Foorumit

Miikka
Created by: Anonymous Created on: 2005-11-05 07:27:25 Read times: 59800
Pages: [1]   2   3   4   5  
Anonymous
+1


Date: 2005-11-05 07:27:25
Edited: 2005-11-06 23:29:17
Hei, päätin aloittaa threadin Miikasta, koska hän on mielestäni kiekon pelaajia..

  Miikan Tarina -Tuhkimo vai Irwin?

Miikka on syntynyt vuonna 1973 Hollolassa, josta Miikan ollessa 24 -vuotias hän muutti perheensä kanssa Maskuun. Nykyisin Miikka asuu yhdessä tyttöystävänsä kanssa Loimaalla (tosin eri osoitteessa muutossa tapahtuneen kömmähdyksen takia). Miikalla on myös lempiruoka. Tummat, mutta sinisilmäiset tytöt saavat menevän loimaalaismiehen pään kääntymään tiuhaan tahtiin. Toki Miikan ollaan usein kuultu sanovan: "blonditkin kelpaa." eli, jos olet viehättävä vaaleaverikkö, ei sinun kannata heittää kirvestä kaivoon. Miikan sosiaalitunnuksen loppuosa on 119H. Lisäksi Miikkaa kiinnostaa Muinainen Rooma, pallot, wrestling sekä tietenkin Kentucky.

Historian siipien havinaa:

Nyt kun olen raottanut hieman Miikan siviilielämää, on aika siirtyä Miikan kiekkouraan. Kaikki alkoi, kun Miikka aloitti kiekon. Myöhemmin hän teki todellista kiekko.tk- historiaa perustamalla yhden- "legendary five teams of kiekko.tk" ryhmään kuuluvista joukkueista eli Pelijengin. Pelijengissä pelasi aluksi Miikan lisäksi hänen vuonna -88 syntynyt serkkunsa Arto sekä myöhemmin Malpossa maineeseen noussut Flooti. Yhdessä tämä kolmikko valloitti iloisella keskialueen ohjauspelillään kaikkien uusien noviisien sydämet ( heidän <jouko>ssaan mm. Madonna46, Heatley ja heinäbisse ). Myöhemmin myös todelliset vanhan ajan legendat haukkoivat henkeään. Miikka oli siis kaikkien huulilla. Taitavat käännähdykset, terävät autopassit, Oripää, kahden käden rystysyöttö sekä upea kärkimiina olivat Miikan tavaramerkkejä. Miikalla oli vientiä ja häntä seurasi alituiseen training huoneesta toiseen sankka noin 30 henkilöä käsittänyt fanijoukko ( joukossa mukana myös Madonna46 ja heinäbisse ). Kaiken Kliimaksina oli Divarikarsinnat, joissa Miikka viimeistään löi itsensä läpi myös virallisella tasolla. Sitten tapahtui kuitenkin jotain, jotain mitä kaikelle kauniille joskus tapahtuu.

  Jotain kaunista likaantuu

Juuri, kun Miikan ura oli uskomattomassa nousukierteessä tapahtui jotain mistä on liian kauan vaiettu. Miikka muuttui epäaktiiviseksi. Training roomien vakioasukki, team -pelien yleisön lempilapsi oli lähes kadonnut. Illat kiekossa tuntuivat pitkiltä ja ystäväni heinäbisse (nykyinen Shar) joutui tiputukseen. On esitetty teorioita miksi näin pääsi käymään. Kaksi teoriaa on ylitse muiden: Kaasun "D-fence-teoria" sekä Fluffypawin ja Körskliegin yhteinen "heinäbisse-teoria". Kaasu oli yhteen aikaan aivan varma, että Miikan epäaktiivisuus johtui siitä, että pahamainen, pahansuopa "Rollon Salatut elämät Aaro" D-Fence tuli Pelijengiin. D-fence oli aina ollut erityisen kateellinen Miikan famelle ja nälvintä alkoi heti. Kun Miikka teki tuttuun tapaansa parin näppärän käännähdyksen jälkeen maalin, kuului vaihdosta D-fencen suusta: "hei, kaunispoika tee joskus sama divarissa". On totta, että jatkuvat irstailevat kommentit hienon suorituksen jälkeen varmasti alkaa pidemmän päälle potuttamaan, mutta en kuitenkaan usko, että luonteeltaan niin luja ja jäntevänoloinen Miikka olisi pelkästään tästä syystä loukkaantunut. Olen siis vahvasti Fluffypawin ja Körskliegin "heinäbisse- teorian" puolella. Heinäbisse(nyk. Shar) oli niin innokas Miikka fani, että asiat paisuivat yli ja pahasti. Miikan noteboxi täyttyi tämän kaltaisista viesteistä: "tuu tiimin oot mun idol terv. Heinis", "mikä sun ikäs on terv.heinis", "moi oon heinäbisse oltii sillo training... remember? tein sillo maalei ja kehuit. VOisinko päästä Tryille esim. kokemust kuolemast.". Heinäbisse seurasi kiekossa Miikkaa kaikkialle ja antoi msgeiden laulaa. Miikka riutui ja riutui. Heinäbissen kaltaisia faneja oli pilvin pimein muitakin. Esimerkiksi Kytis , Thgr8one ja sedi kolmikko teki eräiden tarinoiden mukaan jopa pyhiinvaellusmatkoja Miikan synnyinsijoille Hollolaan. Miikka riutui lisää ja vajosi pimeälle puolelle. Miikasta tuli epäaktiivinen.

  Sankarin Paluu?

Kevät ja kesä hurahtivat ja pikku hiljaa alkoi syksy tehdä tuloaan. Saman teki myös Miikka. Onneksi. Kuten Hautausmaa tarkastajat, Arto ja me kaikki muutkin olemme huomanneet Miikka on tullut takaisin. Joku voisi jopa väittää, että Miikka on aktiivinen. Kiekkoa on taas mukava pelata.



  tänne saa laittaa mielipiteitä Miikasta. Lähettää terveisiä, palautetta ja vaikka kertoa omia kokemuksia timantin kovasta hyökkääjästä. Myös kysymykset ovat sallittuja. öitä
Anonymous



Date: 2005-11-05 07:38:13
Onko Miikka Hollolasta? No perskele, mäkin olen (olen vieläkin) Missäs päin Hollolaa hän asui?
Anonymous



Date: 2005-11-05 07:38:28
Miikalle terqj! ! Pirun hyvän tekstin pistit :D
Anonymous



Date: 2005-11-05 08:27:35
Tämä nostaa taas hymyn huulille :)
Anonymous



Date: 2005-11-05 08:29:15
Mistäs tästä nyt sanoisi... semmosen tekstin laitoit, että olen sanaton :)
Anonymous



Date: 2005-11-05 08:29:26
Madonnasta tulee joku historioitsia? Mutta Madonna, yhtenä teoriana voisi toimia myös, että aika tyttöystävän kanssa olisi tärkeämpää Miikalle. Uskon, että jopa Miikakin osaisi käyttäää hyödyllistä /ignore-komentoa, tällä voisi elvyttäää Sharin fanittamisen ja D-fencen kateellisuuden(ko?) kiekossa.
Kaunista ja luettavaa tekstiä kuitenkin, piristi aamutunnelmaa kivasti.

Maasa kuittaa
Anonymous



Date: 2005-11-05 08:59:42
:)
Anonymous



Date: 2005-11-05 09:26:20
mistä tiiät hänen sosiaalitunnuksen? Eikä niitä yleensä kerrota. Muuten ihan hyvää tekstiä
Anonymous



Date: 2005-11-05 09:35:59
En ees jaksanu lukea tätä kokonaan :P
Anonymous



Date: 2005-11-05 09:37:06
WooHoo...Miikka is back...\,,/
Dumont
Wanhainkodin Munkki



Date: 2005-11-05 10:30:58
Kaunista tekstiä Miikasta...

Anonymous



Date: 2005-11-05 12:20:43
:´( kosketti
Anonymous



Date: 2005-11-05 12:26:44
Miikalle voisi tehdä oman foorumin jossa olisi yleistä keskustelua Miikasta suomeksi, englanniksi, ruotsiksi tai hollanniksi.
Anonymous



Date: 2005-11-05 12:30:16
Mietin vain miksi nimen täytyy olla Miikka? Miksi ei vaikka Taneli tai vaikka ihan perinteinen Sami?

:> muuten kosketti hyvin syvästi!
Anonymous



Date: 2005-11-05 12:31:27
tää on hyvä!!todella hyvä :)
Anonymous



Date: 2005-11-05 12:40:39
mun mielestä Miikka on ihQ :P ja mado on pissis ;) äkstee
Leet
Bombers



Date: 2005-11-05 12:43:21
örgh, veikkaan, että jos tämän topicin olisi tehnyt sotamies1996 niin tämäkin topic olisi dumbattu ja poistettu siihen paikkaan runsaitten haukkujen + forumbannien ja mahdollisen accountin poiston yhteydessä... (?)
Anonymous



Date: 2005-11-05 12:48:33
Leet wrote:
örgh, veikkaan, että jos tämän topicin olisi tehnyt sotamies1996 niin tämäkin topic olisi dumbattu ja poistettu siihen paikkaan runsaitten haukkujen + forumbannien ja mahdollisen accountin poiston yhteydessä... (?)


Aivan totta. Nykyään pitää pelata kliiga tiimissä ees että saa lähettää ''turhia topiceja''.
Anonymous



Date: 2005-11-05 12:53:01
Leet wrote:
örgh, veikkaan, että jos tämän topicin olisi tehnyt sotamies1996 niin tämäkin topic olisi dumbattu ja poistettu siihen paikkaan runsaitten haukkujen + forumbannien ja mahdollisen accountin poiston yhteydessä... (?)


No mua kiinnostaa ainaki lukee madon topicci, eikä sen sotamiehen. Miks siis pitäis poistaa, jos jengiä kiinnostaa? (Äläkä sano, että sua kiinnostais sotamiehen topic, koska evvk.)
Anonymous



Date: 2005-11-05 12:56:47
Edited: 2005-11-05 12:58:24
Mut ku mie pelaanki kiekkoliigassa, ni mie voin tehdä mitä vaan!!! Sitäpaitsi mikään Miikasta kertova topic ei voi olla "turhafoorumban", niin paljon hän on avannut ovia kiekkomaailmassa meille suomalaisille, todellinen uranuurtaja. Miikka on tehnyt saman kiekko.tk:lle, kuin Litti (Jari Litmanen) suomalaiselle jalkapallolle. Ja onnea sotamies1996 uralle!
Anonymous



Date: 2005-11-05 12:59:20
Edited: 2005-11-05 13:07:20
Tarinan kohokohta oli kyllä kytiksen, TheGr8Onen (togo) ja mun matkat!
Anonymous



Date: 2005-11-05 13:03:08
IsäNalle wrote:
Onko Miikka Hollolasta? No perskele, mäkin olen (olen vieläkin) Missäs päin Hollolaa hän asui?


Ihan siinä nykyisen uimahallin välittömässä läheisyydessä.
Anonymous



Date: 2005-11-05 13:08:53
HUOH turha topic.
Jouko foorumpännii näille!
Anonymous



Date: 2005-11-05 13:14:34
tää oli ihan helvetin hyvä..osaa se madonna näköjään muutakin kuin laulaa..ainiin madonna64 on alkoholisti!
Anonymous



Date: 2005-11-05 13:37:42
suoraa sydämmestä
Miikka
Pelijengi



Date: 2005-11-05 14:25:51
Päivän toistaiseksi piristävin ylläri odotteli täällä kiekon foorumeilla. :D Olen aina pitänyt Madonnan logiikasta ja kyvystä perustella syitä tekemisilleen. Siinä on sitä jotain! Toivotaan ettei Madonna46 hylkää täysin unelmiensa uraa kirjailijapoliitikkona. Huhut paluustani ovat kuitenkin liioiteltuja.

Immonen wrote:
Mietin vain miksi nimen täytyy olla Miikka? Miksi ei vaikka Taneli tai vaikka ihan perinteinen Sami?

Hyvä kysymys! Taneli oli varmaan jo varattu nimi, kun se on kiekon parhaita supertähtiä, mutta miksei Sami tai Pete tai Tuomas? Mun täytyy tiedustella asiaa.

Noniin fanit, kaikki Joukolla treenaamaan kärkimiinaa ja liittymään Miikka fan clubiin! Hurme ja A-J.Niemi, joudutte ennen liittymistä opettelemaan myös Oripään!

Ps. Erityisesti Madon tarkkanäköisyys tekojeni ja motiivieni etsinnässä on järkyttävän paljastavaa. Tuo on SOTUni loppuosa! Terkkuja tanelille, heinäbisselle (nyk. Shar) ja Sedille!
Anonymous



Date: 2005-11-05 14:34:32
Koskettavaa! Sniif,;)
Anonymous



Date: 2005-11-05 14:37:03
Edited: 2005-11-05 14:37:24
madonna teki sen taas! hänellä voisi olla kelpo mahdollisuudet nousta peräkylän sanomien päätoimittajan oppipojan oppipojaksi.



edit:mut kyllä tää oli hyvä
Anonymous



Date: 2005-11-05 14:50:36
Madonna46 wrote:
  "legendary five teams of kiekko.tk"


Osaan jo arvatakin, mutta sanos mitkä on nämä viisi :)
Anonymous



Date: 2005-11-05 15:08:43
Miikka :']
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2005-11-05 07:27:25 Read times: 59800
Pages: [1]   2   3   4   5