Foorumit

Pähkinä purtavaksi
Created by: Anonymous Created on: 2007-10-25 21:48:52 Read times: 444187
Pages: 1   2   3   4   46   47   48   [49]   50   51   52   136   137   138   139  
Anonymous



Date: 2008-05-28 22:06:02
Kaikki lähti siitä, kun minut oli tuomittu syyttömänä sutenöörin murhasta. Lukuisten vankilareissujen -ja pakojen jälkeen olin tuomittu elinkautiseen vankeuteen Pirunsaarelle. Paikkaan, josta kukaan ei ollut karannut. Kohtaloni oli määrännyt niin. Tunsin vain hien tulikuumalla vartalollani, kun astelin selliini ja istuessani pedille tunsin torakat jotka kävelivät pitkin raukeita jalkojani kaatuessani makuulle.

      Olin yksin vankihuoneessani, sillä minulla ei ollut vielä huonetoveria. Hetki kului ja seuraavassa laivassa saapui eräs mies saarelle. Tämä mies oli muuan Henri Charriere. Hän tulisi olemaan ensimmäinen mies joka pääsisi karkaamaan tältä saarelta ja hän tulisi valamaan meihin muihinkin toivoa. Lopulta hän teki mahdottoman tekonsa ja pakeni Pirunsaarelta. Tästä kuullessani ajattelin, että pystyn samaan. Nähdessäni tämän miehen sisällä valtavan palon, joka tahtoi vapauteen ymmärsin, että minäkin voin paeta jos vain pystyn saavuttamaan saman vimman. Sen jälkeen sain rohkeutta paeta. Onnistuin kolmannella yritykselläni. Toteutin pakoni hyppäämällä viidenkymmenen metrin hypyn kalliolta alas ja pakenin itse rakentamallani veneellä. Oikeastaan se oli vain kelluva lautta, jota ohjasin ja jota aallot kuljettivat kohti vapautta.

      Vankeuteni kesti kymmenen vuotta ja kaksisataaneljäkymmentä päivää. Se oli elämäni tuskallisinta aikaa. Lopulta sain Venezuelan kansallisuuden ja elämäni alkoi uudestaan. Onneksi pääsin pois siitä helvetistä ja saatoin aloittaa epäonnistumiseen tuomitun urani kiekossa.





Kirjoitin äsken hetken mielijohteesta pienimuotoisen tarinan. Mitä kirjaa minä ajattelin, kun kirjoitin tarinaani.
DeArmas



Date: 2008-05-28 22:20:25
P.Bure Wrote:
Kumpi ja Kampi olivat veneessä. Toinen tippui. Kumpi jäi veneeseen?
Niinhän tuo jäi


Häh? Mitä toi kysymysmerkki tekee tuola jos sun vastaus on tuollanen? Ehkä mietit vähä enneku säädät ton toho, jossä nyt siitä haluisit oikeenlaisen.
Andji
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-05-28 22:43:42
Edited: 2008-05-28 22:43:59
hönde wrote:
  Henri Charrière

Kirjoitin äsken hetken mielijohteesta pienimuotoisen tarinan. Mitä kirjaa minä ajattelin, kun kirjoitin tarinaani.


Minun nöyrä arvaukseni/tietoni tähän kysymykseen on: "Vanki nimeltä Papillon".

Itse en ole kyseistä kirjaa lukenut, mutta sen pohjalta tehdyn elokuvan omistan.
Anonymous



Date: 2008-05-28 23:49:53
Andji wrote:
hönde wrote:
  Henri Charrière

Kirjoitin äsken hetken mielijohteesta pienimuotoisen tarinan. Mitä kirjaa minä ajattelin, kun kirjoitin tarinaani.


Minun nöyrä arvaukseni/tietoni tähän kysymykseen on: "Vanki nimeltä Papillon".

Itse en ole kyseistä kirjaa lukenut, mutta sen pohjalta tehdyn elokuvan omistan.


Oikein! Itse omistan kirjan sekä elokuvan, jossa näyttelee mm. Steve McQueen ja Dustin Hoffman.
Anonymous



Date: 2008-05-29 00:26:11
Edited: 2014-09-19 19:59:59
.
cobbapop
Sinappikone



Date: 2008-05-29 11:20:34
XoX wrote:
cobbapop wrote:
Sera wrote:
JSakic wrote:
Lol ette keksi tätä ikinä:

Bussiin astuu 7lasta joilla jokaisella on 7reppua. Jokaisessa repussa on 7kissaa jolla jokaisella kissalla on 7kissanpentua. Kysymys kuuluu: Kuinka monta jalkaa bussissa on? PS. Bussikuskin jalkoja ei lasketa :DD



Vastaushan on Totta kai jos ei oo rampoja niin 406 jalkaa


Seitsemällä lapsella on 14 jalkaa
Seitsemällä lapsella on 7 reppua joilla ei ole jalkoja, jokaisessa repussa on 7 kissanpentua:
Eli: 7*7*7 = 343

343 + 14 = 357 jalkaa



Höö.
Mielestäni meni vähän väärin :/
7lasta jolla 7 reppua JOKAISELLA eli 49 reppua jossa jokaisessa seitsemän 8 kissan "perhettä" ja sitten vielä 7 lasta joilla on pari jalkoja jokaisella. Lasku näyttää vissiin tältä 49 x 7 x 8 + 14 = 2758


Totta, mutta omasikin meni väärän, tarkemmin järkeiltynä tulos on:

7 * 2 = Lasten jalat (Y)
7 * 7 * 7 * 4 = Isojen kissojen jalat (X)
7 * 7 * 7 * 7 * 4 = Pienten kissojen jalat (Z)

Y + X + Z =

eli

14 + 1372 + 9604 = 10 990 jalkaa


batman
miehet



Date: 2008-05-29 16:42:12
Edited: 2008-05-29 16:46:44
pal wrote:
Olet eksyksissä vieraassa kaupungissa, ja sinun pitäisi päästä rautatieasemalle. Tulet neljän tien risteykseen, ja yksi tie vie asemalle, mutta et tiedä, mikä. Paikalle sattuu kaksi tuttavaasi, jotka tietävät suunnan. Toinen tuttavistasi valehtelee aina ja toinen puhuu aina totta, mutta et muista, kumpi on kumpi. Et voi kuitenkaan muuta kuin kysyä tietä. Onneksesi saat oikean tien yhdellä oikealla kysymyksellä. Mikä on kysymyksesi?

Nyt aivonystyrät koville.

E: ja se joka tähän keksii vastauksen saa pelimerkin


Millä tiellä rautatieasema ei sijaitse... totta puhuva näyttää kolmea tietä, jotka eivät ole oikeita ja valehtelija vain yhtä...OIKEAA!

Tässä tapauksessa ei tarvitse myöskään kysyä kuin toiselta

Pelimerkki kts..
Anonymous



Date: 2008-05-29 17:22:10
Vekara wrote:
Jos ohitat kilpailussa toisena olevan, mones olet?

toinen
Anonymous



Date: 2008-05-29 17:23:29
hönde wrote:
Kaikki lähti siitä, kun minut oli tuomittu syyttömänä sutenöörin murhasta. Lukuisten vankilareissujen -ja pakojen jälkeen olin tuomittu elinkautiseen vankeuteen Pirunsaarelle. Paikkaan, josta kukaan ei ollut karannut. Kohtaloni oli määrännyt niin. Tunsin vain hien tulikuumalla vartalollani, kun astelin selliini ja istuessani pedille tunsin torakat jotka kävelivät pitkin raukeita jalkojani kaatuessani makuulle.

      Olin yksin vankihuoneessani, sillä minulla ei ollut vielä huonetoveria. Hetki kului ja seuraavassa laivassa saapui eräs mies saarelle. Tämä mies oli muuan Henri Charriere. Hän tulisi olemaan ensimmäinen mies joka pääsisi karkaamaan tältä saarelta ja hän tulisi valamaan meihin muihinkin toivoa. Lopulta hän teki mahdottoman tekonsa ja pakeni Pirunsaarelta. Tästä kuullessani ajattelin, että pystyn samaan. Nähdessäni tämän miehen sisällä valtavan palon, joka tahtoi vapauteen ymmärsin, että minäkin voin paeta jos vain pystyn saavuttamaan saman vimman. Sen jälkeen sain rohkeutta paeta. Onnistuin kolmannella yritykselläni. Toteutin pakoni hyppäämällä viidenkymmenen metrin hypyn kalliolta alas ja pakenin itse rakentamallani veneellä. Oikeastaan se oli vain kelluva lautta, jota ohjasin ja jota aallot kuljettivat kohti vapautta.

      Vankeuteni kesti kymmenen vuotta ja kaksisataaneljäkymmentä päivää. Se oli elämäni tuskallisinta aikaa. Lopulta sain Venezuelan kansallisuuden ja elämäni alkoi uudestaan. Onneksi pääsin pois siitä helvetistä ja saatoin aloittaa epäonnistumiseen tuomitun urani kiekossa.





Kirjoitin äsken hetken mielijohteesta pienimuotoisen tarinan. Mitä kirjaa minä ajattelin, kun kirjoitin tarinaani.

Ajattelit kirjaa Papillon.
Anonymous



Date: 2008-05-29 19:23:18
Edited: 2008-05-29 19:25:04
Arcxu wrote:
Unabomber wrote:
pläski wrote:
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html

Löydättekö erot kuvista? :o Huom. TODELLA VAIKEA!

Hokkanen tietää. ;)

Jumankauta! Lensin tuolilt ku pelasin n.11 yöl. Puoli unessa vielä. Just katoin tarkemmin yhtä kohtaa...

    -UNIS-

Ei hemmetti inhoon näitä! Säikähdin todella.



No hei mä oon varmaa kiken nuorin ja sit viel olin puoliunes ja menin toho parin sentin päähä näytöstä ihan menin lähelle nii sit en uskaltanu nukkuu mut sit nukahin mä kyl laitan ton mun vapaatekstiin nii hönde näytti ton enkä itte täältä kattonu mut silti olin ihan että APUA IIK! Kiljasin siitä uuh...
batman
miehet



Date: 2008-05-29 20:53:38
Miranda wrote:
Arcxu wrote:
Unabomber wrote:
pläski wrote:
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html

Löydättekö erot kuvista? :o Huom. TODELLA VAIKEA!

Hokkanen tietää. ;)

Jumankauta! Lensin tuolilt ku pelasin n.11 yöl. Puoli unessa vielä. Just katoin tarkemmin yhtä kohtaa...

    -UNIS-

Ei hemmetti inhoon näitä! Säikähdin todella.



No hei mä oon varmaa kiken nuorin ja sit viel olin puoliunes ja menin toho parin sentin päähä näytöstä ihan menin lähelle nii sit en uskaltanu nukkuu mut sit nukahin mä kyl laitan ton mun vapaatekstiin nii hönde näytti ton enkä itte täältä kattonu mut silti olin ihan että APUA IIK! Kiljasin siitä uuh...


Jumankauta...tiesin mitä odottaa, mutta silti säikähdin :) noh onneksi unjikin säikähti niin en ole vanhin jolle kävi näin ;)
Anonymous



Date: 2008-05-30 08:22:10
On hidas juomari ja nopea juomari. Kummatkin ruukaavat käydä baarissa. Yhtenä iltana kuitenkin baarin omistaja haluaa tappaa toisen niistä. Hän laittaa myrkkyä kummankin juomiin. Nopea juomari ei kuole, hidas kuolee. Mikäs on siihen syynä?
Anonymous



Date: 2008-05-30 08:23:23
Carlton wrote:
On hidas juomari ja nopea juomari. Kummatkin ruukaavat käydä baarissa. Yhtenä iltana kuitenkin baarin omistaja haluaa tappaa toisen niistä. Hän laittaa myrkkyä kummankin juomiin. Nopea juomari ei kuole, hidas kuolee. Mikäs on siihen syynä?

Nopee juomari on nii nopee et se yrjöö ne ulos :)
Anonymous



Date: 2008-05-30 08:24:02
snabb wrote:
Carlton wrote:
On hidas juomari ja nopea juomari. Kummatkin ruukaavat käydä baarissa. Yhtenä iltana kuitenkin baarin omistaja haluaa tappaa toisen niistä. Hän laittaa myrkkyä kummankin juomiin. Nopea juomari ei kuole, hidas kuolee. Mikäs on siihen syynä?

Nopee juomari on nii nopee et se yrjöö ne ulos :)

ej
Andji
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-05-30 13:39:19
Carlton wrote:
On hidas juomari ja nopea juomari. Kummatkin ruukaavat käydä baarissa. Yhtenä iltana kuitenkin baarin omistaja haluaa tappaa toisen niistä. Hän laittaa myrkkyä kummankin juomiin. Nopea juomari ei kuole, hidas kuolee. Mikäs on siihen syynä?


Omistaja on niin jännä veijari, että sekoittaa myrkkyä veteen, josta tehdään jääpaloja. Hän panee myrkkyjääpalat juomareiden laseihin. Nopean juomarin lasista jäät eivät ehdi sulaa, mutta hitaan juomarin lasiin liuenneet jääpalat sulavat ja myrkky sekoittuu juomaan.
Anonymous



Date: 2008-05-30 15:52:57
Edited: 2008-05-31 11:20:55
Matkallani egyptiin vastaani tuli karavaani. Karavaanissa oli 10 kamelia joiden päällä istui 10 ratsastajaa. Ratsastajilla oli kaikilla 7 kissaa ja kaikilla kissoilla 9 pentua. Pennuilla oli jokaisella 3 hiirtä. Karavaanin jokaista miestä kohden oli myös 7 orjaa. Kuinka monta henkilöa (eläimet lasketaan mukaan) matkasi egyptiin?


---------------------------------------------------------------------- ------

Kalle osti kaupasta maitoa. Kaupasta ulostullessaan hän näki naisen jolla oli kasseissaan 3 tomaattia, 10 pakettia kondomeja, 2 keksipakettia, 3 sixpakkia kaljaa, kartonki tupakkia, 10 purkkia maitoa, 2 voipakettia ja 10 munkkia. Mitä kaupasta ostettiin?


Samanlaisia :S

Andjille meni
Anonymous



Date: 2008-05-30 16:06:22
http://kiekko.tk/teams/team.cws?team=oy+h%e4kitt%e4j%e4t

katsokaa tuota logoa, se liikkuu =)
Anonymous



Date: 2008-05-30 16:06:33
http://kiekko.tk/teams/team.cws?team=oy+h%e4kitt%e4j%e4t

katsokaa tuota logoa, se liikkuu =)
Anonymous



Date: 2008-05-30 16:10:36
Matkallani egyptiin vastaani tuli karavaani. Karavaanissa oli 10 kamelia joiden päällä istui 10 ratsastajaa. Ratsastajilla oli kaikilla 7 kissaa ja kaikilla kissoilla 9 pentua. Pennuilla oli jokaisella 3 hiirtä. Karavaanin jokaista miestä kohden oli myös 7 orjaa. Kuinka monta henkilöa (eläimet lasketaan mukaan) matkasi egyptiin?

250 (heitin)
Andji
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-05-30 18:22:06
Unrated wrote:
Matkallani egyptiin--. Kuinka monta henkilöa (eläimet lasketaan mukaan) matkasi egyptiin?

Yksi (1).

Kalle osti kaupasta maitoa. --Mitä kaupasta ostettiin?

Varmaan vaikka mitä, mutta kaipa tässä haettiin Kallen ostamaa maitoa.
Andji
Wanhainkodin Munkki



Date: 2008-05-30 18:25:55
Jospa kirjoittaisin itsekin pienen arvoituksen.

"Minulla on silmät, mutten näe.
Minulla on korvat, mutten kuule.
Minulla on suu, mutten kykene puhumaan.
Olen töissä suuressa IT-firmassa, jossa vuosipalkkani on 150 000 euroa.
Vapaa-aikani kuluu pelaten jääkiekkoa Helsingin IFK:ssa.
Minulla on kartano Kirkkonummella, mökki Kouvolassa, loma-asunto Monacossa sekä useita asuntoja ympäri Eurooppaa.
Mikä minä olen?"
Anonymous



Date: 2008-05-30 20:47:48
Andji wrote:
Jospa kirjoittaisin itsekin pienen arvoituksen.

"Minulla on silmät, mutten näe.
Minulla on korvat, mutten kuule.
Minulla on suu, mutten kykene puhumaan.
Olen töissä suuressa IT-firmassa, jossa vuosipalkkani on 150 000 euroa.
Vapaa-aikani kuluu pelaten jääkiekkoa Helsingin IFK:ssa.
Minulla on kartano Kirkkonummella, mökki Kouvolassa, loma-asunto Monacossa sekä useita asuntoja ympäri Eurooppaa.
Mikä minä olen?"

Hotelli
Anonymous



Date: 2008-05-30 21:18:55
Andji wrote:
Carlton wrote:
On hidas juomari ja nopea juomari. Kummatkin ruukaavat käydä baarissa. Yhtenä iltana kuitenkin baarin omistaja haluaa tappaa toisen niistä. Hän laittaa myrkkyä kummankin juomiin. Nopea juomari ei kuole, hidas kuolee. Mikäs on siihen syynä?


Omistaja on niin jännä veijari, että sekoittaa myrkkyä veteen, josta tehdään jääpaloja. Hän panee myrkkyjääpalat juomareiden laseihin. Nopean juomarin lasista jäät eivät ehdi sulaa, mutta hitaan juomarin lasiin liuenneet jääpalat sulavat ja myrkky sekoittuu juomaan.
mahtavaa : D
Anonymous



Date: 2008-05-30 21:21:22
Edited: 2008-06-01 02:18:20
snabb wrote:
Matkallani egyptiin vastaani tuli karavaani. Karavaanissa oli 10 kamelia joiden päällä istui 10 ratsastajaa. Ratsastajilla oli kaikilla 7 kissaa ja kaikilla kissoilla 9 pentua. Pennuilla oli jokaisella 3 hiirtä. Karavaanin jokaista miestä kohden oli myös 7 orjaa. Kuinka monta henkilöa (eläimet lasketaan mukaan) matkasi egyptiin?

250 (heitin)
  2. kameli ja sen päällä ollut jätkä.

EDIT: Oho, eihän se kamelilla ratsastanu, eli 1.
Anonymous



Date: 2008-05-30 21:29:05
Feny wrote:
Andji wrote:
Jospa kirjoittaisin itsekin pienen arvoituksen.

"Minulla on silmät, mutten näe.
Minulla on korvat, mutten kuule.
Minulla on suu, mutten kykene puhumaan.
Olen töissä suuressa IT-firmassa, jossa vuosipalkkani on 150 000 euroa.
Vapaa-aikani kuluu pelaten jääkiekkoa Helsingin IFK:ssa.
Minulla on kartano Kirkkonummella, mökki Kouvolassa, loma-asunto Monacossa sekä useita asuntoja ympäri Eurooppaa.
Mikä minä olen?"

Hotelli
Ja mikä hotelli pelaa HIFKissä? :o:o
zani
pänhämi fanclub



Date: 2008-05-31 10:11:27
Trident wrote:
John wrote:
Fairchild wrote:
Kolmas arvoitus

THE WORLD'S HARDEST RIDDLE?

I turn polar bears white
and I will make you cry.
I make guys have to pee
and girls comb their hair.
I make celebrities look stupid
and normal people look like celebrities.
I turn pancakes brown
and make your champagne bubble.
If you squeeze me, I'll pop.
If you look at me, you'll pop.
Can you guess the riddle?

97% Harvardin käyneistä ei osaa ratkaista tätä, osaako joku kiekkokansasta? :oo


Sanoisin että ei, en osaa ratkaista :d



V: Aika.


Heh tiedän vastauksen : No. :)


Jos oikein tarkkaan miettii eikö tähän pitäisi vastata kyllä eli "Yes".
zani
pänhämi fanclub



Date: 2008-05-31 10:29:47
Omaa settiä tähän väliin.
Huoneessa palaa 7 kynttilää. 2 niistä sammutetaan. Monta jää jäljelle?
Anonymous



Date: 2008-05-31 11:18:59
zetsubou wrote:
Omaa settiä tähän väliin.
Huoneessa palaa 7 kynttilää. 2 niistä sammutetaan. Monta jää jäljelle?
Edelleen 7
zani
pänhämi fanclub



Date: 2008-05-31 17:55:35
unjinaz wrote:
zetsubou wrote:
Omaa settiä tähän väliin.
Huoneessa palaa 7 kynttilää. 2 niistä sammutetaan. Monta jää jäljelle?
Edelleen 7


Niinhän sitä luulisi, mutta väärin meni.
Anonymous



Date: 2008-05-31 18:19:00
zetsubou wrote:
unjinaz wrote:
zetsubou wrote:
Omaa settiä tähän väliin.
Huoneessa palaa 7 kynttilää. 2 niistä sammutetaan. Monta jää jäljelle?
Edelleen 7


Niinhän sitä luulisi, mutta väärin meni.


Kahdeksan, koska siellä oli yksi kynttilä joka ei palanut.


Toinen vastaukseni on monta.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2007-10-25 21:48:52 Read times: 444187
Pages: 1   2   3   4   46   47   48   [49]   50   51   52   136   137   138   139