Foorumit

Kirjautuminen ei onnistu ilman evästetoimintoa. Tarkista selaimen asetukset.
Created by: ReD-Devil Created on: 2013-03-24 18:45:56 Read times: 11876
ReD-Devil
Wanhainkodin Munkki



Date: 2013-03-24 18:45:56
Eli google chromel ei toimi kirjautuminen kiekkoon, tulee vaa et "Kirjautuminen ei onnistu ilman evästetoimintoa. Tarkista selaimen asetukset." eli mitä täs ny pitäs tehä? mozzillalla voi kirjautuu mut ei kike sitte muuten toimi.. :(
Anonymous



Date: 2013-03-26 20:38:24
Itellä oli samantyylinen ongelma. Kirjautuessa kiekkoon se meni vaan mun pelaajasivulle kirjautumatta. Kiekkoa kuitenki pystyin /auth komennon kautta pelaamaa, en vaan päässy sivuille kirjautuneena. Koitin katella kaikenmailman evästejutut sun muut, mitä nyt niistä ymmärsin. Koitin poistaa niitä ja kasvattaa jotain levytilaa niiden tallentamiselle jne muttei mikään toiminu. Tarkistin antiviruksen asetuksista ettei siellä oo mitään mikä vois sen estää enkä mä ainaka mitää löytäny.

Muistelin et joku windowsin (xp sp3) päivitys tuli vähä enne ku se kirjautumisongelma ilmeni ja tein järjestelmäpalautuksen viikkoa taaemmas. Sen jälkee se päivitys piti taas tehä mutta toimii nyt. Kannattanee jos ei helpolla löydä ongelmaa ni tehä se järjestelmän palauttaminen. Pitää kuiteki huomioo ottaa että siinä voi sit mennä muutaki. Valokuvat, musiikit sun muut ei mun mielestä poistu siinä vaikka ne ois lisänny sen palauttamispäivän jälkeen. En kyl ihan varma ole.
Mainos

Created by: ReD-Devil Created on: 2013-03-24 18:45:56 Read times: 11876