Foorumit

Autoplay Kielenkäyttö Kytät! - AKK!
Created by: Anonymous Created on: 2012-12-10 20:48:21 Read times: 29011
Pages: 1   [2]  
jöllykkä
METSÄN TAIKAA



Date: 2013-04-28 20:47:00
Mielestäni kaikki kiroilijat ansaitsisivat käytösrangaistuksen. Vaikka olemmekin internetissä, vanhempien ulottumattomissa, nöyränä pistää pysyä. Eniten minua ärsyttää tämmöiset törky turpat jotka huutelevat jumalautaa ja saatanaa. Mihin tämä maailma on menossa? eikö enää ole "mitään häpyä"? (Lainaten Cheekkiä.)
tepi
Las Vegas



Date: 2013-04-29 22:04:24
<Kapanen> *****
Alter
Club 44



Date: 2013-04-30 12:36:07
Laitappa vain se kirosanafiltteri päälle niin ei häiritse, topicille -1.
Anonymous



Date: 2013-04-30 19:30:35
joo ja sitte kans voi leavaa jos ei jaksa kuunnella muitten huuteluita, ite teen niin
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2013-05-01 14:51:50
nyt vitu ho mot herätkää ;DD ootteks te kaikki jotn pentuja vai miks kylhän kiroilu kuuluu vähä pelin luonteesee

menkää lutkuttaa munaanne kiitos XDDDD
Anonymous



Date: 2013-05-10 14:41:13
Onse kiekko taas vajonnut hieman alemmaksi, kun tavalliset rivisotilaatkin alkavat kehitellä vasikoimis-organisaatiota.


terveisin: Roi
Anonymous



Date: 2013-05-30 00:01:36
<Qmakoira> ei saa kohottaa!
Anonymous



Date: 2014-03-29 18:05:54
Edited: 2014-03-29 18:15:38
Moi niin että tässä pelis kiroillaan aika paljon! Mä siis ehdotan et toi kiro sana filtteri laitetaan pakolliseksi.
Anonymous



Date: 2014-03-30 22:48:34
Edited: 2014-03-30 23:05:07
Peurg wrote:
Mythology wrote:
Peurg wrote:
Teemu- wrote:
Ramza wrote:
Kaikella kunnioituksella modeja kohtaan tahtoisin auttaa heitä työssään tällä ja toivon että tämä saa säilyä täällä.

Parhaiten auttaa /report.

http://wiki.kiekko.tk/kw/index.php?title=Report

Kaveri reporttas 7 kertaa siitä että joku idiootti tekee omia maaleja autoplayssa. Kyseinen kaveri (en muista nick) teki 6 omaa maalia ja sitten mun kaveri sano sille, et mitä v****a sää teet? lopputuloksena kaveri sai mutet kielenkäytöstä ja oman maalien tekijälle ei tullu mitää.. miten selität tän teemu?

Sanon vaan näin sivusta, et kyllä ne reportit toimii. Mut hei, kyllä se sillä yhelläkin reportilla menee läpi se asia, jos 6:sta omasta 7 kertaa reporttaat niin menee jo spämmäämisen puolelle, vois olla tehokkaampaa jos sen kerran vaan reporttais..

nojoo, mut tuntuu silti vähän oudolta, ku se mun kaveri sai ne mutet. ja tässä toinen juttu:kaveri pelaili joskan kanssa samalla puolella 4w4 regissä ja sai yllättäen eston tehdä uusia nickkejä, koska ei syötellyt. teki oneista itse. nickin tehot taisi olla jotain 25+0. onko syöttely pakollista, saako mutet jos ei syötä modelle oneen...


Tämä jälkimäinen tarina on täyttä totta, koska olen itse tämä 25+0 peelo. Saavutin kyseisessä pelissä 6+0 ja muistan elävästi viimeisen maalin jonka ahnehdin onesta itse, kuten on tapana. Harmittavasti onetimeria odottamassa oli itse Joska ja kun syöttöä ei ikinä tullut hän tokaisi ''ei vittu mikä jätkä''. Sen jälkeen en tehnyt puoleen vuoteen uusia nickejä estojen takia.

Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta eihän tällaset asiat unohdu. En kanna kaunaa, mutta tarina on tosi. Taisin päästä johonkin 55+0 sillä nickillä.

Joska
PePo
+2


Date: 2014-04-01 17:04:45
Edited: 2014-04-01 17:06:14
aholg wrote:
Peurg wrote:
nojoo, mut tuntuu silti vähän oudolta, ku se mun kaveri sai ne mutet. ja tässä toinen juttu:kaveri pelaili joskan kanssa samalla puolella 4w4 regissä ja sai yllättäen eston tehdä uusia nickkejä, koska ei syötellyt. teki oneista itse. nickin tehot taisi olla jotain 25+0. onko syöttely pakollista, saako mutet jos ei syötä modelle oneen...


Tämä jälkimäinen tarina on täyttä totta, koska olen itse tämä 25+0 peelo. Saavutin kyseisessä pelissä 6+0 ja muistan elävästi viimeisen maalin jonka ahnehdin onesta itse, kuten on tapana. Harmittavasti onetimeria odottamassa oli itse Joska ja kun syöttöä ei ikinä tullut hän tokaisi ''ei vittu mikä jätkä''. Sen jälkeen en tehnyt puoleen vuoteen uusia nickejä estojen takia.

Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta eihän tällaset asiat unohdu. En kanna kaunaa, mutta tarina on tosi. Taisin päästä johonkin 55+0 sillä nickillä.

Jos tämä oli joku heikko aprillipila niin ootte vähän turhan aikasessa. Mutta otetaan tähän väliin pari huomiota:
- Kommentti, ei varmasti mun sanoma.
- Mute tuosta syystä, ei mun antama.
- Modet ei pysty antamaan erikseen mitään tämmösiä "nickintekobännejä".
- Näistä "tosi tarinoista" ois kivointa kuulla heti, niin faktat voidaan vielä todeta jostain. Näin vuosien jälkeen se on tietysti helppo mölistä foorumilla "moden väärinkäytöksestä" topicissa, jossa osa jengistä ajattelee että modet on oletuksia syyllisiä, kunnes toisin todistetaan.
- Jos sait puolen vuoden bännit, asialla oli varmasti kiekon ylläpito, jolloin olit varmasti tehnyt jotain muutakin. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että ylläpito vahtaa katsomoissa syötetäänkö moderaattoireille oneen vai ei...

Itseä ei kovin paljoa jaksa kiinnostaa kuka pelaa ja miten, modena toki pitää kattoa että kaikki yrittää pelata oikeaan suuntaan. Viime vuosina on tullut annettua muteja niin vähän, että muistaakin melkeen jokaisen.

Jos nyt kuitenkin miettii että mitä tässä voisi olla tapahtunut, niin modethan pystyvät mutettamaan nettisivuilta jälkikäteen. Mieleen muistuukin paljon tapauksia, joissa oon ollut pelailemassa jossain, ja systeemi sitten automaattisesti tiputtelee jonkun oman puolulaisen pois. Tällöin tietysti mutetettu pelaaja ja jopa muut pelaajat matlockaavat esiin että "hei, samalla puolellahan pelasi Joska, moderaattori". Jostain syystä pelaajien oletus tilanteesta on epäoikeudenmukaisuus.
- "Moden mielestä pelaaja oli huono"
- "Pelaaja idlasi vaihdossa 5sek"
- "Pelaaja karvasi vahingossa pari kertaa omilta"
- "Pelaaja ei syötellyt"
- "Mode halusi kaverin kentälle"
- "Modelle sanottiin ettei se osaa pelata"
- "Moden joukkue hävisi pelin"
- "Modelle sanottiin jotain muuta josta se suivaantu"
- "Mode mutetti hyvän vastustajan"
- jne...

Sitten oli tietysti vielä se kaikista pahin, eli "moderaattorille ei syötetty oneen". Noita syitä keksitään vaikka miten paljon ja yleensä joku niistä aina sopii tilanteeseen. Kun huoneesta löytyy sitten vielä modena tunnettu pelaaja, niin soppahan on valmis. Joskus toki on täytynyt itsekin antaa mutet jostain aiheellisesta. Mutta ennen kun kerkeää antamaan muteja, tapahtuu joku em. näistä asioista. Sitten jos mutettaa niin huudetaan vääryyttä.

Jos tämä viesti aiheuttaa lähinnä mölinää ja syyttelyä ilman minkäänlaista perustetta, niin en vaivaudu jatkamaan. Mutta jos luette ja sisäistätte pointit ja vastaatte seuraaviin kysymyksiin, niin kuuntelen ihan mielenkiinnolla:
- Tuo mun mukasanoma kommentti on täyttä roskaa. Miksi se on siinä?
- Modet ei voi laittaa nickintekobännejä, ainoastaan max. 2 viikon mutea. Laittoiko ylläpito teille puolen vuoden nickintekobännit siksi että moderaattorille ei syötetty oneen?
- Kaikki "perusteet" ovat ainoastaan MUTU-tuntumaa ja oletettua vääryyttä. Miksi sanot "tämä jälkimäinen tarina on täyttä totta" ja "tarina on tosi"?

terq
Joska
Anonymous



Date: 2014-04-01 21:35:28
Edited: 2014-04-01 21:37:41
Joska wrote:
aholg wrote:
Peurg wrote:
nojoo, mut tuntuu silti vähän oudolta, ku se mun kaveri sai ne mutet. ja tässä toinen juttu:kaveri pelaili joskan kanssa samalla puolella 4w4 regissä ja sai yllättäen eston tehdä uusia nickkejä, koska ei syötellyt. teki oneista itse. nickin tehot taisi olla jotain 25+0. onko syöttely pakollista, saako mutet jos ei syötä modelle oneen...


Tämä jälkimäinen tarina on täyttä totta, koska olen itse tämä 25+0 peelo. Saavutin kyseisessä pelissä 6+0 ja muistan elävästi viimeisen maalin jonka ahnehdin onesta itse, kuten on tapana. Harmittavasti onetimeria odottamassa oli itse Joska ja kun syöttöä ei ikinä tullut hän tokaisi ''ei vittu mikä jätkä''. Sen jälkeen en tehnyt puoleen vuoteen uusia nickejä estojen takia.

Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta eihän tällaset asiat unohdu. En kanna kaunaa, mutta tarina on tosi. Taisin päästä johonkin 55+0 sillä nickillä.

Jos tämä oli joku heikko aprillipila niin ootte vähän turhan aikasessa. Mutta otetaan tähän väliin pari huomiota:
- Kommentti, ei varmasti mun sanoma.
- Mute tuosta syystä, ei mun antama.
- Modet ei pysty antamaan erikseen mitään tämmösiä "nickintekobännejä".
- Näistä "tosi tarinoista" ois kivointa kuulla heti, niin faktat voidaan vielä todeta jostain. Näin vuosien jälkeen se on tietysti helppo mölistä foorumilla "moden väärinkäytöksestä" topicissa, jossa osa jengistä ajattelee että modet on oletuksia syyllisiä, kunnes toisin todistetaan.
- Jos sait puolen vuoden bännit, asialla oli varmasti kiekon ylläpito, jolloin olit varmasti tehnyt jotain muutakin. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että ylläpito vahtaa katsomoissa syötetäänkö moderaattoireille oneen vai ei...

Itseä ei kovin paljoa jaksa kiinnostaa kuka pelaa ja miten, modena toki pitää kattoa että kaikki yrittää pelata oikeaan suuntaan. Viime vuosina on tullut annettua muteja niin vähän, että muistaakin melkeen jokaisen.

Jos nyt kuitenkin miettii että mitä tässä voisi olla tapahtunut, niin modethan pystyvät mutettamaan nettisivuilta jälkikäteen. Mieleen muistuukin paljon tapauksia, joissa oon ollut pelailemassa jossain, ja systeemi sitten automaattisesti tiputtelee jonkun oman puolulaisen pois. Tällöin tietysti mutetettu pelaaja ja jopa muut pelaajat matlockaavat esiin että "hei, samalla puolellahan pelasi Joska, moderaattori". Jostain syystä pelaajien oletus tilanteesta on epäoikeudenmukaisuus.
- "Moden mielestä pelaaja oli huono"
- "Pelaaja idlasi vaihdossa 5sek"
- "Pelaaja karvasi vahingossa pari kertaa omilta"
- "Pelaaja ei syötellyt"
- "Mode halusi kaverin kentälle"
- "Modelle sanottiin ettei se osaa pelata"
- "Moden joukkue hävisi pelin"
- "Modelle sanottiin jotain muuta josta se suivaantu"
- "Mode mutetti hyvän vastustajan"
- jne...

Sitten oli tietysti vielä se kaikista pahin, eli "moderaattorille ei syötetty oneen". Noita syitä keksitään vaikka miten paljon ja yleensä joku niistä aina sopii tilanteeseen. Kun huoneesta löytyy sitten vielä modena tunnettu pelaaja, niin soppahan on valmis. Joskus toki on täytynyt itsekin antaa mutet jostain aiheellisesta. Mutta ennen kun kerkeää antamaan muteja, tapahtuu joku em. näistä asioista. Sitten jos mutettaa niin huudetaan vääryyttä.

Jos tämä viesti aiheuttaa lähinnä mölinää ja syyttelyä ilman minkäänlaista perustetta, niin en vaivaudu jatkamaan. Mutta jos luette ja sisäistätte pointit ja vastaatte seuraaviin kysymyksiin, niin kuuntelen ihan mielenkiinnolla:
- Tuo mun mukasanoma kommentti on täyttä roskaa. Miksi se on siinä?
- Modet ei voi laittaa nickintekobännejä, ainoastaan max. 2 viikon mutea. Laittoiko ylläpito teille puolen vuoden nickintekobännit siksi että moderaattorille ei syötetty oneen?
- Kaikki "perusteet" ovat ainoastaan MUTU-tuntumaa ja oletettua vääryyttä. Miksi sanot "tämä jälkimäinen tarina on täyttä totta" ja "tarina on tosi"?

terq
Joska


Ymmärsit väärin hermanni, tämä ei ollut minun osaltani syytös eikä hyökkäys sinua tai moderaattori toimintaa kohtaan. Olen pahoillani, jos jonnet nyt pitävät sinua peelomode-Joskana, tarkoitukseni ei ollut mustamaalata eikä myöskään valehdella. Pysyn kannassani ja olen varma tuosta kommentistasi. Korjatakseni vain minä sain nickinteko bännit(ymmärtääkseni ne tulee bonuksena mutejen kanssa) ja rehellisyyden nimissä myönnettäköön että bännien kestosta en ole varma, koska en käynyt jokapäivä yrittämässä tehdä uutta nickiä.

Toisekseen, väitinkö minä bännejä vääryydeksi? En. Tuohon aikaan peeloilin oikein ammatikseni ja voi olla että joukolla tuli mitta täyteen.
En tosin sulje pois vaihtoehtoa, että soitit Joukolle joka tuli antamaan bänniä.

Meni selvästi tunteisiin, kun teit tästä noin ison jutun. Käy vaikka ulkona välillä näyttää pipo senverra kiristävän.

Vänliga hälsningar,
aholg


Joska
PePo
+1


Date: 2014-04-02 12:49:33
Edited: 2014-04-02 12:55:51
aholg wrote:

Ymmärsit väärin hermanni, tämä ei ollut minun osaltani syytös eikä hyökkäys sinua tai moderaattori toimintaa kohtaan. Olen pahoillani, jos jonnet nyt pitävät sinua peelomode-Joskana, tarkoitukseni ei ollut mustamaalata eikä myöskään valehdella. Pysyn kannassani ja olen varma tuosta kommentistasi. Korjatakseni vain minä sain nickinteko bännit(ymmärtääkseni ne tulee bonuksena mutejen kanssa) ja rehellisyyden nimissä myönnettäköön että bännien kestosta en ole varma, koska en käynyt jokapäivä yrittämässä tehdä uutta nickiä.

Toisekseen, väitinkö minä bännejä vääryydeksi? En. Tuohon aikaan peeloilin oikein ammatikseni ja voi olla että joukolla tuli mitta täyteen.
En tosin sulje pois vaihtoehtoa, että soitit Joukolle joka tuli antamaan bänniä.

Meni selvästi tunteisiin, kun teit tästä noin ison jutun. Käy vaikka ulkona välillä näyttää pipo senverra kiristävän.

Vänliga hälsningar,
aholg

Heh, ei ole jaksanut mennä tunteisiin vuosikausiin, mutta kerran täällä oli lähdetty kaivelemaan "true storyja" niin ajattelinpa vastata, kun samalla saattoi tuoda esiin yleisestikin realistista näkökulmaa siitä miten asiat monesti menevät.


Toisekseen, väitinkö minä bännejä vääryydeksi? En. Tuohon aikaan peeloilin oikein ammatikseni ja voi olla että joukolla tuli mitta täyteen.

Noniin, se pieni vivahde-ero on siinä että sun edellisessä viestissä et sano "olin ammattipeelo, peeloilin paljon kaikenlaista ja ansaitsin bännit toiminnastani", vaan vahvistat pari kertaa todeksi tarinan siitä kuinka moderaattorille ei syötetä oneen ja banaania tulee.


Ymmärsit väärin hermanni --.

Ok, ehkä voisit vielä valaista kaikille miten se ensimmäinen viestisi tulisi ymmärtää? Niin, että peeloilit oikein urakalla monin tavoin, kunnes vihdoin oikeus toteutui? Koititko oikein kovasti pakata siihen sanoman "sain ansioni mukaan"? Ei. Halusit jättää lukijoille hiukan erilaisen mielikuvan.

Yleensä siinä vaiheessa kun alkaa fiksut sanottavat loppumaan, niin aletaan heittelemään vaan provoja joilla koitetaan saada "kunniallinen" exit keskustelulle tai trollata se pois raiteiltaan. Sulla on hieno omakuva mut nyt ei toimi :D
Anonymous



Date: 2014-04-02 17:31:06
Joska wrote:
aholg wrote:

Ymmärsit väärin hermanni, tämä ei ollut minun osaltani syytös eikä hyökkäys sinua tai moderaattori toimintaa kohtaan. Olen pahoillani, jos jonnet nyt pitävät sinua peelomode-Joskana, tarkoitukseni ei ollut mustamaalata eikä myöskään valehdella. Pysyn kannassani ja olen varma tuosta kommentistasi. Korjatakseni vain minä sain nickinteko bännit(ymmärtääkseni ne tulee bonuksena mutejen kanssa) ja rehellisyyden nimissä myönnettäköön että bännien kestosta en ole varma, koska en käynyt jokapäivä yrittämässä tehdä uutta nickiä.

Toisekseen, väitinkö minä bännejä vääryydeksi? En. Tuohon aikaan peeloilin oikein ammatikseni ja voi olla että joukolla tuli mitta täyteen.
En tosin sulje pois vaihtoehtoa, että soitit Joukolle joka tuli antamaan bänniä.

Meni selvästi tunteisiin, kun teit tästä noin ison jutun. Käy vaikka ulkona välillä näyttää pipo senverra kiristävän.

Vänliga hälsningar,
aholg

Heh, ei ole jaksanut mennä tunteisiin vuosikausiin, mutta kerran täällä oli lähdetty kaivelemaan "true storyja" niin ajattelinpa vastata, kun samalla saattoi tuoda esiin yleisestikin realistista näkökulmaa siitä miten asiat monesti menevät.


Toisekseen, väitinkö minä bännejä vääryydeksi? En. Tuohon aikaan peeloilin oikein ammatikseni ja voi olla että joukolla tuli mitta täyteen.

Noniin, se pieni vivahde-ero on siinä että sun edellisessä viestissä et sano "olin ammattipeelo, peeloilin paljon kaikenlaista ja ansaitsin bännit toiminnastani", vaan vahvistat pari kertaa todeksi tarinan siitä kuinka moderaattorille ei syötetä oneen ja banaania tulee.


Ymmärsit väärin hermanni --.

Ok, ehkä voisit vielä valaista kaikille miten se ensimmäinen viestisi tulisi ymmärtää? Niin, että peeloilit oikein urakalla monin tavoin, kunnes vihdoin oikeus toteutui? Koititko oikein kovasti pakata siihen sanoman "sain ansioni mukaan"? Ei. Halusit jättää lukijoille hiukan erilaisen mielikuvan.

Yleensä siinä vaiheessa kun alkaa fiksut sanottavat loppumaan, niin aletaan heittelemään vaan provoja joilla koitetaan saada "kunniallinen" exit keskustelulle tai trollata se pois raiteiltaan. Sulla on hieno omakuva mut nyt ei toimi :D


Sanoin että ''tuohon aikaan peeloilin paljon'' ja se ei tarkoita että sinä iltana peeloilin missään muualla. Tietenkin tulet nyt sanomaan, että sain bännit viikon vanhasta omasta maalista ap:ssa. Olisko mahdollista, että sulla keitti yli ja bännäsit yhden tähden amateur nevahöödin ja luulit että asia ei ikinä tule esille?

Ja niitä bännejä pidän ansaittuna, kyllä. Jos saisin nyt mutet pitäisin niitäkin ansaittuna, koska vuosien varrella on kertynyt rikkeitä joista olisin ansainnut bännit.

Yleensä siinä vaiheessa kun ruvetaan tekstin nyansseja tulkitsemaan ollaan äidinkielen luennolla tai kääkkä teekoon moderaattori keskustelussa.




Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2014-04-06 21:41:08
-.- -100
Anonymous



Date: 2014-04-16 16:58:11
Edited: 2014-04-16 17:57:33
Otan listan taas käyttöön :)

Tyhjensin toki vanhat, eihän niitä pidä muistella.

E: Toki nyt näitä tulee vähemmän koska 1. pelaan kovemmissa autoplay peleissä 2. /msg pelaajan aikana kerkeää miettimään hetken
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2017-03-01 17:09:11
ilmiannan itseni, sanoin : voi vittulan väki
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2012-12-10 20:48:21 Read times: 29011
Pages: 1   [2]