Foorumit

Kiekkoa ei pysty pelaamaan
Created by: Anonymous Created on: 2012-11-06 18:57:36 Read times: 2510
Anonymous



Date: 2012-11-06 18:57:36
Joo eli mulla on sellanen ongelma että pystyn normaalisti kirjautumaan kiekkoon jne. ja lobbyssaki vielä pystyn hengaamaan mutta sitten ku meen spectaamaan/pelaamaan apta nii pingi nousee tuhansiin jonka seurauksena netti katkee.. esim. spectaan peliä n. 10sek pingi miljoonissa mutta heti kun poistun siitä ja olen lobbyssa niin pingi on täysin normaali. mitähä hittoa tässä nyt sitten keksis? Olkaa kilttejä auttakaa...
Anonymous
-2


Date: 2012-12-05 14:13:31
en osaa auttaa mitenkää, mutta mulla sama ongelma, joten ois iva saaha ratkasu :)
Anonymous
-2


Date: 2012-12-05 17:25:29
etn wrote:
en osaa auttaa mitenkää, mutta mulla sama ongelma, joten ois iva saaha ratkasu :)


en osaa auttaa mitenkään, mutta mulla ei oo samaa ongelmaa :)
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2012-12-05 22:12:54
roy wrote:
Joo eli mulla on sellanen ongelma että pystyn normaalisti kirjautumaan kiekkoon jne. ja lobbyssaki vielä pystyn hengaamaan mutta sitten ku meen spectaamaan/pelaamaan apta nii pingi nousee tuhansiin jonka seurauksena netti katkee.. esim. spectaan peliä n. 10sek pingi miljoonissa mutta heti kun poistun siitä ja olen lobbyssa niin pingi on täysin normaali. mitähä hittoa tässä nyt sitten keksis? Olkaa kilttejä auttakaa...


Suosittelen ostaan kunnon koneen ja lopettamaan pelaamisen niillä iskän 4v sitten joululahjaksi ostamilla ''miniläppäreillä'', jos sinulla on elisan-netti heitä se boxi seinään, eihän sillä pääse edes pirate-bayhyn. Rahalla saa.
Anonymous
-2


Date: 2012-12-05 22:30:09
Manhattan wrote:
roy wrote:
Joo eli mulla on sellanen ongelma että pystyn normaalisti kirjautumaan kiekkoon jne. ja lobbyssaki vielä pystyn hengaamaan mutta sitten ku meen spectaamaan/pelaamaan apta nii pingi nousee tuhansiin jonka seurauksena netti katkee.. esim. spectaan peliä n. 10sek pingi miljoonissa mutta heti kun poistun siitä ja olen lobbyssa niin pingi on täysin normaali. mitähä hittoa tässä nyt sitten keksis? Olkaa kilttejä auttakaa...


Suosittelen ostaan kunnon koneen ja lopettamaan pelaamisen niillä iskän 4v sitten joululahjaksi ostamilla ''miniläppäreillä'', jos sinulla on elisan-netti heitä se boxi seinään, eihän sillä pääse edes pirate-bayhyn. Rahalla saa.



isin rahalla *******
Anonymous



Date: 2012-12-06 10:10:34
Manhattan wrote:
Suosittelen ostaan kunnon koneen ja lopettamaan pelaamisen niillä iskän 4v sitten joululahjaksi ostamilla ''miniläppäreillä'', jos sinulla on elisan-netti heitä se boxi seinään, eihän sillä pääse edes pirate-bayhyn. Rahalla saa.


;DDDDDDDD Toi ongelma ei millään lailla liity siihen onko roylla miniläppäri tai just elisan netti.. Mulla on elisan netti ja ei oo ikinä lagannu tai ollu minkäännäkösiä ongelmia. Ja miniläppäri kyl pyörittää kiekkoo ihan siinä missä mikä vaan muu kone.

Mut en tiiä tost ongelmasta.. Kokeile GL-versiota jos se auttas. Tai asenna java uusiks. Ehkä /ms on tai /msg off :P
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2012-11-06 18:57:36 Read times: 2510