kehitetty moneen vuoteen. Jos nykyään venaat muka puoli tuntia peliä, mitä syvästi epäilen, niin ennen sitä venailtiin pahimmillaan 1½tuntia. Jos saatte top-10 jengin vastaan, niin se johtuu vähäisestä pelaavien joukkueiden määrästä, ei todellakaan systeemistä.
  Ja mielestäni kaikki isoimmat bugit on kyllä poistettu. Vai mitä isoja bugeja tässä pelissä vielä on?
  Aloittelijalle tämän peli ei todellakaan ole nykypäivänä helppoa, mutta eise ole ollut sitä aikaisemminkaan. Uutta kiekkosukupolvea on vaikea rakentaa, jos tämä peli kuolee jo kokeneempien pelaajien osalta..
  Mitenkää provosoimatta,ennen kellään muulla kuin korkeamman tason jengeillä ei ollut ongelmaa saada peliä,onhan se nyt ihan selvä ettei ketään kiinnosta pelata sellasta jengii vastaa jolta tulee 6-0 käkättimeen varmasti,vaikka nyt kuinka yrittäisi itseään kusettaa ennen ottelun alkua. 5 vuotta tätä hakannu eikä meillä koskaan oo tullu eteen tilannetta että ois joutunu peliä oottamaan, ennen tätä päivitystä. Tietenki johtuu pelaajakadosta,ei systeemistä itsestään,mutta syytänkin pelaajakadosta tätä nykyistä haastosysteemiä.

Juurikin näin ta järjestelmä on kyl paskinta mitä on tullu uudistuksia.. Sehän rykäsee ilman odottelua sen kovimman jengin sieltä yleensä vastaan ja tietää jo siinä vaiheessa et turpaan tulee. Siihen pitäs tehä joku ettei anna ollenkaa vastaan, jos rang ero on vaikka +400 - +500, koska niissä ei ole mitään järkeä. ps. ja liuku takas miten aloittelijat muuten tekee maaleja?

Anonymous



Date: 2014-05-02 11:27:54
En aivan ensimmäisiä pelejä tai ensimmäistä hattutemppuani muista, mutta 05 aikoinaan tuli ensimmäistä kertaa pelailtua TheDudes nimimerkillä, joka myöhemmin vaihtui Järkäleeseen.

Useissa mahtavissa joukkueissa, useiden erittäin hienojen äijien kanssa tuli pelattua vuoteen 07-08 asti. Tuntimäärä oli älytön, mutta ei harmittanut.

Nyt pari päivää sitten muistin kiekko.tk:n uudelleen. Pelasin pari peliä, rakastuin taas. Tosin en tiedä miten tämä fiilis kestää ilman että löytää iäkkään (huom, olen "peräti" 21vuotias, ei naposta pelata alle 18 vuotiaiden kanssa), aktiivisen tiimin joka pelaan 4v4.

Ekat telkkumaalit muistan! Maagiset leijuletut siniviivalta yläbörsään jne. Oh, golden memories.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2014-05-02 19:32:24
Siis mitä ... XDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mitä te avaudutte tääl kyyneleet silmis kiekon hienoi aikoi XDDD hereille
kieppi
Voodoo People



Date: 2014-10-08 23:30:23
Edited: 2018-12-22 19:40:28
XD!
Anonymous



Date: 2014-10-17 17:27:14
ostin pari muisaa jotka on 24 karaatin kultaa
Anonymous



Date: 2016-03-30 10:53:21
Edited: 2016-05-12 21:44:33
,
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2013-05-01 07:07:07 Read times: 29121
Pages: 1   [2]