Foorumit

Uusia ominaisuuksia - paluu
Created by: jouko Created on: 2004-07-26 19:03:24 Read times: 60879
Pages: 1   2   [3]   4   5   6   7   8  
Wrss
Stercus accidit



Date: 2004-08-16 18:26:37
Kuva tulossa kai maksullisena ja siinä on se vapaa teksti loota. Ennustan, että tämä on joukonki linja.
Alfonso
HC Tylykone



Date: 2004-08-17 16:55:05
Foorumiin vois lisätä delete message nappulan?
Anonymous



Date: 2004-08-19 05:32:57
Tätä on varmaan tuhat kertaa jo pyydetty mutta silti. Olen rightin pelaaja, mutta ukkoni lätkii kiekkoa kuin jäätelötikulla. Mailani siis kaipaa lapaa joka soveltuu rightin puolen pelaajalle. Rystylaakit voisivat sitten olla vaikka hivenen tehottomampia tai jtn.
Anonymous



Date: 2004-08-19 13:57:53
Jos ei ole liian vaikea toteuttaa niin tuosta paitsiosäännöstä voisi tehdä NHL-sääntöjen mukaisen. Eli jos siis kiekko syötetään omalta puolustusalueelta ja tulee paitsio hyökkäyspäässä niin alotus vietäisiin puolustusalueen p-pisteelle. Jos taas syöttö lähtisi keskialueelta punaviivan "alapuolelta" niin alotus tulisi omalle siniviivalle.

Etuja tästä olisi: a) nykyisellään kannattaa ottaa pitkäksi menevät kiekot kiinni ja saada paitsio + alotus hyökkäyssiniviivalle b) kärkkyminen mahdollisesti vähentyisi.
Anonymous



Date: 2004-08-19 16:55:29
Harjoituksiin pitäisi saada useampi kiekko! Oikeissa lätkäreeneissä kiekkoja on kentällä monia kymmeniä, mutta joku 5 kiekkoa tuonne reenikaukaloon piristäisi jo kovasti.
hyllevi
HC BL



Date: 2004-08-19 18:44:33
Olisi mukava nähdä joukkueensa ranking sijoitus, vaikkei olisikaan TOP-20:ssä.
Anonymous



Date: 2004-08-19 19:29:25
juzzi wrote:
Vois tehdä jotku sarjat kaikille halukkaille joukkueille ja siten vois nousta ylempääm sarjaan.


on jo KYSELES poro24:ltä paikkaa jos divari halukuutta on...

hyllevi
HC BL



Date: 2004-08-20 21:22:32
Viestit voisivat näkyä jossain tuolla ylhäällä valikoiden luona. Välillä on aika äsyttävää huomata että Omat tiedot osioon on kertynyt toista kymmentä viestiä.
Anonymous



Date: 2004-08-20 21:34:30
j.immonen wrote:
tota jäähyt ja tappelut vois ottaa ja ottelu rangaistukset ja jos viel vois kehittää tuomarin jäälle et viheltäin ottelut jne..

  tappelut on ihan turhii ei mtn tappeluita!!
Anonymous



Date: 2004-08-22 07:22:03
Erilaisia huoneita eritasoisille: Esimerkiksi
- vain rekisteröitymättömille (ts. playerxx)
- pelaajille joilla pelattuna alle 50 matsia/200 peliminuuttia
- pelaajille joilla pelattuna yli 1000 matsia / N+1 peliminuuttia
- pelaajille joiden +/- tilasto on -100 / -99- -55 / ... +500 ->
- pelaajille joilla tehtyjä maaleja alle 50 / yli 1000

Numerot vedin stetsonista, mutta idea lienee selvä. Suunnattomasti ärsyttää kun itse noobona yrität pelailla ja joku gretzky tulee ja tekee vaan pelikatkoja maalin merkeissä joka 10 sekunnin päästä. Ja onpa mulle whinetty siitäkin kun olen niin huono että pitäis mennä muualle pelaamaan, niin pro-ukoille voisi kanssa jonkunlaisen nooborauhan taata.

Loistava peli muuten, nostan hattua.
Wrss
Stercus accidit



Date: 2004-08-22 11:58:26
On sellanen hassu maksullinen lisäpalikka, jolla saa omatekemiin huoneisiinsa novice/amateur/pro -tasofiltterin, sekä beginner huoneisiin ei pääse ketkään amateur/pro pelaajat. Tämän lisäks olisin kyllä samaa mieltä, että valmiisiin huoneisiin saisi tehdä jo tuota ajottelua, kun eipä noihin omatekemiin huoneisiin ole tunkua, kun valmiitakin on.

Ja jos et ole vaivautunu lukemaan tiedotteita, niin jäällä olo ajan mukaan menee tuo taso.
Anonymous



Date: 2004-08-22 12:48:21
Minun mielestä, voisi olla sellainen jutska, että pro tiimit saisi pelata vain pro tiimejä vastaan. Eli esim: joukkueen kokonaisuus on ''amateur'', niin ottelu pitäisi olla amateur vs amateur joukkueet. Kait kaikki tajusi? :D

Libero.
Wrss
Stercus accidit



Date: 2004-08-22 13:10:35
sitte vois olla, että hiljasina tunteina ei sais pelejä, vaikka olis halukkaita pelaaja tiimejä... Tämä vois onnistua sitte ku tiimejä on kokoajan joka luokassa hereillä.
Ghosty
Wanhainkodin Munkki



Date: 2004-08-22 16:40:53
Joukkueilla saisi olla oma +/- tilasto, siis tehdyt ja päästetyt maalit
Wrss
Stercus accidit



Date: 2004-08-22 17:56:58
Joukkuetilastot olis tosiaan aika jees.
Anonymous



Date: 2004-08-26 01:06:29
Pidemmittä puheitta. Backlog keskusteluruutuun.
Anonymous



Date: 2004-08-26 01:44:41
Miten olisi sellainen lisäys, että käsky "/whois <nick> team" (tai esim "/whoisteam <nick>") näyttäisi, missä on kaikki <nick>:n tiimin pelaajat tai vähintään ketkä ovat onlinessä? Kun aiemmin oli puhetta siitä, että "/whois <tiimin nimi>" ei olisi käytännössä kovin toimiva, niin tämä ainakin olisi jonkin verran kätevämpi, vaikka vaatiikin yhden (onlinessä olevan?) tiimiläisen nickin muistamisen.
Alfonso
HC Tylykone



Date: 2004-08-26 17:04:47
voisko tonne vip harjotteluhuoneeseen saada useamman kiekon (5?) niin ei tarvitsisi kavereiden kanssa vuorotella yms.
Anonymous



Date: 2004-08-26 17:19:33
Sharky wrote:
  "/whois <tiimin nimi>"QUOTE]
ei. joku pelaaja vois tehä sen nimisen pelurin:)
Anonymous



Date: 2004-08-26 17:30:13
Alfonso wrote:
voisko tonne vip harjotteluhuoneeseen saada useamman kiekon (5?) niin ei tarvitsisi kavereiden kanssa vuorotella yms.


tuossa on järkeä.

maalinteoissa on pari kikkaa mitkä menee aina. se tosin on joka pelin ongelma

mutta joku tappelu.. siihen tulis alapeli ja se ei olis enää hauskaa.
ja jäähyt... jäällä on kiva olla kuitenki. katkotkin tuppaavat jo monia ärsyttämään.
Wrss
Stercus accidit



Date: 2004-08-26 18:23:06
Ei kylläkään tällä hetkelle tietääkseni mikään kikka mene 100%. Tosin taitava hyökkääjä osaa muotoilla hyökkäyksensä veskan mukaan, joka onki hyvä, ettei mene arpomiseks mitä veska päästää.
Edelleen puolustajien (pelaajien) tehtävä on estää hyökkäykset, ei veskan (ainaki nii kaua ku veska scriptin mukaan toimii).

Tosin pakin läpi menevät, varsinki maata pitkin vedetyt, kiekot tuntuvat aika helpoilta, mikä tekee pakituksesta aika turhauttavaakin. Tylsää, ku voi vaa vetää pakista välittämättä mahollisimman tarkasti kulmaan (ja toivoa parasta), kun ei siitä kohotuksestakaan mainittavaa hyötyä ole.
Anonymous



Date: 2004-08-28 14:51:46
Tuli tässä just mieleen yks ominaisuus, mitä toivoisin. Eli mun mielestä noi teams looking for players, joukkueet vois laittaa järjestykseen, jonkin muun kun aakkosten mukaan. Nyt siinä on vaan hlvetinmoinen kasa joukkueita, joista suurin osa ei varmaan oo pelannu vähään aikaan.

Vaikka siellä oliskin joku hyvä joukkue, niin ei kukaan huomais mitään.
Samanlailla vois laittaa vaikka niinkun noi pelaajat players looking for teams osiossa.
En usko, että olis mikään kovin iso työ?
Anonymous



Date: 2004-09-01 03:24:40
Edited: 2004-09-01 04:19:36
Sanotaanko vaikkasta tännekin se muualla jo ehdotettu, eli tiimi per viikko käyttöön, ettei pelaajien pomppimista tapahtuis.

Ja se backlog tuohon aulan tsättiruutuun. Joskus menee vähän turhan nopeaa teksti piiloon.

JA mailojen kätisyydestä voisi joku kommentti tulla.

Ja novice-amateur-pro aikoja vois joko pidentää, tai sitte lisätä vielä pari tasoa. Jotenkin nyppii että olen mukamas pro, vaikka tasoltani olen jotain amateurin luokkaa. Ja ehkä jostain tietystä pelimäärästä ja maalien määrästä vois tulla star määritelmä? Senior ennen prota?

Ei sillä että helppohan nuo on sitten sivussa tarkistaa että missä mennään, mutta olis se asteikko laajuus tuossa ihan kiva.

nimim. en minä ole pro
Anonymous



Date: 2004-09-01 13:35:37
AJKDiablo wrote:
Sanotaanko vaikkasta tännekin se muualla jo ehdotettu, eli tiimi per viikko käyttöön, ettei pelaajien pomppimista tapahtuis.


No ehkä ennemmin 2 tiimiä per viikko. Jos esim jonkun tiimin pitkäaikanen pelaaja vaihtaa seuraa, ei pääsis uuteen seuraan ton takia. Ei ne kaikki oo kuitenkaa tollasia, ketkä vähän väliä seuraa vaihtaa.

Tonne jonnekki aulaan/chattiruudun sivuun pitäis saada joku lista tiimeistä, jotka ettii peliä. Välillä kestää liian kauan saada peliä, ja jotkut floodaa aulassa sen takia ihan liikaa. Helpottais kummasti pelin etsimistä.
Anonymous



Date: 2004-09-01 14:50:57
AJKDiablo wrote:
Ja novice-amateur-pro aikoja vois joko pidentää, tai sitte lisätä vielä pari tasoa. Jotenkin nyppii että olen mukamas pro, vaikka tasoltani olen jotain amateurin luokkaa. Ja ehkä jostain tietystä pelimäärästä ja maalien määrästä vois tulla star määritelmä? Senior ennen prota?

Ei sillä että helppohan nuo on sitten sivussa tarkistaa että missä mennään, mutta olis se asteikko laajuus tuossa ihan kiva.

Ihan samaa mieltä. Pari-kolme parempaa määritelmää ois hyvä lisätä. Itelläkin lukee tiedoissa että oon pro mutta en tosiaankaan oo mitään überluokkaa...
Anonymous



Date: 2004-09-01 15:53:09
soopa wrote:
Tonne jonnekki aulaan/chattiruudun sivuun pitäis saada joku lista tiimeistä, jotka ettii peliä. Välillä kestää liian kauan saada peliä, ja jotkut floodaa aulassa sen takia ihan liikaa. Helpottais kummasti pelin etsimistä.

Iso amen, papin merkki ja kolmekymmentä kalaa lihapullilla kiitos. Lista olis kova ja se floodaus ei muutenkaan aulassa hyödytä oikeastaan mitään. Ainakin itse tykkään tehdä asiat rauhalliseen tahtiin enkä...

<nick1>3vs3????????
<nick1>3vs3????????
<nick1>3vs3????????
<fiksumise>Me voitas ottaa
<nick1>3vs3????????
<nick1>3vs3????????
<nick1>3vs3????????
<nick1>3vs3????????
<fiksumies>Nick1, me voitas ottaa
<nick1>3vs3????????
<nick1>3vs3????????
<nick1>3vs3????????
<nick1>3vs3????????
<nick1>EiKö KuKaa ota 3vs3?!?!!??!

Tähän kun vielä lisätään muutama yhtä viksu huutelija niin hurraa...
hyllevi
HC BL



Date: 2004-09-01 16:57:13
Peki wrote:
foorumiiin sivut. yhelle sivulle 20viestiä.

Tuo ominaisuus käättöön, ja heti!
hyllevi
HC BL



Date: 2004-09-05 17:31:26
Eikö Masterit voisi saada Adminien oikeudet tiimin foorumeille?
Anonymous



Date: 2004-09-05 19:01:28
soopa wrote:
Tonne jonnekki aulaan/chattiruudun sivuun pitäis saada joku lista tiimeistä, jotka ettii peliä. Välillä kestää liian kauan saada peliä, ja jotkut floodaa aulassa sen takia ihan liikaa. Helpottais kummasti pelin etsimistä.


Kannatetaan.
Anonymous



Date: 2004-09-05 19:11:26
sanoisin tähän että jotkut maalit tulevat maalin takaa silleen että se on maalin takaverkossa ja siitä kun tunkee sitä pois tulee maali sen voisin poistaa :D
Mainos

Created by: jouko Created on: 2004-07-26 19:03:24 Read times: 60879
Pages: 1   2   [3]   4   5   6   7   8