Foorumit

Lihaskunto / motoriikkaharjoitteita kiekkoa varten
Created by: Cobain Created on: 2020-04-08 21:10:01 Read times: 2577
Cobain
uunot
+1


Date: 2020-04-08 21:10:01
Edited: 2020-04-08 21:10:30
Minulla on nyt sellainen ongelma, että - kuten joku saattaakin muistaa - olin takavuosina näppärä ja liukas pelaaja ympäri kenttää, mutta vuosien tauon jälkeen aktiivisesta pelaamisesta tuo hiirikäsi liikkuu todella kankeasti kiekkokentillä. AP:ssa usein vastustajat lähtivät karkuun jo ennen peliä, mutta nyt tilanne on lähes päinvastainen. Olen joutunut rajoittamaan pelaamistani ja nykyään joudunkin lähinnä tyytymään rouhimiseen ja helppojen syöttöjen antamiseen.

Olisi kuitenkin kiva taas päästä entiseen vireeseen,

eli

miten te kiekkotaiturit pidätte hiirikädestänne huolta, niin että se on jatkuvassa huippukunnossa?
Anonymous



Date: 2020-04-11 23:16:26
morjesta,

itte tykkään huispata isolla voimalla, joka samalla pistää voiman sekä nopeuskestävyyden koetukselle. samalla kaavalla toimittu jo vuosia. tämä näkyy omissa statseissa ja joukkueen rängissä.
Cobain
uunot



Date: 2020-04-12 09:49:43
Terve,

Mitä tämä huispaaminen siis käytännössä on? Nopeuskestävyyttä siis itsekin tavoittelen, en niinkään voimaa enää.
Anonymous



Date: 2020-04-12 20:04:18
Cobain wrote:
Terve,

Mitä tämä huispaaminen siis käytännössä on? Nopeuskestävyyttä siis itsekin tavoittelen, en niinkään voimaa enää.


kiva kun kysyit Coban! huispaamisella tarkoitetaan tässä jomman kumman käden ja kolmannen jalan saumatonta yhtäjaksoista liikettä eessuntaas niin kauan että alkaa huohotuttamaan. en pysty lupaamaan että tulokset näkyy heti, vaatii vähintään kolmen viikon jokapäiväistä harjoittelua. lopussa kiitos seisoo
Anonymous



Date: 2020-04-13 10:56:04
"Älä ole noob - tilaa harkkahuone! :)"

-Jouko Pynnönen
Feroz
Liverpool Liverbirds



Date: 2020-05-20 11:26:34
Edited: 2020-05-20 11:27:13
räplöys wrote:
Cobain wrote:
Terve,

Mitä tämä huispaaminen siis käytännössä on? Nopeuskestävyyttä siis itsekin tavoittelen, en niinkään voimaa enää.


kiva kun kysyit Coban! huispaamisella tarkoitetaan tässä jomman kumman käden ja kolmannen jalan saumatonta yhtäjaksoista liikettä eessuntaas niin kauan että alkaa huohotuttamaan. en pysty lupaamaan että tulokset näkyy heti, vaatii vähintään kolmen viikon jokapäiväistä harjoittelua. lopussa kiitos seisoo


Terve!

Täytyy antaa kiitokset tähän suuntaan. Viimeiset kaksi viikkoa olen nyt harjoitellut ahkerasti huispaamisen taitoja ja selkeästi on noussut tämä nopeuskestävyys, suuret kiitokset siis räplöykselle.

Seuraava asia kuitenkin on jäänyt askarruttamaan.... miten kehittää mentaalista puolta? Suurimmaksi osaksi omien joukkuetovereiden häikäilemätön kielenkäyttö pelitaitojani kohtaan on käynyt henkisen kantin päälle. Miten vahvistan nopeuskestävyyden ohella henkistä kestävyyttäni tämänlaisessa aggressiivisessa ympäristössä? Kaikki apu otetaan vastaan.
huhtis
Kiekon Tulevaisuus



Date: 2020-05-20 17:23:06
Edited: 2020-05-20 17:26:25
kharlamov wrote:
räplöys wrote:
Cobain wrote:
Terve,

Mitä tämä huispaaminen siis käytännössä on? Nopeuskestävyyttä siis itsekin tavoittelen, en niinkään voimaa enää.


kiva kun kysyit Coban! huispaamisella tarkoitetaan tässä jomman kumman käden ja kolmannen jalan saumatonta yhtäjaksoista liikettä eessuntaas niin kauan että alkaa huohotuttamaan. en pysty lupaamaan että tulokset näkyy heti, vaatii vähintään kolmen viikon jokapäiväistä harjoittelua. lopussa kiitos seisoo


Terve!

Täytyy antaa kiitokset tähän suuntaan. Viimeiset kaksi viikkoa olen nyt harjoitellut ahkerasti huispaamisen taitoja ja selkeästi on noussut tämä nopeuskestävyys, suuret kiitokset siis räplöykselle.

Seuraava asia kuitenkin on jäänyt askarruttamaan.... miten kehittää mentaalista puolta? Suurimmaksi osaksi omien joukkuetovereiden häikäilemätön kielenkäyttö pelitaitojani kohtaan on käynyt henkisen kantin päälle. Miten vahvistan nopeuskestävyyden ohella henkistä kestävyyttäni tämänlaisessa aggressiivisessa ympäristössä? Kaikki apu otetaan vastaan.

Moi!

Muista, että vihan voi voittaa vain rakkaudella. Kerro tiimiläisillesi, että rakastelet heidän äitiään. Yhteiset rakkaudenaiheet toimivat usein perustana ystävyydelle.
pasi851



Date: 2020-05-20 20:18:11
kharlamov wrote:
räplöys wrote:
Cobain wrote:
Terve,

Mitä tämä huispaaminen siis käytännössä on? Nopeuskestävyyttä siis itsekin tavoittelen, en niinkään voimaa enää.


kiva kun kysyit Coban! huispaamisella tarkoitetaan tässä jomman kumman käden ja kolmannen jalan saumatonta yhtäjaksoista liikettä eessuntaas niin kauan että alkaa huohotuttamaan. en pysty lupaamaan että tulokset näkyy heti, vaatii vähintään kolmen viikon jokapäiväistä harjoittelua. lopussa kiitos seisoo


Terve!

Täytyy antaa kiitokset tähän suuntaan. Viimeiset kaksi viikkoa olen nyt harjoitellut ahkerasti huispaamisen taitoja ja selkeästi on noussut tämä nopeuskestävyys, suuret kiitokset siis räplöykselle.

Seuraava asia kuitenkin on jäänyt askarruttamaan.... miten kehittää mentaalista puolta? Suurimmaksi osaksi omien joukkuetovereiden häikäilemätön kielenkäyttö pelitaitojani kohtaan on käynyt henkisen kantin päälle. Miten vahvistan nopeuskestävyyden ohella henkistä kestävyyttäni tämänlaisessa aggressiivisessa ympäristössä? Kaikki apu otetaan vastaan.


Terve!

Mentaalinen puoli jää usein liian pienelle huomiolle ja se aiheena oikeastaan ansaitsisi kokonaan oman otsakkeensa. Henkisen vahvuuden päällehän kaikki oikeastaan perustuu.

Jotkut on suositellut meditaatiota, mutta minun korvaani se kuulostaa joltain hesalaisten hipstereiden hömpältä, joten siitä ei sen enempää kokemuksia.

Sen sijaan itse voisin suositella stoalaiseen filosofiaan tutustumista ja Apatheia -mielentilan tavoittelemista. Se varmasti auttaisi ainakin suoltamaan törkypuheen pois aivoja rasittamasta.
Feroz
Liverpool Liverbirds



Date: 2020-05-21 12:51:42
Kiitos näistä vinkeistä!

Lähden varmaankin kokeilemaan jälkimmäistä ohjetta ensimmäiseksi. Tavoitteena on löytää tämä mielentila, jossa olen vapaa tunteiden aiheuttamista häiriöistä. Törkypuheet yritän suodattaa parhaani mukaan, mutta jos tämä ei auta, siirryn ensimmäiseen ohjeeseen eli rakastelemaan muiden pelaajien äitejä parhaani mukaan. Kiitokset työryhmälle!
ukko
uunot



Date: 2024-02-27 08:59:04
morjesta

hiirikäsi on pysynyt kunnossa ankaralla kuntosaliharjoittelulla, ja internetissä multitaskaamisella. saliharjoittelu ei saa kuitenkaan olla liian kovaa, että jonnejen uusimpien pelimasiinoiden ja hiirien perässä pysyy (mikä on dpi, ja miksi tämä kuulostaa välineurheilulle?)

tuon henkisen kantin kestämättömyyden olen myös laittanut merkille, nykyjonnejen aivot on sosiaalinen media, leipä ja sirkushuvit lähes tyystin tuhonnut, ja täten valtaosa heistä ei siedä hetkenkään toimettomuutta laisinkaan

ikävänlainen suuntaus, mutta tsemppiä kevääseen kaikille, terveisin ukko
Mainos

Created by: Cobain Created on: 2020-04-08 21:10:01 Read times: 2577