Foorumit

Happy/Jezzo/Ardian
Created by: Anonymous Created on: 2018-12-15 17:31:21 Read times: 5977
Anonymous



Date: 2018-12-15 17:31:21
Onko tämä joku uusi ilmiö täällä että tullaan nauramaan kun toiset harjoittelee ja haluaa opetella pelaamaan? Kyseisen Happyn mielestä ei pitäisi uusien pelaajien tai niinsanotuiden comebacker-pelaajien harjoitella ja haluta opettelemaan peliä,tälläkö tämä peli saadaan nousemaan että tullaan vain nauramaan harjoittelijoille? Ja kyllä, katsomon saa hiljaseks harjoitushuoneessa, ennen kuin joku mainitsee siitä kuitenkin, mutta tällä haluan vain tuoda huolestuneisuuteni esille tästä asiasta, en usko että tämä mahdollinen ilmiö tekee hyvää kiekko.tk:lle.

Terveisin huolestunut kansalainen ja kiekko.tk pelaaja
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2018-12-15 19:30:24
Tässä lisää :D :D :D. Sun kaltaset jannut oikeasti piristätte mun elämää. Jatka ihmeessä.
Anonymous



Date: 2018-12-17 14:24:23
P.Ton91 wrote:
Onko tämä joku uusi ilmiö täällä että tullaan nauramaan kun toiset harjoittelee ja haluaa opetella pelaamaan? Kyseisen Happyn mielestä ei pitäisi uusien pelaajien tai niinsanotuiden comebacker-pelaajien harjoitella ja haluta opettelemaan peliä,tälläkö tämä peli saadaan nousemaan että tullaan vain nauramaan harjoittelijoille? Ja kyllä, katsomon saa hiljaseks harjoitushuoneessa, ennen kuin joku mainitsee siitä kuitenkin, mutta tällä haluan vain tuoda huolestuneisuuteni esille tästä asiasta, en usko että tämä mahdollinen ilmiö tekee hyvää kiekko.tk:lle.

Terveisin huolestunut kansalainen ja kiekko.tk pelaaja



Tarkoitatko nimimerkkiä Jebsen, Kainer, Forsbergi, Luey, moro, Zudo, Komarov, Hallow, amis, Klaas, Dreamicky, pelimies, Archatect, Johnnie, trasov, Hulmu, Archatect, pieple, Brandi, Stewie, Ardian, Archelogy?
adihasla
Kauniit ja Rohkeat



Date: 2018-12-17 17:11:23
Rasistisin topic hetkeen.
Anonymous



Date: 2018-12-17 18:44:15
Edited: 2018-12-17 18:45:36
sniddy wrote:
P.Ton91 wrote:
Onko tämä joku uusi ilmiö täällä että tullaan nauramaan kun toiset harjoittelee ja haluaa opetella pelaamaan? Kyseisen Happyn mielestä ei pitäisi uusien pelaajien tai niinsanotuiden comebacker-pelaajien harjoitella ja haluta opettelemaan peliä,tälläkö tämä peli saadaan nousemaan että tullaan vain nauramaan harjoittelijoille? Ja kyllä, katsomon saa hiljaseks harjoitushuoneessa, ennen kuin joku mainitsee siitä kuitenkin, mutta tällä haluan vain tuoda huolestuneisuuteni esille tästä asiasta, en usko että tämä mahdollinen ilmiö tekee hyvää kiekko.tk:lle.

Terveisin huolestunut kansalainen ja kiekko.tk pelaaja



Tarkoitatko nimimerkkiä Jebsen, Kainer, Forsbergi, Luey, moro, Zudo, Komarov, Hallow, amis, Klaas, Dreamicky, pelimies, Archatect, Johnnie, trasov, Hulmu, Archatect, pieple, Brandi, Stewie, Ardian, Archelogy?


Ardian oli samalla osoitteella kuin Happy/Jezzo, mutta siis Happy nikillä hän ainakin tekee tuota. Ja lisättäköön että syystä tai toisesta kyseinen henkilö on poistanut Happy-nimisen nikkinsä, johtuukohan ehkä tästä paljastuksesta?
Anonymous
-1


Date: 2018-12-17 20:15:14
Edited: 2018-12-18 00:28:06
.
Anonymous



Date: 2018-12-18 09:47:35
Pelle mikä pelle. Kävis ees armeijan
Anonymous



Date: 2018-12-18 14:51:30
Tundeuh wrote:
Pelle mikä pelle. Kävis ees armeijan

.
Anonymous



Date: 2018-12-20 14:38:30
Ei valitettavasti ole uusi ilmiö. Kyseistä toimintaa harrastavat edistävät omilla toimillaan tämän pelin kuoppaamista täysin tietoisesti.
bigone
Dinamo Minsk



Date: 2018-12-24 02:39:01
Voi vittu yhyy yhyyh :-D!
thanos
Wanhainkodin Munkki



Date: 2018-12-27 16:38:48
Edited: 2022-07-30 16:51:02
-
Anonymous
-1


Date: 2018-12-28 12:23:55
Tässä tullu mieleen pari pointtia mitä kukaan ei oo jostain syystä tuonu esille ollenkaan :D

1. Miten te tietyt samat henkilöt jaksatte vinkua siitä kuinka kiekko kuolee? Tää peli olis pitäny haudata jo 2-3 vuotta sitte. Ehkä voisitte perustaa jonkunlaisen WhatsApp ryhmän kiekon elvyttämiseks.


2. En mä ole kenellekkään menny nauramaan sen takia ettei PTON91 osaa pelata. En vaan suostunut tän PTONIN kanssa pelaamaan samalla puolella ap:ssa niin sieltä tulee viestiä että pyydä anteeks tai teen susta ilkeän foorumipostauksen. Ei tää kyllä kovin ilkeä ole, enemmänkin viihdettä ;)
Ja vasta jouluaattona pääsin todistamaan kuinka tämä PTON91 itse peeloilee tuolla apssa, kuten haukkumalla omia.

Rakkain terveisin,
ystävänne Ardian.
Anonymous



Date: 2018-12-28 12:29:14
Happy wrote:
Tässä tullu mieleen pari pointtia mitä kukaan ei oo jostain syystä tuonu esille ollenkaan :D

1. Miten te tietyt samat henkilöt jaksatte vinkua siitä kuinka kiekko kuolee? Tää peli olis pitäny haudata jo 2-3 vuotta sitte. Ehkä voisitte perustaa jonkunlaisen WhatsApp ryhmän kiekon elvyttämiseks.


2. En mä ole kenellekkään menny nauramaan sen takia ettei PTON91 osaa pelata. En vaan suostunut tän PTONIN kanssa pelaamaan samalla puolella ap:ssa niin sieltä tulee viestiä että pyydä anteeks tai teen susta ilkeän foorumipostauksen. Ei tää kyllä kovin ilkeä ole, enemmänkin viihdettä ;)
Ja vasta jouluaattona pääsin todistamaan kuinka tämä PTON91 itse peeloilee tuolla apssa, kuten haukkumalla omia.

Rakkain terveisin,
ystävänne Ardian.



Oot kyllä ite ihan vitun jäte nykyään. Missäs sun ap tähet ees on?
Anonymous



Date: 2018-12-28 12:58:24
Edited: 2018-12-28 13:25:43
Happy wrote:
Tässä tullu mieleen pari pointtia mitä kukaan ei oo jostain syystä tuonu esille ollenkaan :D

1. Miten te tietyt samat henkilöt jaksatte vinkua siitä kuinka kiekko kuolee? Tää peli olis pitäny haudata jo 2-3 vuotta sitte. Ehkä voisitte perustaa jonkunlaisen WhatsApp ryhmän kiekon elvyttämiseks.


2. En mä ole kenellekkään menny nauramaan sen takia ettei PTON91 osaa pelata. En vaan suostunut tän PTONIN kanssa pelaamaan samalla puolella ap:ssa niin sieltä tulee viestiä että pyydä anteeks tai teen susta ilkeän foorumipostauksen. Ei tää kyllä kovin ilkeä ole, enemmänkin viihdettä ;)
Ja vasta jouluaattona pääsin todistamaan kuinka tämä PTON91 itse peeloilee tuolla apssa, kuten haukkumalla omia.

Rakkain terveisin,
ystävänne Ardian.


1.Niin ja ketähän oon haukkunu jouluaattona kun en ollut edes kiekossa jouluaattona vaan perheen kesken olin niinkuin jouluna on tapana olla? ja jos asialla on ollut nimikaimani p.ton87 niin älä syynää hänen asioitaan mun niskaan, en siis tiedä oliko hän täällä silloin mutta joskus pelaajat erehtyy pelaajasta meidän kohdalla kun meitä on 2 samantyylistä nimeä. nyt puhuit kyllä itsesi aika pahasti pussiin keksimällä omiasi, toivottavasti nolottaa ja hävettää :-/ 2. Ja kyse ei ollut ap:ssa samalla puolella pelaamisesta vaan harkkahuoneessa kun harjoittelin jotta oppisinki jotain niin tulit nauramaan ja lyttäämään ja kohteliaasti kysyin miksi naurat sellaiselle joka yrittää harjoitella niin jatkoit vaan ja et vastannut kysymykseen :-/ ihan normaalia että mun kanssa ei oo haluttu pelaa apssa kun olen huono, sitä paitsi ei olla edes taidettu päästä yrittämään olla samalla puolella jotta oisit voinut lähteä, ei kentällä eikä erän odotustilassa vai mikskä sitä kutsutaankaan, se on täällä ikävä käytäntö mutta ymmärrettävä vielä. 3. Ja en laittanut että pyydä anteeksi vaan kysyin miksi naurat, ja sanoin että laitan sut foorumille, ilkeästä foorumipostauksesta ollu puhettakaan, nolaat vain itseäsi entistä enemmän lisäämällä noita keksimiäs asioita :)4. Ja sitä paitsi miksi mä haukkuisin omia ku 99 kertaa 100:sta mä oon selvästi joukkueen huonoin? en ymmärrä.
Anonymous



Date: 2018-12-28 13:36:34
P.Ton91 wrote:
Happy wrote:
Tässä tullu mieleen pari pointtia mitä kukaan ei oo jostain syystä tuonu esille ollenkaan :D

1. Miten te tietyt samat henkilöt jaksatte vinkua siitä kuinka kiekko kuolee? Tää peli olis pitäny haudata jo 2-3 vuotta sitte. Ehkä voisitte perustaa jonkunlaisen WhatsApp ryhmän kiekon elvyttämiseks.


2. En mä ole kenellekkään menny nauramaan sen takia ettei PTON91 osaa pelata. En vaan suostunut tän PTONIN kanssa pelaamaan samalla puolella ap:ssa niin sieltä tulee viestiä että pyydä anteeks tai teen susta ilkeän foorumipostauksen. Ei tää kyllä kovin ilkeä ole, enemmänkin viihdettä ;)
Ja vasta jouluaattona pääsin todistamaan kuinka tämä PTON91 itse peeloilee tuolla apssa, kuten haukkumalla omia.

Rakkain terveisin,
ystävänne Ardian.


1.Niin ja ketähän oon haukkunu jouluaattona kun en ollut edes kiekossa jouluaattona vaan perheen kesken olin niinkuin jouluna on tapana olla? ja jos asialla on ollut nimikaimani p.ton87 niin älä syynää hänen asioitaan mun niskaan, en siis tiedä oliko hän täällä silloin mutta joskus pelaajat erehtyy pelaajasta meidän kohdalla kun meitä on 2 samantyylistä nimeä. nyt puhuit kyllä itsesi aika pahasti pussiin keksimällä omiasi, toivottavasti nolottaa ja hävettää :-/ 2. Ja kyse ei ollut ap:ssa samalla puolella pelaamisesta vaan harkkahuoneessa kun harjoittelin jotta oppisinki jotain niin tulit nauramaan ja lyttäämään ja kohteliaasti kysyin miksi naurat sellaiselle joka yrittää harjoitella niin jatkoit vaan ja et vastannut kysymykseen :-/ ihan normaalia että mun kanssa ei oo haluttu pelaa apssa kun olen huono, sitä paitsi ei olla edes taidettu päästä yrittämään olla samalla puolella jotta oisit voinut lähteä, ei kentällä eikä erän odotustilassa vai mikskä sitä kutsutaankaan, se on täällä ikävä käytäntö mutta ymmärrettävä vielä. 3. Ja en laittanut että pyydä anteeksi vaan kysyin miksi naurat, ja sanoin että laitan sut foorumille, ilkeästä foorumipostauksesta ollu puhettakaan, nolaat vain itseäsi entistä enemmän lisäämällä noita keksimiäs asioita :)4. Ja sitä paitsi miksi mä haukkuisin omia ku 99 kertaa 100:sta mä oon selvästi joukkueen huonoin? en ymmärrä.


Silti menit noin tunteelliseksi, kummasti tuo sun teksti kuulostaa kauhean agressiiviselta. Kuka tässä nyt on oikeassa ja kuka ei...? Taitaa vaakakuppi kääntyä mun puoleen tällä kertaa imo :)
Anonymous



Date: 2018-12-28 14:01:59
Happy wrote:
P.Ton91 wrote:
Happy wrote:
Tässä tullu mieleen pari pointtia mitä kukaan ei oo jostain syystä tuonu esille ollenkaan :D

1. Miten te tietyt samat henkilöt jaksatte vinkua siitä kuinka kiekko kuolee? Tää peli olis pitäny haudata jo 2-3 vuotta sitte. Ehkä voisitte perustaa jonkunlaisen WhatsApp ryhmän kiekon elvyttämiseks.


2. En mä ole kenellekkään menny nauramaan sen takia ettei PTON91 osaa pelata. En vaan suostunut tän PTONIN kanssa pelaamaan samalla puolella ap:ssa niin sieltä tulee viestiä että pyydä anteeks tai teen susta ilkeän foorumipostauksen. Ei tää kyllä kovin ilkeä ole, enemmänkin viihdettä ;)
Ja vasta jouluaattona pääsin todistamaan kuinka tämä PTON91 itse peeloilee tuolla apssa, kuten haukkumalla omia.

Rakkain terveisin,
ystävänne Ardian.


1.Niin ja ketähän oon haukkunu jouluaattona kun en ollut edes kiekossa jouluaattona vaan perheen kesken olin niinkuin jouluna on tapana olla? ja jos asialla on ollut nimikaimani p.ton87 niin älä syynää hänen asioitaan mun niskaan, en siis tiedä oliko hän täällä silloin mutta joskus pelaajat erehtyy pelaajasta meidän kohdalla kun meitä on 2 samantyylistä nimeä. nyt puhuit kyllä itsesi aika pahasti pussiin keksimällä omiasi, toivottavasti nolottaa ja hävettää :-/ 2. Ja kyse ei ollut ap:ssa samalla puolella pelaamisesta vaan harkkahuoneessa kun harjoittelin jotta oppisinki jotain niin tulit nauramaan ja lyttäämään ja kohteliaasti kysyin miksi naurat sellaiselle joka yrittää harjoitella niin jatkoit vaan ja et vastannut kysymykseen :-/ ihan normaalia että mun kanssa ei oo haluttu pelaa apssa kun olen huono, sitä paitsi ei olla edes taidettu päästä yrittämään olla samalla puolella jotta oisit voinut lähteä, ei kentällä eikä erän odotustilassa vai mikskä sitä kutsutaankaan, se on täällä ikävä käytäntö mutta ymmärrettävä vielä. 3. Ja en laittanut että pyydä anteeksi vaan kysyin miksi naurat, ja sanoin että laitan sut foorumille, ilkeästä foorumipostauksesta ollu puhettakaan, nolaat vain itseäsi entistä enemmän lisäämällä noita keksimiäs asioita :)4. Ja sitä paitsi miksi mä haukkuisin omia ku 99 kertaa 100:sta mä oon selvästi joukkueen huonoin? en ymmärrä.


Silti menit noin tunteelliseksi, kummasti tuo sun teksti kuulostaa kauhean agressiiviselta. Kuka tässä nyt on oikeassa ja kuka ei...? Taitaa vaakakuppi kääntyä mun puoleen tällä kertaa imo :)


vastaapa tuohon ekaan ja vikaan kiitos, jos löytyy vastaukset niihin, kerrot vain asioita etkä vastaa mihinkään, hmm.
July
-1


Date: 2018-12-28 14:20:31
Edited: 2020-11-17 00:38:45
.
Anonymous



Date: 2018-12-28 14:30:36
Jezzo wrote:
P.Ton91 wrote:
Happy wrote:
P.Ton91 wrote:
Happy wrote:
Tässä tullu mieleen pari pointtia mitä kukaan ei oo jostain syystä tuonu esille ollenkaan :D

1. Miten te tietyt samat henkilöt jaksatte vinkua siitä kuinka kiekko kuolee? Tää peli olis pitäny haudata jo 2-3 vuotta sitte. Ehkä voisitte perustaa jonkunlaisen WhatsApp ryhmän kiekon elvyttämiseks.


2. En mä ole kenellekkään menny nauramaan sen takia ettei PTON91 osaa pelata. En vaan suostunut tän PTONIN kanssa pelaamaan samalla puolella ap:ssa niin sieltä tulee viestiä että pyydä anteeks tai teen susta ilkeän foorumipostauksen. Ei tää kyllä kovin ilkeä ole, enemmänkin viihdettä ;)
Ja vasta jouluaattona pääsin todistamaan kuinka tämä PTON91 itse peeloilee tuolla apssa, kuten haukkumalla omia.

Rakkain terveisin,
ystävänne Ardian.


1.Niin ja ketähän oon haukkunu jouluaattona kun en ollut edes kiekossa jouluaattona vaan perheen kesken olin niinkuin jouluna on tapana olla? ja jos asialla on ollut nimikaimani p.ton87 niin älä syynää hänen asioitaan mun niskaan, en siis tiedä oliko hän täällä silloin mutta joskus pelaajat erehtyy pelaajasta meidän kohdalla kun meitä on 2 samantyylistä nimeä. nyt puhuit kyllä itsesi aika pahasti pussiin keksimällä omiasi, toivottavasti nolottaa ja hävettää :-/ 2. Ja kyse ei ollut ap:ssa samalla puolella pelaamisesta vaan harkkahuoneessa kun harjoittelin jotta oppisinki jotain niin tulit nauramaan ja lyttäämään ja kohteliaasti kysyin miksi naurat sellaiselle joka yrittää harjoitella niin jatkoit vaan ja et vastannut kysymykseen :-/ ihan normaalia että mun kanssa ei oo haluttu pelaa apssa kun olen huono, sitä paitsi ei olla edes taidettu päästä yrittämään olla samalla puolella jotta oisit voinut lähteä, ei kentällä eikä erän odotustilassa vai mikskä sitä kutsutaankaan, se on täällä ikävä käytäntö mutta ymmärrettävä vielä. 3. Ja en laittanut että pyydä anteeksi vaan kysyin miksi naurat, ja sanoin että laitan sut foorumille, ilkeästä foorumipostauksesta ollu puhettakaan, nolaat vain itseäsi entistä enemmän lisäämällä noita keksimiäs asioita :)4. Ja sitä paitsi miksi mä haukkuisin omia ku 99 kertaa 100:sta mä oon selvästi joukkueen huonoin? en ymmärrä.


Silti menit noin tunteelliseksi, kummasti tuo sun teksti kuulostaa kauhean agressiiviselta. Kuka tässä nyt on oikeassa ja kuka ei...? Taitaa vaakakuppi kääntyä mun puoleen tällä kertaa imo :)


vastaapa tuohon ekaan ja vikaan kiitos, jos löytyy vastaukset niihin, kerrot vain asioita etkä vastaa mihinkään, hmm.



Yks pelaaja jolle tykkäsit aukoa päätä monta erää putkeen oli Amismonni. Amismonni jäi siitä mieleen että aika hienon ja menestykkääm uran vetäny BK:ssa ja sä meet haukkumaan legendaa joka pelaa 2 kertaa vuodessa? Kypsää, kypsää.

Niin, vaikka ootkin tavallista heikompi pelaaja niin silti haukut muita, miksi? No minä kerron. Haukkumalla muita sä saat itselles paremman olon ja fiiliksen päähän että olen parempi kuin nuo muut mutta et ole. Jatkossa jos haluut tästä asiasta niin pistä notee. Mun mielestä kiekon foorumi ei oo oikea paikka pohtia sun käyttäytymistä ja muita ongelmia. Ja mä sain tästä kaiken irti mitä halusinkin. Voisin antaa sellasen vinkin mikä toimii myös oikeassa elämässä. Siinä vaiheessa kun sä rupeat puhumaan/kirjottamaan agressiivista kieltä niin oot siinä kohtaa hävinnyt väittelyn ja niin pääs käymää noissa sun aikaisemmissa viesteissä :) Ardian 1, PTON91 0. moikku


A. En ole koskaan kuullut saatikka nähnyt nikkiä Amismonni, pahoitteluni. B. Edelleenkään en ollut jouluaattona pelaamassa koska olin perheen kanssa joulua viettämässä niinkuin tapana, siskoni pojan kanssa leikin transformers-figuureilla ja leegoilla, et vieläkään selittänyt sitä miten olin silloin kiekossa haukkumassa Amismonnia tai muita pelaajia vai oliko kyseessä joku toinen pelaaja?
C. Agressiivisuus on lukijan silmissä,ja et luonnollisesti näe yhtään agressiivisuutta omissa kirjoituksissasi?
D. Edelleen vielä, miten olin jouluaattona haukkumassa pelaajia mm. Amismonnia ketä en ole koskaan nähnyt kun vietin joulua perheeni kanssa? Nyt joku järki ja fakta noihin sun juttuihin kiitos. Ja mielelläni kuulisin Amismonnia tästä asiasta koska tosiaan en ole nähnyt häntä kertaakaan saatikka sanonut mitään hänelle tai hänestä :)
Anonymous



Date: 2018-12-28 15:20:04
Edited: 2018-12-28 15:42:58
Happy wrote:
Tässä tullu mieleen pari pointtia mitä kukaan ei oo jostain syystä tuonu esille ollenkaan :D

Silti menit noin tunteelliseksi, kummasti tuo sun teksti kuulostaa kauhean agressiiviselta. Kuka tässä nyt on oikeassa ja kuka ei...? Taitaa vaakakuppi kääntyä mun puoleen tällä kertaa imo :)


Happy wrote:
Niin, vaikka ootkin tavallista heikompi pelaaja niin silti haukut muita, miksi? No minä kerron. Haukkumalla muita sä saat itselles paremman olon ja fiiliksen päähän että olen parempi kuin nuo muut mutta et ole. Jatkossa jos haluut tästä asiasta niin pistä notee. Mun mielestä kiekon foorumi ei oo oikea paikka pohtia sun käyttäytymistä ja muita ongelmia. Ja mä sain tästä kaiken irti mitä halusinkin. Voisin antaa sellasen vinkin mikä toimii myös oikeassa elämässä. Siinä vaiheessa kun sä rupeat puhumaan/kirjottamaan agressiivista kieltä niin oot siinä kohtaa hävinnyt väittelyn ja niin pääs käymää noissa sun aikaisemmissa viesteissä :) Ardian 1, PTON91 0. moikku


Oletpa sinä Happy Ardiana aikamoinen satusetä. Ikäsi 15 vai rekan alta pelastettu?

Sä tässä olet nöyryyttänyt itsesi pelle. Kerää kamas ja häivy täältä!
Anonymous



Date: 2018-12-28 15:37:07
Edited: 2018-12-28 15:37:56
Mä sulle vaakakupit vielä näytän!!
Anonymous



Date: 2018-12-30 06:54:08
Kiitos makeista nauruista, se aina piristää päivää kun saa nauraa makeasti. Hyvää uutta vuotta, ja herran siunausta kaikille 2019 <:-)
Anonymous



Date: 2020-11-18 13:19:06
Tää on ehkä toinen kerta kun kirjoitan kiekon foorumille, mutta tämä aihe sai mut provosoitumaan sen verran että pistellääs kirjaimia riviin. Varoitus: tldrää tulossa.

Kyllä, kiekossa on ihan vitun toksinen ilmapiiri. Josset kuulu "kovien pelaajien" runkkurinkiin niin saat valitusta jo kun kun kuset vaikka jonku varmistuksen tms ja tunnelma on heti ärsyttävä.
Mä kuulun näihin paluumuuttajiin, pelasin 15v sitten toiseksi korkeimmalla sarjatasolla (Kiekkoliigan ykkösdivaria) ja silloinkin oli peeloja, mutta tää on menny todella oksettavaksi. Eli jengi dissaa pelaajia jotka tulee treenailee tai höntsää reg tai ap huoneisiin. Lisäksi on toki harkkahuoneet, mutta myös regit ja ap:t on HARJOITTELUA VARTEN. Erikseen tulee tiimipelit ja liigapelit joissa pelataan ns. tosissaan, mutta ei omat tiimiläiset usein ala lynkkaamaan sua jos epäonnistut jostain maalipaikasta tms. Nämä inisijät on iältään 15-25v, haukkuu vanhempia pelaajia pennuiksi (on muuten yleisin haukkumisen muoto täällä, kertoo argumenttien ja henkisen iän tasosta). Eli tääl kiekossa ei heidän mukaansa saa pelata ku harkkahuoneessa yksin, muiden pelaajien kanssa pelaaminen on kiellettyä jossei sulla ole 5 ap tähteä ja oot keskivertoa parempi pelaaja. Eli siis täällä ei saa harjoitella tiimin kanssa pelaamista, koska heti kun ne huomaa ettet kuulu tähä "sisäpiiriin" sulle lopetetaan syötteleminen ja sitten meidän joukkue häviää ku nää apinat yrittää pelaa 2v3 ja häviää ja pistää sen heikomman pelaajan syyksi, kun syöttelemällä ja ilmapiirin mukavana pitämällä olis tullu voitto.

Niin kai ny tää peli kuolee, kukaan täysjärkinen ei jaksa kuunnella vittuilua pennuilta jotka luulee itsestään liikaa. Näin Tenkratin yks päivä pelaamassa ja olihan se varjo entisestä mutta onks hänen pelaaminen sit kiellettyä ap:ssa jos haluaa vähä kokeilla vaikka nostalgiamielessä miltähä kike tuntus? Itse haluan nähdä vanhoja legendoja vaikkei ne dominoisikaan samallailla ku ennen.

Sitten syötteleminen yleisesti. Nää uuden sukupolven pelaajat ei osaa syötellä, kaikki tekee vain samanlaisia maaleja jolloin pelaamisesta tulee vaan tylsää ja tasapaksua paskaa höystettynä valittamisella kun kuset jonku jutun. Siksi on harjoitushuoneita jotta voisi kehittyä ja jokainen joka on valittanu jollekin heikommalle pelaajalle ansaitsisi viikon bannit koska ovat vastuussa osaltaan tästä huonosta ilmapiiristä sekä pelin kuolemisesta. Tuo kommentti siitä että tämän pelin olisi pitäny kuolla jo 2-3v sitten on varmaan myös sitä mieltä että tetris ja supermariota pelaavat tekee jotain vääärin. Millä perusteella tän pelin pitäs kuolla? Niin kauan ku on pelaajia on, niin kyllä sitä pitäisi saada myös pelata ihan rauhassa.

Bigonin kommentti edustaa hyvin juuri kuvailemiani ilmiöitä. Hän näkee asiakseen tulla heittämään jonku "helvetin nokkelan vitsin" siitä että asiasta keskustelu olisi jotenkin säälittävää ja turhaa, mutta hänellä ei olekaan kosketusta tähän ongelmaan kun pelaa kovassa tiimissä ja saa pelaa tiimipeleissä ja luultavasti regiä tai ap:ta kavereiden/tuttujen kanssa sekä on parempi pelaaja kuin suurin osa, niin hänellä ei ole kosketusta tähän todellisuuteen. Kaikilla ei ole tiimiä
tai mahista pelaa jotain sarjaa. Pitäs perustaa "Paskaliiga" johon pääsee helposti, saa pelata rauhas heikommatki eikä tule ikävää palautetta.

Keskustelukulttuuri on aivan infernaalisen hirveetä täällä kun osa on fiksuja tyyppejä jotka yrittää keskustella asioista ja sit henkisesti 13v tyyppejä puhumassa paskaa asioista mistä ne ei tiedä. Luulen että aika todella moni on lopettanu ihan alkuvaiheessa kun on käyny pelailee ja sit huomaa mikä on meininki, niin ei kiitos. Itse vastaan yleensä samalla mitalla, hävettää. Mutta en lopeta syöttelyä enkä tee omia tai aiheuta maaleja omiin sun muuta peeloilua koska on paha mieli ja peukalo suussa itkee miten kyseinen pelaaja pitäs polttaa roviolla ku tuli miinusta.

Kontrasti oli kyllä melkoinen kun palasin pelailee ku nää pennut ei osaa edes osoittaa mitään kunnioitusta vanhoja legendoja ku ovat olleet äitinsä tississä kii ku nämä voitti kiekkoliigoja sun muita. Ja nyt ne luulee olevansa jtn auktoriteetteja täällä, (vaikkei osaa autopassia lol) niin onhan tämä naurettavaa. Jos Mikko Koivu esim menis pelaa matsin TPS:ssä niin tuskin katsomo, ja oma tiimi dissais sitä ku se "on paskempi ku ennen, mee muualle" vaan arvoja ja moraalin omaavat ihmiset arvostaisi hänen statustaan ja mitä hän on urallaan tehnyt pelille, eli vienyt eteenpäin vain pelaamalla. Mut tässä suuri paljastus: jos te olisitte ollu mestoilla ku se treenas pienenä jossain lähiöhallissa/kaukalossa missä oli muitakin, ni sehä ei ois saanu kiekkoa koskaan, se ois haukuttu lyttyyn, sitä käskettäs lähtee koko ajan, ei olis koko NHL-tähteä.

Jotkut meistä pitää tästä pelistä eikä haluta että alle 80 ÄO:n omaavat pelaajat pilaa pelikokemuksen, olipa tää peli kuinka paska tahansa jonku mielestä. Kaikki ei tykkää esim jalkapallosta muttei se tarkota että heillä olisi sananvaltaa jalkapalloon liittyen, varsinkaan sellaista että "tänki ois pitäny loppua aikoja sitten." Lopeta itse, miksi itket täällä ja pilaat muiden pelejä. Pelaa jtn muuta. Oha tää pikselimössöä ja ruma peli mutta jotain upeaa tässä on.

Itse haluan nähdä vanhoja legendoja vaikkei ne dominoisikaan samallailla ku ennen.

Ja vielä pakko mainita että jos tuo armeijakommentti ei ollut vitsi, niin voi luoja miten huolissaan mä olen tämän läntisen yhteiskunnan tulevaisuudesta. Armeija ei ole miehisyyden mittari, ei kasvata sua mitenkään, eikä todellakaan tee susta miestä. Se tekee susta tappajan joka on alistettu noudattamaan joka ikistä käskyä vaikkapa vain sinun nöyryyttämisen vuoksi, laitos missä porukka tasapäistetään, tukka lähtee, samat vaatteet jne ja olet valmis tappamaan muita ihmisiä jos käsky käy. Mutta se, onko kellään oikeutta sanoa että nämä tyypit täytyy tappaa on täysin eri keskustelu, mut naurattaapahan että vieläkin on juntteja jotka sanoo että armeija tekee pojista miehiä. Se tekee pojista lampaita ja ne siellä omassa runkkuringissä yrittää vakuuttaa sekä itselleen että muille nyt ne on kovia jätkiä ku ne on opetelleet noudattamaan käskyjä ajattelematta, argumentoimatta vastaan ja tappamaan ihmisiä. Miettikää arvojanne ja hävetkää. Tai paremminkin kasvakaa oikeasti miehiksi.

Mutta joo, pidetään kiekko elossa, ja pellet, koittakaa olla edes jotain muuta kun olette. Irl voitte ola omia "upeita" itseänne. Ja oon kuullu et vauva.fi käydään teille sopivan tasoista keskustelua, käykää ihmees vilkaisemassa.

Kiitos.
Anonymous



Date: 2020-11-18 20:04:47
YKS1N0LLA wrote:

Keskustelukulttuuri on aivan infernaalisen hirveetä täällä kun osa on fiksuja tyyppejä jotka yrittää keskustella asioista ja sit henkisesti 13v tyyppejä puhumassa paskaa asioista mistä ne ei tiedä. Luulen että aika todella moni on lopettanu ihan alkuvaiheessa kun on käyny pelailee ja sit huomaa mikä on meininki, niin ei kiitos. Itse vastaan yleensä samalla mitalla, hävettää. Mutta en lopeta syöttelyä enkä tee omia tai aiheuta maaleja omiin sun muuta peeloilua koska on paha mieli ja peukalo suussa itkee miten kyseinen pelaaja pitäs polttaa roviolla ku tuli miinusta.


Jep. Enpä voisi itse kuvitellakkaan aloittavani peliä ensimmäistä kertaa 2020. Aloitat täytenä aloittelijana (tietenkin) ja suunta on suoraan autoplayhin jossa kukaan ei halua pelata sun kanssas. Taso on yksinkertaisesti aloittelijalle vähän turhan kova. Asiaa ei auta, että AP -tähdistä kilpaillaan, joka sit taas osaltaan luo tuota mainitsemaasi toksisuutta. Se, että peli tuottaa tunteita on hyvä juttu sinänsä, mutta ihmisten olisi hyvä ajatella itsensä sen selvästi huonomman pelaajan rooliin ja kohdella sen mukaisesti.
Anonymous



Date: 2021-03-03 17:53:41
Onneks Ardianille voi nauraa cs:n puolella silveri rankeis :D
KESKISALO
Hustlers University



Date: 2021-03-04 10:42:17
jdz wrote:
Onneks Ardianille voi nauraa cs:n puolella silveri rankeis :D

    OFFTOPIC
KESKISALO
Hustlers University



Date: 2021-03-04 10:43:00
adihasla wrote:
Rasistisin topic hetkeen.

  Onko tämäkin ulina wokekulttuurin jäljiltä? Oletko mustaihoinen?
thanos
Wanhainkodin Munkki



Date: 2022-07-30 16:50:32
-
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2018-12-15 17:31:21 Read times: 5977